Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 14:25:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 14:25:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 96
    Συνολικά: 99
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π  (Αναγνώστηκε 28579 φορές)
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 16:58:52 »

              ΟΚ, απλως εχε κατα νου, οτι οταν καποιες τις δεις ¨χαλαρες¨ πρεπει να τις αντικαταστησεις.Με χαρα θα σου λυσω οτι αλλες αποριες εχεις.                                 

                             Τετραδακος Δ.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 15:16:20 »

    Γιατί το καρμπυρατέρ είναι χωρίς φίλτρο αέρος; έτσι δεν μπαίνουν σκουπίδια, σκόνη, χώμα μέσα με αποτέλεσμα τη φθορά της μηχανής;
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 15:41:21 »

    Καλησπερα και παλι.Λογικα, ειναι δυσκολο να μπει καποιο σκουπιδακι απο το καρμπιρατερ, δεδομενου οτι ο κινητηρας ¨τραβαε騨αερα την ροη που προερχεται απο το FAN, δηλαδη απο την πανω πλευρα του Ε/Π.Ετσι ειναι δυσκολο να εισχωρησει καποιο ξενο αντικειμενο.                                                               
                                  Τετραδακος Δ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 15:46:05 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ » Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 16:04:02 »

    Απο αυτό το σημείο δεν εισέρχεται αέρας; αν ναι, όταν είναι σε hover το ε/π δεν μπαίνει χώμα μέσα;


    * osmg1963.gif (43.62 KB, 250x229 - εμφανίστηκε 405 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 21:21:06 »

         Καλησπερα και παλι.Αυτο που γραφεις ειναι σωστο.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 29 Σεπ 2006, 11:27:15 »

    Δηλαδή στην τελική, κανένας απο όσους ασχολούνται συστηματικά με το ε/π δεν έχει βάλει κάποιο είδους φίλτρο;
    Καταγράφηκε
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 29 Σεπ 2006, 14:34:49 »

    Γιατί το καρμπυρατέρ είναι χωρίς φίλτρο αέρος; έτσι δεν μπαίνουν σκουπίδια, σκόνη, χώμα μέσα με αποτέλεσμα τη φθορά της μηχανής;

    Την παρατήρηση την βαθμολογώ με 9/10.  Thumbs up .... Ο Δημήτρης είναι πιο ειδικός και ο Γιάννης δεν μας έχει απαντήσει ακόμα  idiot2 .... μήπως η ανάγκη για εισροή αέρα είναι μεγάλη και η τοποθέτηση ενός φίλτρου που ίσως μπούκωνε από τα χώματα, να δημιουργούσε χειρότερα προβλήματα ?  Undecided  ούτε στα Αεροπλάνα τοποθετούμε φίλτρο αέρα, ίσως επειδή η χρήση τους είναι μακρυά από το έδαφος (άντε να φάνε και κανένα κουνουπάκι στην πτήση), τώρα εγώ όταν είχα ρίξει το εκπαιδευτικό μου, βρήκα στο καρμπυρατέρ από ρίζες μέχρι σταφύλια. (έπεσε σε αμπέλια) Tongue
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 29 Σεπ 2006, 14:43:27 από Giatrakos » Καταγράφηκε




    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 1 Οκτ 2006, 23:39:34 »

    Τώρα τελευταία παρατήρώ ότι το κάτω μέρος της μηχανής έχει μονίμως καύσιμο(back plate+βίδες) και δεν είναι επειδή πλημμύρισε μια φορά η μηχανή(μετά το στέγνωσα) το παρατηρώ συνέχεια, γιατί; (οι βίδες είναι σφιγμένες όπως και η φλάντζα στη θέση της)  Λέτε να χάνει απο κάπου αλλού;


    * DSCN0675_Medium.JPG (49.01 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 351 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Οκτ 2006, 23:44:04 από harrysvr » Καταγράφηκε
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 00:12:32 »

    Δεν ειναι κατι ανυσηχητικο μαλλον χανεις καποια λαδια απο την εξατμηση απλα τσεκαρε λιγο τις βιδες αν ειναι καλα σφιχτες και  αν δεν ειναι σφιξε ξανα βασικο επισης ειναι να εχεις και φλατζα στην εξατμηση
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 00:20:33 »

    Η εξάτμηση δεν έχει φλάντζα, έχει διπλό δαχτυλίδι(διαιρούμενη).
    Καταγράφηκε
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810



    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 00:22:35 »

    Τοτε μαλλον ειναι απο εκει η διαρροη καλο παντως θα ηταν να βαλεις και μια φλαντζα στην εξατμηση για εισαι περισσοτερο στεγανος αλλα και παλι δεν ειναι κατι ανυσηχητικο
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 01:06:07 »

    Όπου εξάτμηση και ένωση,  εποξική 5 λεπτών.Λεπτό στρώμα ίσα ίσα να κάλυψει το μέταλο. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει διαρροή ποτέ ξανά.
    Δοκιμασμένο τα τελευταία 7 χρόνια! Και πλέον κανόνας για πολλούς.

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 158



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 11:19:46 »

    Φίλε Χάρη,

    Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με εσένα. Η εξάτμιση (και ας έχει φλάντζα) χάνει ακριβώς από αυτό το σημείο. Μάλιστα όπως είναι φυσικό το λάδι «γλύφει» και καταλήγει (λόγο βαρύτητας) στις βίδες που ανέφερες. Αρχικά ανησυχούσα τώρα όμως δεν σκάω ιδιαίτερα.
       Η εξάτμιση σου είναι Hatori? Σε αυτές μπορείς να βάλεις εποξική όπως λέει ο Μάνος μόνο πριν το διπλό δαχτυλίδι. Στο σημείο που το τετράγωνο πλαίσιο ακουμπάει στην έξοδο του κινητήρα.

    Φιλικά,
    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 11:26:11 »

    hatori sb70. απ`ότι φαίνεται έχει μπεί εποξική γιατί την εξατμιση την έβαλε ο Νίκος (μιας και εγώ δεν είχα ιδέα).



    * DSCN0680_Medium.JPG (68.87 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 333 φορές.)

    * DSCN0681_Medium.JPG (79.03 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 327 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 11:35:12 από harrysvr » Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 11:38:07 »

    Πως είναι δυνατόν ύστερα απο 2-3 γαλόνια να γίνει έτσι;


    * DSCN0682_Small.JPG (20.95 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 359 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.