Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.499 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 23:29:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 23:29:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 19:17]

    από tasospap
    [Χθες στις 20:04]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304499
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 80
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π  (Αναγνώστηκε 28564 φορές)
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « στις: Πέμπτη, 14 Σεπ 2006, 21:30:38 »

    Ανοίγω αυτό το θέμα για τυχόν ερωτήσεις που έχουμε (οι νέοι στο hobby) ώστε να λύνονται οι απορίες μας απο τους πιο έμπειρους.
    Ξεκινάω με μια ερώτηση: κάθε πότε χρειάζεται γρασσάρισμα το ε/π(και δη το 60άρι που δεν έχει ιμάντα) ;
    Και τι άλλο θα πρέπει να προσέξουμε γενικά;
    Καταγράφηκε
    levao
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 71



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 14 Σεπ 2006, 22:54:49 »

    Ανοίγω αυτό το θέμα για τυχόν ερωτήσεις που έχουμε (οι νέοι στο hobby) ώστε να λύνονται οι απορίες μας απο τους πιο έμπειρους.
    Ξεκινάω με μια ερώτηση: κάθε πότε χρειάζεται γρασσάρισμα το ε/π(και δη το 60άρι που δεν έχει ιμάντα) ;
    Και τι άλλο θα πρέπει να προσέξουμε γενικά;
    Οι κανωνες σηντηρισης ειναι σχετικα για τα ελικοπτερα απλοι.
    Μετα απο καθε πτηση αφου επιστρεψουμαι στο εργαστηριο καθαριζουμαι το μοντελο επιμελος και αφου καθαρηστη καλα αρχιζουμαι τον ελενχο αργα και μεθοδικα ελενχουμαι ολα τα κινουμενα
    μερη του μοντελου σχολαστηκα για τυχων λυμενα ακροντιζα ραγισμενα ball end
    σκονισμενα γραναζια κινησης  δεν χρειαζεται σχολιο αν κατι δεν ειναι γερο και σωστο το αντικαθηστουμαι Thumbs up Thumbs up
    Αν κατα την διαρκεια του ελενχου δουμαι κατι που δεν μας φαινεται σωστο ενημερονομασται απο το manual του μοντελου μας και πρατουμαι τα δεοντα   laugh idiot2
    Τωρα οσο για τα κυνουμενα τμηματα(κοματια)ρουλεμαν-γραναζια-αηξονες-ντιζες                 
    αν αυτα τα τμηματα χρειαζονται λυπανση δεν το συζηταμαι το κανουμαι χωρις δευτερη σκεψη
    κρατωντας στο μυαλο μας τη σηνηθως χρειαζεται για την επωμενη φορα Huh??
    Με λιγα λογια οτι κανουμαι την 1 φορα μας γινεται σηνηθια για την επομενη Κ.Λ.Π
    Τωρα το κεφαλαιο αντικαταστασης κοματιων τα οποια εκλεισαν ωρες πολλες πτησεων
    ειναι σηνηθως ρουλεμαν -ακροντιζα -ball end Κ.Λ.Π το manual του μοντελουσου αναφαιρει
    ποια και ποτε θελουν αλλαγη και σε τη διαστηματα??? laugh laugh
                                                              Ελπιζω να βοηθησα
                                                                                     φιλικα ΝΙΚΟΣ LEVAO
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 14 Σεπ 2006, 22:09:28 »

    Ευχαριστώ για την Ανταπόκριση.
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 14 Σεπ 2006, 23:55:22 »

    Παντα εκτος απο τον τακτικο ελεγχο του α/φους,καθομαι και απλως κοιταω το μοντελλο για λιγη ωρα χωρις να κοιταω σε κατι συγκεκριμενο!!Σχεδον παντα βλεπω καποια ατελεια..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Μπορει να εχω ασχοληθει μονο με ηλεκτρικο ελικοπτερο,αλλα τα παραπανω τα κανω και στο ελικοπτερακι και στα αεροπλανα!!!!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2006, 08:49:11 »

    Υπάρχει περίπτωση ύστερα απο μερικές πτήσεις να χαλαρώνουν κάποιες βίδες πάνω στο ε/π και ποιές είναι αυτές;
    Καταγράφηκε
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2006, 09:57:22 »

    Υπάρχει περίπτωση ύστερα απο μερικές πτήσεις να χαλαρώνουν κάποιες βίδες πάνω στο ε/π και ποιές είναι αυτές;

    Ναι υπάρχει περίπτωση, φυσικά αν έχει μπει σωστά loctite οι πιθανότητες ελαχιστοποιούνται. Έλεγχε γενικά όλες τις αλενόβιδες της κεφαλής αλλά μην βάζεις πολύ δύναμη όταν τις ελέγχεις για να μην 'σπάσεις' την επίστρωση του υγρού τεφλόν, αν γίνει κάτι τέτοιο ξεβίδωσε την, καθάρισε και ξαναβίδωσε με καινούργιο loctite. Επίσης δες τα blades, πρέπει να είναι τόσο σφιχτά ώστε να μην κουνιούνται , αλλά αν 'τινάξεις' το ελικόπτερο να μετακινηθούν προς την πορεία που έδωσες. Αυτά από μένα, καλημέρα ! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε




    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2006, 00:53:47 »

    Παράθεση από: harrysvr link=topic=1130.msg8512#mχ κρsg8512 date=1158558551
    Υπάρχει περίπτωση ύστερα απο μερικές πτήσεις να χαλαρώνουν κάποιες βίδες πάνω στο ε/π και ποιές είναι αυτές;
            Αν το Ε/Π σου δεν εχει κραδασμους ,και αν εχεις βαλει LOCKTITE οπου απαιτειται, οι βιδες λογικα δεν θα ξεβιδωνουν.Οσον αφορα τα αυτασφαλιζωμενα παξιμαδια ,δεν ξεβιδωνουν αρκει να τα αντικαθιστας οταν τα ξεβιδωνεις,με καινουργια.Επισης ,αυτο που λεω πολλες φορες σε νεους στο χωρο ειναι ¨μην τσακωνεστε με τις βιδες και τα παξιμαδια¨.Πολλες φορες εχουν ερθει νεα παιδια στον χωρο με κλωτσημενα παξιμαδια και βιδες, σε μια προσπαθεια να μην λυθει καποια βιδα στον αερα.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ υπερβολικο σφιξιμο.Αλλιως δεν θα ειχε νοημα ουτε η χρηση LOCKTITE ουτε και τα αυτασφαλιζωμενα παξιμαδια.Ελπιζω να βοηθησα.   
                                           Τετραδακος Δ.

             
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Σεπ 2006, 00:58:41 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ » Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 12:23:49 »

    Δημήτρη ποια είναι τα αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια; τα κλωτσημένα εννοείς αυτά που έχουν χάσει τις βόλτες; είναι δυνατόν να τα αλλάζουμε τόσο συχνά;
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 12:25:15 »

    ...


    * DSCN0644_copy_Medium.jpg (61.55 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 627 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 13:55:57 »

    Δημήτρη ποια είναι τα αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια; τα κλωτσημένα εννοείς αυτά που έχουν χάσει τις βόλτες; είναι δυνατόν να τα αλλάζουμε τόσο συχνά;
                                                                                                         
           Tα αυτασφαλιζομενα παξιμαδια, εχουν το διπλασιο παχος απο τα απλα, με ενα χαρακτηριστικο πλαστικο δαχτυλιδακι στην μια ακρη τους.Τα,κλωτσημενα παξιμαδια ,η' οι βιδες ειναι αυτες που εχουν χασει τις βολτες τους.Τα αυτασφαλιζομενα παξιμαδια, κανονικα πρεπει να αλλαζονται.Ειναι ευκολο να τα βρεις στο μαγαζι ΔΑΜΙΓΟΣ (Δραγατσανιου κ' Μαυρομιχαλη), και δεν ειναι και ακριβα.       
                                         Φιλικα Τετραδακος Δ.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 158



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 14:13:05 »

    Χάρη,

    Τα αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια που αναφέρεις είναι αυτά που στο τέλος του σπειρώματος τους έχουν μία πλαστική ροδέλα. Υπάρχει η δυνατότητα να τα επαναχρησιμοποιήσεις περισσότερο από μία φορά κατά την γνώμη μου (Φυσικά δεν θα είναι το ίδιο αξιόπιστα). Κάποιοι μηχανικοί μάλιστα όταν δεν τα αντικαθιστούν (γιατί προφανώς δεν έχουν εκείνη την στιγμή) με αναπτήρα καίνε-λιώνουν λίγο την πλαστική πλευρά για να τα επαναφέρει στην αρχική τους κατάσταση. Φυσικά αυτοί έχουν την εμπειρία και ξέρουν πόσο θα το κάψουν και κατά πόσο επισκευάζεται ένα τέτοιο παξιμάδι.

    Φιλικά,
    Βαγγέλης


    * p1544802_x.jpg (53.71 KB, 400x400 - εμφανίστηκε 614 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 14:49:44 »

    Τώρα το κατάλαβα, αλλά δεν είναι δυνατόν κάθε 3 και λίγο να τα αλλάζουμε μιας και εγώ τα βλέπω στο tail case και στο fin(και στα δύο έχουν ανοιχτεί 5-8φορές) και δε νομίζω οτι θα λυθεί τόσο εύκολα είτε το ένα είτε το άλλο.



    * DSCN0646a.jpg (25.73 KB, 286x302 - εμφανίστηκε 578 φορές.)

    * DSCN0647_Small.JPG (23.69 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 611 φορές.)
    Καταγράφηκε
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 158



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 15:03:37 »

    Προσοχή Χάρη,

    Όπως ανέφερα είναι θέμα εμπειρίας να καταλάβεις πότε χάνει την ικανότητά του να ασφαλίζει τέτοιου είδους παξιμάδι. Το ιδανικό είναι φυσικά αυτό που αναφέρει ο κύριος Δημήτρης. Τώρα μια πρόχειρη λύση είναι να το κάψεις και οι οδηγοί που σου δείχνω θα εξομαλυνθούν με αποτέλεσμα να κρατήσει λίγο ακόμα το παξιμάδι σου την ιδιότητα του. 

    Φιλικά,
    Βαγγέλης


    * index1.JPG (17.84 KB, 286x302 - εμφανίστηκε 591 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 16:18:20 »

           Καλησπερα και παλι.Πολυ σωστες οι παρατηρησεις του VAG.Φυσικα και μπορεις να τα ξαναχρησιμοποιησεις εφ οσον τα ζεστανεις. Απλως θεωρω οτι το κοστος τοποθετησης νεων τουλαχιστον σε σημεια που καταπονουνται (π.χ. τα παξιμαδια που μαζι με βιδες συγκρατουν τα MAIN FRAMES ειναι τοσο μικρο που δεν αξιζει τον κοπο να μπεις σε μια τετοια διαδικασια.(με 20 ευρω αγορασα βιδες για 2 χρονια τουλαχιστον).                                                                                         
                                       Φιλικα Τετραδακος Δ.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2006, 16:40:57 »

    Τα main frames θα βγούν μόνο αν σπάσει το ε/π ή χρειαστεί να κατέβει η μηχανή(αν γράφω κάτι λάθος διορθώστε με) , στο ράπτωρα δε όλες οι βίδες ασφαλίζουν στα spacers εκτός απο αυτές που προείπα. Συμφωνώ οτι το κόστος είναι μικρό αλλά δεν βρίσκονται και εύκολα(επαρχία)...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.