Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 05:40:20

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 05:40:20

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304416
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 83
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 65
    Total: 65
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Futaba 14SG  (Lu 2483 fois)
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33


    « Répondre #15 le: Mercredi, 27 Mars 2024, 21:25:44 »

    Καλησερα σας.μπορει καποιος να μου πει γιατι το γκαζι στη τκ μου ειναι αναποδα? Δλσ το στικ κατω ειναι τερμα και πρεπει να κανω παντα reverse ενω στην οθονηβτο δειχνει κανονικα. Σημερα εφαγα το χερι απο αυτη τη βλακεια,σε σεταρισμα.
    Journalisée
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 19


    « Répondre #16 le: Mardi, 2 Avril 2024, 02:01:34 »

    Καλησερα σας.μπορει καποιος να μου πει γιατι το γκαζι στη τκ μου ειναι αναποδα? Δλσ το στικ κατω ειναι τερμα και πρεπει να κανω παντα reverse ενω στην οθονηβτο δειχνει κανονικα. Σημερα εφαγα το χερι απο αυτη τη βλακεια,σε σεταρισμα.

    Καλησπέρα,

    Τι εννοείς όταν λες οτι πάντα πρέπει να κάνεις reverse;; Έχεις επιλέξει για παράδειγμα ένα μοντέλο και ρυθμίζεις το γκάζι να είναι reversed και δεν "κρατάει" το σύστημα την ρύθμιση;; Αν προγραμματίζεις σωστά όπως προβλέπει ο κατασκευαστής του συστήματός σου , τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο σύστημά σου. Έλεγξε οτι επιλέγεις το ίδιο μοντέλο (μνήμη που έχεις δεσμεύσει για το συγκεκριμένο αεροπλάνο) που έχεις προγραμματίσει-αποθηκεύσει στον πόμπο κάθε φορά που σετάρεις το συγκεκριμένο αεροπλάνο και δεν έχεις επιλέξει κατα λάθος κάποιο άλλο μοντέλο από το σύστημα. Επιπλέον αν μιλάς για ηλεκτρικό αεροπλάνο με esc, τότε το esc θα έπρεπε να μπει σε programming mode (συνήθως τα esc που προγραμματίζονται μπάινουν σε κατάσταση προγραμματισμού όταν συνδεθούν στην μπαταρία με φουλ γκάζι) και να μην ξεκινήσει να γυρνάει την έλικα. Αν το συγκεκριμένο esc με το που το σύνδεσες στην μπαταρία έδωσε φουλ στροφές, τότε πιθανόν να μην προγραμμτίζεται και χρειάζεται πολύ προσοχή!

    Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

    http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
    Journalisée
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 62


    « Répondre #17 le: Mardi, 2 Avril 2024, 09:13:23 »

    Καλημερα στην ομαδα
    Νομιζω πως ο φιλος εννοει οτι το γκαζι ειναι αναποδα οταν σεταρει το μοντελο για πρωτη φορα και χρειαζεται να το κανει reverse για να μπορεσει να σεταρει και το esc.
    Αυτο ειναι η φυσιολογικη του λειτουργια, και απ'οσο ξερω ετσι ειναι ολες οι futaba. Τωρα για ποιον λογο και σε τι εξυπηρετει δεν εχω καταλαβει. Πανττως ετσι λειτουργει και πρεπει να το θυμασαι οταν ενω εχεις δωσει ρευμα στο μοντελο ακους απο το μοτερ σημα οτι εχεις γκαζι. Και θελει προσοχη, γιατι αν δωσεις τερμα στικ οπλιζει. Κι αν για καποιο λογο δεν το καταλαβεις και κατεβασεις το στικ παιρνει στροφες. Κι αν εχεις και προπελα πανω -που δεν πρεπει σε αυτη τη φαση- καληνυχτα!
    Journalisée

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33


    « Répondre #18 le: Mardi, 2 Avril 2024, 16:07:13 »

    Καλημερα στην ομαδα
    Νομιζω πως ο φιλος εννοει οτι το γκαζι ειναι αναποδα οταν σεταρει το μοντελο για πρωτη φορα και χρειαζεται να το κανει reverse για να μπορεσει να σεταρει και το esc.
    Αυτο ειναι η φυσιολογικη του λειτουργια, και απ'οσο ξερω ετσι ειναι ολες οι futaba. Τωρα για ποιον λογο και σε τι εξυπηρετει δεν εχω καταλαβει. Πανττως ετσι λειτουργει και πρεπει να το θυμασαι οταν ενω εχεις δωσει ρευμα στο μοντελο ακους απο το μοτερ σημα οτι εχεις γκαζι. Και θελει προσοχη, γιατι αν δωσεις τερμα στικ οπλιζει. Κι αν για καποιο λογο δεν το καταλαβεις και κατεβασεις το στικ παιρνει στροφες. Κι αν εχεις και προπελα πανω -που δεν πρεπει σε αυτη τη φαση- καληνυχτα!


    Ναι αυτο ακριβως εννοω.
    Δλδ καινουργιο μοντελο ,ηλκεκτρικο, κανονικα ολες οι ρυθμισεις σε νορμαλ και το γκαζι εινςι τερμα οταν το στικ ειναι κατω.αρα το χουν ολες οι futaba. Αρα θα κανω στο γενικο μενου ενα reverse το γκαζι και οχι σε καθε μοντελο,πιστευω καλυτερα ετσι.
    Παντως πηρε μπρος ξαφνικα μετα απο 40 δευτερολεπτα και τερμα.πηραμε 8 ραμματα ενθυμιο να βγαζουμε προπελα.
    .ευχαριστω πολυ.
    Journalisée
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 62


    « Répondre #19 le: Mercredi, 3 Avril 2024, 09:10:38 »

    Δεν ξερω αν εχει καποιο γενικο μενου που μπορεις να το αλλαξεις. Οπως και να εχει, παντα να δινεις βαση στα μπιπ που κανει το μοτερ οταν δινεις ρευμα. Αν ακους πως μπαινει σε προγραμματισμο ενω το στικ ειναι κατω τοτε πρεπει να δεις τι κανει το γκαζι σου. Σε καθε περιπτωση πρεπει να αποφευγεις να εχεςι προπελα πανω οταν κανεις τετοιες δουλειες, παντα με προσοχη και παντα μα παντα να σκεφτεσαι δυο και τρεις φορες πριν κανεις κατι.
    Journalisée

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33


    « Répondre #20 le: Mercredi, 3 Avril 2024, 18:04:00 »

    Ναι εχει στο γενικο μενου αλλαγη. Παντως το μοτερ ουτε μπιπ εκανε ουτε τιποτα απλα πηρε κατευθειαν στα τερματα,μετα απο ποση ωρα .
    Journalisée
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #21 le: Mercredi, 3 Avril 2024, 21:12:44 »

      Καλησπέρα

      Στην Futaba 7C και στην 9C που έχω, έχουν ένα έξτρα μενού που ενεργοποιείται όταν κρατάω πατημένα τα HOME και END την ώρα που τις ανοίγω
      Φαίνεται εδώ στην σελ. 30

     NOTE: THR-REV is a special function that reverses the entire throttle control, including moving the trim functionality to the
    Stick's upper half. To use THR-REV, turn off the transmitter, hold down the MODE and END keys, turn on. CURSOR DOWN to
    THR-REV and turn the DIAL to REV. Turn the transmitter off and back on. This change affects all models in the radio.


      Στο manual της 14SG που παραθέτει ο spiarco
    Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

    http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
    δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο αλλά αυτό που παρατήρησα στην σελ. 77 που αναφέρει

    Motor Function
    If you have either a Glider or Airplane Model
    Type selected, and choose to activate the Motor
    function, a reverse setting screen is displayed.
    *If YES is selected, the output is reversed. If NO is selected,
    the output is normal.


      ίσως με αυτό έχεις αποτέλεσμα
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 317



    « Répondre #22 le: Samedi, 6 Avril 2024, 18:19:05 »



    Ειχα παρομοια εμπειρια με την Τ/κ  futaba εξαρα ειχαν αστοχησει οι διακοπτες  την εατειλα στην αντιπροσωπεια την ευρωπη αλλαξα και τους 4 διακοπτες  και παει σαν ελβετικο ρολοι γιατι στην Αμερικη δεν αναλαμβανει συν μεταφορικα με dhl , μου ειχε παει 25$ μεταφορικα
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33


    « Répondre #23 le: Dimanche, 7 Avril 2024, 11:41:10 »



    Ειχα παρομοια εμπειρια με την Τ/κ  futaba εξαρα ειχαν αστοχησει οι διακοπτες  την εατειλα στην αντιπροσωπεια την ευρωπη αλλαξα και τους 4 διακοπτες  και παει σαν ελβετικο ρολοι γιατι στην Αμερικη δεν αναλαμβανει συν μεταφορικα με dhl , μου ειχε παει 25$ μεταφορικα

    εγω το μονο θεμα που εχω ειναι οτι θελει reverse το γκαζι.τιποτα αλλλο για την ωρα. τι προβληματα ειχες αντιμετωπισει εσυ?
    Journalisée
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33


    « Répondre #24 le: Dimanche, 7 Avril 2024, 11:43:13 »

      Καλησπέρα

      Στην Futaba 7C και στην 9C που έχω, έχουν ένα έξτρα μενού που ενεργοποιείται όταν κρατάω πατημένα τα HOME και END την ώρα που τις ανοίγω
      Φαίνεται εδώ στην σελ. 30

     NOTE: THR-REV is a special function that reverses the entire throttle control, including moving the trim functionality to the
    Stick's upper half. To use THR-REV, turn off the transmitter, hold down the MODE and END keys, turn on. CURSOR DOWN to
    THR-REV and turn the DIAL to REV. Turn the transmitter off and back on. This change affects all models in the radio.


      Στο manual της 14SG που παραθέτει ο spiarco
    Ίσως το εγχειρίδιο χρήσης του συστήματός σου να σε βοηθήσει.

    http://manuals.hobbico.com/fut/14sg-manual.pdf
    δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο αλλά αυτό που παρατήρησα στην σελ. 77 που αναφέρει

    Motor Function
    If you have either a Glider or Airplane Model
    Type selected, and choose to activate the Motor
    function, a reverse setting screen is displayed.
    *If YES is selected, the output is reversed. If NO is selected,
    the output is normal.


      ίσως με αυτό έχεις αποτέλεσμα

    αυτο το motor fuction δε το βρισκω πουθενα.. Grin
    βεβαια κανωντας το throlle ρεωερσε ειναα ολα καλα.
    απλα ρωτησα αν μονο στη δικια μου ειναι το γκαζι αναποδα se normal ρυθμισεις.
    τωρα σε νεα μοντελα κανω κατευθειαν reverse το γκαζικ τλειωσε το θεμα.
    Journalisée
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 317



    « Répondre #25 le: Mardi, 9 Avril 2024, 00:01:58 »

    Ο διακοπτης select αστοχησε στην εξαρα και δεν μπορουσα να μπω στο menyνα κανω τα endpoint επισης αλλαξαν και το gear και flaps και ειναι σαν ελβετικο ρολοι. Thumbs up

    η μιζα φρακαρε και δεν εδινε στο μοτερ οποτε πηγα σε αλλη
    Γενικα υποστηριζω Futaba αν και η νεα σειρα NX της SPectrum με εντολες voice command wifi συνδεση ειναι πολλα υποσχομενη
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Modérateurs: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Fil de discussion: Futaba 14SG
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.036 secondes avec 28 requêtes.