Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 09:53:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 09:53:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018  (Αναγνώστηκε 14040 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 12:23:03 »

    Όλα δέχονται βελτίωση.

    ΝΕΑ πρόταση

    Καταβιβάζονται όλα τα start height, είτε έπιασες χρόνο, είτε κατέβηκες νωρίτερα.

    Πρώτη βαθμίδα ποινολόγησης ανάλογα με τη σειρά προσγείωσης, ήτοι:
    0, 1,2,3,4,5,6,7 κ.ο.κ.

    Δεύτερη βαθμίδα ποινολόγησης ανάλογα με τη συγκριτική σειρά υψών εκκίνησης, (ανεξάρτητα από τη σειρά προσγείωσης) ήτοι: 0 το χαμηλότερο, 1 το επόμενο, 2 το επόμενο κ.ο.κ.

    Τρίτη σειρά ποινολόγησης : ανάλογα με την υπέρβαση του ύψους, ήτοι: 201-210 μέτρα (+1 β), 211-220 (+2β), 221-230 (+3β), 231-240 (+4β),  241-250 (+5β), 251-260 (+6β), 261-270 (+7β), 271-280 (+8β), 281-290 (+9β),  και όποιος υπερβεί τα 291 μέτρα θα παίρνει +10 β ποινής.
     
    Παράδειγμα με 6 συμμετέχοντες, και με σειρά προσγείωσης
              Πρώτος Α (<10’), Β(<10’), Γ(<10’), Δ (10’), Ε (10’), Ζ(10’),
    Υψος ανόδου:      60μ,     200μ,     210μ,    150μ,    250μ,   190μ

    Ποινές σειράς προσγείωσης  5,  4,  3,  0,  0,  0
    Ποινές σειράς υψών            0,  3,  4,  1,  5,  2
    Ποινές υπέρβασης              0,  0,  1,  0,  5,  0

    Σύνολο                             5,  7,  8,  1,  10, 2

    Δεν έχει σημασία η σειρά κατάταξης στην πτήση. Οι βαθμοί ποινής καθενός θα αθροιστούν στο σύνολο των προσμετρούμενων πτήσεων.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #61 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 18:59:19 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Δεν χρειαζεται να προσπαθουμε να προσεγγισουμε την αναλογικοτητα της διαρκειας πτησης σε σχεση με το υψος κοψιματος οπως στον f5j-FAI.Επισης η μετρηση ολων των καταγραφων εισαγει επιπλεον καθυστερηση στο χρονοδιαγραμμα του αγωνα.
    Εδω πανω στον "Βορρα" (που λεει και ο Θειος) λεμε οχι περιπλοκοτητες σε εναν απλο αγωνα .
    Ας βαλουμε μονον μια σκληρη ποινη "ν" σε οποιον βρεθει με startheight πανω απο 250 μετρα και τελος.
    Ετσι εχουμε ενα ειδος οχι ηλεκτρονικου αλλα λογικου κοφτη που δεν θα χρειασθει αλλες εγκρισεις κλπ κλπ.
    Οσοι λοιπον θελουν να κανουν την "καργα απο πανω" θα κοβουν το πολυ γυρω στα 200-230 φροντιζοντας με τιποτα να μην πηγαινουν πιο ψηλα.Δηλαδη τα πραγματα θα εχουν περιπου οπως και τωρα.Παλι θα μετρουνται μονον οσοι βγαζουν το 10λεπτο και οχι οι υπολοιποι αρα πολυ μικρη εως καθολου επιπλεον καθυστερηση.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #62 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 19:49:40 »

    Η απλότητα νομίζω είναι το απόλυτο ζητούμενο για τον F5J-GR αγώνα.
    Με την μέγιστη ποινολόγηση από τα 250 μέτρα και πάνω,σε όσους καταφέρουν το 10λεπτο,με απλό τρόπο αποθαρρύνεται ο καθένας που θέλει να κάνει τον γύπα.
    Μα πώς θα ξέρω ότι κόβω κάτω απο 250 μέτρα,δεν μπορώ να το υπολογήσω,και άλλα τέτοια....δεν πειράζει,μια ,δυο τρείς θα το μάθεις...
    Πιστεύω θα ήταν λάθος να φάμε και μια άλλη χρονιά με τον ίδιο κανονισμό, εμείς στην ΕΑΘ είμαστε πεπεισμένοι,άλλωστε φέτος ο Πανελλήνιος έγινε ταυτόχρονα με την συνάντηση των σωματείων και δεν μας έδωσε χρόνο να επεξεργαστούμε προτάσεις όπως γινόταν τόσα χρόνια ,που ξεκινούσαν στον Πανελλήνιο και ορίμαζαν μέχρι την ετήσια συνάντηση των σωματείων.
    Προτείνω το start height σε όλον τον αγώνα,έτσι όπως αναλύθηκε και με την μέγιστη ποινή απο 250μέτρα και πάνω ,αν συμφωνήσουμε, να ισχύσει απο το 2017.
    Τον τρόπο ας μας τον υποδείξει η ΕΛΑΟ.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #63 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 21:14:51 »

    Μέχρι σήμερα, το όριο, ήταν τα 200 μέτρα, πως και γιατί να βρεθούμε ξαφνικά στα 250;
    Όπως γράφει και ο Μπάμπης, μία, δύο, τρεις θα μάθει το μάτι και θα κόβει στα 195.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #64 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 21:30:45 »

    Παντελή προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να γίνουν 200 τα μέτρα όπως είναι και στην Fai αν δεν κάνω λάθος,όπου πάνω απο 200 παίρνεις περισσότερους βαθμους ποινής,μπορούμε να το συμφωνήσουμε το ύψος.
    Νομίζω πως και με αυτήν την παράμετρο, πραγματικά κάνουμε απλές και ουσιαστικές  αλλαγές που κατα την άποψη μου ομορφαίνουν τον αγώνα.
    Θα είναι κρίμα να χάσουμε το 2017....
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #65 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 08:28:16 »

    Προτείνω το start height σε όλον τον αγώνα,έτσι όπως αναλύθηκε και με την μέγιστη ποινή απο 250μέτρα και πάνω ,αν συμφωνήσουμε, να ισχύσει απο το 2017.
    Τον τρόπο ας μας τον υποδείξει η ΕΛΑΟ.

    Και η δική μου χαρά θα ήταν να μην αναλωθεί το 2017 με τους παλιούς κανονισμούς.
    Δεν υπάρχει διαδικασία για τόσο σύντομες μεταβολές, αλλά πιστεύω ότι αν συμφωνήσουν όλα τα εμπλεκόμενα σωματεία, πρέπει να γίνει αποδεκτό.
    Ο μόνος αντίλογος είναι αν θα προλάβουν να προμηθευτούν οι αθλητές τα κατάλληλα καταγραφικά, έως την αρχή των συναντήσεων.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #66 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 08:35:28 »

    Προτείνω το start height σε όλον τον αγώνα,έτσι όπως αναλύθηκε και με την μέγιστη ποινή απο 250μέτρα και πάνω ,αν συμφωνήσουμε

    Προσωπικά είμαι αντίθετος με την επιβολή ποινής "ν" για κάποια απλά και όχι ηθελημένα λάθη.

    Ναι, να μπεί όριο μέγιστου μη ποινολογούμενου ύψους.

    Ναι να μπεί ποινή για την υπέρβαση αυτού.

    Αλλά να είναι πολύ πιό ήπια, όχι "ν".

    Από τη στιγμή που α) γίνεται καβίβαση του ύψους και β) γίνεται input ποινής στο πρόγραμμα, δεν υπάρχει διαφορά στον χρόνο διεξαγωγής του αγώνα, εξ' αιτίας της διαδικασίας ποινολόγησης.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #67 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 10:44:27 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Οι "κανονες του παχνιδιου" ισχυουν για ολους.
    Προσφατο παραδειγμα ο Γιαννιωτης στους Ολυμπιακους οπου ενω το σωμα του περασε πρωτο την γραμμη τερματισμου οι κανονες απαιτουσαν το χερι στο χρονομετρο!
    Φυσικα σαν αθλητης το δεχτηκε οπως ακριβως δεχομαστε οτι με τον εν ισχυ κανονισμο το 9.59 σε γκρουπ των 10 που οι 9 βγαλανε 10λεπτο να μας χρεωνει με 9 βαθμους ποινης ενω ολοι οι υπολοιποι παιρνουν 0 βαθμους ποινης!
    Αυτοι ειναι οι κανονες σημερα και ολοι οσοι πεταξανε F5J-GR στο παρελθον τους εχουν αποδεχτει.
    Δεν υπαρχει θεμα "δικαιοσυνης" εδω διοτι προδιαγραφεται το τι θελουμε και ισχυει για ολους.
    Αλλο παραδειγμα ειναι οτι εαν προσγειωθεις εκτος του χωρου η περαν του 11ου λεπτου η δεν εισαι στην θεση σου για απογειωση στα 30 δευτ. η πεταξεις πανω απο απαγορευμενη περιοχη η δεν απογειωθεις με το μοτερ εν λειτουργια κλπ κλπ  ==> "ν" βαθμοι ποινης.(παρ 12.11 κανονισμου)
    Υπενθυμιζω οτι και στον F5J-FAI η μη καταγραφη του STARTHEIGHT επισης συνεπαγεται μηδενισμο της πτησης δηλαδη στην περιπτωση μας "ν" βαθμους ποινης.Το ιδιο ισχυει και σημερα σε εμας για τον flyoff γυρο.
    Γιατι να μην ειναι και η υπερβαση του οποιου υψους τελικως αποφασισθει (ειτε 200 ειτε 250 ειτε καποιο αλλο) ομοια περιπτωση ?
    Η σκληρη αυτη ποινη πρεπει να αποτρεπει εστω και την σκεψη να το κανεις η αλλιως εαν προσπαθεις για το οριο αυτο προκειμενου να εχεις πλεονεκτημα τοτε να εισαι προετοιμασμενος και για τις σκληρες επιπτωσεις!
    Αυτο που θα εχει σαν αποτελεσμα θα ειναι οτι τα μεγιστα υψη ξεκινηματος δεν θα ειναι δραματικα διαφορετικα απο τα σημερινα οποτε ετσι εχουμε αυτον τον αυτοματο περιορισμο ας πουμε των 200μ.
    Η προσπαθεια της μικροτερης αναλογικης ποινολογησης μπορει να εισαγει και τον εκ των προτερω συνυπολογισμο της ποινης καποιου με αποτελεσμα τελικο ωφελος.

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #68 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 10:58:58 »

    Πολύ καλά προχωράει η ανταλλαγή ιδεών. Αλλα θα ήμουν πιό ικανοποιημένος αν προστίθεντο και άλλοι φίλοι στη συζήτηση.

    Θέτω ένα προβοκατόρικο ερώτημα.

    Θα επιτρέψουμε να υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης στο ύψος που αποφασίζουμε, παράλληλα με το καταγραφικό;
    Αυτό δηλαδή που θα επιτυγχάνεται είναι η άνοδος να σταματάει αυτόματα στο προκαθορισμένο ύψος χωρίς να πρέπει να το εκτιμήσει ο αθλητής από το έδαφος;

    Δεν αρκεί να μου πείτε όχι, πείτε και το γιατί δεν θα πρέπει να το δεχτούμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #69 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 11:06:31 »

    kaλημερα
    νομιζω ότι αρκετα θεματα ειπωθηκαν καλο θα ηταν το τελευταιο που ειπε ο grele ΝΑ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ  και όχι το 2018 αλλα από το 2017 όπως λεει και ο μπαμπης ολοι εμεις που αγαπαμαι αυτή  την GR KATHΓOΡIA .
    Eντυπωση μου κανει παντως  που οι παλαιοι στον χωρο εκτος απο τον θειο γιαννη και τον μπαμπη οι παλαιοι πρωταθλητες δεν εχουν τιποτα να καταθεσουν επι του θεματος
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #70 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 12:30:31 »

    Θέτω ένα προβοκατόρικο ερώτημα.

    Θα επιτρέψουμε να υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης στο ύψος που αποφασίζουμε, παράλληλα με το καταγραφικό;
    Αυτό δηλαδή που θα επιτυγχάνεται είναι η άνοδος να σταματάει αυτόματα στο προκαθορισμένο ύψος χωρίς να πρέπει να το εκτιμήσει ο αθλητής από το έδαφος;

    Δεν αρκεί να μου πείτε όχι, πείτε και το γιατί δεν θα πρέπει να το δεχτούμε.

    Οχι γιατί θα πρέπει να υπάρξει άλλου τύπου αλτίμετρο που και να έχει κόφτη στο Χ ύψος και να κανει και καταγραφή του start height.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #71 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 13:18:21 »

    Θέτω ένα προβοκατόρικο ερώτημα.

    Θα επιτρέψουμε να υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης στο ύψος που αποφασίζουμε, παράλληλα με το καταγραφικό;
    Αυτό δηλαδή που θα επιτυγχάνεται είναι η άνοδος να σταματάει αυτόματα στο προκαθορισμένο ύψος χωρίς να πρέπει να το εκτιμήσει ο αθλητής από το έδαφος;

    Δεν αρκεί να μου πείτε όχι, πείτε και το γιατί δεν θα πρέπει να το δεχτούμε.

    Οχι γιατί θα πρέπει να υπάρξει άλλου τύπου αλτίμετρο που και να έχει κόφτη στο Χ ύψος και να κανει και καταγραφή του start height.

    Δεν πρόσεξες τι ακριβώς είπα... Παράλληλα δεύτερο αλτίμετρο. Αυτό θα κόβει, το άλλο θα καταγράφει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #72 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 15:04:58 »

     HuhΓιατί πρέπει να τα κάνουμε περίπλοκα  Undecided
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #73 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 15:09:17 »

    Γιατί πρέπει να τα κάνουμε περίπλοκα;

    Καλά βρε παιδιά, μία προβοκάτσια ήτανε. Αμέσως να με φάτε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #74 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 16:27:27 »

    Αγαπητέ Θείε δε χρειάζεται ούτε 2ο καταγραφικό, ούτε τίποτα. Συνήθεια είναι κατ αρχήν που μπορεί εύκολα κάποιος να "εκπαιδευτεί".
    Η σκέψη σου πάντως μπορεί να γίνει πράξη μειώνοντας την ισχύ του κινητήρα από το end point του πομπού.
    Επίσης μπορεί να μας οδηγήσει σε αγορά διαφορετικών μοτέρ  (όσοι φίλοι πετούν με δυνατά ), τα οποία να μας ανεβάζουν ακριβώς εκεί.
    Το δικό μου κατ' αρχήν ανέβαινε 170 μέτρα και με αλλαγή προπέλας έφτασε τα 192 μέτρα, μια χαρά νομίζω.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.022 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.