Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 09:50:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 09:50:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018  (Αναγνώστηκε 14039 φορές)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #45 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2016, 22:24:38 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Για την διευκολυνση της συζητησης αναφερω οτι ειναι εφικτο να τροποποιηθει το υψος κοψιματος οπως επισης, εαν αποφασισθει ,και ο τροπος που ξεκιναει ο χρονος (δηλαδη να ξεκιναει μολις δωσουμε "γκαζι" οπως ακριβως ειναι στο altis και στο αλτιμετρο  της FAI).
    Το κοστος για τα παλαια ALTMR1 (μεχρι το νουμερο 83 εαν θυμαμαι καλα) θα ειναι περιπου 8 ευρω + τα οποια εξοδα αποστολης.Για τα νεωτερα δεν θα υπαρχει αλλο κοστος εκτος των εξοδων αποστολης.
    Μαλλον ομως το θεμα της πιστοποιησης απο την ΕΛΑΟ ισως θα υπαρξει και παλι....υπαρχουν οι αρμοδιοι να απαντησουν σχετικα.

    Σιγουρα το μειωμενο υψος θα δυσκολεψει το να βγει το 10λεπτο και ετσι θα υπαρχουν λιγοτερα 0 ανα γκρουπ.Δεν πιστευω ομως οτι αυτη η μικρη αλλαγη μπορει να συγκριθει με την καταλυτικη αλλαγη του startheight διοτι στην ουσια θα στερησει 10λεπτα περισσοτερο απο τους λεγομενους "μικρους παικτες-απλα ανεμοπτερα"(μηδ'εμου εξαιρουμενου) και λιγοτερο απο τους "συνηθεις υποπτους-καλους παικτες-ειδικα ανεμοπτερα".
    Αντιθετως με το startheight ΟΛΟΙ παιζουν ξανα και τουλαχιστον στην αρχη θα υπαρξουν πολλα "απροοπτα".....μετα απο καποιο μαλλον μικρο χρονικο διαστημα ειμαι βεβαιος οτι αυτα θα αυτορυθμιστουν και ΟΛΟΙ θα εχουμε γινει καλυτεροι.Επιπλεον θα ειναι και μια παγκοσμια "πρωτη".
    Θα παρακαλουσα και τον Αντωνη να παραθεσει λιγο πιο αναλυτικα τι ειναι αυτο που δεν του αρεσει ?

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 13:40:31 »

    Μα νομίζω ότι το έχω ήδη πεί.

    Δεν είμαι υπέρ της άποψης να γίνει χρήση του αλτίμετρου για FAI αγώνες στην ελληνικη κατηγορία για γενική χρήση σε όλους τους γύρους και όχι μόνο στα fly off.

    Ο λόγος είναι ότι θα δοθεί η δυνατότητα να μπορεί κάποιος εκμεταλευόμενος τον κόφτη των 30 δευτερολέπτων να πάει στα 300 μέτρα και αυτό να του δωσει πλεονέκτημα έναντι κάποιου που θα δουλέψει στην φιλοσοφία του start height αλλά οι καιρικές συνθήκες ή άλλοι παράγοντες δεν θα του επιτρέψουν να κάνει το δεκάλεπτο (η δεκαπεντάλεπτο) ώστε να προσμετρήσει η προσπάθεια του στο να κόψει στα 70 μέτρα πχ.

    Στην GR όλοι ξεκινάνε από τα 200 μέτρα και όσοι αντέξουν. Στην FAI ακόμα και στο 1 μέτρο να κόψεις παίρνεις ποινή. Στα 360 μέτρα περίπου η ποινή αυτή μετατρέπεται σε 0 στην πτήση γιατί ακόμα και 10 λεπτο να κάνεις δεν έχει αντικείμενο. Είμαι 100% σύμφωνος στην ελεγχόμενη εφαρμογή του start height.

    Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι αντίθετο στο πνεύμα τόσο του ελληνικού όσο και του διεθνούς κανονισμού. Αυτή είναι η άποψη μου χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι παραπάνω.

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 16:52:53 »

    Επαναλαμβάνω μία από τις πρόσφατες προτάσεις μου ελαφρά βελτιωμένη.

    Ο αθλητής που ανέρχεται στην περιοχή 201-210 μέτρα θα παίρνει επι πλέον 1 β. ποινής, στα 211-220 (+2β), στα 221-230 (+3β), στα 231-240 (+4β),  στα 241-250 (+5β), στα 251-260 (+6β), στα 261-270 (+7β),  στα 271-280 (+8β), στα 281-290 (+9β),  και όποιος υπερβεί τα 291 μέτρα θα παίρνει +10 β ποινής.

    Αυτοί οι βαθμοί ποινής προστίθενται στους βαθμούς με το σημερινό καθεστώς. Εστω λοιπόν ότι έχουμε 5 αθλητές που έπιασαν δεκάλεπτο, με τα εξής start height.

    100, 190, 202, 225, 245 μέτρα.

    Σύμφωνα με την σημερινό καθεστώς, αυτοί θα πάρουν 0, 1, 2, 3, 4 β. ποινής αλλά με την νέα πρόταση οι ποινές τους θα προσαυξηθούν ως εξής:

    (0+0=0), (1+0=1), (2+1=3), (3+3=6), (4+5=9)

    Ετσι, ένας που θα ανέβει πολύ ψηλά, μπορεί μεν να κάνει δεκάλεπτο, αλλά θα πάρει περισσότερους βαθμούς ποινής απ’ ότι θα έπαιρνε με την απλή σύγκριση των υψών εκκίνησης.

    Οσοι δεν έκαναν δεκάλεπτο, ακολουθούν με τη σειρά προσγείωσης 5, 6, 7, 8, κ.ο.κ.

    Παρατηρήστε ότι στο παράδειγμα, ορισμένοι που έκοψαν πολύ ψηλά, κατατάσσονται προς το τέλος της σειράς, ενώ άλλοι που επίσης επιβαρύνθηκαν με λιγότερους βαθμούς ποινής, ίσως δεν αλλάξουν σειρά.

    Αλλά η σειρά κατάταξης σε κάθε γκρουπ/πτήση δεν υπεισέρχεται στον υπολογισμό της κατάταξης της κάθε φάσης του αγώνα (προκριματικοί και τελικοί).

    Η κατάταξη θα διαμορφώνεται από το σύνολο των βαθμών ποινής εκάστου στις προσμετρούμενες πτήσεις.

    Πιθανές ισοβαθμίες στις προαναφερθείσες κατατάξεις, θα διαχωρίζονται συγκρίνοντας το άθροισμα των υψών ανόδου, του συνόλου των προσμετρούμενων πτήσεων της κάθε κατάταξης. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 18:59:29 »

    Αρα θα μπορει οι ποινές να ξεπεράσουν στο τέλος το max (ν) που έχουμε τώρα?

    Οπου (ν) ο αριθμός συμμετεχότων ανά σειρά.

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 19:46:21 »

    Ναι, έτσι όπως το ανέπτυξα, θα μπορεί να πάρει περισσότερους βαθμούς ποινής.

    Οσον αφορά τους προκριματικούς, με τα περισσότερα άτομα σε κάθε γκρουπ, δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά από το "ν", αλλά για τους τελικούς με ελάχιστο το 6, πρέπει να υπάρχει ο μπαμπούλας ώστε κανείς να μην κάνει τον έξυπνο και να τζογάρει, και αν αποτύχουν οι άλλοι του βγήκε.

    Ας μη ξεχνάμε ότι το "ν" έρχεται από ατυχία κυρίως, ενώ οι πρόσθετες αυτές ποινές θα έρχονται από εκούσια επιλογή.

    Εν πάσει περιπτώσει, όλα είναι ρευστά ώς προς τα νούμερα, αν τελικά μας αρέσει η λύση αυτή.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 19:54:40 »

     Καλησπέρα σας
    Θα ήθελα να πω και εγώ μια ιδέα που ίσως βοηθήσει
     Συμφωνώ με τις αλλαγές που προτείνει ο κ. Γιάννης, ίσως για να κρατηθεί όμως ο αγώνας ως προσιτός και δελεαστικός για κάποιο νέο στο χώρο (που αυτή ήταν και η πρωταρχική ιδέα) αλλά ταυτόχρονα να επιβραβεύει τους πιο <<τολμηρούς>>και πιο έμπειρους  ίσως θα έπρεπε να μοιραστεί το  start height σε μεγαλύτερες ζώνες από τα 150 και πάνω δλδ
    100-125-150-200-250-300    
     Και νομίζω καλό θα ήταν να μπουν και ζώνες προσγείωσης πιο <<σφιχτές>> αλλά ταυτόχρονα και προσιτές για νέους αλλά και για να μειώνουν τις πιθανότητες ισοβαθμίας.
     Και αν βάλετε και σαν εκκίνηση όλων τους 2 βαθμούς μειώνεις ακόμη περισσότερο τη πιθανότητα ισοβαθμίας αν η πρώτη ζώνη προσγείωσης έχει ποινή -2 η δεύτερη -1 η τρίτη +1 η τέταρτη +2 ....κτλ
    η και πάλι αρχίζοντας από το 0 για το πιο κοντινό σημείο προσγείωσης +1,+2 κτλ για τις πιο μακρινές ζώνες.

      (μια ιδέα για τις ζώνες προσγείωσης)


      


    *  ΠΟΙΝΗΣ.png (24.97 KB, 1214x776 - εμφανίστηκε 210 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 19:59:18 »

    Γιάννη, η πρόταση σου προφανώς στηρίζεται στο ότι όλοι θα έχουν τουλάχιστο το altm 2 ή το altis Όσοι έχουν ( λίγοι είναι η αλήθεια πια) μόνο το Altm 1 θα ορίζεται ως ύψος το 200 μέτρα;
    Μη ξεχνάμε πως, τα αλτίμετρα με firmware FAI σε αποτρέπουν ή μετράνε το πιθανό zoom με την παύση του κινητήρα, ενώ, αν θυμάμαι καλά κι αν κάνω λάθος διόρθωσε με, τα πρώτα αλτίμετρα δεν έχουν αυτή την δυνατότητα.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 20:37:57 »

    Καλησπέρα

    @jkon Η ερώτση ήταν γιατί σκέπτομαι το επόμενο βήμα δηλαδή την προσαρμογή του scoring excel

    @dapan. Κανένα μηχανάκι δεν λαμβάνει υπόψη το zoom (ως εκμετάλευση ενέργειας). Τα πρώτα αλλά και τα δεύτερα ελληνικά και  το Altis με το ελληνικό firmware είναι απλοί κόφτες. 200 μετρα ή 30 δευτερόλεπτα.

    Ολα της FAI το μόνο που κάνουν είναι να καταγράφουν το ύψος 10 δευτερόλεπτα μετά τον τερματισμό λειτουργίας του μοτέρ (αρα σε αποτρέπουν από το να κάνεις zoom) και φυσικά σε κόβουν στα 30 δευτερόλεπτα.   
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 20:47:15 »

    Αντώνη, πιθανά το διατύπωσα λανθασμένα.
    Το altis με το ελληνικό firmware σε κανονισμούς με start heigth δε νομίζω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
    Απλά, η ερώτηση μου είναι τι ύψος θα "χρεώνεται" σε όσους εξακολουθήσουν να πετούν με το παλιό altimeter.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #54 στις: Σάββατο, 10 Δεκ 2016, 16:26:16 »

    Αγαπητέ κ. Πρόεδρε, 

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας στην συζήτηση.

    Το πρώτο μέρος της εισήγησής σας, είναι εντός του ζητούμενου, όπως προείπα, τα νούμερα είναι κάτι που θα αποφασιστεί την τελευταία στιγμή. Αυτό που προηγείται είναι να συμφωνήσουμε ότι θα υπάρχει επι πλέον ποινολόγηση για μεγάλα ύψη.

    Για το δεύτερο μέρος, ξεκινώντας αυτό το θέμα, θέσαμε τις προϋποθέσεις ότι ο F5J-GR θα παραμείνει χωρίς μετρήσιμη προσγείωση (ούτε χρονομέτρηση).

    Για το πρώτο οι λόγοι είναι αφ’ ενός ότι δεν έχουν όλοι γήπεδο με το ανάλογο πλάτος, για να χωρέσουν όλοι οι αθλητές (π.χ. 12) κάθε ομάδας απογείωσης, και αφ’ ετέρου ο χρόνος  και η κούραση που υπεισέρχονται κατά τη μετάβαση και επιστροφή στους μακρινούς στόχους. 12 θέσεις με 15μ απόσταση μεταξύ τους, δίνουν (11 ανοίγματα Χ 15 μ = 165 μέτρα). Σ’ αυτά πρέπει να προστεθεί και η απόσταση από τα pits π.χ. 50 μ

    Πρέπει να κρατήσουμε την κατηγορία όσο πιο απλή γίνεται από πλευράς διοργάνωσης.

    Αγαπητέ Dapan

    Επίσης ευχαριστούμε για την προσπάθειά σου για κάτι καλλίτερο.

    Όπως είπε και ο Αντώνης κανένα από τα δύο καταγραφικά που ανέφερες δεν λαμβάνει υπ’ όψη το zoom, αφού δεν χρειάζεται.

    Πράγματι πολλοί αθλητές έχουν καταγραφικό start height, και μέχρι το 2018, θα έχουν αποκτήσει και οι υπόλοιποι.

    Αν προσθέσεις το κόστος της αγοράς του (όσο δύο σέρβο μέσης αξίας) στο κόστος της αγοράς ενός καλουπάτου αγωνιστικού μοντέλου,  στο κόστος εξοπλισμού του και στο κόστος προπόνησης,και στο κόστος συμμετοχής στον Πανελλήνιο, η διαφορά είναι αμελητέα.

    Θεωρητικά μπορεί κάποιος με ALTMR1 να πετάξει σε start height, αλλά στην πράξη καλλίτερα να μη το δεχτούμε.

    Όπως μπορεί και ένας με καταγραφικό start height να πετάξει σε –GR, δείχνοντας στο τέλος ότι δεν είχε ξεπεράσει το ύψος των 200μ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #55 στις: Σάββατο, 10 Δεκ 2016, 19:18:42 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Παρατηρω οτι στον προτεινομενο απο τον Θειο τροπο ποινολογησης υπαρχει η εξης περιπτωση  "ξεγελασματος" του πνευματος του κανονισμου.....
    Εστω οτι σε ενα γκρουπ καποιος παει στον θεο περισσοτερο απο τους αλλους, αλλα στην πορεια ολοι οι αλλοι προσγειωνονται πριν την ληξη του 10λεπτου και ετσι μενει αυτος τελευταιος οποτε γνωριζοντας οτι εαν συμπληρωσει το 10λεπτο θα μετρηθει το startheight του τοτε απλως προσγειωνεται αμεσα πριν την ληξη του 10λεπτου παιρνοντας 0 βαθμους αφου προσγειωθηκε τελευταιος στο γκρουπ !!
    Το ιδιο φυσικα μπορει να συμβει και στην αρχικη προταση οπου απλως κατατασσονται οσοι πετυχουν το 10λεπτο βασει του  startheight τους διοτι θα ειναι ο μονος τελευταιος αρα και 0 βαθμοι ποινης γι'αυτον αλλα γλιτωνουμε τον μπελα και την πολυπλοκοτητα προκειμενου να ποινολογησουμε κατι οπως την εκτιμηση του ποσο ψηλα ειμαστε σε σχεση με τα 200μετρα κατι που ειναι εξαιρετικα δυσκολο να το προσδιορισει οπτικαο αθλητης.!

    Στην παρουσα φαση της συζητησης βλεπω οτι απασχολει τον κοσμο πως καποιοι θα ανεβαινουν πολυ ψηλα για να εξασφαλισουν τον χρονο (μιλαω παντα για  10λεπτο και οχι για λιγοτερο) και σιγουρα στην αρχη μερικοι θα κερδισουν ετσι μερικα γκρουπ  αλλα  αυτο δεν θα "φτουρησει" και πολυ διοτι ηδη ξερουμε οτι παμπολλοι βγαζουν το 10λεπτο τωρα απο τα 200μ.
    Πεποιθηση μου ειναι οτι τελικως τα 200μ θα γινουν αυτοματα το οριο οπου περιπου θα κινηθουν λιγο-πολυ ολοι ανεξαιρετως με ταση ολοενα και χαμηλοτερα υψη.
    Ας αφησουμε τον αγωνα απλο χωρις περιορισμους που θα μας μπερδεψουν.
    Κοψε οπου θελεις μεσα σε 30 δευτερολεπτα ανοδου και εαν βγαλεις το 10λεπτο κερδιζεις οσους εκαναν το ιδιο αλλα μετρηθηκαν με μεγαλυτερα υψη κοψιματος.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
     
     
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #56 στις: Σάββατο, 10 Δεκ 2016, 19:53:16 »

    Πονηρούλη, όλα τα έχετε σκεφθεί εκεί στο "Βορρά".

    Αν θυμάμαι καλά, πριν δύο χρόνια, είχα δώσει μία λύση σ' αυτό, ποινολογώντας για υπέρβαση ύψους και αυτούς που δεν είχαν κάνει δεκάλεπτο.
    Απλά είχαμε καταλήξει ότι έκανε τους υπολογισμούς περίπλοκους
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #57 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 09:07:55 »

    (παράθεση από Grele)
    Ας αφησουμε τον αγωνα απλο χωρις περιορισμους που θα μας μπερδεψουν.
    Κοψε οπου θελεις μεσα σε 30 δευτερολεπτα ανοδου και εαν βγαλεις το 10λεπτο κερδιζεις οσους εκαναν το ιδιο αλλα μετρηθηκαν με μεγαλυτερα υψη κοψιματος.
    (κλείνει η παράθεση)

    Δηλαδή επανέρχεσαι στο : κόψε χαμηλά και αν σου κάτσει, νίκησες, ή κόψε ψηλά και αν σου κάτσει, νίκησες.

    Και αυτή η ιδέα παίζει γερά. Αυτή ισχύει και σήμερα για τα fly-off. Δεν την απορρίπτω.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #58 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 10:03:09 »

    Και θα πρέπει να παραμείνει απλός για να μπορεί να τον τρέξει ένας αλυτάρχης.
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #59 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 11:06:30 »

    Και θα πρέπει να παραμείνει απλός για να μπορεί να τον τρέξει ένας αλυτάρχης.


    και ένας βοηθός;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.021 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.