Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:40:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:40:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 88
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 69
    Συνολικά: 69
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018  (Αναγνώστηκε 14036 φορές)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #75 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 16:35:31 »

    Καλησπέρα,

    Το δεύτερο αλτίμετρο είτε στον ελληνικό είτε στον ξένο κανονισμό απαγορεύεται.

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #76 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 18:15:21 »

    Καλησπέρα,
    Το δεύτερο αλτίμετρο είτε στον ελληνικό είτε στον ξένο κανονισμό απαγορεύεται.

    Οπως πάντα καλά διαβασμένος. Γιατί με βάζεις να ξαναπώ ότι η πρόταση είναι σκέτη προβοκάτσια;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #77 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 18:17:51 »

    Αγαπητέ Θείε δε χρειάζεται ούτε 2ο καταγραφικό, ούτε τίποτα. Συνήθεια είναι κατ αρχήν που μπορεί εύκολα κάποιος να "εκπαιδευτεί".

    Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Η άνοδος συνοδεύεται με χρονομέτρηση. Στις προπονήσεις βλέπεις στα πόσα δευτερόλεπτα ανεβαίνεις εκεί που θέλεις, και στον αγώνα κόβεις σύμφωνα με τον χρόνο που βρήκες.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #78 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 19:18:06 »

    Αγαπητοι φιλοι και προβοκατορα..
    Ας πουμε λοιπον (τουλαχιστον οσοι γραφουμε εδω) σε τι συμφωνουμε μεχρι στιγμης για να προχωρησουμε παρακατω προκειμενου να προλαβουμε στο 2017.
    1.μετρηση startheight μονον στα 10λεπτα και αντιστροφη καταταξη ενω οι υπολοιποι σειρα προσγειωσης
    2.  "ν" βαθμοι ποινης σε οποιον βρεθει πανω απο HuhΔιαλεξτε...και προσωπικα συμφωνω με οτι επιλεξετε..
      α)200μ
      β)225μ
      γ)250μ

    Ολα τα αλλα παραμενουν ως εχουν τωρα στον κανονισμο.

    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #79 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 19:29:38 »

    Ωραία λοιπόν ας μορφοποιήσουμε την τελική πρόταση(όπως συνοψίζει ο Βασίλης και η δική μου τοποθέτηση είναι τα 200μέτρα) και σε σωματειακό επίπεδο πλέον, να την αποστείλουμε στην ΕΠΑΕ για τελική έγκριση.
    Θα ήθελα όμως να δώ και τις απόψεις και άλλων αθλητών και της Βορείου και της Νοτίου  Ελλάδος με τους οποίους έχουμε πετάξει για χρόνια μαζί στους αγώνες.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #80 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 21:43:38 »

    kaλησπερα
    θελει αρκετη προπονηση και εξασκηση το 200μ γιατι μεχρι τωρα ολοι εκοβαν στα 200 με 220μ με το ζουμ για να βγαλουν το δεκαλεπτο χωρις δυνατα θερμικα και απνια
    είμαι και εγω υπερ των 200μ γιατι ετσι ο πηχης θα ανεβει πολύ ψηλα κα θα ξεχωρισουν οι καλυτεροι
    θα πρεπει να κοβεις στα 160 με 170 μ για να εισαι σιγουρος ότι με το ζοομ δεν θα ξεπεράσεις τα 200μ και να αποκλειστεις
    στο world cup  FAI 16 αυγουστου 2016 στον τελικο χωρις καθολου θερμικα   και απνια ο Rok  Korber εκοψε στα 247 225 και 240 για να βγαλει το 15λεπτο με ultima και φορτιση κατω από 18γρ /το και βγηκε δευτερος χανωντας από τον πρωτοMajestik που εκοψε στα195 αλλα δεν καταφερε να βγαλει 15λεπτο μια η 2 φορες αλλαμε χρονο κοντα στα  10  με14 λ με  infiniti και αυτος με φορτιση κοντα 18γρ
    ο  sratigio  στον αγωναFΑΙ του σεπτεμβριου στα προκριμματικα με αρκετα θερμικα  και σχεδόν απνια πηγε πολύ καλα κόβοντας από 140 -170μ και φορτιση 22 γρ/τπ
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 23:00:54 από alex.cularis » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #81 στις: Τρίτη, 13 Δεκ 2016, 08:55:21 »

    Κατ’ αρχάς να προσδιορίσουμε πόσο μεγάλο είναι το ν. Εχει σχέση με τον αριθμό των αθλητών της ομάδας, και πολλές φορές φθάνει περίπου στο 12.

    Ολοι αντιλαμβανόμαστε ότι άλλο ποινή «ν» για μεγάλο παράπτωμα, και άλλο ποινή «ν» για μικρό παράπτωμα.

    Ποινή «ν», για την υπέρβαση του ορίου που θα βάλουμε κατά 1μ είναι υπερβολή.

    Εχω ξαναπεί στο παρελθόν, ότι αυτός που κάνει ένα μακρύ ταξίδι για πανελλήνιο, αλλά και για ένα περιφερειακό μακριά από το σπίτι του, θέλει να έχει τις πιθανότητες για μία καλή θέση, που να αντικατοπτρίζει τις πτητικές του ικανότητες, όχι να καταλήξει «τελευταίος» από μία ατυχία και ένα αυστηρό – χωρίς αιτία - κανονισμό.

    Πόσοι μπορούμε να υπολογίσουμε με ακρίβεια το ύψος στην περιοχή των 200 μέτρων;

    Πιστεύω ότι η ποινολόγηση για υπέρβαση ύψους πρέπει να είναι κλιμακωτή, που είναι δίκαιο. Στον αντίποδα, δεν θα επιφέρει βάρος στον «αλυτάρχη» που θα καταγράφει τοις ποινές. Ποια η επιβάρυνση αν σημειώσει «ν» ή 1, ή 2, ή 3;  

    Προτείνω δύο εκδοχές, για να δώσω τροφή για σκέψη:

    όριο χωρίς ποινολόγηση τα 200 μέτρα, και στη συνέχεια 201-210 (+1β), 211-220 (+2β), 221-230 (+3β), >230 «ν» β).  

    όριο χωρίς ποινολόγηση τα 170 μέτρα, και στη συνέχεια 171-180 (+1β), 181-190 (+2β), 191-200 (+3β), >201 («ν» β).

    Μπορούμε επίσης να καταλήξουμε και σε κάποια άλλη παρεμφερή σχέση, πάντα με κλιμακωτή ποινολόγηση.

    Συνοψίζω

    Ολοι οι γύροι με start height.

    Η κατάταξη όσων πέτυχαν 10λεπτο, αντίστροφη του ύψους κοψίματος, και όσων δεν πέτυχαν 10λεπτο, αντίστροφη της σειράς προσγείωσης.

    Η ποινολόγηση για την υπέρβαση θα προστίθεται στην ποινολόγηση της σειράς προσγείωσης.

    Για την επίλυση ισοβαθμιών, επεξεργάζομαι νέα πρόταση, που θα ανεβάσω συντόμως.

    Για τις άλλες παραμέτρους, θα πρέπει να επανέλθουμε, γιατί όχι;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #82 στις: Τρίτη, 13 Δεκ 2016, 10:06:51 »

    Α) επίλυση ισοβαθμιών στην κατάταξη των προκριματικών, όταν δεν ακολουθούν προγραμματισμένες πτήσεις τελικού αγώνα.

    1 Μεταξύ ισοβαθμούντων προηγείται, αυτός που έχει περισσότερα 10λεπτα στις προσμετρούμενες πτήσεις (παραβλέποντας ποινές και start height). Αυτό είναι λογικό γιατί έχει πετύχει περισσότερες φορές τον στόχο του αγώνα.

    2 Αν η ισοβαθμία εξακολουθεί να υφίσταται, προηγείται αυτός που έχει τα περισσότερα «0» στις προσμετρούμενες δεκάλεπτες πτήσεις. Αυτό είναι λογικό, γιατί σημαίνει ότι έχει τα χαμηλότερα ύψη κοψίματος σε αυτές τις πτήσεις.

    3 Αν η ισοβαθμία εξακολουθεί να υφίσταται, προηγείται αυτός που έχει το χαμηλότερο άθροισμα υψών κοψίματος, στις προσμετρούμενες 10λεπτες πτήσεις.

    Δεν διαφαίνεται πιθανότητα να συνεχιστεί η ισοβαθμία οπότε αφαιρείται η παρούσα πρόβλεψη για μία ή δύο πτήσεις fly-off.

    Β2) επίλυση ισοβαθμιών στην κατάταξη των τελικών.

    «Τελικός» είναι νέος συμπληρωματικός αγώνας, με δύο ή περισσότερες πτήσεις (θα το αποφασίσουμε και αυτό) με συμμετοχή του 30% των αθλητών (6-10 στον -GR) και με νέα ανεξάρτητη βαθμολογία βάσει της οποίας θα αναδειχθούν οι νικητές.

    Εφ’ όσον αποφασισθεί να έχουμε και πτήσεις τελικού, αυτές θα γίνονται με τις ίδιες παραμέτρους υψών και χρόνου όπως οι πτήσεις των προκριματικών.

    Η επίλυση ισοβαθμιών στον τελικό, θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που αναφέρεται για τις προκριματικές πτήσεις.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #83 στις: Τρίτη, 13 Δεκ 2016, 10:21:40 »

    Η ιστορία μου θυμίζει έναν χειρουργό που για να βάλει μία ραφή σε αιμορραγούν αγγείο, κατέβαζε συνεχώς ιδέες για την φορά που πρέπει να έχει η ραφή, προσπαθώντας λοιπόν να βρει τον τέλειο τρόπο κατά το μυαλό του, α ασθενής πέθανε!
    Ας μην τον πεθάνουμε λοιπόν και εμείς……..
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #84 στις: Τρίτη, 13 Δεκ 2016, 11:56:34 »

    Ακόμα ο ασθενής ζει, απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι ασθενής για να συνταγογραφήσουμε την κατάλληλη θεραπεία.

    Υπάρχουν σημεία που δέχονται βελτίωση ανώδυνα και αναίμακτα. Πείτε τουλάχιστον ένα ναι ή όχι.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98



    « Απάντηση #85 στις: Τρίτη, 13 Δεκ 2016, 12:32:28 »

    Εγώ λέω όχι.

    Ας το αφήσουμε όπως έχει, γιατί φοβάμαι ότι θα πρέπει να φέρνω το λογιστή μου στους αγώνες για να μου κρατά το σκορ.

    Αγνοείτε ότι η ομορφιά αυτού του αγώνα είναι η απλότητα του.

    Σε κάποιον που θα λάβει για πρώτη φορά μέρος στον αγώνα, ή σε κάποιον θεατή μπορείς να περιγράψεις όλους τους κανόνες του αγώνα σε λιγότερο από ένα λεπτό!

    Εγώ περιέγραψα έναν τρόπο για να λυθούν όλα όσα μας απασχολούν χωρίς να μπερδεύουμε την κατάσταση.

    Εσείς για κάποιο λόγο θέλετε να φτάσετε στην Ιερουσαλήμ μέσω Βανκούβερ.

    Δεν το καταλαβαίνω, αλλά σέβομαι και διαβάζω όλες τις απόψεις.

    Προσωπικά έχοντας διαβάσει όλα τα παραπάνω ψηφίζω ΟΧΙ στις αλλαγές.


    Άρης Κοσμίδης
    Καταγράφηκε
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #86 στις: Τρίτη, 13 Δεκ 2016, 13:02:07 »

    Η πρόταση Άρη είναι απλή και περιγράφεται σε μία σειρά:

    Start height στα 10λεπτα και ποινή (ν) πάλι στα 10λεπτα πάνω από Χ μέτρα.

    Όπου Χ εγώ προτείνω τα 200 μέτρα.

    Είναι τόσο απλό και εξίσου άδικο από το να πάρεις (ν) βαθμούς ποινής όταν προσγειώνεσαι εκτός ενώ έχεις κάνει το 10λεπτο ή δεν απογειώθηκες γιατί δεν άνοιξε το μοτέρ, αλλά λιγότερο άδικο από το να κάνεις σε έναν Πανελλήνιο, όπως ειπώθηκε, κάποια χιλιόμετρα για να πάρεις μέρος και κάποιοι να σου μειώσουν την χαρά της πτήσης θέλοντας να θεσπίσουν προκριματικούς και τελικούς γύρους για να βγει ένας νικητής που το αντίκρισμα, εκτός του κυπέλου και τα μπράβο, δεν είναι ούτε η συμμετοχή σε εθνική ομάδα ούτε η συμμετοχή μέσω αυτής σε παγκόσμια πρωταθλήματα.

    Αυτό μπορεί να γίνει κατανοητό!!!
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #87 στις: Τρίτη, 13 Δεκ 2016, 22:03:57 »

    Καλησπέρα στην ομήγυρη !

    Συμφωνώ γιατρέ μαζί σου .... οι υπόλοιποι εισηγηθείτε να καταργηθεί ο αγώνας και ψάξτε πεδία για F5J.



    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #88 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 07:36:04 »

    Χαιρετώ τους ηλεκτροανεμοπόρους.

    Εφερα το θέμα σε συζήτηση, για να ακολουθήσει ότι καλύτερο ήταν δυνατό για την αγαπημένη μας κατηγορία F5J-GR.

    Ευχαριστώ όσους συμμετείχαν. Δυστυχώς ο αριθμός ήταν μικρός, αλλά ευτυχώς η ουσία μεγάλη.

    Ανέβασα τις ιδέες μου, όχι μόνο για ενημέρωση, αλλά και για να γίνουν μέσω συνειρμού, η βάση γέννησης και άλλων παρεμφερών ιδεών.

    Πιστεύω ότι έγινε καλή ανάλυση.  Αν ο χρόνος το επιτρέπει ευπρόσδεκτη είναι και κάθε νέα εισήγηση ή τοποθέτηση.

    Και μετά, θα περιμένουμε αυτούς που έχουν κατασταλάξει στην μορφή που θα πρέπει να έχει ο κανονισμός, να προχωρήσουν μέσω του σωματείου τους στην υποβολή επίσημων προτάσεων, έστω και εκπρόθεσμα για το 2017.

    Αλλιώς ραντεβού τον Νοέμβριο του 2017 για την περίοδο αλλαγών του 2018.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #89 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 11:01:59 »

    Φίλοι μου
    Θα πω και εγώ τα δικά μου.
    Αυτήν την στιγμή έχουμε μια πάρα πολύ καλή εθνική κατηγορία όπως έχουν η περισσότερες χώρες, που είναι ανοιχτή σε όλους να έρθουν και να δοκιμάσουν την “ αγωνιστική “ ανεμοπορία με ότι έχει ο καθένας.
    Αν μπορούσαμε να μη την πειράξουμε θα ήταν καλά.
    ΑΛΑ ο λόγος που συμφωνώ με τον Μπάμπη και τον Βασίλη είναι ότι ξεμπερδεύουμε με τα αλτίμετρα, θα βάλει ο καθένας ένα αλτίμετρο FAI του GRELE η ALTIS και τέλος.
    Σίγουρα θα υπάρξουν ισοβαθμίες που όμως λύνονται όπως και τώρα με ένα fly off για τις τρεις πρώτες θέσεις.
    Και αντί να προγραμματίσουμε τα αλτίμετρα στα 150 μέτρα όπως πρότεινε ο Αρης είμαι σίγουρος πως βάζοντας “ ν “ βαθμούς ποινής στα 200 όλοι θα κόβουνε κοντά στα 150 μέτρα.
    Και σίγουρα θα προκύψουν εκπληκτικοί αγώνες Εκπληξη
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.