Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 20:42:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 20:42:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 208
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 179
    Συνολικά: 179
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FLAPERONS  (Αναγνώστηκε 8403 φορές)
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 12:07:55 »

    PVassilis το piper cub j3 δεν είχε από την μάμα του φλαπς γιατί θελεις να κάνεις τετεια αλλαγή ?
    Πάντος όταν βάζουμε flaperon το κάνουμε μίξη με elevator down   Ποοολύ άνεση

    Έχεις δίκιο, ευχαριστώ για τη πληροφορία. Αυτό που έχει flaps είναι το Super Cub.
    Καταγράφηκε
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 13:12:27 »

    Μπορούμε επείσης τα full span aillerons να τα εκτρέψουμε προς τα κάτω εως 3mm μεταβάλοντας έτσι την καμπυλότητα (camber)της πτέρυγας αυξανοντας την άνωσή της.Κατα αυτόν τον τροπο μπορούμε να χαμηλώσουμε μερικά κλικ τον κινητήρα και να προσεγγίσουμε με σχετικά μικρότερη ταχύτητα.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 16:44:44 »

    Δηλαδη το οτι το μοντελο επιβραδυνε με flaperons κατω, δεν γινεται Huh ή μηπως ηταν ιδεα μου??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 17:29:26 »

    Επειδή οι περισσότεροι από εσάς δεν έχετε δει (δεν λέω να έχετε πετάξει, αυτό είναι σίγουρο) control line ακροβατικό, σας εξηγώ, ότι αυτά δεν έχουν ailerons, αλλά έχουν full span και μεγάλης επιφάνειας flaps, τα οποία είναι μονίμως συνδεδεμένα και κινούνται αντίθετα με το elevator. Επάνω το elevator - κάτω τα flaps, κάτω το elevator -  επάνω τα flaps. Η εκτροπή των flaps κάνει τρία πράγματα. Αυξάνει την καμπυλότητα άρα και την άντωση - ανάλογα την διεύθυνση - , αυξάνει την οπισθέλκουσα, και μετατοπίζει το κέντρο πιέσεων προς τα πίσω.
    Ομως υπάρχει και αλλαγή της γωνίας προσβολής του φτερού, η οποία είναι υπεύθυνη για μετακίνηση του κέντρου πιέσεων προς τα εμπρός. Δηλαδή προσπαθούμε με ένα καλό σχεδιασμό, να μην μετακινείται το κέντρο πιέσεων πολύ ή καθόλου. 
    Ετσι το μοντέλο μπορεί να κάνει ανακύκλωση με μικρή αλλαγή της γωνίας της ατράκτου και της έλξης, και να διατηρεί την ίδια τάση για όλο τον κύκλο.

    Η ίδια τακτική εμφανίζεται πλέον στα 3D με τα μεγάλα flaperons

    Αυτά τα είπα για να αντιληφθούν οι ενδιαφερόμενοι ότι στο συμβατικό αεροπλάνο, τα flaps ενεργούν ΣΩΣΤΑ όταν εκτρέπονται προς τα ΚΑΤΩ, όταν όμως η επιφάνεια που εμείς ξαφνικά ονομάζουμε και flaps έχει σαν κύρια αποστολή να είναι πηδάλιο κλίσης aileron, τότε πρέπει να λάβουμε υπ' όψη ότι δεν πρέπει να χάσουμε την αποστολή αυτή, προς όφελος της μικρότερης ταχύτητας προσγείωσης (που θα κάνει τα ailerons ακόμα πιό αδύναμα), ούτε να χάσουμε την ασφάλεια να διατηρηθούν τα ακροπτερύγια σε πτήσιμη γωνία προσβολής και να μη στολλάρουν.

    Οταν έχουμε κανονικά τα ailerons, πολλές φορές χρειαζόμαστε διαφορική κίνηση, αυτό προς τα επάνω περισσότερο από αυτό προς τα κάτω, για να αποφύγουμε την επίδραση της "αντίθετης εκτροπής".

    Γι' αυτό όταν ονομάζουμε τα ailerons =flaperons, (και τα flaps που κινούνται σαν ailerons ονομάζονται flaperons), και θέλουμε να τα εκτρέψουμε για να πετύχουμε μικρότερη ταχύτητα ολίσθησης, συμφέρει να τα εκτρέψουμε προς τα επάνω, ουτως ώστε - ανεξάρτητα το πως προσφέρουν αυτό που θέλουμε - να μην χάσουν την διαφορική κίνησή τους.

    Αν τα κατεβάσουμε προς τα κάτω, είτε είναι γνήσια flaps στη μέση του φτερού, είτε είναι full span πηδάλια, θα πετύχουμε μεν μικρότερη ταχύτητα ολίσθησης (που οφείλεται σε διαφορετικές επιδράσεις απ' ότι στην προηγούμενη περίπτωση), αλλά ενισχύουμε το φαινόμενο της "αντίθετης εκτροπής" που ακόμα και με 100% μίξη στο rudder, παραμένει εμφανές.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 685


    ...........


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 17:46:19 »

    Σε αυτη την περιπτωση, αν  εχουμε τα φλαπς κανονικα ,στην μεσα πλευρα απο το ailerons, και μπορουμε βασει σχεδιου να τα εκτρεψουμε ,ειτε προς τα πανω ,ειτε προς τα κατω(π.χ.  ZLIN  526 JAMARA),ειναι δλδ καλυτερα στην προσγειωση  να τα ανοιγουμε προς τα πανω  και στην απογειωση  να ειναι σε θεση  0 ή προς τα κατω?
    Καταγράφηκε

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 20:47:15 »

    Σε αυτη την περιπτωση, αν  εχουμε τα φλαπς κανονικα ,στην μεσα πλευρα απο το ailerons, και μπορουμε βασει σχεδιου να τα εκτρεψουμε ,ειτε προς τα πανω ,ειτε προς τα κατω(π.χ.  ZLIN  526 JAMARA),ειναι δλδ καλυτερα στην προσγειωση  να τα ανοιγουμε προς τα πανω  και στην απογειωση  να ειναι σε θεση  0 ή προς τα κατω?

    Τα κανονικά flaps εκτρέπονται προς τα κάτω, για την προσγείωση, Στην απογείωση τα αφήνουμε στο ουδέτερο. Αν σε κάποιο μοντέλο (όπως στα ρυμουλκά) τα χρειαζόμαστε στην απογείωση, θα εκτραπούν και πάλι προς τα κάτω.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 685


    ...........


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 21:00:59 »

    O.K.  κατανοητο .Ευχαριστω.
    Καταγράφηκε

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 16 Ιαν 2009, 21:57:20 »

    αλλά ενισχύουμε το φαινόμενο της "αντίθετης εκτροπής" που ακόμα και με 100% μίξη στο rudder, παραμένει εμφανές.

    θειε Γιαννη μια εξηγηση σε αυτο παρακαλω
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: FLAPERONS
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.