Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:29

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:29

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 18
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: setup για f3c GR-A  (Lu 7917 fois)
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « le: Mercredi, 18 Mai 2011, 16:16:05 »

    Γεια σας σκεφτομαι να ξεκινησω να παρω μερος σε αγωνες f3c gr-a.
    Θα πεταω με ενα ελικοπτερο Jr vibe 50.
    θα ηθελα να ρωτησω πως να σεταρω το ελικοπτερο σε νορμαλ πτηση?
    ποσες στροφες πρεπει να εχει το στροφειο?
    ακομη σκεφτομαι να του βαλω fuselage,αλλα δεν ξερω ποιο να βαλω?
    βρηκα ενα fuselage το gracy 50,ταιριαζει στο  Jr vibe 50?
    ευχαριστω .


    * gracy-2.jpg (21.45 Ko, 580x174 - vu 610 fois.)

    * gracy-3.jpg (28.27 Ko, 580x264 - vu 585 fois.)
    « Dernière édition: Mercredi, 18 Mai 2011, 16:50:06 par giles 202 » Journalisée
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.264



    « Répondre #1 le: Mercredi, 18 Mai 2011, 18:46:38 »

    χωρις να γνωριζω, απλα ερωτω...ειναι απαραιτητο το body στο f3c-gra???
    εαν δεν ειναι, γιατι να ξοδευτεις???  περιμενε να δεις πως θα πας στον αγωνα, και μετα στο grb την αγοραζεις...λεω τωρα εγω...
    βεβαια υπαρχουν εδω πολλα παιδια που ξερουν τι ζηταει ο αγωνας και θα σου πουν πολυ καλυτερα απο εμενα..
    « Dernière édition: Mercredi, 18 Mai 2011, 22:21:48 par TOLIS » Journalisée

    cogito ergo sum....
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #2 le: Mercredi, 18 Mai 2011, 18:50:39 »

    χωρις να γνωριζω, απλα ερωτω...ειναι απαραιτητο το body στο f3c-gra???
    εαν δεν ειναι, γιατι να ξοδευτειςHuh  περιμενε να δεις πως θα μας στον αγωνα, και μετα στο grb την αγοραζεις...λεω τωρα εγω...
    βεβαια υπαρχουν εδω πολλα παιδια που ξερουν τι ζηταει ο αγωνας και θα σου πουν πολυ καλυτερα απο εμενα..
    ξερω οτι δεν ειναι απαραιτητο το body,απλα ρωτάω για το μελλον.
    Δεν ξερω αν βοηθαει στις ασκησεις,γιατι γινεται πιο αεροδυναμικο.
    Journalisée
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #3 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 08:13:05 »

    λοιπον ενα ε/π στην Α κατηγορια δεν  ειναι απαραιτητο να εχει fuselage λογο βαρους και λογο του οτι δεν εχει ασκησεις εκτος του box για να χρειαζεσαι αεροδυναμικη κκαι ταχυτητα. το ε/π πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο ζυγισμενο και πολυ μαλακο στις κινησεις του. αυτο επιτηνχανεται με αρκετο expo σε elavetor aileron αλλα και στο rader .τωρα οι ρυθμισεις σε colective αλλα και στο cycline ειναι περιπου ιδιες με αυτες που πετας hover .δηλαδη 4.5 με 5 μοιρες .τωρα για το θεμα των στροφων πεζει ρολο τη μηχανη εχεις τι ελικες  τη εξατμιση κτλ. θα σου ελεγα οτι πρεπει να κανεις χοβερ αβιαστα χωρις να ειναι νευρικο το ε/π .αυτο που πρεπει να πετηχεις για αρχη ειναι να απογειωνεσαι και να προσγειωνεται το ε/π καθετα χωρις να χρειαζεται να προσπαθεις παρα πολυνα το διωρθωνεις.το ιδιο πρεπει να κανεις και στο χοβερ.να κανει χοβερ το ε/π χωρις να κανεις μεγαλη προσπαθεια διωρθωσεων.θα σου ελεγα να ερθεις μια βολτα απο την κοζανη το σαββατοκυριακο για να δεις περισοτερα απο κοντα .καλη επιτυχια. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #4 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 09:22:13 »

    λοιπον ενα ε/π στην Α κατηγορια δεν  ειναι απαραιτητο να εχει fuselage λογο βαρους και λογο του οτι δεν εχει ασκησεις εκτος του box για να χρειαζεσαι αεροδυναμικη κκαι ταχυτητα. το ε/π πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο ζυγισμενο και πολυ μαλακο στις κινησεις του. αυτο επιτηνχανεται με αρκετο expo σε elavetor aileron αλλα και στο rader .τωρα οι ρυθμισεις σε colective αλλα και στο cycline ειναι περιπου ιδιες με αυτες που πετας hover .δηλαδη 4.5 με 5 μοιρες .τωρα για το θεμα των στροφων πεζει ρολο τη μηχανη εχεις τι ελικες  τη εξατμιση κτλ. θα σου ελεγα οτι πρεπει να κανεις χοβερ αβιαστα χωρις να ειναι νευρικο το ε/π .αυτο που πρεπει να πετηχεις για αρχη ειναι να απογειωνεσαι και να προσγειωνεται το ε/π καθετα χωρις να χρειαζεται να προσπαθεις παρα πολυνα το διωρθωνεις.το ιδιο πρεπει να κανεις και στο χοβερ.να κανει χοβερ το ε/π χωρις να κανεις μεγαλη προσπαθεια διωρθωσεων.θα σου ελεγα να ερθεις μια βολτα απο την κοζανη το σαββατοκυριακο για να δεις περισοτερα απο κοντα .καλη επιτυχια. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    φιλε θα ειμαι στον αγωνα της Κοζανης. Thumbs up
    ευχαριστω για τις συμβουλες σου,αμα εισαι εκει θα τα πουμε απο κοντα.
    Journalisée
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #5 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 11:19:58 »

    ok θα τα πουμε κοζανη.
    Journalisée
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #6 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 16:44:07 »

    Ξερει κανεις να μου πει αν ταιριαζει το fuselage αυτο στο vibe 50?
    Εχει να μου πρωτινει καποιος ,καποιο αλλο που να ταιριαζει στο vibe 50?
    Journalisée
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #7 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 18:06:49 »

    αυτο που εχεις στη φωτο ειναι  για 90αρι ε/π. ριξε μια ματια εδω.http://www.world-of-heli.de/en/sportruempfe/sportrumpf-black-shark-50-weiss-m-leitwerk.html
    Journalisée
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #8 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 19:16:48 »

    αυτο που εχεις στη φωτο ειναι  για 90αρι ε/π. ριξε μια ματια εδω.http://www.world-of-heli.de/en/sportruempfe/sportrumpf-black-shark-50-weiss-m-leitwerk.html
    Δεν ξερω ομως κατα ποσο μπορει να ταιριαζει στο δικο μου. Huh
    Σε raptor 50 ταιριαζει το εχω δει.
    « Dernière édition: Jeudi, 19 Mai 2011, 19:30:16 par giles 202 » Journalisée
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #9 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 20:50:06 »

    Δεν ειναι καλυτερα τα λεφτα που κανει το fuselage, να τα καψεις καυσιμο σε προπονηση; Λεω τωρα εγω...
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.200



    « Répondre #10 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 22:03:32 »

    Δεν ειναι καλυτερα τα λεφτα που κανει το fuselage, να τα καψεις καυσιμο σε προπονηση; Λεω τωρα εγω...
    Δεν εχω σκοπο να το αγορασω συντομα αλλα μελοντικα το σκεφτομαι...
    Journalisée
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο  |  F3C και κατηγορίες GR (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: setup για f3c GR-A
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.