Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.541 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 07:43:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 07:43:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304541
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 36     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: JU-87B Stuka  (Αναγνώστηκε 106522 φορές)
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #465 στις: Σάββατο, 3 Ιούν 2017, 06:50:20 »

    Ευχαριστώ παιδιά.
    Άντε και τον φάγαμε τον .....γάιδαρο.
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #466 στις: Κυριακή, 8 Οκτ 2017, 19:01:00 »

    Και επειδή γάιδαρος το καλοκαίρι δεν τρώγεται,σιγά-σιγά με τα πρώτα κρύα, είπαμε να ξαναπιάσουμε το Stuka.....!!!
    Κατασκευή του wing filet στην ένωση του φτερού με την άτρακτο με τριγωνικό πηχάκι και στην άκρη του κεντρικού φτερού ,στην ένωση των 2 μισών, από απλό πηχάκι !





    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #467 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 11:30:11 »

    Συνέχεια κατασκευής με λίγα πραγματάκια ακόμα!
    Δεξί και αριστερό τμήμα της πτέρυγας έτοιμα με τα εξωτερικά flaps και τα ailerons!
    Μένει να ξεπεράσουμε κάποια ''ηλεκτρονικά'' προβλήματα και glassάρισμα!







    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #468 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 11:32:09 »

    ..................





    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #469 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 11:35:25 »

    Πέρι ηλεκτρονικών προβλημάτων τώρα!!!!

    1. Έχοντας βάλει τον RCEXL Opto Kill Switch για τον DLE 55Ra και για δέκτη τον Futaba 14Ch R6014FS 2.4Ghz δεν δουλεύει ο διακόπτης με τίποτα!Μόνο στα κανάλια 1 και 2.......!!!
    Πουθενά αλλού!!!!
    Με δοκιμές ,δουλεύει κανονικά στον 7άρη της Futaba αλλά και στον 8άρη της Orange!!
    Αλλά με τίποτα στον 14άρη!!!!!


    * s-l500.jpg (22.92 KB, 500x500 - εμφανίστηκε 406 φορές.)

    * futl7644-14ChRx.jpg (15.35 KB, 350x278 - εμφανίστηκε 415 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #470 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 11:36:20 »

    ..................Να πώ ότι έν μέρη το πρόβλημα αυτό λύθηκε,βάζοντας δύο δέκτες στο αεροπλάνο και έχοντας το kill switch της RCEXL στον δεύτερο δέκτη τον Futaba 7CH 2.4GHz......!!!!! Sad
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #471 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 11:37:20 »

    Πρόβλημα Νο 2.......!
    Βάζοντας το Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator για πιό ομαλή και αργή κίνηση στα σέρβο των flaps ,τα σέρβο τρελαίνονται......!!!
    Υπόψιν οι ντίζες δεν ζορίζονται πουθενά!
    Είναι όλο Glitch......!!!





    * AC388-b.jpg (167 KB, 400x445 - εμφανίστηκε 424 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #472 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 11:39:35 »

    Και 3ον....!!!
    Βάζοντας ,ή μάλλον θέλοντας να βάλω διακόπτη στα landing lights, έχω χάσει την μπάλα......!!!
    Ή κάνω κάτι λάθος ή δεν το έχω με τίποτα με τα ηλεκτρονικά!!Γιατί, να είναι και αυτός ο διακόπτης ελαττωματικός ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.....!!!!
    Από το Ιντερνετ είναι απλή η συνδεσμολογία!!
    Έλα μου όμως που δεν λειτουργεί.....!
    Από το YouTube η φώτο!
    Τι φταίει?Huh





    Και η δική μου πρόχειρη συνδεσμολογία!

    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.778



    WWW
    « Απάντηση #473 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 12:45:03 »

    Φίλε Δημητρη χρονια πολλά!!Ειναι σιγουρο οτι δεν εχει ο δεκτης θέμα ,Οι αλλοι δυο ειπες πως παιζουν κανονικά?Παντως δεν θα σε συμβουλευα να βαζεις kill switch στα μοντέλα σου.Καλύτερα να σεταρεις το fail safe  σου ετσι ωστε αμα γινει κατι απο σημα , παρεμβολή , να μπει στο ρελαντί ο κινητηρας και οχι να σβησει εντελως.
    Στο δευτερο προβλημα δεν βλεπω καποιο προβλημα να τρελενονται .Αυτο που ακουγεται ειναι ισως τα ποτενσιομετρα των σερβο που ψαχνουν να βρουν το κέντρο.Ολα κανουν ενα μπαζερ θορυβο.Ισως  το ενα να ακουγεται σαν ρυθμικό μπαζ λογο του σηματος που παιρνει το ποτενσιομετρο.
    Στο τριτο προβλημα εχεις δει αν το καναλι θελει ολα τα travel adjactment ?Μπορεις να το δεις και με πολύμετρο το ον οφ .Το λεντακι εχει πολικότητα.Εχεις servo tester να το δοκιμασεις εκτός πρωτα?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #474 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 13:05:20 »

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε!
    Ευχαριστώ Αργύρη για τις απαντήσεις!
    Απορίες....!!
    Για το θέμα με το  kill switch,ωραία δε το βάζω,αλλά που θα βρώ απλά και σίγουρα σετάπ για giant scale με βενζίνα?
    Απλά και σίγουρα πράγματα,με φώτο άν γίνεται, γιατί δεν έχω ασχοληθεί ξανά με βενζίνα!?

     Όσο για το 2ο θέμα δυστυχώς τα σέρβο κινούνται ρυθμικά μπρός -πίσω ,αρκετά, και δεν κάνουν μόνο ένα μπάζερ θόρυβο....!!!

    Για το 3ο,δέν έχω servo tester και  το διακόπτη τον έχω σε διακόπτη on-of στην 10άρα Futaba που δεν παίρνει  travel adjactment!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.778



    WWW
    « Απάντηση #475 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 13:33:58 »

    Βασικά το σετ απ για το πως θα κανεις το fail safe  στην τηλεκατευθηνση σου πρεπει σιγουρα να το εχει το μανουαλ της Futaba.Και μερικές το εχουν ηδη απο το εργστασιο.Παντως η λειτουργεια του ειναι να σου βαζει  ο δεκτης το σερβο του γκαζιου ξανα στο ρελαντι εαν χασει σημα.Οχι αν χασει ρευμα.Αν χασει ρευμα μονο το κιλλ θα σε σωσει....θα σβησει το μοτερ.Αλλα με δυο μπαταρίες αν εχεις συστημα back up ειναι ελαχιστες οι πιθανόητες να μεινει απο ρευμα.θελει επισης προσοχή ο kill switch  και στο αν καταλαθος μπερδεψεις τον διακοπτη και τον σβησεις αθελα σου!!!
    Γενικά τα κυκλωματα που μπαινουν αναμεσα σε δεκτη και σερβο μερικές φορες βγαζουν θεματα.Πιθανον το κυκλωμα τους σε αυτο που πηρες να εχει καποιο θεμα με και ο παλμός που τα κανει να μειωνει την ταχυτητα να ειναι μη συμβατός με της τηλεκατευθηνσης.Η futaba  δεν εχει στο μενου της servo slow?Μην σε ανησυχει και τοσο η ταχητητα που θα κατεβουν τα φλαπς σου στο συγκεκριμένο μοντέλο.Εξαλου τα ανοιγουμε σε ταχυτητες μικρες που και οποιοδηποτε αποτομο φουσκωμα δεν θα ειναι ουτε ορατό ουτε βιαιο και ακαριαιο.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #476 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 15:11:50 »

    Όχι δε μιλούσα για αυτό το σετάπ Αργύρη.Βάζω σε όλα τα μοντέλα μου fall safe από την τηλ/ση.
    Μιλάω για το Γενικό στήσιμο ενός Βενζινοκινητήρα με τα απαραίτητα ηλεκτρονικά του.
    Βλέπω εδώ μέσα ότι όλοι χρησιμοποιείτε τσόκ με δικό του σέρβο.....kill switch πάλι όλοι ....!
    Π.Χ.throttle cut χρησιμοποιείτε στο σέρβο του γκαζιού??
    Το χρησιμοποιούμε σε Βενζινοκινητήρα!?
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.778



    WWW
    « Απάντηση #477 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 16:46:42 »

    Εγω προσωπικά βαζω χειροκινητο τσοκ με ντιζα.Αλλες ηλεκτρονικες εχουν συστημα με δυο σερβο που συνεργαζονται μεταξυ τους για το τσοκ. Το εχουν οι MVVS.Οσο πιο απλά τοσο καλύτερα κατα την γνωμη μου.
    Ναι το σερβο του γκαζιου το χρησημοποιω σαν throtle cut και μου κληνει ολη την πεταλουδα για να σβησω.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #478 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 16:50:35 »

    Οοοοοκ!!!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 243



    WWW
    « Απάντηση #479 στις: Δευτέρα, 8 Ιαν 2018, 19:29:57 »

    εγω παντως μεχρι τωρα σε βενζινη χρησιμοποιω το σερβο του γκαζιου να κλεινει με ενα διακοπτη οπως ακριβως ολα τα γκλοου! Kαι έχω φτιαξει ενα σερβο με εναν διακοπτη να σβηνει το ρευμα που παει στην ηλεκτρονικη - για ωρα αναγκης (αχρειαστο να ειναι) - και βεβαιως 2 μπαταριες, μια για τον δεκτη και τα σερβο και μια για την ηλεκτρονικη του κινητηρα! Τελευταια φιλος που πεταμε μαζι δοκιμασε το οπτο κιλ που δειχνει και ειδαμε οτι δουλευει, παρ ολο που προσπαθουμε να μην εχουμε πολλα πολλα ηλεκτρονικα..
    Καταγράφηκε

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 36     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: JU-87B Stuka
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.02 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.