Όνομα αεροπλάνου SUPER BOSSU
Τύπος GIANT FUN FLY
Κινητήρας CRRCPRO GF50i
Εξάτμιση STOCK
SERVO HITEC titanioum gear 24Kgm
Μπαταρίες FLIGHT POWER 1800 Mah ( επί 2 )
Μπαταρία ηλεκτρονικής Μετάλλου 4.8v 2600 Mah
Διακόπτες Power Box Digiswitch (regulator)
Δεκτης FUTABA G3 2048
Τηλεκατεύθυνση MZ-14
Βάρος 7200 γραμμάρια δίχως καύσιμο
Φόρτιση πτέρυγας Κάτω από 50 γραμμάρια ανά τετραγωνική παλάμη
Σχεδίαση-κατασκευή ΒΌΛΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΌΣ ( e-mail vol@otenet.gr )
( τηλ. 6936-854-270 )
Γειά χαρά,
Θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους αερομοντελιστές, και όχι μόνο, οτι το e-mail του φίλου Γιώργου Βόλακα έχει αλλάξει και πλέον μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί του μέσω του νέου του e-mail που είναι το volakasgeorgios5@gmail.com
Καλές προσγειώσεις,
Phanislo.
από τρεισήμισι χρονια ψάχνοντας ένα διαφορετικό Glow Fun-Fly κατέληξα στην "απεταχτη" τότε υλοποίηση , του Γιώργου Βόλακα από το Ρέθυμνο της Κρήτης με την ονομασία Bossu.
Από την πρώτη στιγμή που το έβαλα στα χερια μου ως KIT μου έκανε εντύπωση η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά που είχαν χρησιμοποιηθεί.
Το μοντέλο αν και παρεμφερή στο μέγεθος με το γνωστό σε όλους μας Gugar της Weston UK ήταν πολύ ελαφρύτερο και πολύ πιο σωστά δομημένο.Ήταν επίσης πολύ πιο ήπιο στην πτήση από το Ξαδελφάκι CUGAR και με μια 32 OS-MAX με mini pipe GENESIS είχες πλεόνασμα δύναμης που κυριολεκτικά εκτόξευε το μοντέλο κατακόρυφα.
Μια ακόμα ιδιαιτερότητα που είχε το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν η χαμηλή ταχύτητα stall αλλα και η υψηλότατη (και το τονίζω αυτό) ταχύτητα όταν το επεδίωκε ο χειριστής .....
Μετά από 24 μήνες εντατικής πτήσης με το συγκεκριμένο μοντέλο ,έπεσε η ιδέα για ένα μεγαλύτερο σκάφος και κατόπιν παρότρυνσης μου , ο Γιώργος στρώθηκε στον υπολογιστή ξανασχεδιάζοντας το υπερμεγέθη για την κατηγορια αεροπλάνο.
Έτσι φτάσαμε στο Παρόν όπου το " SUPER BOSSU " είναι πλέον γεγονός...
Λίγα λόγια για την κατασκευή του μοντέλου
Όλα τα κομμάτια είναι σχεδιασμένα σε Υπολογιστή κομμένα με Laser και η εφαρμογή τους είναι άψογη.
Για επικάλυψη έχει χρησιμοποιηθεί Oracover.
Όπου παντρεύεται αεροπορικό κόντρα πλακέ-μπάλσα-epoxy έχουν χρησιμοποιηθεί micro ballons.
Η άτρακτος είναι εποξειδική βαμμένη στο καλούπι και η βακτήρια που το συνοδεύει (προσωπικά χρησιμοποίησα μια γλιστρά αντί για ροδάκι) είναι φτιαγμένη από carbon.
Τα σκέλη όπως και η σωλήνα που ενώνει τα φτερά είναι αλουμίνιο Τ6 6061 αεροπορικού τύπου (εισαγωγή από Αμερική αν δεν κάνω λάθος)
Κατά την γνώμη μου ο Γιώργος πήρε το καλο και το έκανε καλύτερο.
Κατασκευαστικά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αεροπλάνα μεγαλυτερων κατασκευαστών ... αντίθετα είναι εφάμιλλο αν όχι καλύτερο.
Προσωπικά θα χαραχτήριζα τον Γιώργο ως Ιδεολόγο , Τελειομανή και άρρωστο με την κατασκευή.
Κάθε μοντέλο που βγαίνει από το εργαστήριο του είναι φτιαγμένο με μεράκι σαν να προορίζεται για προσωπική του χρήση και δεν υπάρχει περίπτωση να σου παραδώσει κατασκευή αν δεν είναι άψογη από κάθε πλευρά (ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σε καθυστερήσει αρκετά)
Τα πρωτότυπα SUPER BOSSU είναι 3 εκ των οποιων το ένα βρίσκετε στην κατοχή του Δημήτρη Τζωρτζακάκη όπου και πέταξε με ηλεκρικό μοτέρ.
Τα αλλα 2 βρίσκονται στο εργαστήριο μου και πέταξαν ...
( http://www.youtube.com/watch?v=T5c26FTGMgc ) ... με μοτέρ βενζίνας ...
( http://www.youtube.com/watch?v=A2sdtPlTqo4 ) ... από τον υπογραφων και τον τρίτο ιδιοκτητη και πολύ καλο μου φίλο ΧΡΙΣΤΌ ΠΡΟΎΝΤΖΟ....
φιλικά Βασίλης Σκόρδος
EAHK
Ένωση Αερομοντελιστών
Ηρακλειου Κρήτης