Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 06:35:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 06:35:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 110
    Συνολικά: 110
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πιθανό “κόλλημα” του κινητήρα στον αέρα.  (Αναγνώστηκε 7280 φορές)
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2011, 23:08:28 »

    Παροτι δεν ειμαι εμπειρος θα πω και εγω τη γνωμη μου και κρατηστε οτι θελετε απ αυτην.
    αφου ειδα το ακροβατικο απο το link που καποιος φιλος εβαλε και επειδη η φυγοκεντρος τεινει προς την ουρα, η βενζινη ολη θεωρητικα ειναι κολλημενη πισω πισω στο tank και νομιζω οτι ο βοσκος ειναι μεσα στην βενζινη και δεν ειναι αυτο το προβλημα......
    πιθανολογω λοιπον οτι επειδή εισαι κοντα στο ρελαντι οταν κανεις τη φιγουρα αυτη η 'τρομπα' σου ζοριζεται να τραβηξει καυσιμο μιας και εχεις λιγες στροφες στον κινητηρα σου αλλα και ταυτοχρονα το καυσιμο πιεζεται πισω στο tank με αρκετη δυναμη.....Ετσι το μοτερ σου ισως στεγνωνει απο καυσιμο και σβηνει....
    Δεν κανεις και μια δοκιμη ανοιγοντας λιγο την μικρη βελονα ωστε να γινεις λιγο πιο πλουσιος σε μιγμα στις χαμηλες στροφες μηπως και στο κρατησει?
    Ελπιζω ακομα κιαν ειμαι λαθος να σας εδωσα καμια ιδεα........
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2011, 01:19:25 »

    Κι εγώ σήμερα που έκανα το ίδιο ακροβατικό με βενζίνη, πήγε να μου σβήσει, το είχα κατά νου, αλλά δεν έσβησε.
    Οταν λες οτι το πήγε να σου σβήσει αλλά το είχες κατά νου τι εννοείς ? τι ενέργειες έκανες για να μην σου σβήσει ?

    Καταρχήν το ακροβατικό το έκανα στο ρελαντί και όχι με γκάζι.
    Όταν βγήκα από το ακροβατικό έκανε σαν διακοπές το μοτέρ.
    Ίσιωσα το μοντέλο, έδωσα ελαφρά γκάζι να ξανατραβήξει καύσιμο και
    ήμουνα έτοιμος για μια ενδεχόμενη αναγκαστική προσγείωση.

    Ώστε έχεις και τέτοιο βοσκό... τι να σου πω, δεν ξέρω τι άλλο  Undecided
    Καταγράφηκε

    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2011, 07:50:27 »

    Καλημέρα
    Εγω κάνω KE spin με το Funtana 125 και DLE-20, αλλά ΠΟΤΕ στο ρελαντί παντα έχω γκάζι για να γίνεται πιο γρήγορη και εντυπωσιακή η περιστροφή και να μην χάνει το α/π πολύ ύψος.

    Αν μόνο σε αυτή την μανούβρα σβήνει, δοκίμασε με το γκάζι στο μισό ή και περισσότερο και δες αν σβήνει
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2011, 14:24:56 »

    Καλημέρα
    Εγω κάνω KE spin με το Funtana 125 και DLE-20, αλλά ΠΟΤΕ στο ρελαντί παντα έχω γκάζι για να γίνεται πιο γρήγορη και εντυπωσιακή η περιστροφή και να μην χάνει το α/π πολύ ύψος.

    Αν μόνο σε αυτή την μανούβρα σβήνει, δοκίμασε με το γκάζι στο μισό ή και περισσότερο και δες αν σβήνει

    Την επόμενη φορά που θα πάω για πτήση θα ακολουθήσω την συμβουλή σου w1ndsurfer

    Σας ευχαριστώ όλους σας για την βοήθειά σας, νεότερα θα έχετε μετά απο την επόμενη πτήση μου
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 5 Οκτ 2011, 21:05:36 »

    Σήμερα το απόγευμα πήγα για πτήση και εκτέλεσα αρκετές φορές (4-5) το KE spin με γκάζι και ο κινητήρας δεν έσβησε.
    Αρχίσω να καταλήγω στην άποψη ότι για ακροβατικά που δέχεται αρκετά G το α/π πρέπει να γίνονται με ανεβασμένο το στικ του γκαζιού.
    Αν έχουν την ευχαρίστηση οι οποίο έμπειροι σας μας δώσουνε τα φώτα τους.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Πιθανό “κόλλημα” του κινητήρα στον αέρα.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.