Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 02:53:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 02:53:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:35]

    από Demetre
    [Χθες στις 20:02]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304429
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 64
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 57
    Συνολικά: 57
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ  (Αναγνώστηκε 15871 φορές)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 18 Μάι 2009, 23:55:33 »

    Μπράβο Νικόλα,  beer
    πολύ χαίρομαι που κάνεις τον κόπο να μας διαφωτίσεις σ' αυτά τα ζητήματα!
    Περιμένουμε τη συνέχεια  Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 12:26:46 »

       Νικολα,μπραβο μπραβο και παλι μπραβο,εισαι "καθηγητης".Μπραβο για τις ικανοτητες σου στην ακροβατικη  πτηση,μπραβο για την διαθεση σου να μας κανεις διαλεξη(τεκμηριωμενο σχεδιο διαλεξης) για το θεμα αυτο που προσωπικα "διψαω" και προσπαθω μονος μου χωρις να εχω καποιον διπλα μου, φανταζομαι και αλλοι πολλοι εδω μεσα.Συγχαρητηρια,σε παρακολουθω,περιμενω  τη συνεχεια.....
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #47 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 13:05:21 »

    Ιστοσελίδα που έχει πολλές εξηγήσης σχετικά με τα ακροβατικά! Wink
    http://vimeo.com/3497906
    http://www.pauzuolis-rc.com/

    Προκειται για τον χειριστή,  Donatas Pauzuolis

    Δείτε τον στο  " VFC 2009 "(Victory in Virtual Freestyle challenge)    όπου πήρε την πρώτη θέση!
    Ετσι και αλλιώς Virual και μη το πρόσωπο δέν θα βρεί πρόβλημα σε κάποιον διαγωνισμό(δώστε search στο Youtube) και θα καταλάβεται!
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 13:23:11 από Geοrge » Καταγράφηκε
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 14:16:25 »

    Γιωργο συμφωνω μαζι σ ,ειναι απιστευτος!!!!Χρηστος!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #49 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 14:31:27 »

    Αγαπητοί Yanko και Hristo,

    Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα συνεχίσουμε σύντομα με σετταρσιμα και tips για μανουβρες. υπάρχουν αρκετά πράγματα που έχω να γράψω έχοντας συλλέξει και διαβάσει υλικό απο διάφορα περιοδικά και έχοντας κάνει κάποιες συζητήσεις  με διάφορους χειριστές.

    Αν έχετε κάποια συγκεκριμένη ερώτηση στη διάθεσή σας,

    Τα λέμε σύντομα,
    Νίκος
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #50 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 15:17:34 »

    Καλησπέρα

    Νικόλα, ενταξει τι να πω; Οι πληροφορίες και οι συμβουλές που δίνεις είναι παραπάνω από χρήσιμες. Συνέχισε να μας φωτίζεις μπας και βγάλουμε  καμιά μανούβρα. Μπράβο! Thumbs up

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 17:38:56 »

    Παράθεση
    Παρατηρείτε πως για τα ailerons η προτεινόμενη κίνηση είναι αρκετά μικρότερη αυτό για να μη χάσουμε ανάλυση και συνεπώς ακρίβεια στο precision mode. Η ανάλυση στα aileron είναι σημαντικός παράγοντας για όλες τις ασκήσεις που έχουν roll (Slow, Point Ροlls και Rolling Circles). Μεγαλύτερη ανάλυση (μικρότερη ελλάτωση της κίνησης) => καλύτερη αίσθηση του stick και ακρίβεια.

    Ιδανικά στο 3D Mode θα θέλαμε την κίνηση των aileron γύρω στις 45-50 μοίρες και αυτό θα βοηθούσε πολύ στα harrier roll επειδή όμως κινούμαστε προς το "υβριδικό" μοντέλο πτήσης τότε κάνουμε την παραπάνω υποχώρηση / παραχώρηση.
    Νικολα δυο ερωτησεις:
    1.Μεγαλη αναλυση εννοεις μικροτερη εκθετικη κινηση(λιγοτερο expo,λιγοτερο ηπιες κινησεις κοντα στο κεντρο του stick) ??     
    2.Αφου εχουμε ξεχωριστα modes (precision,3D) γιατι να μην βαλουμε  30-40 μοιρες στο precision kai 45-50 sto 3D  εφ'οσον εχουμε δυνατοτητα επιλογης κατα την πτηση?
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 17:59:38 »

    Φίλε Χρήστο καλησπέρα,

    Ως ανάλυση εννοώ τα διακριτά βήματα που κάνει η κεφαλή του servo προκειμένου να κινήσει το πηδάλιο, όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο.

    Το 3D Mode αποτελεί «ταβάνι» αναφορικά με την κίνηση του πηδαλίου και καθορίζει εν ολίγοις την ανάλυση του precision.

    Φαντάσου τα εξής σενάρια:

    1.3D Mode150% ATV και κίνηση στις 50 μοίρες (Εδώ χρησιμοποιoύμε μεγαλύτερο servo arm και horn στο πηδάλιο) αν θέλω η κίνηση στο precision mode να είναι στις 25 μοίρες τότε θα πρέπει να την ελλατώσω κατά 50%.

    2.3D Mode150% ATV και κίνηση στις 40 μοίρες (Εδώ χρησιμοποιoύμε μικρότερο servo arm και horn στο πηδάλιο) αν θέλω η κίνηση στο precision mode να είναι στις 25 μοίρες τότε θα πρέπει να την ελλατώσω κατά 37.5%.

    Άρα πού έχω καλύτερη ανάλυση στο precision mode; Φυσικά στη 2η περίπτωση αφού ελλάτωσα λιγότερο το servo travel. Θυσιάζοντας 10 μοίρες από το 3D mode μπορούμε στο precision να έχουμε πιο στρωτή αίσθηση του stick, σημαντικό για μανούβρες με precision roll.

    Ελπίζω να βοήθησα,

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #53 στις: Τετάρτη, 20 Μάι 2009, 19:09:44 »

    Πολυ ωραιο το αρθρο σου Νικολα και πολυ ενδιαφερον! Thumbs up
    Θα ειθελα να μου πεις αν υπαρχουν καποιες υποχωρησεις σε ολα
    αυτα αναλογα με την τ/κ που εχουμε.
    Για παραδειγμα με την 7αρα (FUTABA) που εχω θα μπορεσω να ακολουθησω το θεμα.
    Ρωταω γιατι ειδα το μενου της τ/κ στην φοτο που εβαλες.
    Καταγράφηκε
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 20 Μάι 2009, 20:37:52 »

    Αρα αν θελουμε να πεταμε μονο precision ,ρυθμιζουμε μεγιστη κινηση σερβο 150% ATV και σεταρουμε σερβο arm και horn πηδαλιου ωστε να εχουμε  γυρω στις 30 μοιρες στο τελευταιο με σκοπο καλη αναλυση.Καταλαβα σωστα ή ειμαι ανεπιδεκτος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 20 Μάι 2009, 23:38:49 »

    Γεια σας φιλοι,


    Σχετικα με αυτο που εγραψε ο φιλος Kiril,  με την 7αρα μαλλον δε μπορεις να σετταρεις 4 flight modes αλλα αυτο δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο. Στο συγκεκριμενο θεμα γραφουμε για α) Για σετταρισμα μοντελου β) Κινησεις ακροβατικων, και οχι πως κανουμε χρηση ενος συγκεκριμενου τυπου πομπου. Η χρηση των 4 FM ειναι προσωπικη επιλογη που καποιους μπορει να μη βολευει.

    Σχετικα με αυτο που εγραψε ο Χρηστος. Παντα σετταρουμε  την κινηση μας με ATV 150% ειτε για 3D ειτε για precision  μονο ετσι θα μπορεσουμε να παρουμε σε μεγιστη κινηση αναλογα με την περιπτωση τα 512, 1024 η 2048 διακριτα σημεια αναλυσης (quantisation resolution) αναλογως της διαμορφωσης (PCM Z, S G3 κτλ).

    Σε F3A μοντελα χρησιμοποιω μικρα servo arm και horn με μεγιστες κινησεις γυρω στις 20 μοιρες (στα aileron) και ATV 150%. Σε αυτη την περιπτωση αξιοποιω ολο το ευρος αναλυσης χωρις να χρειαζεται να μειωσω την κινηση μου μεσω multiple rate.

    Ενδεικτικες τιμες αναλυσης ανα τυπο συστηματος:

    PCM Z (JR) => 512 bit
    PCM S (JR) => 1024 bit
    Spektrum (JR) => 1024 bit (παζει και στα 2048 αληθεια? δε θυμαμαι)
    PCM G3 (Futaba) => 2048 bit
    FASST (Futaba) => 1024 bit
    FASST Multi (Futaba) =>2048 bit

    Θα ηθελα τελος επισημανω πως σε ολα τα test κτλ που προανεφερα θεωρουμε πως εχουμε ενα μοντελο ισιο και μετρημενο, με πηδαλια ιδιαιτερα των elevator των οποιων οι κινησεις ειναι συμμετρικες και ισες μεταξυς τους κτλ. Κατα ενα μερος καποια πραγματα που προανεφερα αφορουν και σε τριμμαρισμα μοντελου, για να φτασουμε στο σημειο της εκτελεσης του ακροβατικου πρεπει να εχουμε περασει πρωτα απο καποια βασικα σταδια τριμμαρισματος εστω κι αν προκειται για καποιο fun fly μοντελο.

    Θα θυμισω τους βασικους παραγοντες αποδοσης στην ΤΚ ακροβατικη πτηση =>Σ.Τ.Π.=> Σετταρισμα, Τριμμαρισμα, Προπονηση. Thumbs up Αυτος που εχει δουλεψει πολυ και στα 3 δηλαδη ο Παγκ. Πρωταθλητης...θα παρει το 10!!

    Λοιπον θα επαναλεθω τις προσεχεις ημερες στο σετταρισμα των Flight Modes και οσων προανεφερα. Πιθανες ερωτησεις ευπροσδεκτες. Wink

    Τα λεμε συντομα,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #56 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 09:20:06 »

    Νίκο..Όσων αφόρα τα arms και τα horns,πως τα ρυθμίζεις?
    Εγώ πάντα βάζω την αποσταση απο το μεντεσε μέχρι το σημείο σύνδεσης με το horn να ειναι ιση με την απόσταση του κέντρου του σερβο ώς το σημέιο που πίανει το horn!Τι διαφορά θα έιχε λοιπόν αν και τα δυο ήταν 5cm ή 10cm?
    Με αυτόν τον τρόπο αν εκραπεί το σερβο 10 μοιρες θα εκτραπεί και το δηδάλιο 10 μοιρες!
    Χρησιμοποιείς πιο μακρυα horn απο arms ωστε να στο 150% να είσαι στις 40 μοίρες?
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #57 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 09:56:52 »

    Το πιο σωστο ειναι αυτο ,μεντεσες-σημειο εφαρμογης ντιζας χορν πηδαλιου=κεντρο σερβο-σημειο εφαρμογης ντιζας στο σερβο αρμ.Απο ο,τι καταλαβαινω ομως για να πετυχουμε στο 3D mode τις μεγιστες μοιρες του πηδαλιου ,ιδιως σε Τ/Κ που δεν εχουν  travel adjust 150%(βλ. Hitec optic 6),ισως χρειαστει να το παραβιασουμε   ελαχιστα αυτο εχοντας μεγαλυτερο μοχλοβραχιονα στο σερβο αρμ,παντα με αυξημενη πιθανοτητα flutter και με κοστος μειωμενη αναλυση.

         Υ.Γ Ολα τα παραπανω ειναι εικασιες. Εαν εχω καπου λαθος διορθωστε με
    Καταγράφηκε
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #58 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 10:02:36 »

    Παράθεση
    Χρησιμοποιείς πιο μακρυα horn απο arms ωστε να στο 150% να είσαι στις 40 μοίρες?
    v tolias  αν εννοεις μικροτερο σερβο αρμ απο χορν του πηδαλιου ετσι μειωνονται οι μοιρες εκτοπης του πηδαλιου,το αντιθετο τις αυξανει

       φιλικα Χρηστος
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #59 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 10:39:28 »

    Καλημέρα

    Από πλευράς γεωμετρίας, για το σέρβο, όσο πιο κοντά στο κέντρο, για την ίδια γωνία στρέψης, δίνει μικρότερη κίνηση και μεγαλύτερη δύναμη. Δλδ πρέπει να μεγαλώσω τη γωνία στρέψης του σέρβο για να πάρω την ίδια κίνηση στο πηδάλιο. Αυτό συνεπάγεται  μεγαλύτερη ανάλυση στα στικ (το εύρος του στικ αντιστοιχεί σε περισσότερες μοίρες στο σέρβο)  και κάνει το πηδάλιο πιο αργό.
    Το αντίθετο συμβαίνει με το χορν του πηδαλίου. Όσο πιο μακρυά είναι από τον άξονα περιστροφής μεταδίδει λιγότερη κίνηση αλλά με περισσότερη δύναμη.
    Η τελική ανάλυση που θα έχω στα στικ είναι συνάρτηση των 2 παραπάνω παραμέτρων.

    Άρα συνοπτικά

    Σέρβο :
    1.Κοντά στον άξονα περιστροφής=μικρή κίνηση, μεγαλύτερη δύναμη, αργά πηδάλια, μεγαλύτερη ανάλυση στα στικ
    2.Μακρυά από τον άξονα περιστροφής=μεγάλη κίνηση, λιγότερη δύναμη, γρήγορα πηδάλια, μικρότερη ανάλυση στα στικ

    Χορν πηδαλίου :
    1.Κοντά στον άξονα περιστροφής=μεγάλη κίνηση, λιγότερη δύναμη, γρήγορα πηδάλια, μικρότερη ανάλυση στα στικ
    2.Μακρυά από τον άξονα περιστροφής=μικρή κίνηση, μεγαλύτερη δύναμη, αργά πηδάλια, μεγαλύτερη ανάλυση στα στικ

    Ελπίζω να βοήθησα λίγο
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.