Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 04:47:52

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 04:47:52

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 15
    Totale: 15
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: F3A Olympus PNP, 1400mm και βελτιωσεις  (Letto 2341 volte)
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 66


    « il: Martedì, 29 Set 2020, 16:23:02 »

    Πρόσφατα απόκτησα το συγκεκριμένο αεροπλάνο και έχω αρχίσει τις προπονήσεις για τις πρώτες κατηγορίες GRA και GRB . Από πρώτης όψης και ποιότητα πτήσης είναι ικανοποιητικό για τα χρήματα που κάνει. θα ήθελα να βελτιώσω την ταχύτητα καθόδου του. θα ήθελα να του κόβω ταχύτητα. η πρώτη μου σκέψη είναι να φαρδύνω το rudder στο τελείωμα του. κάθε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!   
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #1 il: Martedì, 29 Set 2020, 16:52:48 »

    Υπάρχει ένας τρόπος να μειώσεις την ταχύτήτα καθόδου, με τις στροφές της έλικας.
    Κόβεις το γκάζι μερικά κλικ μόνο, το πόσο θα το βρεις σε μερικές προσπάθειες, και εφ' όσον η έλικα ελαττώσει τις στροφές της θα ενεργεί κόντρα στην απόκτηση ταχύτητας.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 66


    « Risposta #2 il: Martedì, 29 Set 2020, 17:26:27 »

    Ευχαριστώ για την συμβουλή το έχω στο μυαλό μου σαν λύση και το έχω ψιλοβρεί.. θα ήθελα όμως  μια πιο μόνιμη λύση που σε συνδυασμό με την μείωση στροφών να έχω ένα πολύ καλό αποτέλεσμα!
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #3 il: Martedì, 29 Set 2020, 18:28:22 »

    Δεν υπάρχει κάποια λύση σύγχρονη.

    Παλαιότερα, και εννοώ πολύ παλαιότερα, έβγαζαν brakes, διπλά flaps επάνω κάτω, ή είχαν διπλό rudder, που άνοιγε δεξιά αριστερά.
    Διαλέγεις και παίρνεις.

    Βέβαια το αεροπλάνο σου είναι πολύ μικρό, δεν ξέρω αν έχει μόνιμο σύστημα τροχών κάτω ή ανασυρόμενο.
     
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 66


    « Risposta #4 il: Martedì, 29 Set 2020, 20:10:08 »

    Εχει μονιμο συστημα τροχων ναι..
    Loggato
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 66


    « Risposta #5 il: Martedì, 29 Set 2020, 20:12:34 »

    κατι τετοιο σκεφτομουν να εκανα στο ραντερ


    * Leitwerk_2.jpg (67.51 KB, 360x757 - visto 413 volte.)
    Loggato
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 204



    « Risposta #6 il: Martedì, 29 Set 2020, 21:53:52 »

    Βεβαιωσου οτι το brake function ειναι ενεργοποιημενο στο ESC σου.
    Αν δεν ειναι αρκετο μπορεις να αλλαξεις ελικα σε μεγαλύτερης διαμετρου ή ακομα και να δοκιμασεις 3 blade ελικα.

    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 11:45:09 »

    Η λύση που δείχνεις στην φωτογραφία είναι μόνιμη. Δηλαδή τι όποια προσφορά την έχεις σε όλη την διάρκεια της πτήσης. Αυτό θέλεις.

    Στις κατηγορίες GR A και GR B, δεν νομίζω να είναι απαραίτητο. Παλαιότερα υπήρχαν έλικες που είχες την δυνατότητα να ενεργοποιήσεις ανάποδο βήμα όποτε ήθελες.

    Τώρα που οι περισσότεροι στα ακροβατικά (επίπεδο FAI αγώνων) χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ έχουν αντί μία δύο counter-rotating ελικες. Το καλύτερο που έχω δεί είναι μια ηλεκτρονική συσκευή της Jeti που στην κάθοδο σταματά την περιστροφή της έλικας που προωθεί το μοντέλο και αφήνει σε λειτουργία μόνο αυτή που λειτουργεί με ανάποδο βήμα αρα φρενάρει το μοντέλο. Αλλά είναι ψιλά γράμματα για τις ελληνικές κατηγορίες.
    Loggato
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 204



    « Risposta #8 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 12:33:59 »

    Η λύση που δείχνεις στην φωτογραφία είναι μόνιμη. Δηλαδή τι όποια προσφορά την έχεις σε όλη την διάρκεια της πτήσης. Αυτό θέλεις.

    Στις κατηγορίες GR A και GR B, δεν νομίζω να είναι απαραίτητο. Παλαιότερα υπήρχαν έλικες που είχες την δυνατότητα να ενεργοποιήσεις ανάποδο βήμα όποτε ήθελες.

    Τώρα που οι περισσότεροι στα ακροβατικά (επίπεδο FAI αγώνων) χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ έχουν αντί μία δύο counter-rotating ελικες. Το καλύτερο που έχω δεί είναι μια ηλεκτρονική συσκευή της Jeti που στην κάθοδο σταματά την περιστροφή της έλικας που προωθεί το μοντέλο και αφήνει σε λειτουργία μόνο αυτή που λειτουργεί με ανάποδο βήμα αρα φρενάρει το μοντέλο. Αλλά είναι ψιλά γράμματα για τις ελληνικές κατηγορίες.

    Τις μέρες με αρκετο αέρα, το μονιμο break απο το rudder δυσκολευει την πτηση και θα αυξήσει την κατανάλωση σου. Δοκίμασε και τις δυο λυσεις και δες ποια σε βολευει περισσοτερο.

    Πολύ παρόμοιο break με το contra έχει και η single prop (ιδανικα 22x12 ή 22x13) σε συνδυασμόμε με το ESC με governor. Εξάλλου γιαυτο οι περισσοτεροι top pilots εχουν αλλαξει σε "απλα" σεταπ πχ Plettenberg ή Hacker Q80 με D3 ESC (απο τον Hacker ή τον Adam Dębowski).    
    Loggato
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 98


    WWW
    « Risposta #9 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 15:32:28 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin

    Loggato
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 66


    « Risposta #10 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 16:52:58 »

    Αποφασισα να φτιαξω το rudder με τροπο να μην ειναι και τοσο μονιμο σε περίπτωση που δν κανει δουλεια να το αφαιρεσω.. .  Θα γινει το τεστ σε συνδυασμό με τις στροφες του μοτερ και ελπιζω να εχει αποτελεσμα..  Αν και παλι δν μείνω ευχαριστημένος η χρηση μικρότερης μπαταριας και μεγαλύτερης προπελας είναι μονοδρομος!!


    * rps20200930_164407.jpg (43.81 KB, 450x800 - visto 342 volte.)

    * rps20200930_164336.jpg (32.51 KB, 450x800 - visto 361 volte.)

    * rps20200930_164419.jpg (30.22 KB, 450x800 - visto 346 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #11 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 18:52:05 »

    Μπορείς να υπολογίσεις την φόρτιση της πτέρυγας;
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Risposta #12 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 19:26:44 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin




    Η επιτάχυνση της βαρύτητας  είναι 9.81 m/s²   
    Δυο μπουκάλια ίδια , το ένα άδειο και το άλλο γεμάτο χαλίκια , αν τα αφήσεις την ίδια στιγμή θα φτάσουν ταυτόχρονα στο έδαφος   idiot2

    ..
    Loggato

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 98


    WWW
    « Risposta #13 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 19:42:16 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin




    Η επιτάχυνση της βαρύτητας  είναι 9.81 m/s²   
    Δυο μπουκάλια ίδια , το ένα άδειο και το άλλο γεμάτο χαλίκια , αν τα αφήσεις την ίδια στιγμή θα φτάσουν ταυτόχρονα στο έδαφος   idiot2

    ..
    Πολύ σωστή διόρθωση στο ηλίθιο λαθος μου.  Ευχαριστώ!
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #14 il: Mercoledì, 30 Set 2020, 20:02:55 »

    Μία μάζα σε ελεύθερη πτώση, ελκόμενη από την βαρύτητα, επιταχύνει έως ότου φθάσει στην οριακή ταχύτητα. Αυτή εξαρτάται από την οπισθέλκουσα η οποία είναι ανάλογη με το τετράγωνο της ταχύτητας. Τότε βρίσκεται σε ισορροπία η έλξη της γης και η οπισθέλκουσα από τον αέρα.

    Ενας αλεξιπτωτιστής σε ελεύθερη πτώση, επιταχύνει έως την οριακή ταχύτητα που έντεχνα μπορεί να ελέγχει, με ανοιχτά ή κλειστά χέρια και λυγισμένα ή όχι πόδια. Όταν ανοίξει το αλεξίπτωτο, απλά μεταβάλλεται η οριακή ταχύτητα. Η έλξη παραμένει.

    Εμείς στα μοντέλα μας θέλουμε να πιάσουμε μικρότερη οριακή ταχύτητα. Η επιτάχυνση υφίσταται μέχρι την επίτευξή της. Μετά δεν υπάρχει επιτάχυνση.

    Αρα πράγματι ένα ελαφρύτερο αεροπλάνο έλκεται με μικρότερη δύναμη, και μπορεί να πετύχει μικρότερη οριακή ταχύτητα κατακόρυφης καθόδου. Για ακόμα μικρότερη ταχύτητα πρέπει να αυξήσουμε την οπισθέλκουσα, με διάφορες προσθήκες επιφανειών, που ή θα είναι μόνιμες ή θα ενεργοποιούνται κατά περίπτωση.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatori: 3DJunk, stavros)  |  Topic: F3A Olympus PNP, 1400mm και βελτιωσεις
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.