Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:14

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:14

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 32
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Δίοδος σε μπαταρία life  (Letto 1961 volte)
    stefos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 111


    « il: Giovedì, 12 Dic 2019, 00:43:06 »

    Καλησπέρα σε όλους . Ερώτηση αν βάλω δίοδο σε δύο μπαταρίες life για τροφοδοσία δέκτη και σέρβο που είναι 6βολτα και ρίξω λίγο την τάση θα αλλάξει ο χρόνος πτήσης?? Δηλαδή αν πχ χωρίς τις διόδους πέταγα με το ίδιο ακριβώς σετ απ Χ φορές με τις διόδους θα πετάω με ασφάλεια Χ φορές πάλι?? Σε μια μέτρηση που έκανα είδα ότι η μπαταρία με την δίοδο έπεσε στα 6volt  . Υπάρχει κίνδυνος όσο αδειάζει η μπαταρία να πέσει πολύ η τάση και να έχω θέμα??? Ευχαριστώ
    Loggato
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 130


    « Risposta #1 il: Giovedì, 12 Dic 2019, 07:20:12 »

    Καλημέρα και ας περιμένουμε και απαντήσεις από πιο ειδικούς!!
    Από την  εμπειρία μου μέχρι τώρα με τις life δεν μπορείς να ξέρεις το ποσοστό που είναι γεμάτες με βάση την τάση με καλή ακρίβεια.
    Οι δικές μου μόλις βγαίνουν από τον φορτιστή έχει κάθε μια τάση περίπου 3,6 volt ανά στοιχείο δηλ η δίσελη 7,20 volt και το checker ότι έχουν γεμίσει κατά 90% αλλά πέφτουν μόνες τους στο 3,40 με το checker να πέφτει κοντά στο 70% μετά από λίγες ώρες. Μετά από πολλές πολλές πτήσεις και  χρόνο δεν πέφτει η τάση κάτω από το 3,30 αλλά το ποσοστό του checker πέφτει κάτω από 30% οπότε και τις φορτίζω ξανά. Εάν με την δίοδο η τάση πέσει από 3,30volt  στα 2,80 volt δηλ 5,60 volt για την δίσελη σίγουρα δεν έχει κανένα θέμα ούτε δέκτης ούτε σέρβο. To σίγουρο είναι πως πρέπει να μετράς την χωρητικότητα με το checker από το ballancer για να βεβαιώνεσαι ότι δεν έχει πέσει το ποσοστό που απομένει κάτω από ένα όριο πχ 30%.
    Η συγκεκριμμένη συμπεριφορά την εντοπίζω με 2cell των 1100 mah που έχω σε θερμικά α/π 40αρια και 2100 mah που έχω σε θερμικά α/π 60 αρια με ανασυρρόμενα ηλεκτρικά.
    Loggato
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #2 il: Giovedì, 12 Dic 2019, 09:41:25 »

    Γιατί δίοδο???
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #3 il: Giovedì, 12 Dic 2019, 10:36:29 »

    Καλημέρα

    Γιατί δίοδο???
      Είναι η πιο απλή μορφή του λεγόμενου Step Down Converter και συνήθως χρησιμοποιείται για να "ρίχνει" την τάση προς τον δέκτη ή και προφανώς προς τα σέρβο ιδιαίτερα αν είναι τα συμβατικά που έχουν τάση λειτουργίας μέχρι 6ν


      Σε γενικές γραμμές η κλασική δίοδος εισάγει μια πτώση τάσης 0,7ν όταν τοποθετείται σε σειρά. Αναφορικά υπάρχουν και οι τύπου Shotky όπου εισάγουν 0,3ν

      Στο παράδειγμα που έθεσε ο φίλος socratesb
    ......Εάν με την δίοδο η τάση πέσει από 3,30volt  στα 2,80 volt δηλ 5,60 volt .....
      Προφανώς αφορά για 2 διόδους, μια σε κάθε στοιχείο (φωτο 1 πάνω σχεδ.) και η πτώση τάσης απο 3,30ν γίνεται 2,6ν σύνολο δλδ 5,2ν.
      Με μια δίοδο (φωτό κάτω σχεδ.) η πτώση τάσης απο 6,6ν (2 στοιχ.) θα πέσει στα 5,9ν

      Εκτός του οτι δεν είναι "φρόνιμο" να περιμένεις να ξελιγώσεις την μπαταρία με χ φορές αυτό που προκύπτει με την όποια πτώση τάσης είναι οτι ανάλογα αλλάζει και η συμπεριφορά των σέρβο. Γίνονται δλδ κάτιτις λιγότερο νευρικά. Σε χαλαρή χρήση βέβαια εννοείται δεν αποτελεί πρόβλημα.

      Αν και εντέλει δεν πρέπει να έχει προκύψει κάποιος να δοκιμάσει μέχρι πόσες χ φορές θα έφτανε, σίγουρα και επειδή έχει απώλειες και η δίοδος τότε τουλάχιστον θα υπολογίσεις 1 με 2 χ φορές λιγότερο


    * lipodiode.jpg (16.08 KB, 647x485 - visto 528 volte.)
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #4 il: Giovedì, 12 Dic 2019, 11:13:28 »

    Ακαδημαϊκής φύσης ήταν η ερώτηση. Από την στιγμή που βάζεις LiFe δεν χρειάζεται δίοδος ή μπεκ
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #5 il: Giovedì, 12 Dic 2019, 12:20:46 »

    Ακαδημαϊκής φύσης ήταν η ερώτηση. Από την στιγμή που βάζεις LiFe δεν χρειάζεται δίοδος ή μπεκ

    Πράγματι Γιάννη, τα περισσότερα σύγχρονα υλικά (δέκτες και σέρβο) μπορούν να λειτουργήσουν με την τάση που φθάνει αμέσως μετά την φόρτιση ένα ζεύγος LiFe.

    Όμως υπάρχουν ακόμα και σήμερα σέρβο όπως τα ΜΚS 6100 που απαιτούν αυστηρώς 5 Volts το μέγιστο. Το ίδιο απαιτούν και παλαιότερα σέρβο, που εμείς οι παλιοί έχουμε ακόμα στο συρτάρι.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #6 il: Giovedì, 12 Dic 2019, 13:04:55 »

    Βγάλτε τα από τα συρτάρια και βάλτε τα σε αεροπλάνα ή πετάξτε τα
    χαχαχαχα  Grin
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #7 il: Venerdì, 13 Dic 2019, 07:55:27 »

    Βγάλτε τα από τα συρτάρια και βάλτε τα σε αεροπλάνα ή πετάξτε τα
    χαχαχαχα  Grin
    Αγαπητέ φίλε Γιάννη, οι αναμνήσεις δεν είναι για "πέταμα" στα σκουπίδια, αλλά για "πέταγμα" στον αέρα πάνω σε μοντέλα.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 349



    « Risposta #8 il: Lunedì, 2 Mar 2020, 22:35:01 »

    Καλησπέρα.
     Είδα ενα pack life αναγράφει 6.6v. Αν το βάλω απευθείας στο δέκτη τα servo που είναι εως 6v υπάρχει περίπτωση να τα κάψει άμεσα η σε κάποια άλλη στιγμή;
    Loggato
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #9 il: Martedì, 3 Mar 2020, 06:55:09 »

    Καλησπέρα.
     Είδα ενα pack life αναγράφει 6.6v. Αν το βάλω απευθείας στο δέκτη τα servo που είναι εως 6v υπάρχει περίπτωση να τα κάψει άμεσα η σε κάποια άλλη στιγμή;

     Καλημέρα, ΟΧΙ, δεν θα πάθουν τίποτα ΠΟΤΕ.
    Πετάω έτσι πάνω απο 10 χρόνια και πολλοί άλλοι επίσης, μην σε ανησυχεί κάτι.

     
    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #10 il: Martedì, 3 Mar 2020, 11:55:05 »

    Αγαπητοί φίλοι

    διαβάστε και τις πληροφορίες που υπάρχουν στο θέμα "2 μπαταρίες στον δέκτη για ασφάλεια"
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Topic: Δίοδος σε μπαταρία life
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.