Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.417 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 07:47:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 07:47:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από frevol
    [Σήμερα στις 06:55]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304417
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 69
    Συνολικά: 72
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: L-39 Albatros/Graupner  (Αναγνώστηκε 9689 φορές)
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:41:57 »

    Μετά από αρκετό διάστημα και έλλειψη χρόνου, αποφάσισα να σας παρουσιάσω και εγώ με την σειρά μου το δικό μου Jet και όπως λέει και ο τίτλος, ένα L-39 Albatros της Graupner. Το μοντέλο το αγόρασα μεταχειρισμένο από το ιντερνέτ από ένα Σλοβένο. (Ο τύπος είναι άπαιχτος, πιλότος της Σλοβένικης πολεμικής αεροπορίας και πιο κάτω θα καταλάβετε τι άνθρωπος είναι). Χωρίς την τουρμπίνα και σε άψογη κατάσταση.
    Του τοποθέτησα μία Behotec J66HJP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80. Μου άφησε επάνω και την βάση από την τουρμπίνα της JetCat, μιας και εγώ δεν είχα τέτοια, είχα την κλασική στρογγυλή για την στήριξη της στο kangaroo.

    Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να δείτε τον τρόπο που μου το έστειλε και χωρίς ίχνος ταλαιπωρίας, στο επάνω μέρος που φαίνεται το φελιζόλ έχω είδη βγάλει το χάρμποτ πάχους 4mm, όπως είναι και στις υπόλοιπες πλευρές του κουτιού. Μου έστελνε συνεχώς φωτογραφικό υλικό και e-mail, ώστε να έχω συνεχή επαφή με το αεροπλάνο και με τον ίδιο.










    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:43:02 »




    Το αεροπλάνο ήρθε με όλα του τα servo, καθώς και τις καλωδιώσεις.
    Του άλλαξα μόνο τις μπαταρίες μιας και ήταν N/Mh και τα ηλεκτρονικά που είχε, μιας και πέταγε στην συχνότητα των 35Mhz



    Εδώ όπως βλέπετε, είχε τοποθετήσει μία πλακέτα, ώστε να μην περνάει όλο το ρεύμα που βγάζουν οι μπαταρίες κατευθείαν στον δέκτη και από εκεί στα servos.
    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:43:50 »



    Κάτω από την τουρμπίνα, τοποθετήθηκε η ECU και για την προστασία της από την θερμοκρασία, έβαλα ένα διπλό φύλλο τεφλόν. Επίσης τοποθετήθηκαν οι βαλβίδες κηροζίνης και προπανίου, καθώς και η τρόμπα κηροζίνης.
    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:45:02 »






    Η απαραίτητη απόσταση από την εξάτμιση και για τον λόγο αυτόν τράβηξα την εξάτμιση λίγο πιο πίσω μιας και η δική μου τουρμπίνα είναι λίγο μεγαλύτερη από του προκατόχου του.
    Να ευχαριστήσω και τον φίλο μας τον Δημήτρη Σοφό για τις πολύτιμες πληροφορίες που μου έδωσε.


    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:45:41 »




    Όπως σας προανέφερα τοποθέτησα μία J66HP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80.
    Κατά την πτήση διαπίστωσα ότι με 1/2 throttle πέταγε αρκετά γρήγορα.
    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:48:16 »


    Εδώ βλέπετε την τουρμπίνα τοποθετημένη καθώς και Fuel Dots που τοποθέτησα για την υπερχείλιση του καυσίμου.
    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:48:49 »




    Εδώ φαίνονται οι μπαταρίες που είχε το αεροπλάνο και ήταν κολλημένες με πολυουρεθάνη.



    Τις ξεκόλλησα εύκολα, ρίχνοντας ασετόν αφήνοντας για λίγη ώρα, ώστε να δουλέψει το ασετόν και κατόπιν με ένα λαμάκι φαρδύ τις ξεκόλλησα.
    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:49:50 »


    Εδώ φαίνεται το έμβολο που έχει φτιάξει πατέντα, ώστε να ανοίγει το ρινιαίο πορτάκι για να βγαίνει ο τροχός. Πριν μου το στείλει άλλαξε και τις τσιμούχες που είχε ώστε να δουλεύει σωστά.


    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:50:24 »




    Έκανα την απαιτούμενη συρματόδεση στις σωληνώσεις.

    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:50:55 »


    Μία άποψη μετά την τοποθέτηση του UAT, μιας και δεν υπήρχε.

    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:51:24 »







    Άποψη από τις απαραίτητες τάπες των αεραγωγών, καθώς και στο πίσω μέρος της εξάτμισης.


    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:52:32 »


    Αρχικά του έβαλα ένα φύλλο carbon με ότι χρειαζόταν επάνω διακόπτες, μανόμετρα, της βαλβίδες εισαγωγής αέρα για τα φρένα και τα σκέλη, το Fuel Dots
    για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:53:06 »





    Μετά από ώριμη σκέψη και εφόσον ο δέκτης των 2,4G θα έμπαινε κάτω από το φύλλο carbon, φοβούμενος μην δημιουργηθεί πλέγμα από το carbon αποφάσισα να το βγάλω και να τοποθετήσω ένα κομμάτι κόντρα πλακέ των 3mm για να τοποθετήσω ότι χρειαζόταν επάνω. Επίσης άλλαξα και το κόντρα πλακέ που είχε είδη το αεροπλάνο, μιας και τώρα θα ήταν ορατό και δεν ήθελα να φαίνεται σαν σουρωτήρι από τις τρύπες που είχε, λόγο των πολλών συσσωρευτών που είχε πριν N/Mh και για τα καλώδια των servo με την πλακέτα.


    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:54:12 »


    Εδώ βλέπουμε τοποθετημένες τις καινούργιες LiPo Nano 2Χ 2200mah 7,2Volt 2s για τον δέκτη & 1 Lipo 2200mah 11,1Volt 3s για την τουρμπίνα.



    Τοποθετημένο και το Gemini της PowerBox για τον σωστό καταμερισμό ρεύματος στον δέκτη και από εκεί στα servo. Καθώς και τα τελικά «Τ» της Festo που θα συνδεθούν με το επάνω κατάστρωμα, που υπάρχουν τα μανόμετρα και οι κονέκτορες εισαγωγής αέρα φρένων,
    σκελών καθώς και του  Fuel Dots για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

    Καταγράφηκε
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:56:32 »


    Εδώ μία πανοραμική άποψη από την όλη κατασκευή, λίγο πριν την απογείωση. Εμπρός βλέπουμε την μίνι κάμερα για την λήψη της πτήσης, όπως θα δείτε και από σχετικό βίντεο.


    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: L-39 Albatros/Graupner
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.