Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 03:08:43

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 03:08:43

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304512
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 88
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 75
    Totale: 75
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Pulsejet Engine  (Letto 4967 volte)
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « il: Mercoledì, 29 Set 2010, 01:03:27 »


    Μα πώς στο καλό δουλεύουν...?
    Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?!
    Loggato

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #1 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 08:26:04 »

    Μα πώς στο καλό δουλεύουν...? Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?
    Εχεις υπ' όψη σου πως λειτουργεί μία Cox 049 ή 020 με reed valve? Δηλαδή με παλλόμενη μεμβράνη;
    Ετσι και το pulse jet, πλην του ότι αντί για μία μεμβράνη, έχει μία μαργαρίτα από μεμβράνες, δηλαδή ένα λεπτό μέταλλο κομμένο κατάλληλα ώστε στη μέση να είναι ακίνητο, και στις άκρες πολλα ελεύθερα φύλλα που μπορούν να πάλλονται. Μπροστά από κάθε φύλλο της μαργαρίτας υπάρχει μία οπή, που επικοινωνεί με τον εμπρός χώρο, που ψεκάζεται η βενζίνη.
    Η καύση γίνεται πίσω από την μαργαρίτα, με ένα κοινό μπουζί. Τα καυσαέρια πιέζουν προς τις δύο κατευθύνσεις. Προς τα εμπρός για να σπρώξουν την μηχανή και το αεροπλάνο, (σε εκείνη την φάση η μαργαρίτα έχει κλείσει τις τρύπες) και προς τα πίσω για να αποβληθούν, από το ακροφύσιο. Οπως όμως ταξιδεύουν προς τα πίσω με μεγάλη ταχύτητα, κάνουν στιγμιαία υποπίεση πίσω ακριβώς από την μαργαρίτα, η οποία ανοίγει και ρουφάει φρέσκο μίγμα αέρα / βενζίνης, μετά κλείνει και επαναλαμβάνεται ο κύκλος.  Η λειτουργία της δηλαδή βασίζεται στην ταλάντωση της μαργαρίτας. Στην μία φάση κλείνει για να γίνει η καύση και η προώθηση, και στην άλλη ανοίγει για να ρουφήξει άκαυστο μίγμα. Αυτό γίνεται πολύ γρήγορα, σε μερικές χιλιάδες κύκλους το λεπτό.
    Η εκκίνηση γίνεται με πεπιεσμένο αέρα, από δεξαμενή ή με μία τρομπα ποδηλάτου, που σπρώχνει γρήγορα αέρα και μίγμα από μπρος προς τα πίσω, για να κάνει την μεμβράνη να ανοιγοκλείσει αρχικά έως ότου αναφλεγεί το μίγμα, οπότε συνεχίζει μόνη της .
    Ενα μειονέκτημα είναι ότι αν η βενζίνη που  περνάει στην φάση της εκκίνησης δεν αναφλεγεί, συσσωρεύεται και παίρνει φωτιά με κίνδυνο να καεί και το αεροπλάνο. Επίσης κατά την λειτουργία πυρώνουν τα πάντα. Φανταστείται πόσο κινδυνεύει και το αεροπλάνο. Πάντα υπάρχει δίπλα πυροσβεστήρας.

    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #2 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 08:55:02 »

    Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 09:17:39 »

    Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?
    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 09:23:30 »

    Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
    Μάλλον έχεις δίκιο Μήτσιο....!
    http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890
    Και ένα βίντεο ακόμα....
    « Ultima modifica: Mercoledì, 29 Set 2010, 09:51:27 da Δημήτρης ’ρτα » Loggato

    Πετάμε ?
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #5 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 14:03:35 »

    Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.


    * 1947-jet-type-1.jpg (2.48 KB, 125x69 - visto 662 volte.)

    * 1952-jet-2.jpg (2.5 KB, 125x71 - visto 670 volte.)
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 443


    « Risposta #6 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 14:25:47 »

    Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?

    κανενας τυπος αεροπλανου ,-στον ΠΠ2 δεν χρησιμοποιειθεικαν αεριοθουμενα αεροπλανα- μιας και ο ελεγχος της ωσης ειναι δυσκολος . Σημερα υπαρχει ηλεκτρικο κυκλωμα που ελεγχοντας τον ψεκασμο μπορει να εχει εναν υποτυπωδη ελεγχο της ωσης που παραγει ενα pulse jet. Το προβλημα τις θερμοκρασιας ωστοσο οντως ειναι εντονο, οπως και ο κινδυνος πυρκαγιας σε περιπτωση ατυχηματος.
    Loggato

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #7 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 14:41:04 »

    ...
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?
    ...

    Το V-1 ναι, το V-2 όχι
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #8 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 14:48:02 »

    To pulsejet εχει βεβαια και αλλες εφαρμογες. Η ιδια αρχη λειτουργιας, βρισκει εφαρμογη στον αγροτικο τομεα (νεφελοψεκαστηρας). Ειναι στην ουσια μια pulsejet που μεσα στον αυλο της γινεται εκχυση του διαλυματος ψεκασμου και ενως καταλλητη. Λογω της μεγαλης θερμοκρασιας και ταχυτητας των καυσαεριων, το διαλυμα διασπαται σε πόλυ μικρα σταγωνιδια κατω απο πεντε μικρα και δημιουργει ενα νεφος που απλονεται στο χωρο.


          
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 182



    « Risposta #9 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 18:45:37 »

    Οι Γερμανοί είχαν κάνει πολλά πειραματα με πραγματικά αεροσκάφη και είχαν χρησημοποιήσει αυλοπροοθητήρες για να επιτηνχάνουν μεγάλλες ταχήτητες στην φάση της ανόδου.

    Να πως εφτιαξαν τεχνολογια οι "Δυτικοι" Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    Loggato

    N/JOI WORKS
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #10 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 19:24:15 »

    http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890

    φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??

    τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #11 il: Mercoledì, 29 Set 2010, 19:47:12 »

    φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??
    τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??

    Η μηχανή αυτή στον μοντελισμό χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα ταχύτητας control-line, που η αποστολή τους ήταν να χρονομετρηθούν σε 10 κύκλους.
    Σίγουρα full power.
    Την εποχή του 1963 ο Κώστας Παπασπύρου έφτιαξε ένα F-86 και το πέταξε με dynajet. Εγώ το είδα να πετάει για τελευταία φορά το 1975 στην Πάχη.
    Επίσης, την εποχή του 1970 ο ίδιος έβαλε την dynajet που είχε σε ένα Phantom F-4, αυτή τη φορά τηλεκατευθυνόμενο. Στις διάφορες απόπειρες εκκίνησης εμφανίστηκαν προβλήματα υπερθέρμανσης, και παρ' όλη την μόνωση κάηκαν καλώδια των σέρβο, μία φορά πήρε φωτιά στο έδαφος κατά την εκκίνηση, και στην μοναδική απογείωση που πέτυχε, κάηκε εν πτήσει το καλώδιο του σέρβο των ailerons (τότε και τα δύο ailerons κινούντο με ένα σέρβο), και έπεσε στο έδαφος.
     
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kavadias
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 33


    « Risposta #12 il: Martedì, 28 Giu 2011, 00:30:27 »

    Εαν εκανα μια προσπαθεια μεχρι το τελος του καλοκαιριου να κατασκευασω εναν τετοιο κινητηρα;θα δουλευε με οινοπνευμα η κηροζηνη;η αναφλεξη;θα ειχα ενδιαφερον και η κατασκευη αλλα και ο πειραματισμος με αυτην καθως εαν δουλεψει θα δωρηθει σε καποιον με ορεξη.
    Loggato
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #13 il: Martedì, 28 Giu 2011, 01:06:21 »

    Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.

    OS ...
    Γεια σου Λιάκο!!!!!  beer
    Loggato

    Aeolus-Rc
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Topic: Pulsejet Engine
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.