Ας επανέλθουμε στα αγωνιστικά, με ''φυσιολογικά'' σχόλια.
Βάσει των κανονισμών του φόρουμ, μπορούμε να καταθέσουμε τις παρατηρήσεις μας ώστε να υπάρξει
βελτίωση των διοργανώσεων, το προτείνει άλλωστε και ο Διαχειριστής του φόρουμ.
Εννοείται ότι περιεχόμενο όπως φωτογραφίες, αποτελέσματα και "φυσιολογικά" σχόλια για τους αγώνες, ανταλλαγή απόψεων για βελτίωση κ.λ.π. είναι απολύτως αποδεκτά και επιθυμητά.
gkan
Ας ανατρέξουμε λοιπόν στους κανονισμούς των αγώνων τις κατηγορίας μας.
12.11. Ποινολόγηση πτήσης ή διαγραφή από τον αγώνα Η πτήση ποινολογείται συνολικά με «ν» βαθμούς, (όπου ν ο αριθμός των αθλητών της μικρότερης
ομάδας, όπως αυτή έχει προσδιοριστεί στο ετοιμασμένο από πριν τον αγώνα matrix των σειρών
πτήσεων), εφόσον:
.
δεν ολοκληρωθεί η απογείωση, ή αν αυτή γίνει εκτός του προβλεπομένου χρόνου ή σε απόσταση
μεγαλύτερη του 1 μέτρου από το προσδιορισμένο σημείο απογείωσης που έχει επιλέξει ο αθλητής.
. Αν το μοτέρ κατά την ώρα της άφεσης του στην απογείωση δεν λειτουργεί.
.στηv διάρκεια της προσγείωσης όλο το μοντέλο, όταν τελικά ακινητοποιηθεί,
βρίσκεται εκτός της
καθορισμένης περιοχής προσγείωσηςΒάση λοιπόν των κανονισμών του αγώνα, η βαθμολόγηση των αθλητών είναι λανθασμένη. Όπως προκύπτει από τον πίνακα
των αποτελεσμάτων, οι αθλητές ήταν 17, και οι σειρές δύο (2), οπότε ο βαθμός
ν αντιστοιχεί στον φυσικό
αριθμό
''8'', άρα ο μέγιστος βαθμός ποινής θα έπρεπε να είναι οκτώ 8.
Ο αγώνας ξεκίνησε στις 12:30 !!!! οπότε όποιος προγραμματισμός, από τον Αλυτάρχη, με περισσότερους από 17 αθλητές, αν έγινε την προηγουμένη θα μπορούσε Άνετα, λόγο του χρόνου
που είχε στην διαθεσή του να διορθωθεί.
Αλλά να δεχθούμε ότι αυτό ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ για τον Αλυτάρχη, πάλι υπάρχει Λάθος, και θα αναφερθώ στην δική μου περίπτωση όπου στον δεύτερο και τρίτο γύρο
λόγω τεχνικού προβλήματος δεν απογειώθηκα, και ποινολογήθηκα με 7 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΙΝΗΣ!!!!! ενώ στον Εκτο (6) γύρο που πάλι δεν απογείωσα το
μοντέλο μου ποινολογήθηκα με 9 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΙΝΗΣ!!!!!!!!!!.
Επίσης συναίβει και κάτι άλλο που αλλοιώνει τα αποτελέσματα του αγώνα, αθλητής, μιλάω για το Σάββατο, προσγειώθηκε Εκτός του πεδίου και δεν ποινολογήθηκε
με τους βαθμούς ποινής που προβλέπει ο κανονισμός, επίσης ο ίδιος αθλητής στον έκτο γύρω δεν ολοκλήρωσε την απογείωση του όπως αναφέρει ο κανονισμός,
δηλαδή την ώρα που φεύγει το μοντέλο από το χέρι του θα πρέπει να δουλεύει το μοτέρ, το ανέφερε ο ίδιος στον κατασκευαστή του αλτίμετρου, όταν έψαχνε την αιτία
που το μοτέρ του ''έκοψε'' αμέσως με την ενεργοποίησή του.
Ρωτούσε τον κατασκευαστή του Αλτιμετρου << μήπως φταίει που συνέδεσα την μπαταρία ένα λεπτό νωρίτερα ? >>
Ο Αλυτάρχης λοιπόν βαθμολόγησε τους αθλητές για τις ίδιες ''παραβάσεις'' διαφορετικά, όπως αποδεικνύεται από τον πίνακα των αποτελεσμάτων, ο Αλυτάρχης δεν μπόρεσε να δει
ποιος προσγειώνεται εκτός μοντελοδρομίου, η είδε και απλά το παράβλεψε όπως και ποιανού το μοτέρ δεν δουλεύει στην απογείωση, η είδε και πάλι όμως το παράβλεψε, δεν
θα πρέπει η ΕΠΑΕ να κάνει αυτό που πρέπει ώστε να διορθωθούν τα λάθη? μιας και μιλάμε για Πανελλήνιο αγώνα.
Ολα τα σχόλια έχουν σκοπό, όχι να επικρίνουν, αλλά ο επόμενος Πανελλήνιος να είναι σωστός και από βαθμολογικής απόψεως.
Νομίζω ήμουν ''κόσμιος'' με κομψές εκφράσεις.