Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:39:42

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:39:42

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 16
    Totale: 16
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?  (Letto 15222 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #45 il: Venerdì, 4 Apr 2014, 18:41:02 »

    Η vne δεν πρέπει ποτέ να ξεπεραστεί γιατι η κατασκευη αν αυτη ξεπεραστει  χάνει την ικανότητα να αντισταθεί στα αεροελαστικά φαινόμενα(flutter,αναστροφή των πηδαλίων κλήσεως και το φαινόμενο απόκλισης του φτερού)χωρίς να υποστεί μόνιμες παραμορφώσεις.

    Εγώ θα έλεγα χωρίς να σπάσει.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #46 il: Venerdì, 4 Apr 2014, 19:26:29 »

    Μια χαζή ερώτηση...
    εάν τα ελικόπτερα όπως λέτε έχουν "φτερά"  που περιστρέφονται, μπορεί να μου πει κάποιος πως παράγει άντωση ένα φτερό, με ίδια αεροτομή σε όλο του το μήκος και ίδια γωνία προσβολής, που στο ένα του άκρο έχει ταχύτητα αέρα 5χλμ και στο άλλο του 50χλμ.Huh

    Δύο βιντεάκια για τον Φίλο Γίαννη!
    Παράγει σε κάθε ακρο αναλογικά τόση αντωση όσο η ταχήτητα του.

    Στο πρώτο βλέπουμε πώς στολάρει ένα ακροπτερύγιο ελικοπτέρου όταν φέυγει απο τον κόντρα αέρα σε πτήση!
    Και ένα γενικό!


    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #47 il: Venerdì, 4 Apr 2014, 19:31:40 »




    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pagine: 1 2 3 [4]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.