Το καινούργιο!
Extra 330L, 50cc, ws:1.96 m
Sorry για το background κύριοι!...
Το μοντέλλο είναι της JAMARA, δηλαδή της CMPro.(Γρηγόρη, σωστός!)
Έχοντας ακούσει όχι και πολύ κολακευτικά σχόλια για τα μοντέλα της jamara ήμουν κουμπωμένος όταν το παρέλαβα...
Ξεκίνησα χθες την κατασκευή και να οι πρώτες εντυπώσεις:
1) Οι οδηγίες/σχέδια που συνοδεύουν το αεροπλάνο είναι σε πολλά σημεία λάθος.
Αλλού υπάρχουν τρύπες και δεν δείχνονται, αλλού δείχνονται αλλά δεν υπάρχουν. Αλλού δείχνονται, υπάρχουν (!) ,αλλά είναι σε λάθος αποστάσεις(!!!).
2) Τα υλικά που συνοδεύουν το μοντέλλο δεν είναι της πιοότητας που θα περίμενα. Άλλαξα αρκετές βίδες (2-3 μου κόπηκαν στο σφίξιμο και ακόμα δεν έχω τελειώσει), έβαλα δικά μου παξιμάδια, χρησιμοποίησα loctite.
3) Η πίσω ρόδα είχε τρύπα πολύ μικρότερης διαμέτρου από την απαιτούμενη. Ανοίχτηκε εκ νέου και αλλάχθηκαν οι 3 από τις 4 ξυλόβιδες που συγκρατούν την βάση της. (Κακή ποιότητα). Τα μπροστινά σκέλη είχαν λάθος τρύπες στα carbοn και έπρεπε να γίνουν καινούργιες. Το σχέδιο μονταρίσματος των τροχών ήταν λάθος. Τροποποιήθηκε και αυτό...
4) Η βάση του κινητήρα έχει τρυπηθεί για DA-50, (ο οποίος και φαίνεται στο σχέδιο!) ενώ στο εξώφυλλο αναφέρεται ξεκάθαρα ότι η βάση είναι για τον GF45i της JAMARA(CRRC)...!!!
Κάποια θετικά: η κόλλα στα ορατά σημεία τουλάχιστον είναι εν' αφθονία!. Επίσης είναι ωραία βαμμένο το fiberglass και καλά μονοκοταρισμένα τα υπόλοιπα.
Αυτά μέχρι στιγμής...
Το ρεζουμέ είναι ότι χρειάζεται πείρα για να τελειώσεις το συγκεκριμένο αεροπλάνο. Αν δεν την έχει κάποιος σε τέτοιο μέγεθος μοντέλλου μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνο
Αυτό που με προβληματίζει λίγο είναι το μοντάρισμα του κινητήτα μιας και δεν έχω τον DA αλλά τον GF. Ίσως χρειαστεί καινούργιο ply πάνω στην παλιά βάση. Θα μετρήσω και θα δω...
Μάνο, sorry αλλά scale ψηφιακή δεν βρέθηκε τελικά διαθέσιμη εχθές και δεν σου έστειλα τα βάρη...
Γιώργος