Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 20:00:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 20:00:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 208
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 177
    Συνολικά: 179
    Στυλ εμφάνισης

    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Ardupilot 2.6 -Ardupilot 2.8
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ardupilot 2.6 -Ardupilot 2.8  (Αναγνώστηκε 34679 φορές)
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2015, 00:53:32 »

    I2C γράφει το κουτί απ'εξω αλλά από μέσα η πλακέτα γράφει MUX.
    Είναι αυτό που έγραψα πιό πάνω ότι μπορείς να κουμπώσεις το minimOSD εκεί αρκεί να αλλάξεις το φισάκι σε 4πινο.
    Το OSD είναι προρυθμισμένο και αν θέλεις έχεις τη δυνατότητα να την αλλάξεις σε I2C ή UART(πυξίδα ή extra τηλεμετρία όπως πχ bluetooth ή ότι άλλο θέλεις). Αυτό γίνεται κολλώντας τα αντίστοιχα βραχυκυκλώματα στην κάτω όψη της πλακέτας.
    Γιά το GPS διαβάζω στη φωτογραφία σου ότι είναι εντάξει συμφωνα με τα χρώματα που έχεις. Τελικά οι εκδόσεις 2.7 και 2.8 έχουν περισσότερες μικρές διαφορές. Στην 2.6 και τις προηγούμενες η σειρά των καλωδίων του GPS είναι ακριβώς ανάποδη.
    Επίσης στη δεύτερη φωτο που έβαλες της πλακέτας διαβάζεται καθαρά ότι το 4πινο φισάκι κάτω από το gps είναι γιά EXT MAG (I2C) δηλαδή εκεί κουμπώνει η πυξίδα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 6 Απρ 2015, 01:05:53 από vilisdev » Καταγράφηκε
    sgrouts
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24


    I love FPV wings


    « Απάντηση #46 στις: Πέμπτη, 9 Απρ 2015, 01:41:52 »

    Τελικά μπήκα κι εγώ στo τριπάκι του APM.
    Σήμερα πέταξα τις πρώτες πτήσεις μου και πέρασα αρκετή ώρα στο Autotune.
    Τρελάθηκα που επιτέλους έχω RSSI στο OSD για τον EZUHF μου!

    Για το minim επέλεξα το 800άρι firmware με τους extra μικρούς χαρακτήρες, γιατί του arducam είναι λίγο γκουμούτσες και δεν βλέπεις καθόλου ουρανό.
    Ο τεχνητός ορίζοντας, μπορεί να μην είναι σαν του RVOSD, αλλά είναι άψογος.
    Όσον αφορά το που συνδέεις το Minimosd στον ΑPM 2.8 τον οποίο αγόρασα κι εγώ,
    ισχύει το τι είπε ο Βιργίλιος.
    Αντί για split cable από το telemetry port, χρησιμοποιείς το i2c, οπότε έχεις dedicated θύρα μόνο για το osd.
    Προσωπικά κόλησα ένα blob καλάϊ στο πίσω μέρος του APM, ώστε η i2c να βγάζει GND,+5V,TX τα οποία θέλει το Minim.

    Βιργίλιε, (ή όποιος ξέρει  Χαμόγελο   )
    όσον αφορά τροφοδοσία με ρεύμα, τι προτείνεις?

    Πετάω 2 lipo setup, μία 3S και μία 2S.  Έως τώρα η 2S ήταν μόνο για κινητήρα και η 3S για τα ηλεκτρονικά.
    Πέστο ψυχολογία, αλλά θέλω το μοτέρ μόνο του και τα σέρβο, τον receiver και τον flight controller αλλού μόνα τους.
    Έτσι νιώθω καλύτερα, γιατί αν η δίσελη του μοτέρ κάψει κανένα στοιχείo σε 30Α άνοδο, τουλάχιστον θα έχω σέρβο και έλεγχο για να γυρίσω.
    (υπάρχει λόγος που πετάω δίσελη στο μοτέρ, αλλά ας μην κουράζω)...  Στριφογύρισμα ματιών
    Σήμερα πέταξα με τη δίσελη να δίνει ρεύμα σε power module και σέρβο. Η τρίσελη έδινε μόνο στο βίντεο (fpv cam, VTx, analog side minimOSD και mic).
    Mια χαρά πήγε αλλά θέλω το μοτέρ μόνο του. Οπότε έβγαλα από το Power Module τα δύο +5V pins και άφησα μόνο τα αισθητήρια. Έτσι η 2S δίνει μόνο στο μοτέρ.
    H 3S δίνει 12V όπου χρειάζεται και μέσω μίας 5A BEC, δίνει +5V σε output και input side του ΑPM με το JP1 αφαιρεμένο (δεν ξέρω γιατί, ίσως λόγω της διόδου υποβίβασης τάσης που μεσολαβεί μετά το JP1).
    Οπότε ο APM με όλα τα περιφερειακά του, τα σέρβο (8 από δαύτα, αλλά μικρά 9αρια), ο RCRx και όλο το κύκλωμα video τροφοδοτούνται από την 3S.
    Γνώμες?
    Λογικά μέσα στις επόμενες μέρες θα το δοκιμάσω το setup, αλλά απλά αναρωτιέμαι...

    SGrouts

    Υ.Γ υποτίθεται ότι αγόρασα το LEA 6H GPS, αλλά κάνει πολύ ώρα να "δει" δορυφόρους, ακόμα και έξω... Τι γίνεται?
    Το παλιό μου FY31AP λοκάριζε εντός 30 sec και το είχα ακριβώς στο ίδιο σημείο επί του αεροσκάφους, οπότε παρεμβολές δεν παίζουν.


    * DVR APM.jpg (101.12 KB, 1280x1024 - εμφανίστηκε 509 φορές.)
    Καταγράφηκε
    sgrouts
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24


    I love FPV wings


    « Απάντηση #47 στις: Πέμπτη, 9 Απρ 2015, 02:04:34 »

    και άλλο ένα screenshot...

    To efficiency και η ένδειξη ταχύτητας ανέμου είναι όλα τα λεφτά!  Thumbs up


    * APM2.8.jpg (104.92 KB, 1280x1024 - εμφανίστηκε 492 φορές.)
    Καταγράφηκε
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #48 στις: Πέμπτη, 9 Απρ 2015, 11:57:50 »

    Μέχρι τώρα σε όλα τα APM είχα μία LiPo, δεν έβαζα δεύτερη επειδή έκανα κοντινές και μικρής διάρκειας πτήσεις και τώρα τελευταία μόνο με πολυκόπτερα.
    Ο δεύτερος τρόπος που περιγράφεις ακούγεται λογικός και σωστός και δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα. Το ίδιο έκανε και ο Ανδρέας όταν κάηκε το power module του, έκοψε τα καλώδια των +5V και εκεί σύνδεσε ένα BEC το οποίο βέβαια τροφοδοτησε από την ίδια lipo.
    Απλά εσύ έβγαλες το JP1?
    και πως τροφοδοτείς τις εξόδους?
    έβαλες άλλο καλώδιο να ενώσει τα θετικά?
    υποτίθεται ότι έχεις opto ESC, έτσι δεν είναι?
    Τις πιό πάνω ερωτήσεις τις έγραψα γιά να δούμε λίγο το σκεπτικό και να το επεξεργαστούμε.

    Μπορείς να βάλεις και την ένδεξη της δεύτερης lipo στο OSD αλλά έτσι πάλι γεμίζεις την οθόνη.
    Πολύ καλή η επιλογή με τους μικρούς χαρακτήρες, μου άρεσε, θα τα αλλάξω και εγώ.
    Το GPS πράγματι αργεί πολύ να πιάσει δορυφόρους ειδικά την πρώτη φορά. Νομίζω ότι αυτό γίνεται επειδή είναι άδεια η μπαταρία του και μόλις ανεβάσει τάση αρχίζει και λειτουργεί. Καινούργιο gps έχει τύχει την πρώτη φορά να πιάσει σε 20-30 λεπτά αλλά όταν δουλεύεται συνεχώς κάποιες μέρες μετά πιάνει αμέσως.
    Καταγράφηκε
    sgrouts
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24


    I love FPV wings


    « Απάντηση #49 στις: Πέμπτη, 9 Απρ 2015, 12:23:14 »

    Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.  Thumbs up

    Ναι το JP1 εκτός.
    Τελικά δοκιμές στο έδαφος με οδήγησαν σε άλλη λύση τροφοδοσίας.

    Θα αναλύσω αργότερα. Τώρα έξω έχει άπνοια και φεύγω για πτήση δοκιμής.

    Τι εννοείς να βάλω και το δεύτερο voltage?
    Πώς??
    Για πες...

    Τα λέμε λίγο αργότερα.

    SGrouts
    Καταγράφηκε
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #50 στις: Πέμπτη, 9 Απρ 2015, 12:39:13 »

    Ρίξε μιά ματιά στα σχέδια των παρακάτω OSD και τα λέμε μετά τις πτήσεις.  Χαμόγελο
    http://multirotormania.com/2069-thickbox_default/mrm-minimosd-.jpg
    http://multirotormania.com/2279-thickbox_default/mrm-microosd-micro-osd.jpg
    Καταγράφηκε
    sgrouts
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24


    I love FPV wings


    « Απάντηση #51 στις: Πέμπτη, 9 Απρ 2015, 16:47:54 »

    Από ότι είδα σήμερα, μάλλον έχεις δίκιο με το GPS.

    Όσον αφορά τροφοδοσία,
    αφού έκανα αυτά που είπα πιο πάνω, όλα δούλευαν, αλλά το βίντεο είχε θολούρα και char bleeding.
    Οπότε μετά από δίωρο ψάξιμο κατέληξα να διαχωρίσω την τροφοδοσία analog και digital side του minimosd, καθώς και το servo rail από το IC rail στον ΑPM.
    Και ως δια μαγείας όλα έφτιαξαν!! Χαμόγελο
    Απλά χρειάζονται δύο 5v regs και είμαστε κομπλέ!
    Για το 2o voltage που μου απάντησες, δυστυχώς τα pin στο minim υπάρχουν, ο κώδικας δεν υπάρχει.
    Οπότε stdby...

    SGrouts
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #52 στις: Δευτέρα, 13 Απρ 2015, 16:17:12 »

    Kαλησπερα ...να μοιραστω την εμπειρια μου από την σημερινη δοκιμη του ΑPM 2.8 στο  godiscover  αφου πρωτα ευχαρηστησω τους φιλους του φορουμ αλλα ειδικοτερα τον Βιργιλη για την βοηθεια του .Χωρης αυτόν δεν θα μπορουσα να καταφερω και πολλα.
    Πεταξα λοιπον επιτελους με OSD xωρης ενδειξη μπαταριας γιατι εψησα το PWM αλλα με όλα τα αλλα .
    Το GPS επιασε 10 δορυφόρους σχετικα γρηγορα από την 2η πτηση και μετα.
    Δεν δοκιμασα FBWA ΚΑΙ RTL γιατι δεν προλαβα να ασχοληθώ με αυτό το κομματι ..ΕLEVONS στο ΑRDUPILOT.Αν και πιθανον θα εχει και αυτό την περιπετεια του.
    Γενικα δοκιμασα το σετακι immersion rc πομπο 600mw και δεκτη με ibcrazy blue beam antenna ,και σε πρωτη φαση δεν εχω εντυπωσιαστεί γιατι παλι εχω ψιλο διακοπες στο σημα .Πεταξα καρατημενα μεχρι 450 μετρα και εχω την εντυπωση ότι το σημα ηταν ποιο καθαρο -σταθερο όταν ανεβηκα στα 120-150μ υψος.
    Περιμενα κατι καλυτερο ....ισως φταιει η θεση του πομπου που είναι κοντα στο κυριως σκαφος ...θα δοκιμασω να τον βγαλω περισσοτερο προς το φτερο απλα ειπα να αρχισω από κοντα....
    Επισης πιστευω ότι το godiscover δεν είναι ιδανικο για χαλαρη fpv πτηση καθως θελει περι τα 55KMH για να πεταει με τελικη ταχυτητα πανω από 100.Θα προτιμουσα κατι ποιο αργο και μαλλον ποιο ελαφρυ η με μικροτερο πτερυγικο φορτο.


    * IMG_20150413_153525.jpg (115.94 KB, 648x486 - εμφανίστηκε 371 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 14:05:29 από andreas » Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 13 Απρ 2015, 21:06:43 »

    Επισης θελω να ρωτησω αν αντι να μετακινησω ολο τον πομπο (vtx) μπορω να χρισημοποιησω απλα καλωδιο προεκτασης της κεραιας???
    κατι σαν αυτό?
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__73341__SMA_Plug_gt_SMA_Jack_300mm_RG316_Extension_2pcs_set_EU_Warehouse_.html
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #54 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 09:20:14 »

    Καλημέρα σας, Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη.
    Μπορεί να μπει προέκταση κεραίας χωρίς πρόβλημα.
    Πιό μεγάλη διαφορά κατά τη γνώμη μου θα έχει αν καλυτερέψουν οι συνθήκες λήψης δηλαδή αν μπει ο δέκτης με την κεραία του πιό ψηλά (3-4μέτρα) σε κάποιο ιστό προσαρμοσμένο πιθανόν σε κάποιο τρίποδο ή κάτι παρόμοιο γιά να είναι εύκολα λυόμενος. Με αυτό τον τρόπο και με μικρότερης ισχύος πομπό έχω δει να καλύπτονται άνετα πάνω από 2χλμ εμβέλειας στους 5.8GHz.
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #55 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 11:56:07 »

    Kαταλαβα ... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #56 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 21:01:04 »

    Μετα από το σχετικο παιδεμα διαπιστωσα ότι εχω πλεον λειτιυργικο FBWA mode ....η 8FG δεν είναι και η ποιο ευκολη που εχω δει στο mix για πτερυγα ...ετσι λιγο μεσω planer λιγο από την tx και αφου μου σπασανε τα νευρα τελικα εχω σωστο manual mode και σωστο FBWA .To δευτερο ηταν που με παιδεψε γιατι ενώ στο manual όλα ηταν καλα στο FBWA καταφερνα η να δουλευει σωστα ο ενας αξονας η ο άλλος ...Τελικα μετα από πολλες δοκιμες καποια στιγμη εκατσε
    Eπομενη δοκιμη είναι να δω εν πτηση την συμπεριφορα στα FBWA kai RTL ...
    Baby steps..... Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #57 στις: Πέμπτη, 16 Απρ 2015, 14:13:28 »

    επανερχομαι ....αν υποθεσουμε οτι ειμαι οκ τριμαρισμενος σε manual  και εχω τσεκαρει οτι το FBWA δουλευει σωστα στις κινησεις που προσπαθει να αντισταθμισει ,πρεπει να κανω παλι radio calibration ?
    Πρεπει απαραιτητα να δουλεψω το autotune ?
    Aυτο απαιτει παλι καλιμπραρισμα?
    Αν ειμαι σε manual και πεταω και επιλεξω FBWA , RTL υπαρχει κινδινος να πεσω?
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #58 στις: Πέμπτη, 16 Απρ 2015, 15:44:56 »

    επανερχομαι ....αν υποθεσουμε οτι ειμαι οκ τριμαρισμενος σε manual  και εχω τσεκαρει οτι το FBWA δουλευει σωστα στις κινησεις που προσπαθει να αντισταθμισει ,πρεπει να κανω παλι radio calibration ?
    Πρεπει απαραιτητα να δουλεψω το autotune ?
    Aυτο απαιτει παλι καλιμπραρισμα?
    Αν ειμαι σε manual και πεταω και επιλεξω FBWA , RTL υπαρχει κινδινος να πεσω?
    Δεν χρειάζεται να ξανακάνεις radio calibration.
    Autotune κάνεις γιά να βελτιώσεις την συμπεριφορά της διόρθωσης της σταθεροποίησης, δεν απαιτείται ξανά καλιμπράρισμα. Το autotune επιλέγει τις καλύτερες παραμέτρους συμπεριφοράς κατά την διόρθωση όταν επιλέγεις σταθεροποίηση δηλαδή γιά παράδειγμα αναλόγως το βάρος και την πτητικότητα του α/π ελέγχει αν διορθώνει χωρίς ταλαντώσεις και επιλέγει τις ανάλογες παραμέτρους. Τίποτα από αυτά δεν λειτουργεί σε manual mode.
    Αν πετάς σε manual και επιλέξεις κάποιο mode και δεις ότι κάτι δεν πάει καλά τότε ξαναγυρνάς σε manual και παίρνεις τον έλεγχο. Απλά βασίζεσαι στο OSD ή στη γνώση του τοπίου γιά να επιστρέψεις.
    Ενας λόγος που μπορεί να μην λειτουργήσει σωστά το RTH είναι να μην κλειδώσει αρκετούς δορυφόρους το GPS κατά το ARMED ή να μην βλέπει αρκετούς δορυφόρους κατά την πτήση.
    Σε FBWA αν παρατηρηθούν συνεχείς διορθώσεις τότε πιθανόν να θέλει πιό σωστό gyro και acc calibration.
    Το FBWB είναι FBWA+(σταθερό ύψος).  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #59 στις: Πέμπτη, 16 Απρ 2015, 16:02:57 »

    Οποτε θα πρεπει να δοκιμασω και βλεπουμε... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Ardupilot 2.6 -Ardupilot 2.8
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.