Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:06:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:06:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 88
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 79
    Συνολικά: 79
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΕΣΚΑΣΑΝ οι Πυκνωτές ... !  (Αναγνώστηκε 5612 φορές)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « στις: Δευτέρα, 19 Δεκ 2005, 21:52:03 »

    Αγαπητοί μου Συν-Φορουμίστες , δέιτε τί έπαθα ...
    Στα 60 Αμπέρ για μισό λεπτό και τινάχτηκε ένας Πυκνωτής . Σαν ρουκέτα έκανε . Λαχτάρησα ...  buck2
    Δούλευε κανονικά και ξανά δοκιμή ... Ξανά 60 Α και σκάει και ο άλλος ...  uglystupid2
    Να προσπαθήσω λέτε να τους Αλλάξω  ??
    ’ , δουλεύει εν τω μεταξύ Κανονικότατα Πάλι ... Σετάρει κ.λ.π. ...
     


    * JetiSkasmenosPiknotis1.JPG (21.04 KB, 521x291 - εμφανίστηκε 596 φορές.)

    * Jeti70Opto1.JPG (27.31 KB, 574x273 - εμφανίστηκε 564 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 19 Δεκ 2005, 21:53:40 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 19 Δεκ 2005, 22:11:16 »

    Και Βεβαια να προσπαθησεις να τους αλαξεις!!!
    Δεν χανεις τπτ...
    Εχει γελοιο ομως οταν σκαει πυκνωτης,εε?
    Ωραιος θοτυβος!!!!!!
    Παρολα αυτα πρεπει να ψαξεις γιατι εσκασαν...Μηπως τα 60 Α ηταν πολλα?
    Μηπως η ταση ηταν μεγαλυτερη?
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 19 Δεκ 2005, 23:36:39 »

    Οι πυκνωτές συνήθως καταστρέφονται από Volts και θερμοκρασία. Δεν σκάνε πάντα θεαματικά, μπορεί ν' αρχίσουν να χάνουν τα ζουμιά τους (οι ηλεκτρολυτικοί) σιγά σιγά και αυτά να κάνουν βραχυκυκλώματα στην πλακέτα. Πρέπει να δεις τι έχει γίνει και στο κάτω μέρος. Θα είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, Απόστολε να βρεις στην Ελλάδα πυκνωτές για λίγα Volts και μεγάλη θερμοκρασία, εδώ παίζει  ρόλο και το μέγεθος και το βάρος. Αν βρεις ή ξέρει κάποιος πείτε μου κι εμένα(για 105ο C).

    Οι πυκνωτές  στην τροφοδοσία ρεύματος συνήθως χρησιμοποιούνται για σταθεροποίηση τάσης.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 19 Δεκ 2005, 23:43:24 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2005, 10:46:01 »

    Γεια σας,

    Μια πηγή που ξέρω στην Ελλάδα για "κυριλέ" ηλεκτρονικά εξαρτήματα σε περιπτώσεις ανάγκης είναι:

    http://www.caritato.gr (RS Components).

    Η αναζήτηση θέλει λίγη ώρα γιατί έχει πολλά είδη, όχι μόνο ηλεκτρονικά.
    Για παραγγελία πρέπει να βρίσκεις ακριβώς τον κωδικό από τον κατάλογο και για αποστολή, πληρωμή κλπ
    εγώ τουλάχιστον συνενοούμαι τηλεφωνικά.

    Είναι ακριβά σε σχέση με τα μαγαζιά, αλλά βρίσκεις πράγματα που δεν θα βρείς αλλού
    και έχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ με όσα γράφτηκαν, οι πυκνωτές μάλλον έχουν λόγο που σκάνε, συνήθως τάση ή θερμοκρασία.

    Για υπερβολικά αμπέρ μπορεί ο controller να έχει προστασία , αλλά δεν είναι και βέβαιο ότι μπορεί να προστατεύσει
    αποτελεσματικά τους πυκνωτές του. Κοίταξε λοιπόν και αυτό.

    Απόστολε ελπίζω να βγάλεις άκρη,

    Γιώργος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 20 Δεκ 2005, 10:47:38 από ggeorge42 » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2005, 13:39:14 »

    Αγαπητέ Απόστολε,
    Το βασικό θέμα είναι να μην ξανασκάσουν οι πυκνωτές. Δεν αρκεί να τους αλλάξεις απλά. Μπες στο site του Schulze, και διάβασε ποιός τύπος είναι ο καταλληλότερος.
    Το μεγάλο λάθος που έθεσε τον εαυτό σου και ότι άλλο γύρω σου σε κίνδυνο, είναι ότι ξαναδούλεψες το ESC με τον ένα μόνο πυκνωτή. Για να έχει δύο, σημαίνει ότι χρειάζονται και οι δύο.

    Μπορείς να μας πεις  πόσο μακρυά ήταν τα καλώδια από την μπαταρία έως τους πυκνωτές; Αν μεσολαβεί διακόπτης; Τι μπαταρία είναι και πόσα στοιχεία έχει; Αν είναι NiCad, ή NiMH μπορείς να μας πεις αν τα στοιχεία της μπαταρίας είναι ενωμένα απ' ευθείας με τους πόλλους τους ή μεσολαβεί γέφυρα (καλώδιο, λάμα);
    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2005, 11:14:47 »

    Καλημέρα και σας ευχαριστώ όλους ...  Χαμόγελο
    Είναι Υπέροχο να ακούς διαφορετικές προσεγγίσεις πάνω σ'ένα Θέμα . ’χ , αυτό το Φόρουμ ...  Tongue

    Λοιπόν Κύριε Γιάννη έχετε δίκιο για στοιχεία που Δέν έστειλα .
    Μπαταρία Ni-Cad των 14 στοιχείων , 1700 mAh , εκείνες με το Αεροπλανάκι ζωγραφισμένο απ'έξω (Sanyo) .
    Φωτό της μπαταρίας Εδώ (τελευταία Φωτό στη σελίδα) :
    http://www.greekwings.gr/PHOTOS/WinDex30/Windex30.htm

    Ανάμεσα στην Μπαταρία και στον Ελεγκτή παρέμβαλα το Βατόμετρο . Όλες οι συνδέσεις με 3,5 χιλιοστά 'Χρυσά' φισάκια . Δέν έχω φωτό απ'την συγκεκριμένη του Τέστ συνδεσμολογία αλλά μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα εδώ :
    http://www.greekwings.gr/HMSnew1/Motors/FeigaoMegaloTest1.htm

    Κώστα έχεις δίκιο . Δέν κοίταξα απο κάτω την πλακέτα ... Πάντως ο Ηλεκτρολύτης ή τέλος πάντων ότι έχει μέσα έφυγε σάν καυσαέριο απο Τουρμπίνα   Εκπληξη
    Δούλευε και ο έλικας και είχε τρελό αερόρευμα ...  Cheesy
    Να το ξαναεμπιστευτώ λέτε όπως είναι ?  Ο Δέκτης παίρνει απο χωριστή πηγή άρα και να χαλάσει εν πτήση θα έχω τουλάχιστον έλεγχο στους Σερβοκινητήρες ...
    ’ν όμως πάρει καμιά Φωτιά ...?   Δάκρυ

    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 22 Δεκ 2005, 11:21:45 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2005, 14:53:02 »

    Απόστολε,

    Μια και τυχαίνει να είμαι ηλεκτρονικός στο επάγγελμα, την έχω πάθει αρκετές φορές με πυκνωτές. Έχει και την πλάκα του το πράγμα.

    ΜΗΝ το εμπιστευτείς όμως για πτήση όπως είναι γιατί οι πυκνωτές έχουν λόγο που υπάρχουν.
    Το πιο πιθανό είναι ότι η έλειψή τους αυξάνει και τα παράσιτα που εκπέμπει το σύστημα, άρα και τον κίνδυνο παρεμβολής στο δέκτη σου.

    Δεν είναι βέβαια δυνατό να πώ τι φταίει από μακριά, αλλά αν θέλεις να πειραματιστείς θα σου έλεγα ότι δεν χάνεις τίποτα. Είναι χαλασμένο έτσι κι αλλιώς.

    Πρώτα βεβαιώσου ότι δεν είχες βραχυκύκλωμα ή υπερβολικό ρεύμα από το ίδιο το μοτέρ ή διαροές στα καλώδια.
    Μετά άνοιξε το θερμοσυστελόμενο και κοίτα καλά την πλακέτα. Ψάχνεις για:

    - Ξενα σώματα που προκαλούν βραχυκύκλωμα. Τα αφαιρείς προσεκτικά. Μπορείς να καθαρίσεις αν χρειάζεται και με καθαρό οινόπνευμα.

    - Παραμορφωμένα ή ξεκολημένα ποδαράκια από εξαρτήματα. Θέλεις μεγενθυντικό φακό και λεπτό κολητήρι... αυτοσυγκεντρώσου.

    - Εξαρτήματα που φαίνονται "σκασμένα" και ό,τι άλλο προκύψει. Δεν είναι βέβαιο ότι ένα καμένο εξάρτημα φαίνεται με το μάτι ή ότι αν το εντοπίσεις θα βρείς και ανταλλακτικό. Μπορεί να είσαι τυχερός όμως.

    Αν όλα φαίνονται καλά, μπορείς να βάλεις προσωρινά φτηνούς πυκνωτές για δοκιμή, αρκεί να έχουν την σωστή χωρητικότητα και να αντέχουν τάση τουλάχιστον όση και οι αρχικοί. Οι περισσότεροι αντέχουν θερμοκρασίες περίπου 80C. Δεν πιστεύω ότι θα ζεσταθούν τόσο πολύ σε λίγα λεπτά.
    Αν δουλέψει, ψάχνεις να βρείς και τους πιο καλούς.

    Τέλος ελπίζω ότι στέκεσαι λίγο μακριά όταν κάνεις δοκιμές, μη σου βγάλει και κανένα μάτι.

    Καλά Χριστούγεννα και καλές προσγειώσεις (και χειμερινές),
    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2005, 16:00:01 »

    Αγαπητέ Απόστολε,
    τα καλώδια του κυκλώματος της φωτογραφίας είναι πολύ μακρυά. Αν και στο δικό σου test ήταν περίπου τόσα, τότε υπάρχει εξήγηση για την αστοχία του πυκνωτή.

    Το μεγάλο μήκος των καλωδίων, (αθροιστικά και τα δύο καλώδια, έως την είσοδο του ESC, συμπεριλαμβανομένων και των ενώσεων των στοιχείων - γέφυρες) είναι υπεύθυνο για την δημιουργία spikes της τάσης, την ώρα της λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι στην είσοδο η τάση φθάνει στιγμιαία σε μεγαλύτερη τάση απ΄ότι μπορεί να αντέξει το ESC. Γι΄άυτό βάζουν ένα ή δύο πυκνωτές για να προστατεύουν το ESC από τις απότομες μεταβολές της τάσης. Στην περίπτωση η τάση ήταν τόσο μεγάλη που δεν άντεξαν οι ίδιοι οι πυκνωτές.

    Επαναλαμβάνω να διαβάσεις το αντίστοιχο θέμα στο site του Schulze.

    Αν θέλεις να σώσεις αυτό το ESC βάλε του πυκνωτές μεγαλύτερης χωρητικότητας. Και προ πάντων μίκρυνε το μήκος των καλωδίων.
    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 22 Δεκ 2005, 18:10:20 »

    Καλησπέρα σας .
    Ναί , ναί ξέρω πως οι Πυκνωτές στην 'είσοδο' μπαίνουν για τις Αυξομειώσεις της Τάσης . Και τα μακριά καλώδια όπως και οι επιμέρους κολλήσεις τις δημιουργούν ...
    Μάλλον αυτό που ανέφερε ο jkon είναι ... Όμως βρέ παιδιά ... να πάρει η ευχή ... το πληρώνεις κοντά στα 130 euro για να κάνει τη δουλειά του σ'αυτές τις τάσεις και αυτά τα ρεύματα ... Να πάρει  Θυμός
    Θα το ερευνήσω σε βάθος αύριο όπως επισημάνανε κι άλλοι φίλοι ... Θα στείλω φωτό και Αναφορά .
    Πρέπει να δώ και στον Schulze οπωσδήποτε ...  angel
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 28 Δεκ 2005, 15:20:37 »

    Toυς ΕΒΓΑΛΑ ...  Cheesy
    Τάσεως 35 Volts .   
    Χωρητικότητα 220 μF  .   Είχε δίκιο ο Κώστας πως είναι για 105 βαθμούς Κελσίου ...


    * Cap1.jpg (7.66 KB, 277x205 - εμφανίστηκε 430 φορές.)

    * Cap2.jpg (14.59 KB, 398x324 - εμφανίστηκε 443 φορές.)

    * Cap3.jpg (14.15 KB, 443x312 - εμφανίστηκε 479 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 28 Δεκ 2005, 15:22:16 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 2 Μάι 2007, 19:13:23 »

    Αντε παλι Αποστολε ολο προβληματα εισαι .Εσκασαν γιατι ηταν υπερβολικο το ρευμα
    που τραβιξες αυτο το ρευμα ειναι για στιγμιαια κατασταση οχι συνεχως
    αλλαξαι πυκνωτες και ολα οκει αν θελης και χωραη εκει βαλε ιδια χωρητικοτητα ιδια
    θερμοκρασια και μεγαλιτερη τασι αντοχης

    hlsat
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: ΕΣΚΑΣΑΝ οι Πυκνωτές ... !
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.