ilias
|
|
« Απάντηση #150 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 03:52:33 » |
|
Ωραιο το μοντελακι και μια χαρα πηγαινε . Βεβαια το οτι ειναι υψηλοπτερυγο το βοηθαει αλλα και τα 1.3 κιλα δεν ειναι λιγα. Τι ανοιγμα φτερου εχει?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #151 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 09:47:16 » |
|
SPECIFICATION
* Wing Span: 49” (1244 mm) * Length: 38” (970 mm) * Wing Area: 345 sq in (22.27 dm sq) * Weight: 2.2-2.6 lb (1.0-1.2 kg)
- 540-550 Electric Motor - 0.15-0.20 (2-Stroke) - 0.25-0.30 (4-Stroke)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #152 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 11:01:44 » |
|
Καλημερα παιδια.Μπραβο Δημητρη με το αεροπλανο σου ευχαριστω πολυ γιατι με επιβεβαιωσες για μια ακομη φορα το ποση δυναμη εχουν αυτα τα μηχανακια που ακουνε στο ονομα OS 10FP - 10FSR - 10LA κ.λ.π δεκαρακια μοτερ. Λιακο τα βλεπης ? Θυμασαι τι σου ειπα ? Προχωρα λοιπον να το δης να ιπταται αφοβα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #153 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 22:29:52 » |
|
Ετοιμος και ο χωρος του κινητηρα αφου περασα ενα πολυ καλο χερι εποξικη ρητινη για προστασια απο το καυσιμο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #154 στις: Τρίτη, 6 Μάρ 2012, 21:14:04 » |
|
Εχω αρχισει να φτιαχνω το πισω ουριαιο και χρειαζομαι μονο 2 πηχακια 5χ5 καθετα για να ολοκληρωθει.
Βλεπω ομως οτι θα υπαρξει αρκετη ελαστικοτητα κατα το πλατος . Εχετε καποια σκεψη για ''ελαφρια'' ενισχυση?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #155 στις: Τρίτη, 6 Μάρ 2012, 21:31:43 » |
|
Γεια σου Ηλία
Νομίζω ότι όπως θα κολληθεί το οριζόντιο σταθερό στην άτρακτο, μέρος της κατά πλάτος ελαστικότητας θα εξαφανιστεί έτσι κι αλλιώς. Η κόλληση πάνω στην άτρακτο θα είναι έτσι κι αλλιώς μια ενίσχυση του οριζόντιου σταθερού.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #156 στις: Τρίτη, 6 Μάρ 2012, 21:48:15 » |
|
Ισως να εχεις δικιο αλλα η επιφανεια της ατρακτου δεν ειναι πανω απο 2 ποντους πλατος (μαλιστα στο τελειωμα ειναι 1 ποντος). Ελεγα μηπως εβαζα καποιο πηχακι οριζοντια ή καποια βεργα carbon αλλα και παλι θα πρεπει να ειναι και αυτη γυρω στα 4-5 χιλ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #157 στις: Τρίτη, 6 Μάρ 2012, 21:54:53 » |
|
Κάτσε μήπως δεν κατάλαβα καλά, εννοείς έχει ελαστικότητα πιάνοντας το σταθερό δεξιά και αριστερά; Γιατί κατάλαβα ελαστικότητα πιάνοντας το σταθερό μπροστά και πίσω...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #158 στις: Τρίτη, 6 Μάρ 2012, 23:19:09 » |
|
Σωστα το επιασα δεξια -αριστερα. Βεβαια ακομα δεν εχει μπει το Monokote αλλα θελω να ειμαι σιγουρος για την ακαμψια του
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #159 στις: Τρίτη, 6 Μάρ 2012, 23:44:28 » |
|
Μπορείς να βάλεις ένα προφιλάκι κάρμπον κολλημένο κάθετα στο πίσω μπάλσα από τη μπροστά μεριά πέρα για πέρα ή τουλάχιστον στη μέση. Δεν ξέρω αν έδωσα να καταλάβεις... Δλδ στο ξύλο που θα μπουν οι μεντεσέδες, από την άλλη του πλευρά να κολλήσεις ένα φύλλο κάρμπον κάθετα και είσαι οκ με ελάχιστο βάρος. Από την άλλη βέβαια, αν το πάχος του μπάλσα είναι πάνω από 4-5χιλ πιθανόν να μη χρειάζεται τίποτα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #160 στις: Τετάρτη, 7 Μάρ 2012, 07:40:38 » |
|
Γέμισε το κενό με πηχάκια σε διάταξη WW.
Αφού μπει το πλαστικό φιλμ, δεν θα είναι εύκαμπτο. Το θέμα είναι αν με την τοποθέτηση του πλαστικού φιλμ, θα κρατηθεί επίπεδο ή θα σκευρώσει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #161 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 07:13:08 » |
|
και εγω κατι τετοιο σκεφτομουνα θειε
συνεχιζω την καλυψη του πατωματος της ατρακτου με φυλλο balsa. Για ευκολη προσβαση στον χωρο της δεξαμενης του καυσιμου την balsa την εκανα αποσπωμενη με βιδες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #162 στις: Σάββατο, 10 Μάρ 2012, 14:04:15 » |
|
λιγο πριν την επικαλυψη εβαλα 3 γρ βαρος στην δεξια πλευρα και τωρα το φτερο δειχνει να ζυγιζει σωστα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #163 στις: Σάββατο, 10 Μάρ 2012, 14:05:51 » |
|
Οσο για την ουρα υιoθετησα την γνωμη του θειου Γιαννη για πηχακια σε σχημα W
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #164 στις: Σάββατο, 10 Μάρ 2012, 21:04:47 » |
|
επειδη βαρεθηκα προς το παρον να κολλαω και να κοβω ειπα να αρχισω λιγο ''monokotαρισμα''
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Μάρ 2012, 21:17:53 από ilias »
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
|