Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 16:36:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 16:36:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:11]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304419
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 117
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 92
    Συνολικά: 95
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126065 φορές)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #210 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 07:29:39 »


    Μετά, μασκάραμε το μηχανισμό για να βάψουμε με γκρίζο, όπως είναι και τα κύρια σκέλη. Για να γίνει αυτό λύσαμε το μηχανισμό.
    Ανακαλύψαμε ότι το αξονάκι στριψίματος δεν έχει "flats" για τις σκουλικόβιδες, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να παίζει να χαθεί η κατευθυντικότητα το αεροπλάνου.... Βγήκε το Dremel.

    (dgiatr, ακούς;; Βγάλε τον Sierra και φτιάχτον..)
    ".....χου χου χου....  ΟΚ Έκτορα ελήφθη over...... χου χου " Thumbs up
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #211 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2014, 18:13:56 »

    Υποσχεθήκαμε να ανεβάσουμε το ενδιαφέρον του thread...

    Σήμερα ήρθε ο Άι Βασίλης φέρνοντας κάτι που ονειρευόμαστε από καιρό (χρόνια) - you only live once. Cheesy

    Όλα σε κράτει για το απαραίτητο χαλβάδιασμα, συνοδευόμενο πάντα από τους ανάλογους ήχους.

    Υ.Γ. Ελπίζω να μη με κάνουν ban από το forum λόγω δημοσίευσης εικόνων... σεξουαλικού περιεχομένου!


    * DSC_3912.jpg (49.43 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 418 φορές.)

    * DSC_3918.jpg (70.77 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 445 φορές.)

    * DSC_3917.jpg (39.83 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 433 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #212 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2014, 18:29:20 »

    Και saito και βενζηνα και radial......μας πεθανες τορα    Εκπληξη  Εκπληξη  Εκπληξη
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #213 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2014, 21:19:18 »

    ΟΟΟΟΟ!!!!Καλορίζικο!!Λειτουργία HONDA!!GOLDWING!!Αριστούργημα! Thumbs up
    τσοκόντα καράτε!! Thumbs up Grin



    * aka.png (41.76 KB, 225x225 - εμφανίστηκε 391 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #214 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2014, 21:59:21 »

    Εκπληκτική!!!!!! Μπράβο Έκτορα!!! Σοφή επιλογή!! Τις ευχές μου να είναι καλοδούλευτη (που σίγουρα θα είναι) και καλοπέταχτη!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #215 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2014, 23:51:40 »

    Εκτωρα δυστυχως εκανες μια κακη επιλογη κινητηρα. Ο συγκεκριμμενος κινητηρας εχει βγει ελλατωματικος με πολυ συχνο προβλημα να ''κολαει'' ακομα και στο στρωσιμο. Δυστυχως συναδελφος που επελεξε το ιδιο μοτερ για το δικο του φοκε βουλφ, χρειαστηκε να τον στειλει Αμερικη σε οικο βελτιωσης μετα απο κολλημα ενω ο κινητηρας βρισκοταν στο στρωσιμο. Το ελλατωμα τους βρισκεται σε κακής ποιότητας ρουλεμαν και στην ελλειψη κουζινετου μεταξυ μπιελας και κομβιου στροφαλου.........
    Ελπιζω τα γεγονοτα να με βγαλουν ψευτη και εσυ να χαρεις τον κινητηρα σου.....Σε αμερικανικο σαιτ ηδη βρισκονται στην ιδια θεση δεκαδες χρηστες της ιδιας φιρμας με το ιδιο προβλημα σε σημειο να τεινει να παρει επιδημικες διαστασεις.... του φιλου μου η επιλογη του αυτη μαζι με την επιδιορθωση- βελτιωση σε αμερικανικο οικο βελτιωσης του κοστισε 1 μηνα, και 500 δολλαρια παρα πανω.......
    Καλές πτησεις
    Τρυφωνας
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 00:02:00 από Johnnie Red » Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #216 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 07:06:48 »

    Σαν τις όμορφες γυναίκες οι Saito βενζίνες έχουν τα χούγια τους και τα κουσούρια τους ...

    ... αλλά υπάρχουν για να δίνουν στην ζωή μας νόημα!  Thumbs up


    Όταν θα στρώνεις προσφέρομαι εθελοντής να γεμίζω το τανκ, νά μετράω στροφές και θερμοκρασία  Χαμόγελο


    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #217 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 07:34:54 »

    Όταν θα στρώνεις προσφέρομαι εθελοντής να γεμίζω το τανκ, νά μετράω στροφές και θερμοκρασία  Χαμόγελο

    Και εγώ προσφέρομαι να ηχογραφώ τον ήχο σε Wav 24bit
     Cheesy  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #218 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 08:37:44 »

    Ενα πολυ σχολαστηκο διαβασμα στο μανουαλ γιατη αυτες οι μηχανες εχουν τα δικα τους κολπα, πολυ καλο λαδι και δεν πηστεβω να υπαρχη προβλημα κανενα. Για τους απιστους Υπαρχη και η εναλακτικη λυση να την δουλεψεις με νιτρο που σηγουρα δεν εχει κανενα προβλημα αξιοπηστιας. Ναι!! το νιτρο εχει τελεια λιτουργεια με την ηλεκτρονικη και κραταει και τον ξερω ηχο της βενζηνας οπος και τελειο ρελαντη.  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #219 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 08:39:53 »

    Εκτωρα δυστυχως εκανες μια κακη επιλογη κινητηρα. Ο συγκεκριμμενος κινητηρας εχει βγει ελλατωματικος με πολυ συχνο προβλημα να ''κολαει'' ακομα και στο στρωσιμο. Δυστυχως συναδελφος που επελεξε το ιδιο μοτερ για το δικο του φοκε βουλφ, χρειαστηκε να τον στειλει Αμερικη σε οικο βελτιωσης μετα απο κολλημα ενω ο κινητηρας βρισκοταν στο στρωσιμο. Το ελλατωμα τους βρισκεται σε κακής ποιότητας ρουλεμαν και στην ελλειψη κουζινετου μεταξυ μπιελας και κομβιου στροφαλου.........
    Ελπιζω τα γεγονοτα να με βγαλουν ψευτη και εσυ να χαρεις τον κινητηρα σου.....Σε αμερικανικο σαιτ ηδη βρισκονται στην ιδια θεση δεκαδες χρηστες της ιδιας φιρμας με το ιδιο προβλημα σε σημειο να τεινει να παρει επιδημικες διαστασεις.... του φιλου μου η επιλογη του αυτη μαζι με την επιδιορθωση- βελτιωση σε αμερικανικο οικο βελτιωσης του κοστισε 1 μηνα, και 500 δολλαρια παρα πανω.......
    Καλές πτησεις
    Τρυφωνας

    Αγαπητέ Τρύφωνα, ευχαριστούμε για το heads-up. Όμως, δεν πήγαμε αδιάβαστοι να δώσουμε το μηνιάτικο..

    Εξηγούμαι:
    - Τα παραπάνω που λές ισχύουν για τους FG33-R3 (κολλήματα) και FG84-R3 (έλλειψη κουζινέτου master conrod και κακός σχεδιασμός του intake που δίνει διαφορετικές θερμοκρασίες στους κυλίνδρους και κολλάει ο ένας).
    - O Ray English (guru μηχανών) ανακάλυψε το πρόβλημα και το έλυσε "μαγικά" ξανασχεδιάζοντας το intake plenum. Μόλις το έκανε, η μηχανή πήρε 1HP παραπάνω (+20%!), και οι θερμοκρασίες πέσανε και ομογενοποιήθηκαν. Έβαλε και κουζινέτο, με αποτέλεσμα να πέσουν οι ανάγκες λίπανσης (το manual έλεγε ... 20% γιατί δεν είχαν βάλεi στο master conrod!). Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι - εκτός από τα $500 εξτρά που έπρεπε να δώσουν για μια κατά-τα-άλλα καινούργια μηχανή (+30%).
    - Η Saito το πήρε πρέφα και χρησιμοποίησε τις φωτογραφίες και το βίντεο που ανάρτησε ο English για να ξανασχεδιάσει μέρη της μηχανής. Όμως δεν της δούλευε το ίδιο, οπότε και αναγκάστηκε να έρθει σε συνεννόηση μαζί του τελικά για να πάρει αδειοδότηση για το σχεδιασμό του intake βάσει των mods του στις ΕΠΟΜΕΝΕΣ μηχανές της.
    - Η FG60 έχει πλέον το νέο σχεδιασμό και το bronze bush από τη μάνα της. Το επιβεβαιώνει και ο Hοrizon και ο English ο ίδιος (βλ. και φωτό παρακάτω).

    Οπότε δεν ανησυχούμε, ξέρουμε τί πήραμε  Wink

    Μιας και ξεκινήσαμε την κουβέντα, να αναφέρω μερικά από τα κριτήρια της επιλογής:
    - Οι περισσότεροι βάζουν την FG84 στο 190 της TF αλλά και στο Corsair της Η9. Βασικά, είναι ίσως τα μόνα μοντέλα στην 1/4.5 - 50cc (80+ ίντσες) που τη χωράνε στο cowl χωρίς κοψίματα.
    - Άρα είναι σχετικά άχρηστη για οτιδήποτε άλλο (P47, La7 κλπ) στα 50cc. Όπως είπαμε στην αρχή του thread, η αγάπη μας είναι το Zero (που θα είναι το επόμενο), το οποίο όμως δεν τη χωράει.
    - Δεδομένου λοιπόν ότι έχει αυτά τα προβλήματα που προείπες και ότι δε χωράει στο Zero, η αγορά της αποκλείστηκε σε προτίμηση της FG60 που χωράει στο cowl οτιδήποτε 2-μετρου.

    Μερικά νούμερα:
    - Η FG84 έχει διάμετρο 250mm και χρησιμοποιεί κυλίνδρους 1.80, με λόγο ισχύως/βάρους 5.7HP/3.057kg = 1.86HP/kg. Γυρνάει 24χ10 στις μέσες/χαμηλές 6,000 με στατική ώση γύρω στα 14kg.
    - Η FG60 έχει διάμετρο 220mm και χρησιμοποιεί κυλίνδρους 1.20, με λόγο ισχύως/βάρους 4.7HP/2.090kg = 2.19HP/kg. Γυρνάει 22χ10 στις μέσες 6,000 με στατική ώση γύρω στα 11kg.

    Δεδομένου ότι τα περισσότερα πολεμόπουλα (και ιδίως τα ARF που πολλά βγαίνουν και ελαφριά) έχουν βάρη μεταξύ 10 και 12kg, τότε μιλάμε για ώση/βάρος 1-1 με την 60άρα σε ένα ελαφρύ μοντέλο. Υπέρ αρκετό για scale πτήση.

    Εάν θές την άποψή μας, η Saito αποκλείεται να παραδεχτεί το λάθος της με την FG84, γιατί θα έπρεπε να φτιάξει πίσω αρκετές μηχανές που έχει ήδη πουλήσει...

    Κατά την πάγια Γιαπωνέζικη τακτική, μάλλον θα βγάλει μια "νέα" FG75 R3 χρησιμοποιώντας κυλίνδρους τώρα 1.50 (να είναι διαφορετική από την 84), τη νέα γεωμετρία, ίδια διάμετρο και ίδιο λόγο ισχύος/βάρους με τη FG60 (να χωράει παντού) και να  μπορεί να γυρνάει 23x10 στις μέσες 6,000 με στατική ώση 12.5kg. Αυτή θα είναι και η definitive μηχανή για warbird 50cc.

    Επειδή όμως η ζωή είναι μικρή, εμείς δεν περιμέναμε άλλο.

    Θα ενημερώσουμε το thread για την εξέλιξη του στρωσίματος. Μαζεύουμε υλικά για test stand.


    * P1120910.jpg (51.68 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 216 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 21:11:15 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #220 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 08:54:42 »

    Και κατι που αφορα ολους τους ραντιαλ κινητηρες. Αυτοι οι κινητηρες παντα εχουν κιληνδρους που κειτανε κατο και κιληνδρους που κειτανε πανω. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα λογο βαριτητας οι κατο κιληνδροι να δουλεβουν πιο πλουσιοι απ τους πανο. Αυτο ομος ησχει οταν ο κινητηρας ειναι πανο σε σταθερει βαση, οταν το μοντελο πεταει το καφσημο μιραζεται κανονικα το ιδιο σε ολλους τους κιληνδρους, ο λογος ειναι γιατη οταν το μοντελο πεταει το καφσημο παει προς τα πισο και οχι προς τα κατο, με αποτελεσμα να πιγενει το ιδιο σε ολλους τους κιληνδρους. Γιαυτο οσοι βγαλαν προβλημα το βγαλαν στο στροσημο.
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #221 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 09:04:33 »

    Και κατι που αφορα ολους τους ραντιαλ κινητηρες. Αυτοι οι κινητηρες παντα εχουν κιληνδρους που κειτανε κατο και κιληνδρους που κειτανε πανω. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα λογο βαριτητας οι κατο κιληνδροι να δουλεβουν πιο πλουσιοι απ τους πανο. Αυτο ομος ησχει οταν ο κινητηρας ειναι πανο σε σταθερει βαση, οταν το μοντελο πεταει το καφσημο μιραζεται κανονικα το ιδιο σε ολλους τους κιληνδρους, ο λογος ειναι γιατη οταν το μοντελο πεταει το καφσημο παει προς τα πισο και οχι προς τα κατο, με αποτελεσμα να πιγενει το ιδιο σε ολλους τους κιληνδρους. Γιαυτο οσοι βγαλαν προβλημα το βγαλαν στο στροσημο.

    Εκτός και εάν το σύστημα εισαγωγής είναι σωστά σχεδιασμένο να εξαεριώνει το μίγμα καλά (οπότε η βαρύτητα παύει πλέον να παίζει ρόλο)...
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #222 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 09:05:49 »

    Σαν τις όμορφες γυναίκες οι Saito βενζίνες έχουν τα χούγια τους και τα κουσούρια τους ...

    ... αλλά υπάρχουν για να δίνουν στην ζωή μας νόημα!  Thumbs up

    Όταν θα στρώνεις προσφέρομαι εθελοντής να γεμίζω το τανκ, νά μετράω στροφές και θερμοκρασία  Χαμόγελο



    Γμτ..! Βγάλε κάποιος τη γκόμενα από τη μέση, θέλω να δώ set-up μέσα στο canopy..!!! idiot2
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #223 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 09:20:51 »

    Φοτογραφια! Κοκομπλοκο! Την βλεπεις και δεν ξερεις τι απ τα δυο να 
    Χαζεψεις  Cheesy  Το μοντελο η το μοντελο  buck2  Πως να πετανε αραγε και τα δυο  laugh
     Tongue  Tongue  Tongue
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #224 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 17:23:03 »

    Απο κορμί αεροπλανάρα!! Grin Grin

    Να και ένα ωραίο βιντεάκι!!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.