ilias
|
|
« Répondre #15 le: Dimanche, 4 Dιc. 2011, 20:40:17 » |
|
o κινητηρας τι ειναι ?. Το ρωταω μηπως και ειναι μεγαλος για το γνωστο ''κινεζικο '' πανι
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
sv3dvk
Aeromodeller
Hors ligne
Messages: 26
|
|
« Répondre #16 le: Dimanche, 4 Dιc. 2011, 20:44:56 » |
|
46 la
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #17 le: Dimanche, 4 Dιc. 2011, 23:07:27 » |
|
ισχυει οτι στο συγκεκριμενο αλεξιπτωτο τα σχοινια πιανονται σταθερα πανω στην ''γονδολα'' σε 2 σημεια και απλα για την κλιση υπρχουν 2 αλλα ανεξαρτητα σχοινια??
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #18 le: Samedi, 24 Mars 2012, 21:08:53 » |
|
τι εγινε με αυτο το project? To πανι του Κινεζου ηταν αρκετο για τον 46LA?? Το σκεφτομαι ως επομενη κατασκευη
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Répondre #19 le: Dimanche, 25 Mars 2012, 23:28:28 » |
|
o la 46 του επεσε μεγαλος.Πεταξε βεβαια με πολυ μεγαλη προσπαθεια αλλα δεν παει καλα.Του πεφτει βαρη το σεταπ.Καλητερα καντο ηλεκτρικο
|
|
|
Journalisée
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #20 le: Dimanche, 1 Avril 2012, 07:27:28 » |
|
πιστευεις οτι με εναν κινητηρα νιτρο κατηγοριας 0.10-0.15 θα μπορουσε να πεταξει το πανι της Hobbyking ή θα ηταν λιγος?
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #21 le: Vendredi, 18 Mai 2012, 00:11:01 » |
|
Μετα απο πολυ κοπο ενας φιλος καταφερε και πεταξε το εικονιζομενο Paraglider το οποιο ειναι χειροποιητο οσο αφορα το TRIKE
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #22 le: Vendredi, 18 Mai 2012, 00:17:28 » |
|
Ετσι μπηκα και εγω στο ''τρυπακι'' να δοκιμασω να φτιαξω και εγω ενα τετοιο εχοντας ως βαση το παραπανω σχεδιο και το τελικο βαρος να μην περναει τα 1100-1150 γρ. Το αποτελεσμα ειναι το παρακατω
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #23 le: Vendredi, 18 Mai 2012, 00:20:50 » |
|
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #24 le: Vendredi, 18 Mai 2012, 00:28:13 » |
|
πειραματιστηκα (δεν εχει δοκιμαστει) με ενα συστημα αναρτησης εμπρος με απλα λαστιχα για να ειναι πιο ανωδυνες οι προσγειωσεις
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #25 le: Vendredi, 18 Mai 2012, 00:28:55 » |
|
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #26 le: Vendredi, 18 Mai 2012, 00:31:01 » |
|
μολις γινουν οι δοκιμαστικες θα γινει ενημερωση
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Répondre #27 le: Vendredi, 18 Mai 2012, 15:23:19 » |
|
Πολυ ομορφο Ηλια..... Καλοπεταχτο... Περιμενω νεα... Ελπιζω ολα να πανε καλα και να μην σε ταλαιπωρησει... Γιατι εμας μας παιδεψε αρκετα το ατιμο .... Χρηστος!
|
|
|
Journalisée
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #28 le: Vendredi, 1 Juin 2012, 18:22:26 » |
|
Εγιναν οι πρωτες δοκιμαστικες πτησεις και βγηκαν τα εξης συμπερασματα (για οποιους τους ενδιαφερει)
1. οι πτησεις δεν μπορουν να γινουν με αερα πανω απο 2-3 Μποφωρ 2. οι κινησεις του aileron θα πρεπει να ειναι πολυ μικρες με πολυ expo.Για παραδειγμα 70% η μεγαλη σκαλα 35% η μικρη . Ξεκινας με την μεγαλη και μολις σταθεροποιηθει πρεπει να μπει η μικρη. Ενας αλλος λογος ειναι οτι η γονδολα στεκεται σαν εκρεμμες κατω απο το αλεξιπτωτο. 3. Η κινηση του γκαζιου πρεπει να ειναι και αυτη πολυ ''γλυκια'' γιατι το γκαζι εκτος απο το μοτερ δουλευει και σαν elevator. Σκεφτειτε σε ενα αεροπλανο να κανεις αποτομες κινησεις στο elevator τι αποτελεσματα θα εχεις. 4.Το βαρος δεν πρεπει να ξεπερνα τα 1100γρ. 5. Το ζυγισμα πρεπει να ειναι λιγο μπροστωβαρο σε σχεση με την οριζοντια μπαρα για να μπορει να ''μπαινει'' στον αερα και να μην στολαρει στο ανοιγμα του γκαζιου. Ομως στην προσγειωση δεν μπορεις να κλεισεις το γκαζι γιατι θα πεσει με τα μουτρα.
Αυτα προς το παρον . Υπαρχουν προβληματα τριμμαρισματος που θα πρεπει να λυθουν στην πορεια αφου τραβαει αριστερα και ισως να θελουν ρυθμισμα τα σχοινια
Υ.Γ. το συστημα αναρτησης του εμπρος τροχου ειναι σωτηριο
φιλικα
Ηλιας
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
jamesmagos
|
|
« Répondre #29 le: Vendredi, 1 Juin 2012, 21:12:34 » |
|
Για σου Ηλία,
Είχα πάρει και εγώ πριν καιρό το κλασσικό πανι, μπας και το κάνω αλεξίπτωτο προσγείωσης σε περίπτωση F/S... φυσικά απορρίφθηκε, αλλά από αυτά που βλέπω ψήθηκα να το φτιάξω για πτήση. Το setup που βλέπω όμως στα fora είναι με elevons δηλαδή δυο σερβο. μηπως το δικάναλο setup σου, σου κοβει τον έλεγχο?? οχι πως είναι εύκολο έτσι κι αλλιώς, αλλά ρωτάω- τι θα πρότεινες??
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
|