Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.682 Beiträge in 12.396 Themen von 6.262 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Donnerstag, 13 Jun 2024, 05:10:59

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Donnerstag, 13 Jun 2024, 05:10:59

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Gestern um 19:40]

    von 0 teo
    [Gestern um 18:47]

    [Gestern um 14:53]

    von fotis
    [Dienstag, 11 Jun 2024, 17:54:54]

    [Montag, 10 Jun 2024, 18:14:01]

    [Sonntag, 9 Jun 2024, 23:13:47]

    [Sonntag, 9 Jun 2024, 17:13:01]

    von hpergm
    [Samstag, 8 Jun 2024, 10:45:43]

    [Donnerstag, 6 Jun 2024, 21:24:57]

    [Montag, 3 Jun 2024, 22:04:38]

    von ZTRAMP
    [Montag, 3 Jun 2024, 20:23:43]

    [Sonntag, 2 Jun 2024, 16:58:20]

    [Freitag, 31 Mai 2024, 15:02:45]

    von snoopy
    [Mittwoch, 29 Mai 2024, 22:13:38]

    [Dienstag, 28 Mai 2024, 09:31:27]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6262
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304682
    Themen insgesamt: 12396
    Heute online: 21
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 19
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: imaxB6 (NI-MH)  (Gelesen 3732 mal)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.938


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #15 am: Sonntag, 13 Mδr 2022, 17:11:37 »

    Φόρτιση με ρεύμα 200 mA σε μία μπαταρία χωρητικότητας 2500 mAh είναι κάτι λιγότερο από C/10.
    Με αυτό το ρεύμα την φορτίζουμε σε manual σύνδεση, αυτό που λέμε «ολονύκτια φόρτιση» όχι σε αυτόματη, γιατί δεν διευκολύνει τον φορτιστή να διαβάσει άνοδο τάσης και να κόψει σωστά.

    Αλλά μην ανησυχείς, και να κόψει όταν η φόρτιση φθάσει στο 95-97% πρακτικά θεωρείται ότι φορτίστηκε πλήρως.

    Και αν δεν κόψει εγκαίρως, και περάσει τον αναλογούντα χρόνο, με τόσο μικρή ένταση δεν θα πάθουν τίποτα τα στοιχεια αν μείνουν και λίγες ώρες παραπάνω σε φόρτιση.

    Αυτό που σε ενδιφέρει είναι να κάνεις και μία ελεγχόμενη φάση εκφόρτισης, για να διαπιστώσεις πόση ενέργεια μπορεί να βγάλει αυτή η μπαταρία.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 319



    « Antwort #16 am: Freitag, 18 Mδr 2022, 09:32:08 »

    Για 3Am  σε παράλληλη φόρτιση μπορείς να βάλεις διαφορετικής ΑMh 1200 1200 600 αλλά οπωσδήποτε 1.2V  τα ίδια δηλαδή.

    Θεωρητικά μπορεί κανείς να φορτίσει παράλληλα πακέτα της ίδιας τάσης,  αλλά πρέπει να  ειναι και της ίδιας χωρητικότητας και μάλιστα να ξεκινήσει η φόρτιση από το ίδιο ποσοστό υπολοιπόμενης ενέργειας. Το τελευταίο δεν μπορεί να εξασφαλιστεί, εκτός αν προηγομένως εκφορτιστούν πλήρως.

    Οιαδήποτε ασυμετρία, θα γονατίσει τα μικρότερα πακετα περιμένοντας να φορτίσουν τα μεγαλύτερα.
    Προσωπικά προτείνω να φορτιστούν τα πακέτα χωριστά, και μετά μπορούν να ενωθούν παράλληλα για την χρήση.

    Στις μπαταριες μολυβδου  ,π.χ. μπαταρια με 10% χωρητικοτητα σε παραλληλη συνδεσμολογια η μπαταρια  10%C γονατιζει την μπαταρια με 100%C μπορει  να ειναι και αλλα MAH, 2000 22000
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.938


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #17 am: Freitag, 18 Mδr 2022, 13:39:30 »

    Στις μπαταριες μολυβδου  ,π.χ. μπαταρια με 10% χωρητικοτητα σε παραλληλη συνδεσμολογια η μπαταρια  10%C γονατιζει την μπαταρια με 100%C μπορει  να ειναι και αλλα MAH, 2000 22000
    Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 319



    « Antwort #18 am: Samstag, 19 Mδr 2022, 21:39:24 »


    στην παραλληλη συνδεση οι μπαταριες πρεπει να ειναι το ιδιο βολτατζ
    αλλα μπορει να ειναι διαφορετικα Αmh, δηλαδη γινεται να συνδεσεις μια 11,1 (3S) 2000 και μια  11,1 (3S) 2400mah  και θα παρεις 11,1 2400mah

    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.938


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #19 am: Sonntag, 20 Mδr 2022, 06:09:40 »

    Φυσικά αποδεχόμαστε ότι η καλύτερη λύση είναι τα δύο πακέτα σε παράλληλη σύνδεση να έχουν ακριβώς τις ίδιες παραμέτρους: τάση, ονομαστική χωρητικότητα, πραγματική χωρητικότητα (στάδιο φόρτισης) και εσωτερική αντίσταση.

    Η σύνδεση που προτείνεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς παροχή ρεύματος σε κάποιοι κύκλωμα, σέρβο, δέκτη, μοτέρ ή άλλο. Και μέχρι εδώ μπορώ να μιλήσω.

    Η ερώτησή σου δεν μπορεί να απαντηθεί ξεκάθαρα. Αυτά που θα πω στην συνέχεια είναι υποθετικά.
    Θα έχεις ακούσει ότι ένα ποτάμι βρίσκει μόνο του τον ευκολώτερο δρόμο για να φθάσει στην θάλασσα.

    Κάπως έτσι θα συμπεριφερθούν και τα πακέτα, ανάλογα με την εσωτερική τους αντίσταση. Αυτό με την μικρότερη εσωτερική αντίσταση θα δώσει – αρχικά – και το μεγαλύτερο ρεύμα. Αρα θα αρχίσει να ξεφορτίζεται γρηγορώτερα. Αλλά ποιό από τα δύο θα είναι αυτό δεν το γνωρίζουμε.

    Επίσης αν το ζητούμενο ρεύμα εκφόρτισης είναι μεγάλο (π.χ. για την τροφοδοσία μοτέρ), το πακέτο με την μικρότερη εσωτερική αντίσταση θα ακολουθήσει καμπύλη εκφόρτισης με μεγαλύτερες τάσεις συγκριτικά με αυτό με την μεγαλύτερη εσωτερική αντίσταση, που δυσκολεύεται περισσότερο και θα έχει καμπύλη με μικρότερες τάσεις.

    Αν τα παράλληλα πακέτα των 2000mAh και 2400mAh ξεφορτίζονται με την ίδια ένταση, η συνολική διαθέσιμη χωρητικότητα μπορεί να προσδιοριστεί θεωρητικά στα 4000mAh. Και θεωρητικά πάλι, θα περισσέψουν 400mAh. Αυτά μπορείς να τα εκμεταλλευτείς αν χωρίσεις τα δύο  πακέτα και συνδέσεις μόνο αυτό με τα 400.

    Αν δεν ξεφορτίζονται με την ίδια ένταση, το άθροισμα δεν μπορεί να προσδιοριστεί από εμάς. Και αν δεν τα χωρίσεις και εξακολουθείς να τραβάς ρεύμα, αυτό που  θα χάσει πρώτο την ενέργειά του θα κατεβάσει τόσο πολύ την τάση του σε βαθμό που μπορεί να καταστραφεί εκείνη την στιγμή.

    Κάποτε ρώτησαν μία καμήλα: τι σου αρέσει … η ανηφόρα ή η κατηφόρα; Και η καμήλα απάντησε; Γιατί ρωτάτε; Χάθηκε ο ίσιος δρόμος;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 319



    « Antwort #20 am: Sonntag, 7 Mai 2023, 20:56:56 »

    Προσπέκτους δεν έχεις?

    Εχω βιβλιαρακι αλλα δεν γραφει τιποτα ιδιετερο...

    μπορεις να μας δειξεις μια φωτο της συνδεσης που εχεις κανει?
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 351



    « Antwort #21 am: Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02 »

    Χριστός Ανέστη!
    Παιδιά σε ενα pack eneloop, βάζω την αυτόματη φόρτιστη μέχρι να φορτίσει πλήρως. Αν ξαναπατήσω  όμως φόρτιση, ξαναπαίρνει φορτίο σχεδόν όσο έπαιρνε στην 1η αυτόματη φόρτιση.
    Αυτό το παρατήρησα και σε ενα ηλεκτρικό σκουπάκι που έχω όταν το φόρτισα με τον imax.
    Γιατί γίνεται αυτο;
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Thema: imaxB6 (NI-MH)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 26 Zugriffen.