Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 23:25:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 23:25:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304439
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 189
    Totale: 190
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Xρωματα αυτοκινητου  (Letto 60451 volte)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #45 il: Domenica, 27 Lug 2008, 01:49:07 »

    ..


    * jhkk.jpg (59.23 KB, 600x450 - visto 603 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #46 il: Domenica, 27 Lug 2008, 01:55:39 »

    Στήν συνέχεια τρίβετε μέ ντουχόχαρτο 320, τόν στόκο, καί πάντα με αφθονο νερό.
    Οταν αρχίζει και κατεβαίνει ό στόκος, συνεχίζουμε μέ πιό απαλές κινήσεις τό τρίψιμο, ώστε να αποφύγουμε τήν διαδικασία
    να ξαναστοκάρουμε τό ίδιο μέρος.

    Είναι σημαντικό, μετά από τό τρίψιμο, να βάλουμε τό υλικό μας κάτω από τρεχούμενο νερό, και με τό χέρι
    να δούμε για τυχόν εξογκώματα ή ανωμαλίες.
    Τό νερό βοηθάει στήν προκειμένη περίπτωση. Βέβαια είναι και λίγο θέμα πείρας.


    * adf.jpg (54.93 KB, 600x388 - visto 610 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #47 il: Domenica, 27 Lug 2008, 01:57:57 »

    Θεωριτικά άν όλα πάνε καλά, θά δείτε περίπου τό παρακάτω αποτέλεσμα.
    Στόκος και canopi, θά είναι μία επιφάνεια.


    * df.jpg (52.99 KB, 600x450 - visto 606 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #48 il: Domenica, 27 Lug 2008, 01:58:34 »

    ..


    * dff.jpg (64.02 KB, 600x450 - visto 614 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #49 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:01:00 »

    Οπου τυχόν έχει ξεφύγει ή όλη διαδικασία, απλά ξαναστοκάρουμε, αλλα αυτή τήν φορά μέ πιό λεπτό χέρι στόκου.
    Και ακολουθούμε πάλι τήν ίδια διαδικασία τριψίματος.


    * jhk.jpg (62.39 KB, 600x450 - visto 615 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #50 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:11:46 »

    Αφού λοιπόν έχουμε ολοκληρώσει τήν διαδικασία του στοκαρίσματος, και αφού είμαστε σίγουροι ότι έχει στεγνώσει το υλικό μας, συνεχίζουμε στήν φάση τού ασταρώματος.

    Ουσιαστικά τό αστάρωμα είναι πάλι διαδικασία στοκαρίσματος, αλλα μέ πιστόλι.
    Είναι ό λεγόμενος στόκος πιστολιού ή σουλφασέρ, όπως έχει αναφερθει σέ άλλα post.

    Τό κύριο χαραχτηριστικό αυτού τού στόκου, ειναι να καλύψει όλες τίς ατέλειες, πού ξέφυγαν ή ξέμειναν από τό στοκάρισμα.

    Τό σουλφασέρ βγαίνει είτε σέ μορφή απλού χρώματος (αραίωση με διαλυτικό)
    είτε σέ μορφή τού τύπου 2 σέ 1 (με καταλύτη)
    Θεωρητικά και τά δύο κάνουν τήν ίδια δουλειά, με τήν διαφορά ότι το πρώτο τρίβεται πιό εύκολα.
    Τό χρώμα διαφέρει σέ πολλές περιπτώσεις, καί είναι άνευ σημασίας.


    * dfff.jpg (57.22 KB, 600x450 - visto 597 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #51 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:12:32 »

    ..


    * dfg.jpg (65.86 KB, 600x450 - visto 592 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #52 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:17:35 »

    Αφού περάσουμε δύο καλά και σχετικά πυκνά χέρια σουλφασέρ, αφήνουμε να στεγνώσει και να (κάτσει) τό χρώμα.

    Αφού στεγνώσει καλά, και κοιτώντας προσεκτικά, θα δείτε ότι σέ κάποια σημεία ίσως έχει ατέλειες.


    * fs.jpg (39.95 KB, 600x450 - visto 616 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #53 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:21:33 »

    Αυτο συμβαίνει γιατί, σέ κάποια σημεία το canopi  ήθελε λίγο ακόμα στοκάρισμα.
    Αυτό βέβαια δέν είναι πρόβλημα σε καμία περίπτωση.
    Στήν φάση αυτή, ξαναπερνάμε τό συγκεκριμένο σημείο ή σημεία, με μερικές πιστολιές σουλφασέρ, μέχρι να καλύψει τελείως.


    * sf.jpg (40.03 KB, 600x450 - visto 596 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #54 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:32:12 »

    Εφόσον μπορέσουμε να καλύψουμε όσες περισσότερες μικροατέλειες μπορούμε, θα πρέπει να περάσουμε μέ ένα
    οποιοδήποτε σπρέι εμπορίου, μιά  (άχνα) πάνω από τό σουλφασέρ.
    Ασχέτου χρώματος και μάρκας.


    * dfgg.jpg (59.11 KB, 600x450 - visto 608 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #55 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:32:43 »

    ..


    * gd.jpg (65.34 KB, 600x450 - visto 594 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #56 il: Domenica, 27 Lug 2008, 02:35:13 »

    Εχω να καλύψω ακόμα πολύ υλικό, μέχρι τήν διαδικασία τού βερνικώματος.   Χαμόγελο

    Συνεχίζεται.........................................
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #57 il: Domenica, 27 Lug 2008, 09:13:40 »

    Καλημέρα
    Δυό τρείς παρατηρήσεις όσον αφορά την ωραία παρουσίαση του vtr
    Αν το canopy μας είναι εποξικό είναι προτιμότερο να γίνει εσωτερικά το μπάλωμα, με το ίδιο υλικό και όχι με πολυεστέρα, και αυτό γιατί έτσι δένει καλύτερα και δεν μας προσθέτει άσκοπο βάρος.
    Το στοκάρισμα με στόκο πιστολιού πρέπει να γίνει εφόσον έχουμε τη δυνατό πιο τέλεια επιφάνεια, (έτοιμα για βάψιμο). Ο στόκος πιστολιού χρησιμοποιείτε ως ένα φτηνό χρώμα για να μας δείξει τις ατέλειες που έχει η επιφάνεια μας, Για να καλύψουμε σημαδάκια σαν αυτό που είδαμε στην φωτογραφία είναι προτιμότερο να στοκάρουμε με σπάτουλα και ψιλό στόκο πατητά, (με τρόπο τέτοιο που να μπει ο στόκος μέσα στην ατέλεια και μόνο), παρά να επιμείνουμε να ρίχνουμε στρώσεις με το πιστόλι μας
    Κάτι πολύ σημαντικό για την προετοιμασία της επιφάνειας είναι να έχουμε αποφασίσει από πριν τι είδους βαφή θα κάνουμε (μιάς ή διπλής), γιατί η διπλής, (αυτή που ρίχνουμε το βερνίκι ξεχωριστά), χρειάζεται τέλεια επιφάνεια μιας και "τα δείχνει όλα" .
    Πολύ σημαντικό τέλος κατά την άποψή μου είναι τα τελευταία τριψίματα να γίνονται ΠΑΝΤΑ με νερό και ΠΑΝΤΑ χρησιμοποιώντας το ντουκοχαρτο κυκλικά, (δεν φαίνονται οι γραμμές που κάνει το ντουκόχαρτο κάτω από το χρώμα).
    Φιλικά

    dapan
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #58 il: Domenica, 27 Lug 2008, 10:01:32 »

    Φίλε dapan σωστές οι επισημάνσεις. Thumbs up
    Οπως πολύ καλά γνωρίζεις, έχει και ή βαφή αρκετά μυστικά, πού μέσα από κάποιες φωτό και μερικές λέξεις
    είναι λίγο δύσκολο να εξηγηθούν.  Wink

    Συνεχίζοντας λοιπόν, ό λόγος που ρίχνουμε τήν (άχνα) στό υλικό που είναι πρός βαφή, είναι γιατί τρίβοντας θα μάς δείξει
    τυχόν ατέλειες που ξέμειναν από τό στοκάρισμα.

    Σε αυτή τήν περίπτωση ή χρησιμοποιούμε ψιλό στόκο (σέρτικο) όπως ανέφερε και ό φίλος dapan
    ή ξανα επιμένουμε στό σουλφασέρ.
    Τό τρίψιμο τού σουλφασέρ σέ αυτή τήν φάση γίνεται με 500 ντουκόχαρτο.




    * gdf.jpg (38.35 KB, 600x450 - visto 552 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #59 il: Domenica, 27 Lug 2008, 10:02:04 »

    ..


    * gdg.jpg (37.37 KB, 600x450 - visto 566 volte.)
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: Xρωματα αυτοκινητου
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.033 secondi con 27 queries.