Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 03:43:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 03:43:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 83
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 64
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ  (Αναγνώστηκε 6558 φορές)
    sakis audis6
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 23:04:24 »

    ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ.      50 ΡΑΠΤΟΡ ΜΕ 401 ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ .

    ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΣΙΩΣΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ Η ΟΥΡΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ.
     ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ 401 ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟ 64% ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 60% Huh  ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?? ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ  ΚΙΝΗΤΗΡΑ ?
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 23:53:38 »

    Μπες στο χόρν του σέρβο ουράς μία τρύπα μέσα.
    Ελέγχεις ξανά τα όρια τη κίνησης στα τέρματα (βλέπε binding).
    Ξαναελέγχεις την ευαισθησία (λογικά πρέπει να ανέβει).

    Κλαή τύχη.

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 00:26:29 »

    ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ.      50 ΡΑΠΤΟΡ ΜΕ 401 ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ .

    ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΣΙΩΣΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ Η ΟΥΡΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ.
     ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ 401 ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟ 64% ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 60% Huh  ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?? ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ  ΚΙΝΗΤΗΡΑ ?

    Ότι σου λέει ο Νίκος και με την προυπόθεση ότι οι στροφές σου στο στροφείο δεν είναι "τρελαμένες" Tongue Εάν μπορείς να τις μετρήσεις καλώς. Εάν όχι τότεε τσέκαρε τις καμπύλες σου και σιγουρέπσου ότι το ποσοστό στο 55+ του γκαζιού δεν είναι χαμηλότερο από το 50. Εννοώ να σιγουρέψεις ότι η καμπύλες σου είναι όσο το δυνατόν περισσότερο γραμμικές σε νορμάλ πτήση.
    Ίσως μετά από ένα ποσοστό γκαζιόύ έχεις λίγο βήμα ή πολύ κινητήρα και τρελαίνονται οι στροφές σου και "ψαρεύει"
    Πάντως με την αλλαγή στην κεφαλη (που σού είπε ο Νίκος) εκτιμώ ότι θα σβήσει το πρόβλημα σου στο μεγαλύτερο ποσοστό.

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    sakis audis6
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 00:42:32 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΝΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ .
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ  ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 17:02:52 »

               Καλησπερα και απο εμενα.Το βασικοτερο απο ολα ειναι να εξασφαλισεις, οτι αρχικα εχεις μετρησει σωστα τα βηματα σου σε ολο το ευρος της διαδρομης του STICK σου.Εν συνεχεια θα πρεπει να εξασφαλισεις με καποιον τροπο, (πχ στροφομετρο με την βοηθεια καποιου εμπειρου, η' την χρηση GOVERNOR) ,τον σταθερο αριθμο στροφων, σε ολο το ευρος της διαδρομης του STICK ,εκτος απο την θεση κοντα στο ρελαντι του κινητηρα.Απο αυτο το σημειο, θα πρεπει να σε απασχολησει η ρυθμιση του GYRO και πιθανη υπερευαισθησια που παρουσιαζει σε διαφορες θεσεις του STICK (αρα και σε διαφορες φασεις της πτησης).Το ιδιο θα πρεπει να κανεις και στα STANDS των ακροβατικων, αν πετας.                                                       
                                         Τετραδακος Δ.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 17:32:25 »

             Και για ναεπανελθω στο κομματι που αφορα την ρυθμιση του GYRO,αφου εχεις ακολουθησει τα προηγουμενα βηματα, (εχοντας βεβαια κανει και ολα τα INITIAL SETTINGS, συμφωνα με το MANUAL του κατασκευαστη του GYRO) και εχοντας επιλεξει ενα καλο ζευγαρι BLADES,ακολουθεις τα εξης.                       
             1.Φερνεις το Ε/Π σε HOVER, εχοντας βαλει ενα ποσοστο περιπου 50 με 60%.Απογειωνεσαι και κανεις μεγαλες ευθειες στον αερα ,παρατηρωντας αν το GYRO παρουσιαζει υπερευαισθησια.Αν ναι, τοτε ελλατωνεις μεχρι να σταματησει να τρεμει η ουρα.Αν οχι, αυξανεις μεχρι οριακα να σου παρουσιαστει το χαρακτηριστικο τρεμουλο, και ελλατωνεις 2 με 3% μεχρι να εξαληφθει.Αυτο ισχυει για NORMAL MODE πτησης.                                                                                                       
              2.Η ιδια φιλοσοφια ρυθμισης ισχυει και για τα ακροβατικα με την διαφορα οτι θα χρησιμοποιησεις το MODE των ακροβατικων.                                                 
                                  Τετραδακος Δ.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 20:09:46 »

    Και μην ξεχνάς για αιώρηση 5.5 μοίρες με 1550-1600 rpm.
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    sakis audis6
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 09:18:35 »

    ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΟΥΡΑΣ

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΣΤΟ ΣΕΡΒΟ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ 2ΤΡΥΠΕΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΤΕΡΜΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ Η ΟΥΡΑ ΑΛΛΑ Η ΝΤΙΖΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΑΜΠΗΛΗ  ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΔΙΝΕΙ 100% ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ .
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 10:48:22 »

    Νομίζω παραμπήκες μέσα στις τρύπες του χόρν.
    Μήπως φοράς μεγαλύτερα tail blades από 85 mm?
    Τα 90-92 mm παρέχουν ισχύ και δεν στολάρουν αλλά σου τρώνε το gyro gain.

    Φιλικά, Νίκος
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 13:59:42 »

    Επίσης : Στραβοί άξονες, αξονάκια, blades track, λάσκα βίδες, run out καμπάνας είναι πηγή κραδασμών σοβαρός λόγος για να μειωθεί το gyro gain. Τσεκάρεις όλα τα παραπάνω.
    Αλλαγή της θέσης του G401 από το πίσω μέρος του άξονα στο εμπρός μέρος του radio tray του raptor μπορεί να κερδίσει μερικά % gain.
    Αυτά.

    Φιλικά, Νίκος.
    Καταγράφηκε
    sakis audis6
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:02:08 »

    ΝΙΚΟ ,ΟΝΤΩΣ ΦΟΡΑΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΦΤΕΡΑΚΙΑ ΟΥΡΑΣ 97MM.
     ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ THN  ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕI % GAIN.

    THANKS
    SAKIS
    Καταγράφηκε
    sakis audis6
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:05:30 »

    NIKO, ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΤΙΤΑΝ ΤΑ ΜΑΝΙΣΙΑ ΦΤΕΡΑΚΙΑ ΗΤΑΝ 90ΜΜ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ 97ΜΜ.
    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ .
    NOMIZEIS OTI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΩ  ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΟ ΓΥΡΟ GAIN%

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΑΚΗΣ
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 9 Νοέ 2006, 09:48:08 »

    Όχι. Καλές πτήσεις.

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    vaggelish
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 09:12:51 »

    ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ 30 ΧΙΡΟΜΠΟ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΕΙΧΕ ΣΕ ΠΤΗΣΗ ΤΡΕΜΟΠΑΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 3/12/ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΓΥΡΟ 401,ΣΕΡΒΟ 9254 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΔΟΥΛΕΥΕ ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΕ ΕκπληξηΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ idiot2
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 14:10:56 »

              Καλησπερα και απο εμενα.Το βλεπω λιγο δυσκολο να μην δουλευει καινουργιο  GYRO και καινουργιο DIGITAL SERVO.Το πιθανοτερο απο ολα ειναι να εχει γινει λαθος σε καποια ρυθμιση με πιθανοτερη αυτη του αυξημενου GAIN.Πιθανολογω πως αυτο που σε εσενα φαινεται, οτι το SERVO δουλευει οποτε θελει,ειναι ισως το οτι το GYRO δουλευει σε HEADING HOLD MODE, οποτε σου δινει την αισθηση οτι το SERVO "κολλαει" σε διαφορες θεσεις.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.