Aeromodelling GR

Ελικόπτερα R/C => Ελικόπτερα με καύσιμο => Μήνυμα ξεκίνησε από: sakis audis6 στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 23:04:24



Τίτλος: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sakis audis6 στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 23:04:24
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ.      50 ΡΑΠΤΟΡ ΜΕ 401 ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ  .

ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΣΙΩΣΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ Η ΟΥΡΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ.
 ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ 401 ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟ 64% ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 60% ???  ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?? ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ  ΚΙΝΗΤΗΡΑ ?


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 23:53:38
Μπες στο χόρν του σέρβο ουράς μία τρύπα μέσα.
Ελέγχεις ξανά τα όρια τη κίνησης στα τέρματα (βλέπε binding).
Ξαναελέγχεις την ευαισθησία (λογικά πρέπει να ανέβει).

Κλαή τύχη.

Νίκος


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 00:26:29
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ.      50 ΡΑΠΤΟΡ ΜΕ 401 ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ  .

ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΣΙΩΣΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ Η ΟΥΡΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ.
 ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ 401 ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟ 64% ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 60% ???  ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?? ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ  ΚΙΝΗΤΗΡΑ ?

Ότι σου λέει ο Νίκος και με την προυπόθεση ότι οι στροφές σου στο στροφείο δεν είναι "τρελαμένες" :P Εάν μπορείς να τις μετρήσεις καλώς. Εάν όχι τότεε τσέκαρε τις καμπύλες σου και σιγουρέπσου ότι το ποσοστό στο 55+ του γκαζιού δεν είναι χαμηλότερο από το 50. Εννοώ να σιγουρέψεις ότι η καμπύλες σου είναι όσο το δυνατόν περισσότερο γραμμικές σε νορμάλ πτήση.
Ίσως μετά από ένα ποσοστό γκαζιόύ έχεις λίγο βήμα ή πολύ κινητήρα και τρελαίνονται οι στροφές σου και "ψαρεύει"
Πάντως με την αλλαγή στην κεφαλη (που σού είπε ο Νίκος) εκτιμώ ότι θα σβήσει το πρόβλημα σου στο μεγαλύτερο ποσοστό.

Μάνος


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sakis audis6 στις Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 00:42:32
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΝΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ .
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ  ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ στις Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 17:02:52
           Καλησπερα και απο εμενα.Το βασικοτερο απο ολα ειναι να εξασφαλισεις, οτι αρχικα εχεις μετρησει σωστα τα βηματα σου σε ολο το ευρος της διαδρομης του STICK σου.Εν συνεχεια θα πρεπει να εξασφαλισεις με καποιον τροπο, (πχ στροφομετρο με την βοηθεια καποιου εμπειρου, η' την χρηση GOVERNOR) ,τον σταθερο αριθμο στροφων, σε ολο το ευρος της διαδρομης του STICK ,εκτος απο την θεση κοντα στο ρελαντι του κινητηρα.Απο αυτο το σημειο, θα πρεπει να σε απασχολησει η ρυθμιση του GYRO και πιθανη υπερευαισθησια που παρουσιαζει σε διαφορες θεσεις του STICK (αρα και σε διαφορες φασεις της πτησης).Το ιδιο θα πρεπει να κανεις και στα STANDS των ακροβατικων, αν πετας.                                                       
                                     Τετραδακος Δ.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ στις Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 17:32:25
         Και για ναεπανελθω στο κομματι που αφορα την ρυθμιση του GYRO,αφου εχεις ακολουθησει τα προηγουμενα βηματα, (εχοντας βεβαια κανει και ολα τα INITIAL SETTINGS, συμφωνα με το MANUAL του κατασκευαστη του GYRO) και εχοντας επιλεξει ενα καλο ζευγαρι BLADES,ακολουθεις τα εξης.                       
         1.Φερνεις το Ε/Π σε HOVER, εχοντας βαλει ενα ποσοστο περιπου 50 με 60%.Απογειωνεσαι και κανεις μεγαλες ευθειες στον αερα ,παρατηρωντας αν το GYRO παρουσιαζει υπερευαισθησια.Αν ναι, τοτε ελλατωνεις μεχρι να σταματησει να τρεμει η ουρα.Αν οχι, αυξανεις μεχρι οριακα να σου παρουσιαστει το χαρακτηριστικο τρεμουλο, και ελλατωνεις 2 με 3% μεχρι να εξαληφθει.Αυτο ισχυει για NORMAL MODE πτησης.                                                                                                       
          2.Η ιδια φιλοσοφια ρυθμισης ισχυει και για τα ακροβατικα με την διαφορα οτι θα χρησιμοποιησεις το MODE των ακροβατικων.                                                 
                              Τετραδακος Δ.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sfyris στις Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 20:09:46
Και μην ξεχνάς για αιώρηση 5.5 μοίρες με 1550-1600 rpm.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sakis audis6 στις Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 09:18:35
ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΟΥΡΑΣ

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΣΤΟ ΣΕΡΒΟ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ 2ΤΡΥΠΕΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΤΕΡΜΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ Η ΟΥΡΑ ΑΛΛΑ Η ΝΤΙΖΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΑΜΠΗΛΗ  ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΔΙΝΕΙ 100% ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ .


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 10:48:22
Νομίζω παραμπήκες μέσα στις τρύπες του χόρν.
Μήπως φοράς μεγαλύτερα tail blades από 85 mm?
Τα 90-92 mm παρέχουν ισχύ και δεν στολάρουν αλλά σου τρώνε το gyro gain.

Φιλικά, Νίκος


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 13:59:42
Επίσης : Στραβοί άξονες, αξονάκια, blades track, λάσκα βίδες, run out καμπάνας είναι πηγή κραδασμών σοβαρός λόγος για να μειωθεί το gyro gain. Τσεκάρεις όλα τα παραπάνω.
Αλλαγή της θέσης του G401 από το πίσω μέρος του άξονα στο εμπρός μέρος του radio tray του raptor μπορεί να κερδίσει μερικά % gain.
Αυτά.

Φιλικά, Νίκος.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sakis audis6 στις Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:02:08
ΝΙΚΟ ,ΟΝΤΩΣ ΦΟΡΑΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΦΤΕΡΑΚΙΑ ΟΥΡΑΣ 97MM.
 ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ THN  ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕI % GAIN.

THANKS
SAKIS


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sakis audis6 στις Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:05:30
NIKO, ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΤΙΤΑΝ ΤΑ ΜΑΝΙΣΙΑ ΦΤΕΡΑΚΙΑ ΗΤΑΝ 90ΜΜ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ 97ΜΜ.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ .
NOMIZEIS OTI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΩ  ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΟ ΓΥΡΟ GAIN%

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΑΚΗΣ


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Πέμπτη, 9 Νοέ 2006, 09:48:08
Όχι. Καλές πτήσεις.

Νίκος


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: vaggelish στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 09:12:51
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ 30 ΧΙΡΟΜΠΟ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΕΙΧΕ ΣΕ ΠΤΗΣΗ ΤΡΕΜΟΠΑΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 3/12/ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΓΥΡΟ 401,ΣΕΡΒΟ 9254 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΔΟΥΛΕΥΕ ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΕ :oΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ :idiot2:


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 14:10:56
          Καλησπερα και απο εμενα.Το βλεπω λιγο δυσκολο να μην δουλευει καινουργιο  GYRO και καινουργιο DIGITAL SERVO.Το πιθανοτερο απο ολα ειναι να εχει γινει λαθος σε καποια ρυθμιση με πιθανοτερη αυτη του αυξημενου GAIN.Πιθανολογω πως αυτο που σε εσενα φαινεται, οτι το SERVO δουλευει οποτε θελει,ειναι ισως το οτι το GYRO δουλευει σε HEADING HOLD MODE, οποτε σου δινει την αισθηση οτι το SERVO "κολλαει" σε διαφορες θεσεις.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 14:12:16
          Καλησπερα και απο εμενα.Το βλεπω λιγο δυσκολο να μην δουλευει καινουργιο  GYRO και καινουργιο DIGITAL SERVO.Το πιθανοτερο απο ολα ειναι να εχει γινει λαθος σε καποια ρυθμιση με πιθανοτερη αυτη του αυξημενου GAIN.Πιθανολογω πως αυτο που σε εσενα φαινεται, οτι το SERVO δουλευει οποτε θελει,ειναι ισως το οτι το GYRO δουλευει σε HEADING HOLD MODE, οποτε σου δινει την αισθηση οτι το SERVO "κολλαει" σε διαφορες θεσεις.                                     
                                                           Τετραδακος Δ.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: vaggelish στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 17:29:11
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΣΕΡΒΟ .ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ,ΤΟ ΣΕΡΒΟ  ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ  ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΝΑΛΙ ???


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 20:52:54
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΣΕΡΒΟ .ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ,ΤΟ ΣΕΡΒΟ  ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ  ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΝΑΛΙ ???
                                                                                                                                                       
                   Αν εχεις ακολουθησει την συγκεκριμενη διαδικασια, και ειναι ετσι οπως τα περιγραφεις τοτε σιγουρα φταιει το SERVO σου.                                                                                                                                                       
                                                 Τετραδακος Δ.


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 23:17:33
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΣΕΡΒΟ .ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ,ΤΟ ΣΕΡΒΟ  ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ  ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΝΑΛΙ ???

Μου συστήνεις σε παρακαλώ τον ειδικό γιατί θα τον χρειαστώ και εγώ για ελέγχους μερικών σερβο μου.
Ευχαριστώ προκαταβολικά
 


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sfyris στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 23:27:38
Νίκο έχεις pm


Τίτλος: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΡΑΣ
Αποστολή από: sfyris στις Δευτέρα, 4 Δεκ 2006, 23:41:27
Κρίμα δεν πρόλαβα και πέταξα τόσα σερβο να πάρει. Να τόξερα....