Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.423 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.241 Membres / Dernier membre: Dudleynes
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 3 Mai 2024, 00:11:42

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 3 Mai 2024, 00:11:42

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6241
    Dernier: Dudleynes
    Stats
    Total des messages: 304423
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 82
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 62
    Total: 63
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Προβλημα Gyro, servo ή κατι αλλο;+αποριες (belt cp)  (Lu 3538 fois)
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 13


    « le: Samedi, 31 Mai 2008, 23:13:30 »

    Χαιρετω ολους τους αερομεντελιστες.

    Πηρα προσφατα ενα belt cp μετα απο καποια εμπειρια που ειχα αποκτησει απο ενα lama.
    Δεν εχω καταφερει να το πεταξω ακομα γιατι οταν το αγορασα ο πωλητης με ρωτησε πιο mode θελω στο transmitter και απο λαθος μου στην επιλογη του ειπα left handed ενω ηθελα right handed mode και ειχε αναποδα τα stick με αποτελεσμα να γινετια της τρελης.
    Ευτυχως ανοιξα την τηλεκατευθυνση και αλλαξα τα ελατηρια και τα ελασματα που ειχε  μεσα(2 ωρες μου πειρε με χειρουργικες κινησεις).
    Στην προσπαθεια μου να πεταξω με αυτο το μπαχαλο στην τηλεκατευθυνση στραβωσε το  Hard Metal Shaft (EK5-0395) και εσπασα και τα carbon blades τα οποια εσπασαν πολυ ευκολα και μου θυμησαν
    τα πρωτα blades που ειχε το lama και τωρα περιμενω απο δευτερα το ανταλλακτικο.

    Στο θεμα τωρα.
    1. Οσο το εχω και καθετε το εχω ψαξει αρκετα και εχω παρατηρησει οτι το servo της ουρας αργει να "συντονησει" οταν βαζω την μπαταρια (με ανοικτη την τηλ) και καπου καπου δεν "συντονιζει" καθολου απλα ειναι νεκρο. Οταν τα κανει αυτα τα κολπα ταυτοχρονα στο Γυρο αναβοσβηνει το κοκκινο led. Δοκιμασα το servo σε αλλη θεση πανω στο receiver και λειτουργει κανονικοτατα, αρα πιστευω πως δεν ειναι καμενο. Τι μπορει να φταιει;
    2.Κουνοντας τα στικ της τηλεκ., τερμα δεξια,πανω,κατω,αριστερα, ακουγονται τα σερβο να ζοριζονται(ακουγεται ενα εντονο τζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)  οταν τερματιζω τα στικ, αλλα οχι προς ολες τις κατευθυνσεις. Δηλαδη πχ το κανει οταν τερματιζω το δεξι στικ τερμα δεξια αλλα δεν το κανει οταν  τερματιζω το ιδιο στικ τερμα αριστερα, αναλογως κανει αυτον τον θορυβο οταν τερματιζω το στικ πανω αλλα οχι οταν το κατεβαζω κατω. Τι μπορει να φταιει; τι ρυθμισεις πρεπει να κανω;
    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    4. Που μπορω να βρω πλαστικα blades ή αλλα blades, απο οποιοδηποτε υλικο, τα οποια να ειναι ανθεκτικα και εννοειται πιο ανθεκτικα απο τα carbon που εσπασαν σκετικα ευκολα;
    Καπου διαβασα πως αυτα HDX 315mm Fiber FRP (White) Main Blades - HDX450/T-REX και αυτα HDX, Trex 325mm Fiber FRP (White) Main Blades 450 T-REX κανουν απλα μπορει να χρειαστει  ενα μικρο μονταρισμα εκει που δενουν στους βραχιονες για να χωρανε.  Τα εχει δοκιμασει κανεις; Στα με 325μμ θα υπαρχουν επιπλοκες;
    5. Πολυ σηματικο. Ο βραχιονας που κραταει τα blades της ουρας ακουμπαει σε ενα πλαστικο κομματι του βραχιονα και τον εμποδιζει να κινηθει οταν θεωρητικα στριβω την ουρα δεξια(η αριστερα δεν θυμαμαι) και οταν συμβει αυτο ακουγεται το belt του belt cp σαν να μασαει τα γραναζια... Και επειδη ειναι δυσκολο να σας το περιγραψω με λογια δειτε τις φοτο σε ολες τις φασεις του βραχιονα. το linking rode απο το servo ειναι στην ευθεια.
    Πως το διορθωνω αυτο;

    Παρακαλω οποιος ξερει να μου απαντησει σε οποια ερωτηση ας το κανει. Θα με βοηθησετε παρα πολυ.
    Ευχαριστω.


    * asdf.JPG (58.7 Ko, 800x600 - vu 533 fois.)

    * sadsa.JPG (51.12 Ko, 800x600 - vu 508 fois.)

    * fdsdf.JPG (48.57 Ko, 800x600 - vu 525 fois.)
    « Dernière édition: Samedi, 31 Mai 2008, 23:24:39 par mfds » Journalisée
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #1 le: Dimanche, 1 Juin 2008, 14:50:55 »

    1. Οσο το εχω και καθετε το εχω ψαξει αρκετα και εχω παρατηρησει οτι το servo της ουρας αργει να "συντονησει" οταν βαζω την μπαταρια (με ανοικτη την τηλ) και καπου καπου δεν "συντονιζει" καθολου απλα ειναι νεκρο. Οταν τα κανει αυτα τα κολπα ταυτοχρονα στο Γυρο αναβοσβηνει το κοκκινο led. Δοκιμασα το servo σε αλλη θεση πανω στο receiver και λειτουργει κανονικοτατα, αρα πιστευω πως δεν ειναι καμενο. Τι μπορει να φταιει;

    το σερβο της ουρας κανει μερικα δευτερολεπτα λογο γυροσκοπιου... ειναι φυσιολογικο....

    οταν το λαμπακι απο το γυροσκοπιο αναβοσβηνει τοτε εχεις βαλει το τριμ της ουρας (κατο αριστερα) η τερμα δεξια η τερμα αριστερα... βγαλε μπαταρια απο το ελικ/ρο , βαλε το τριμ στην μεση και ξαναβαλε μπαταρια.

    2.Κουνοντας τα στικ της τηλεκ., τερμα δεξια,πανω,κατω,αριστερα, ακουγονται τα σερβο να ζοριζονται(ακουγεται ενα εντονο τζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)  οταν τερματιζω τα στικ, αλλα οχι προς ολες τις κατευθυνσεις. Δηλαδη πχ το κανει οταν τερματιζω το δεξι στικ τερμα δεξια αλλα δεν το κανει οταν  τερματιζω το ιδιο στικ τερμα αριστερα, αναλογως κανει αυτον τον θορυβο οταν τερματιζω το στικ πανω αλλα οχι οταν το κατεβαζω κατω. Τι μπορει να φταιει; τι ρυθμισεις πρεπει να κανω;


    1 βγάζεις τα καλώδια από το μοτέρ

    2 ανοίγεις τηλ/νση ,και βάζεις μπαταρία.

    3 γυρίζεις σε idle up και έτσι τα σερβό έχουν όλη την διαδρομή τους.

    4 όλα τα τριμ στο κέντρο και τα δυο ρυθμιστικά HOV.PIT και PIT.TRIM στο 0.

    5.το swashplate θα πρεπει να ειναι στην μεση της διαδρομης του ,πανω στον κεντρικο αξονα.(να μην βρισκει ομως επανω , ουτε κατω)
     
    6 με το πιτσομετρο ρυθμίζεις ώστε να έχεις 0 μοίρες (πάντα στην μέση του στικ, και με idle up).

    7 ανεβάζεις τέρμα πάνω το γκάζι και μετράς πάλι ,θα πρέπει να έχεις γύρο στις +9

    8 κατεβάζεις τέρμα κάτω το γκάζι και θα πρέπει να έχουεις την ιδία τιμή σε αρνητικές μοίρες -9

    9 τώρα εάν επάνω έχεις π.χ +12 και κάτω -5  θα πρέπει με τα ντιζακια να κατεβάσεις λίγο το swashplate ώστε να έχεις τις ίδιες τιμές ,και το αντίθετο, εάν έχεις τέρμα επάνω +5 και κάτω -12 ,με τα ντιζακια ανεβάζεις το swashplate.

    10 αφού μετά από τις ρυθμίσεις καταφέρεις και έχεις -9 τέρμα κάτω ,0 στην μέση , και +9 τέρμα πάνω, γυρίζεις σε normal (κλίνεις το διακοπτακι idle up).

    11 τώρα αν μετρήσεις θα έχεις περίπου τέρμα κάτω -2 μοίρες στην μέση +3 με +5 μοίρες και τέρμα επάνω όσο και πριν ,δηλαδή +9  μοίρες.

    12 βγάζεις μπαταρία ,συνδέεις καλώδια στο μοτέρ, και ξαναβάζεις μπαταρία.

    13 βάζεις το ελικόπτερο σε λειτουργία ,δίνεις γκάζι και παρατηρεις αν τα δυο blades  γυρίσουν σαν να είναι ένα. Εάν εχουν διαφορά μεταξύ τους , βλέπεις πιο blade είναι κάτω και με το ντιζακι (είναι τα δυο επάνω ντιζακια) που αντίστοιχει στο blade αυτό ,σηκώνεις λίγο και δοκιμάζεις πάλι.

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;


    οχι δεν ειναι φυσιολογικο....  αν κανεις ολες τις ρυθμισεις σωστα θα πρεπει και τα 3 σερβο να ανεβοκατεβαινουν μαζι...  αν εχεις ψιφιακη τηλ/νση μπορεις να το ρυθμισεις απο εκει...

    5. Πολυ σηματικο. Ο βραχιονας που κραταει τα blades της ουρας ακουμπαει σε ενα πλαστικο κομματι του βραχιονα και τον εμποδιζει να κινηθει οταν θεωρητικα στριβω την ουρα δεξια(η αριστερα δεν θυμαμαι) και οταν συμβει αυτο ακουγεται το belt του belt cp σαν να μασαει τα γραναζια... Και επειδη ειναι δυσκολο να σας το περιγραψω με λογια δειτε τις φοτο σε ολες τις φασεις του βραχιονα. το linking rode απο το servo ειναι στην ευθεια.
    Πως το διορθωνω αυτο;


    HuhHuhHuhHuhHuh

    εχω παραγγειλει και γω το ιδιο και σε μερικες μερες οταν το τοποθετησω θα σου πω πως εχουν τα πραγματα....

    φιλικα θανασης

     Χαμόγελο Χαμόγελο








    Journalisée

    AVANT aurora
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 296



    « Répondre #2 le: Dimanche, 1 Juin 2008, 15:01:23 »

    Citation
    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;

    Το πιθανότερο είναι ότι το κανάλι του συγκεκριμένου servo είναι ανάποδα, λόγω της "επέμβασής" σου. Πρέπει να υπάρχει ρύθμιση στην τηλεκατεύθηνση, κάποιο διακοπτάκι που θα λέει "servo reverse", και στο οποίο απλά αλλάζεις θέση.


    Όμως τα προβλήματα υποψιάζομαι ότι θα σε ταλαιπωρίσουν. Δεν υπάρχει κανένας μοντελιστής εκεί κοντά? Από πού είσαι?
    Journalisée
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 13


    « Répondre #3 le: Dimanche, 1 Juin 2008, 15:14:25 »

    Akritas σε ευχαριστω πολυ.
    Στο 1. ειναι ετσι ακριβως οπως το ειπες.
    Στο 2 και 3 θα τα δοκιμασω απο δευτερα που ερχεται το πιτσομετρο.
    Στο 5 δε καταλαβα τι περιμενεις να σου ερθει ακριβως; Τα upagrades;
    Ειναι πολυτιμες οι συμβουλες σου.

    fotis400
    Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.
    Κανενα servo δεν εχει  αναποδη κινηση σε σχεση με τα αλλα. Απλα δεν εχω κανει ρυθμισεις με πιτσομετρο γιατι δεν εχω. Επισης το εκανε και πριν αλλαξω τα στικ.Ειμαι απο κορυδαλλο. Ενας φιλος μου πεταει συνηθως πετρουπολη που εχει αρκετο χωρο και μαλλον θα μπω στο club και εγω. Ειμαι σιγουρος οτι θα παιδευτω πολυ αλλα θα τα καταφερω. εχω πεισμωσει.

    « Dernière édition: Dimanche, 1 Juin 2008, 17:19:31 par mfds » Journalisée
    kostas1234
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 173



    « Répondre #4 le: Lundi, 2 Juin 2008, 01:31:43 »

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    Ισως  εχεις αλλαξει το χορνακι απο το σερβο του  elevator και δεν εχεις βαλει ιδιο με τα αλλα.
    Journalisée
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 13


    « Répondre #5 le: Lundi, 2 Juin 2008, 02:52:55 »

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    Ισως  εχεις αλλαξει το χορνακι απο το σερβο του  elevator και δεν εχεις βαλει ιδιο με τα αλλα.

    Δεν γνωριζω ακριβως την ορολογια αλλα νομιζω οτι χορνακι ειναι το εξωτερικο πλαστικο "χερακι" του σερβο που κινηται κατ'εντολη του σερβο και και εχει μια μπιλια στην ακρη του που συνδεεται με την μια ακρη του linκage rode σωστα; Αν το πιο πανω ειναι σωστο τοτε πως ειναι δυνατον να  εχω αλλαξει το χορνακι;
    Journalisée
    kostas1234
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 173



    « Répondre #6 le: Lundi, 2 Juin 2008, 09:18:46 »

    Ναι  horns  ειναι τα πλαστικα "χερακια" των σερβος.
    Αν οπως λες ειναι ιδιο με τα υπολοιπα τοτε
    το σερβο του  elevator κανει μiκροτερη κινηση απο τα υπολοιπα δυο.
    Κοιταξε στην τ/κ  σου το ποσοστο κινησης που εχεις δωσει για καθε ενα σερβο. 
    Journalisée
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 13


    « Répondre #7 le: Lundi, 9 Juin 2008, 23:11:19 »

    Το belt cp παιρνει 325mm blades? Θα αλλαξει κατι στην συμπεριφορα του?
    Journalisée
    kordi
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 27



    « Répondre #8 le: Jeudi, 12 Juin 2008, 17:20:43 »

    Το belt cp παιρνει 325mm blades? Θα αλλαξει κατι στην συμπεριφορα του?
    Παίρνει 325 από MINI TITAN με λίγο φάγωμα στο πίσω κομμάτι του έλικα.
    Αλλά γιατί να το κανείς δεν θα σου προσφέρει τίποτα εκτός από το παραπάνω κόστος που θα πληρώσεις για τα 325.

    Journalisée

    Theory is when you know everything, but nothing works. Practice is when everything works but nobody knows why. In our case theory and practice are combined. Nothing works and nobody knows why.
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 13


    « Répondre #9 le: Jeudi, 12 Juin 2008, 21:50:08 »

    Κοιταζω για 325μμ γιατι βρισκω πιο ανθεκτικα blades απο τα ξυλινα. Μου εχουν πει για καποιους πλαστικους της align οτι δεν σπανε και σκεφτομαι να τους δοκιμασω.
    Journalisée
    fotis_t
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 74


    « Répondre #10 le: Samedi, 21 Juin 2008, 22:09:00 »

    Φιλε και απο κορυδαλλο ειμαι,γιατι δεν κατεβαινεις στο ΣΕΦ να το δουν απο κοντα και οι πιο παλιοι του αθληματος Azn
    Journalisée
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Répondre #11 le: Dimanche, 22 Juin 2008, 10:12:41 »

    τοπεθετώντας 325 blades στο  belt-cp, και ιδιως λεπτα τα μαυρα πλαστικά της align, to cp-belt γινεται αλλο ελικόπτερο!!!!!

    Για να αιωρηθει θέλει μόνο 3 μοιρες στισ ιδιες στροφές, αντι 5
    και το ελικόπτερο ειναι λιγο πιο νευρικό απόλυτο στην οδιγηση του, αλλα πιο ανετο, και 'ξεκολάει' πιο ευκολα, παντως στην αιωρηση ειναι πιο ακριβες αλλα και δυνατο να κατσει εκει ακλόνητο!!!! 

    τα align λοιπον να τα βάλεις οχι διοτι ειναι ανθεκτικότερα σαφως και ειναι!!!, αλλα επειδη εχουν και τα παραπάνω χαρακτηριστικα στο συγκεκριμένο ε/π, που αυτόματα σημαίνει οτι αυτος που θα τα βαλει τουλαχιστον να εχει μαθει hover  Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Προβλημα Gyro, servo ή κατι αλλο;+αποριες (belt cp)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.04 secondes avec 28 requêtes.