1. Οσο το εχω και καθετε το εχω ψαξει αρκετα και εχω παρατηρησει οτι το servo της ουρας αργει να "συντονησει" οταν βαζω την μπαταρια (με ανοικτη την τηλ) και καπου καπου δεν "συντονιζει" καθολου απλα ειναι νεκρο. Οταν τα κανει αυτα τα κολπα ταυτοχρονα στο Γυρο αναβοσβηνει το κοκκινο led. Δοκιμασα το servo σε αλλη θεση πανω στο receiver και λειτουργει κανονικοτατα, αρα πιστευω πως δεν ειναι καμενο. Τι μπορει να φταιει;το σερβο της ουρας κανει μερικα δευτερολεπτα λογο γυροσκοπιου... ειναι φυσιολογικο....
οταν το λαμπακι απο το γυροσκοπιο αναβοσβηνει τοτε εχεις βαλει το τριμ της ουρας (κατο αριστερα) η τερμα δεξια η τερμα αριστερα... βγαλε μπαταρια απο το ελικ/ρο , βαλε το τριμ στην μεση και ξαναβαλε μπαταρια.
2.Κουνοντας τα στικ της τηλεκ., τερμα δεξια,πανω,κατω,αριστερα, ακουγονται τα σερβο να ζοριζονται(ακουγεται ενα εντονο τζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ) οταν τερματιζω τα στικ, αλλα οχι προς ολες τις κατευθυνσεις. Δηλαδη πχ το κανει οταν τερματιζω το δεξι στικ τερμα δεξια αλλα δεν το κανει οταν τερματιζω το ιδιο στικ τερμα αριστερα, αναλογως κανει αυτον τον θορυβο οταν τερματιζω το στικ πανω αλλα οχι οταν το κατεβαζω κατω. Τι μπορει να φταιει; τι ρυθμισεις πρεπει να κανω;
1 βγάζεις τα καλώδια από το μοτέρ
2 ανοίγεις τηλ/νση ,και βάζεις μπαταρία.
3 γυρίζεις σε idle up και έτσι τα σερβό έχουν όλη την διαδρομή τους.
4 όλα τα τριμ στο κέντρο και τα δυο ρυθμιστικά HOV.PIT και PIT.TRIM στο 0.
5.το swashplate θα πρεπει να ειναι στην μεση της διαδρομης του ,πανω στον κεντρικο αξονα.(να μην βρισκει ομως επανω , ουτε κατω)
6 με το πιτσομετρο ρυθμίζεις ώστε να έχεις 0 μοίρες (πάντα στην μέση του στικ, και με idle up).
7 ανεβάζεις τέρμα πάνω το γκάζι και μετράς πάλι ,θα πρέπει να έχεις γύρο στις +9
8 κατεβάζεις τέρμα κάτω το γκάζι και θα πρέπει να έχουεις την ιδία τιμή σε αρνητικές μοίρες -9
9 τώρα εάν επάνω έχεις π.χ +12 και κάτω -5 θα πρέπει με τα ντιζακια να κατεβάσεις λίγο το swashplate ώστε να έχεις τις ίδιες τιμές ,και το αντίθετο, εάν έχεις τέρμα επάνω +5 και κάτω -12 ,με τα ντιζακια ανεβάζεις το swashplate.
10 αφού μετά από τις ρυθμίσεις καταφέρεις και έχεις -9 τέρμα κάτω ,0 στην μέση , και +9 τέρμα πάνω, γυρίζεις σε normal (κλίνεις το διακοπτακι idle up).
11 τώρα αν μετρήσεις θα έχεις περίπου τέρμα κάτω -2 μοίρες στην μέση +3 με +5 μοίρες και τέρμα επάνω όσο και πριν ,δηλαδή +9 μοίρες.
12 βγάζεις μπαταρία ,συνδέεις καλώδια στο μοτέρ, και ξαναβάζεις μπαταρία.
13 βάζεις το ελικόπτερο σε λειτουργία ,δίνεις γκάζι και παρατηρεις αν τα δυο blades γυρίσουν σαν να είναι ένα. Εάν εχουν διαφορά μεταξύ τους , βλέπεις πιο blade είναι κάτω και με το ντιζακι (είναι τα δυο επάνω ντιζακια) που αντίστοιχει στο blade αυτό ,σηκώνεις λίγο και δοκιμάζεις πάλι.
3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
οχι δεν ειναι φυσιολογικο.... αν κανεις ολες τις ρυθμισεις σωστα θα πρεπει και τα 3 σερβο να ανεβοκατεβαινουν μαζι... αν εχεις ψιφιακη τηλ/νση μπορεις να το ρυθμισεις απο εκει...
5. Πολυ σηματικο. Ο βραχιονας που κραταει τα blades της ουρας ακουμπαει σε ενα πλαστικο κομματι του βραχιονα και τον εμποδιζει να κινηθει οταν θεωρητικα στριβω την ουρα δεξια(η αριστερα δεν θυμαμαι) και οταν συμβει αυτο ακουγεται το belt του belt cp σαν να μασαει τα γραναζια... Και επειδη ειναι δυσκολο να σας το περιγραψω με λογια δειτε τις φοτο σε ολες τις φασεις του βραχιονα. το linking rode απο το servo ειναι στην ευθεια.
Πως το διορθωνω αυτο;
εχω παραγγειλει και γω το ιδιο και σε μερικες μερες οταν το τοποθετησω θα σου πω πως εχουν τα πραγματα....
φιλικα θανασης