Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.507 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 14:42:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 14:42:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 14:08]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304507
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 6
    Gäste: 34
    Gesamt: 40
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Προβλημα Gyro, servo ή κατι αλλο;+αποριες (belt cp)  (Gelesen 3539 mal)
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 13


    « am: Samstag, 31 Mai 2008, 23:13:30 »

    Χαιρετω ολους τους αερομεντελιστες.

    Πηρα προσφατα ενα belt cp μετα απο καποια εμπειρια που ειχα αποκτησει απο ενα lama.
    Δεν εχω καταφερει να το πεταξω ακομα γιατι οταν το αγορασα ο πωλητης με ρωτησε πιο mode θελω στο transmitter και απο λαθος μου στην επιλογη του ειπα left handed ενω ηθελα right handed mode και ειχε αναποδα τα stick με αποτελεσμα να γινετια της τρελης.
    Ευτυχως ανοιξα την τηλεκατευθυνση και αλλαξα τα ελατηρια και τα ελασματα που ειχε  μεσα(2 ωρες μου πειρε με χειρουργικες κινησεις).
    Στην προσπαθεια μου να πεταξω με αυτο το μπαχαλο στην τηλεκατευθυνση στραβωσε το  Hard Metal Shaft (EK5-0395) και εσπασα και τα carbon blades τα οποια εσπασαν πολυ ευκολα και μου θυμησαν
    τα πρωτα blades που ειχε το lama και τωρα περιμενω απο δευτερα το ανταλλακτικο.

    Στο θεμα τωρα.
    1. Οσο το εχω και καθετε το εχω ψαξει αρκετα και εχω παρατηρησει οτι το servo της ουρας αργει να "συντονησει" οταν βαζω την μπαταρια (με ανοικτη την τηλ) και καπου καπου δεν "συντονιζει" καθολου απλα ειναι νεκρο. Οταν τα κανει αυτα τα κολπα ταυτοχρονα στο Γυρο αναβοσβηνει το κοκκινο led. Δοκιμασα το servo σε αλλη θεση πανω στο receiver και λειτουργει κανονικοτατα, αρα πιστευω πως δεν ειναι καμενο. Τι μπορει να φταιει;
    2.Κουνοντας τα στικ της τηλεκ., τερμα δεξια,πανω,κατω,αριστερα, ακουγονται τα σερβο να ζοριζονται(ακουγεται ενα εντονο τζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)  οταν τερματιζω τα στικ, αλλα οχι προς ολες τις κατευθυνσεις. Δηλαδη πχ το κανει οταν τερματιζω το δεξι στικ τερμα δεξια αλλα δεν το κανει οταν  τερματιζω το ιδιο στικ τερμα αριστερα, αναλογως κανει αυτον τον θορυβο οταν τερματιζω το στικ πανω αλλα οχι οταν το κατεβαζω κατω. Τι μπορει να φταιει; τι ρυθμισεις πρεπει να κανω;
    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    4. Που μπορω να βρω πλαστικα blades ή αλλα blades, απο οποιοδηποτε υλικο, τα οποια να ειναι ανθεκτικα και εννοειται πιο ανθεκτικα απο τα carbon που εσπασαν σκετικα ευκολα;
    Καπου διαβασα πως αυτα HDX 315mm Fiber FRP (White) Main Blades - HDX450/T-REX και αυτα HDX, Trex 325mm Fiber FRP (White) Main Blades 450 T-REX κανουν απλα μπορει να χρειαστει  ενα μικρο μονταρισμα εκει που δενουν στους βραχιονες για να χωρανε.  Τα εχει δοκιμασει κανεις; Στα με 325μμ θα υπαρχουν επιπλοκες;
    5. Πολυ σηματικο. Ο βραχιονας που κραταει τα blades της ουρας ακουμπαει σε ενα πλαστικο κομματι του βραχιονα και τον εμποδιζει να κινηθει οταν θεωρητικα στριβω την ουρα δεξια(η αριστερα δεν θυμαμαι) και οταν συμβει αυτο ακουγεται το belt του belt cp σαν να μασαει τα γραναζια... Και επειδη ειναι δυσκολο να σας το περιγραψω με λογια δειτε τις φοτο σε ολες τις φασεις του βραχιονα. το linking rode απο το servo ειναι στην ευθεια.
    Πως το διορθωνω αυτο;

    Παρακαλω οποιος ξερει να μου απαντησει σε οποια ερωτηση ας το κανει. Θα με βοηθησετε παρα πολυ.
    Ευχαριστω.


    * asdf.JPG (58.7 KB, 800x600 - angeschaut 533 Mal.)

    * sadsa.JPG (51.12 KB, 800x600 - angeschaut 508 Mal.)

    * fdsdf.JPG (48.57 KB, 800x600 - angeschaut 525 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 31 Mai 2008, 23:24:39 von mfds » Gespeichert
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #1 am: Sonntag, 1 Jun 2008, 14:50:55 »

    1. Οσο το εχω και καθετε το εχω ψαξει αρκετα και εχω παρατηρησει οτι το servo της ουρας αργει να "συντονησει" οταν βαζω την μπαταρια (με ανοικτη την τηλ) και καπου καπου δεν "συντονιζει" καθολου απλα ειναι νεκρο. Οταν τα κανει αυτα τα κολπα ταυτοχρονα στο Γυρο αναβοσβηνει το κοκκινο led. Δοκιμασα το servo σε αλλη θεση πανω στο receiver και λειτουργει κανονικοτατα, αρα πιστευω πως δεν ειναι καμενο. Τι μπορει να φταιει;

    το σερβο της ουρας κανει μερικα δευτερολεπτα λογο γυροσκοπιου... ειναι φυσιολογικο....

    οταν το λαμπακι απο το γυροσκοπιο αναβοσβηνει τοτε εχεις βαλει το τριμ της ουρας (κατο αριστερα) η τερμα δεξια η τερμα αριστερα... βγαλε μπαταρια απο το ελικ/ρο , βαλε το τριμ στην μεση και ξαναβαλε μπαταρια.

    2.Κουνοντας τα στικ της τηλεκ., τερμα δεξια,πανω,κατω,αριστερα, ακουγονται τα σερβο να ζοριζονται(ακουγεται ενα εντονο τζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)  οταν τερματιζω τα στικ, αλλα οχι προς ολες τις κατευθυνσεις. Δηλαδη πχ το κανει οταν τερματιζω το δεξι στικ τερμα δεξια αλλα δεν το κανει οταν  τερματιζω το ιδιο στικ τερμα αριστερα, αναλογως κανει αυτον τον θορυβο οταν τερματιζω το στικ πανω αλλα οχι οταν το κατεβαζω κατω. Τι μπορει να φταιει; τι ρυθμισεις πρεπει να κανω;


    1 βγάζεις τα καλώδια από το μοτέρ

    2 ανοίγεις τηλ/νση ,και βάζεις μπαταρία.

    3 γυρίζεις σε idle up και έτσι τα σερβό έχουν όλη την διαδρομή τους.

    4 όλα τα τριμ στο κέντρο και τα δυο ρυθμιστικά HOV.PIT και PIT.TRIM στο 0.

    5.το swashplate θα πρεπει να ειναι στην μεση της διαδρομης του ,πανω στον κεντρικο αξονα.(να μην βρισκει ομως επανω , ουτε κατω)
     
    6 με το πιτσομετρο ρυθμίζεις ώστε να έχεις 0 μοίρες (πάντα στην μέση του στικ, και με idle up).

    7 ανεβάζεις τέρμα πάνω το γκάζι και μετράς πάλι ,θα πρέπει να έχεις γύρο στις +9

    8 κατεβάζεις τέρμα κάτω το γκάζι και θα πρέπει να έχουεις την ιδία τιμή σε αρνητικές μοίρες -9

    9 τώρα εάν επάνω έχεις π.χ +12 και κάτω -5  θα πρέπει με τα ντιζακια να κατεβάσεις λίγο το swashplate ώστε να έχεις τις ίδιες τιμές ,και το αντίθετο, εάν έχεις τέρμα επάνω +5 και κάτω -12 ,με τα ντιζακια ανεβάζεις το swashplate.

    10 αφού μετά από τις ρυθμίσεις καταφέρεις και έχεις -9 τέρμα κάτω ,0 στην μέση , και +9 τέρμα πάνω, γυρίζεις σε normal (κλίνεις το διακοπτακι idle up).

    11 τώρα αν μετρήσεις θα έχεις περίπου τέρμα κάτω -2 μοίρες στην μέση +3 με +5 μοίρες και τέρμα επάνω όσο και πριν ,δηλαδή +9  μοίρες.

    12 βγάζεις μπαταρία ,συνδέεις καλώδια στο μοτέρ, και ξαναβάζεις μπαταρία.

    13 βάζεις το ελικόπτερο σε λειτουργία ,δίνεις γκάζι και παρατηρεις αν τα δυο blades  γυρίσουν σαν να είναι ένα. Εάν εχουν διαφορά μεταξύ τους , βλέπεις πιο blade είναι κάτω και με το ντιζακι (είναι τα δυο επάνω ντιζακια) που αντίστοιχει στο blade αυτό ,σηκώνεις λίγο και δοκιμάζεις πάλι.

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;


    οχι δεν ειναι φυσιολογικο....  αν κανεις ολες τις ρυθμισεις σωστα θα πρεπει και τα 3 σερβο να ανεβοκατεβαινουν μαζι...  αν εχεις ψιφιακη τηλ/νση μπορεις να το ρυθμισεις απο εκει...

    5. Πολυ σηματικο. Ο βραχιονας που κραταει τα blades της ουρας ακουμπαει σε ενα πλαστικο κομματι του βραχιονα και τον εμποδιζει να κινηθει οταν θεωρητικα στριβω την ουρα δεξια(η αριστερα δεν θυμαμαι) και οταν συμβει αυτο ακουγεται το belt του belt cp σαν να μασαει τα γραναζια... Και επειδη ειναι δυσκολο να σας το περιγραψω με λογια δειτε τις φοτο σε ολες τις φασεις του βραχιονα. το linking rode απο το servo ειναι στην ευθεια.
    Πως το διορθωνω αυτο;


    HuhHuhHuhHuhHuh

    εχω παραγγειλει και γω το ιδιο και σε μερικες μερες οταν το τοποθετησω θα σου πω πως εχουν τα πραγματα....

    φιλικα θανασης

     Χαμόγελο Χαμόγελο








    Gespeichert

    AVANT aurora
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 296



    « Antwort #2 am: Sonntag, 1 Jun 2008, 15:01:23 »

    Zitat
    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;

    Το πιθανότερο είναι ότι το κανάλι του συγκεκριμένου servo είναι ανάποδα, λόγω της "επέμβασής" σου. Πρέπει να υπάρχει ρύθμιση στην τηλεκατεύθηνση, κάποιο διακοπτάκι που θα λέει "servo reverse", και στο οποίο απλά αλλάζεις θέση.


    Όμως τα προβλήματα υποψιάζομαι ότι θα σε ταλαιπωρίσουν. Δεν υπάρχει κανένας μοντελιστής εκεί κοντά? Από πού είσαι?
    Gespeichert
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 13


    « Antwort #3 am: Sonntag, 1 Jun 2008, 15:14:25 »

    Akritas σε ευχαριστω πολυ.
    Στο 1. ειναι ετσι ακριβως οπως το ειπες.
    Στο 2 και 3 θα τα δοκιμασω απο δευτερα που ερχεται το πιτσομετρο.
    Στο 5 δε καταλαβα τι περιμενεις να σου ερθει ακριβως; Τα upagrades;
    Ειναι πολυτιμες οι συμβουλες σου.

    fotis400
    Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.
    Κανενα servo δεν εχει  αναποδη κινηση σε σχεση με τα αλλα. Απλα δεν εχω κανει ρυθμισεις με πιτσομετρο γιατι δεν εχω. Επισης το εκανε και πριν αλλαξω τα στικ.Ειμαι απο κορυδαλλο. Ενας φιλος μου πεταει συνηθως πετρουπολη που εχει αρκετο χωρο και μαλλον θα μπω στο club και εγω. Ειμαι σιγουρος οτι θα παιδευτω πολυ αλλα θα τα καταφερω. εχω πεισμωσει.

    « Letzte Änderung: Sonntag, 1 Jun 2008, 17:19:31 von mfds » Gespeichert
    kostas1234
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 173



    « Antwort #4 am: Montag, 2 Jun 2008, 01:31:43 »

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    Ισως  εχεις αλλαξει το χορνακι απο το σερβο του  elevator και δεν εχεις βαλει ιδιο με τα αλλα.
    Gespeichert
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 13


    « Antwort #5 am: Montag, 2 Jun 2008, 02:52:55 »

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    Ισως  εχεις αλλαξει το χορνακι απο το σερβο του  elevator και δεν εχεις βαλει ιδιο με τα αλλα.

    Δεν γνωριζω ακριβως την ορολογια αλλα νομιζω οτι χορνακι ειναι το εξωτερικο πλαστικο "χερακι" του σερβο που κινηται κατ'εντολη του σερβο και και εχει μια μπιλια στην ακρη του που συνδεεται με την μια ακρη του linκage rode σωστα; Αν το πιο πανω ειναι σωστο τοτε πως ειναι δυνατον να  εχω αλλαξει το χορνακι;
    Gespeichert
    kostas1234
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 173



    « Antwort #6 am: Montag, 2 Jun 2008, 09:18:46 »

    Ναι  horns  ειναι τα πλαστικα "χερακια" των σερβος.
    Αν οπως λες ειναι ιδιο με τα υπολοιπα τοτε
    το σερβο του  elevator κανει μiκροτερη κινηση απο τα υπολοιπα δυο.
    Κοιταξε στην τ/κ  σου το ποσοστο κινησης που εχεις δωσει για καθε ενα σερβο. 
    Gespeichert
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 13


    « Antwort #7 am: Montag, 9 Jun 2008, 23:11:19 »

    Το belt cp παιρνει 325mm blades? Θα αλλαξει κατι στην συμπεριφορα του?
    Gespeichert
    kordi
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 27



    « Antwort #8 am: Donnerstag, 12 Jun 2008, 17:20:43 »

    Το belt cp παιρνει 325mm blades? Θα αλλαξει κατι στην συμπεριφορα του?
    Παίρνει 325 από MINI TITAN με λίγο φάγωμα στο πίσω κομμάτι του έλικα.
    Αλλά γιατί να το κανείς δεν θα σου προσφέρει τίποτα εκτός από το παραπάνω κόστος που θα πληρώσεις για τα 325.

    Gespeichert

    Theory is when you know everything, but nothing works. Practice is when everything works but nobody knows why. In our case theory and practice are combined. Nothing works and nobody knows why.
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 13


    « Antwort #9 am: Donnerstag, 12 Jun 2008, 21:50:08 »

    Κοιταζω για 325μμ γιατι βρισκω πιο ανθεκτικα blades απο τα ξυλινα. Μου εχουν πει για καποιους πλαστικους της align οτι δεν σπανε και σκεφτομαι να τους δοκιμασω.
    Gespeichert
    fotis_t
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 74


    « Antwort #10 am: Samstag, 21 Jun 2008, 22:09:00 »

    Φιλε και απο κορυδαλλο ειμαι,γιατι δεν κατεβαινεις στο ΣΕΦ να το δουν απο κοντα και οι πιο παλιοι του αθληματος Azn
    Gespeichert
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Antwort #11 am: Sonntag, 22 Jun 2008, 10:12:41 »

    τοπεθετώντας 325 blades στο  belt-cp, και ιδιως λεπτα τα μαυρα πλαστικά της align, to cp-belt γινεται αλλο ελικόπτερο!!!!!

    Για να αιωρηθει θέλει μόνο 3 μοιρες στισ ιδιες στροφές, αντι 5
    και το ελικόπτερο ειναι λιγο πιο νευρικό απόλυτο στην οδιγηση του, αλλα πιο ανετο, και 'ξεκολάει' πιο ευκολα, παντως στην αιωρηση ειναι πιο ακριβες αλλα και δυνατο να κατσει εκει ακλόνητο!!!! 

    τα align λοιπον να τα βάλεις οχι διοτι ειναι ανθεκτικότερα σαφως και ειναι!!!, αλλα επειδη εχουν και τα παραπάνω χαρακτηριστικα στο συγκεκριμένο ε/π, που αυτόματα σημαίνει οτι αυτος που θα τα βαλει τουλαχιστον να εχει μαθει hover  Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Προβλημα Gyro, servo ή κατι αλλο;+αποριες (belt cp)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.039 Sekunden mit 25 Zugriffen.