Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:41:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:41:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 19
    Συνολικά: 21
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προβλημα Gyro, servo ή κατι αλλο;+αποριες (belt cp)  (Αναγνώστηκε 3540 φορές)
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « στις: Σάββατο, 31 Μάι 2008, 23:13:30 »

    Χαιρετω ολους τους αερομεντελιστες.

    Πηρα προσφατα ενα belt cp μετα απο καποια εμπειρια που ειχα αποκτησει απο ενα lama.
    Δεν εχω καταφερει να το πεταξω ακομα γιατι οταν το αγορασα ο πωλητης με ρωτησε πιο mode θελω στο transmitter και απο λαθος μου στην επιλογη του ειπα left handed ενω ηθελα right handed mode και ειχε αναποδα τα stick με αποτελεσμα να γινετια της τρελης.
    Ευτυχως ανοιξα την τηλεκατευθυνση και αλλαξα τα ελατηρια και τα ελασματα που ειχε  μεσα(2 ωρες μου πειρε με χειρουργικες κινησεις).
    Στην προσπαθεια μου να πεταξω με αυτο το μπαχαλο στην τηλεκατευθυνση στραβωσε το  Hard Metal Shaft (EK5-0395) και εσπασα και τα carbon blades τα οποια εσπασαν πολυ ευκολα και μου θυμησαν
    τα πρωτα blades που ειχε το lama και τωρα περιμενω απο δευτερα το ανταλλακτικο.

    Στο θεμα τωρα.
    1. Οσο το εχω και καθετε το εχω ψαξει αρκετα και εχω παρατηρησει οτι το servo της ουρας αργει να "συντονησει" οταν βαζω την μπαταρια (με ανοικτη την τηλ) και καπου καπου δεν "συντονιζει" καθολου απλα ειναι νεκρο. Οταν τα κανει αυτα τα κολπα ταυτοχρονα στο Γυρο αναβοσβηνει το κοκκινο led. Δοκιμασα το servo σε αλλη θεση πανω στο receiver και λειτουργει κανονικοτατα, αρα πιστευω πως δεν ειναι καμενο. Τι μπορει να φταιει;
    2.Κουνοντας τα στικ της τηλεκ., τερμα δεξια,πανω,κατω,αριστερα, ακουγονται τα σερβο να ζοριζονται(ακουγεται ενα εντονο τζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)  οταν τερματιζω τα στικ, αλλα οχι προς ολες τις κατευθυνσεις. Δηλαδη πχ το κανει οταν τερματιζω το δεξι στικ τερμα δεξια αλλα δεν το κανει οταν  τερματιζω το ιδιο στικ τερμα αριστερα, αναλογως κανει αυτον τον θορυβο οταν τερματιζω το στικ πανω αλλα οχι οταν το κατεβαζω κατω. Τι μπορει να φταιει; τι ρυθμισεις πρεπει να κανω;
    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    4. Που μπορω να βρω πλαστικα blades ή αλλα blades, απο οποιοδηποτε υλικο, τα οποια να ειναι ανθεκτικα και εννοειται πιο ανθεκτικα απο τα carbon που εσπασαν σκετικα ευκολα;
    Καπου διαβασα πως αυτα HDX 315mm Fiber FRP (White) Main Blades - HDX450/T-REX και αυτα HDX, Trex 325mm Fiber FRP (White) Main Blades 450 T-REX κανουν απλα μπορει να χρειαστει  ενα μικρο μονταρισμα εκει που δενουν στους βραχιονες για να χωρανε.  Τα εχει δοκιμασει κανεις; Στα με 325μμ θα υπαρχουν επιπλοκες;
    5. Πολυ σηματικο. Ο βραχιονας που κραταει τα blades της ουρας ακουμπαει σε ενα πλαστικο κομματι του βραχιονα και τον εμποδιζει να κινηθει οταν θεωρητικα στριβω την ουρα δεξια(η αριστερα δεν θυμαμαι) και οταν συμβει αυτο ακουγεται το belt του belt cp σαν να μασαει τα γραναζια... Και επειδη ειναι δυσκολο να σας το περιγραψω με λογια δειτε τις φοτο σε ολες τις φασεις του βραχιονα. το linking rode απο το servo ειναι στην ευθεια.
    Πως το διορθωνω αυτο;

    Παρακαλω οποιος ξερει να μου απαντησει σε οποια ερωτηση ας το κανει. Θα με βοηθησετε παρα πολυ.
    Ευχαριστω.


    * asdf.JPG (58.7 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 533 φορές.)

    * sadsa.JPG (51.12 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 508 φορές.)

    * fdsdf.JPG (48.57 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 525 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 31 Μάι 2008, 23:24:39 από mfds » Καταγράφηκε
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 14:50:55 »

    1. Οσο το εχω και καθετε το εχω ψαξει αρκετα και εχω παρατηρησει οτι το servo της ουρας αργει να "συντονησει" οταν βαζω την μπαταρια (με ανοικτη την τηλ) και καπου καπου δεν "συντονιζει" καθολου απλα ειναι νεκρο. Οταν τα κανει αυτα τα κολπα ταυτοχρονα στο Γυρο αναβοσβηνει το κοκκινο led. Δοκιμασα το servo σε αλλη θεση πανω στο receiver και λειτουργει κανονικοτατα, αρα πιστευω πως δεν ειναι καμενο. Τι μπορει να φταιει;

    το σερβο της ουρας κανει μερικα δευτερολεπτα λογο γυροσκοπιου... ειναι φυσιολογικο....

    οταν το λαμπακι απο το γυροσκοπιο αναβοσβηνει τοτε εχεις βαλει το τριμ της ουρας (κατο αριστερα) η τερμα δεξια η τερμα αριστερα... βγαλε μπαταρια απο το ελικ/ρο , βαλε το τριμ στην μεση και ξαναβαλε μπαταρια.

    2.Κουνοντας τα στικ της τηλεκ., τερμα δεξια,πανω,κατω,αριστερα, ακουγονται τα σερβο να ζοριζονται(ακουγεται ενα εντονο τζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ)  οταν τερματιζω τα στικ, αλλα οχι προς ολες τις κατευθυνσεις. Δηλαδη πχ το κανει οταν τερματιζω το δεξι στικ τερμα δεξια αλλα δεν το κανει οταν  τερματιζω το ιδιο στικ τερμα αριστερα, αναλογως κανει αυτον τον θορυβο οταν τερματιζω το στικ πανω αλλα οχι οταν το κατεβαζω κατω. Τι μπορει να φταιει; τι ρυθμισεις πρεπει να κανω;


    1 βγάζεις τα καλώδια από το μοτέρ

    2 ανοίγεις τηλ/νση ,και βάζεις μπαταρία.

    3 γυρίζεις σε idle up και έτσι τα σερβό έχουν όλη την διαδρομή τους.

    4 όλα τα τριμ στο κέντρο και τα δυο ρυθμιστικά HOV.PIT και PIT.TRIM στο 0.

    5.το swashplate θα πρεπει να ειναι στην μεση της διαδρομης του ,πανω στον κεντρικο αξονα.(να μην βρισκει ομως επανω , ουτε κατω)
     
    6 με το πιτσομετρο ρυθμίζεις ώστε να έχεις 0 μοίρες (πάντα στην μέση του στικ, και με idle up).

    7 ανεβάζεις τέρμα πάνω το γκάζι και μετράς πάλι ,θα πρέπει να έχεις γύρο στις +9

    8 κατεβάζεις τέρμα κάτω το γκάζι και θα πρέπει να έχουεις την ιδία τιμή σε αρνητικές μοίρες -9

    9 τώρα εάν επάνω έχεις π.χ +12 και κάτω -5  θα πρέπει με τα ντιζακια να κατεβάσεις λίγο το swashplate ώστε να έχεις τις ίδιες τιμές ,και το αντίθετο, εάν έχεις τέρμα επάνω +5 και κάτω -12 ,με τα ντιζακια ανεβάζεις το swashplate.

    10 αφού μετά από τις ρυθμίσεις καταφέρεις και έχεις -9 τέρμα κάτω ,0 στην μέση , και +9 τέρμα πάνω, γυρίζεις σε normal (κλίνεις το διακοπτακι idle up).

    11 τώρα αν μετρήσεις θα έχεις περίπου τέρμα κάτω -2 μοίρες στην μέση +3 με +5 μοίρες και τέρμα επάνω όσο και πριν ,δηλαδή +9  μοίρες.

    12 βγάζεις μπαταρία ,συνδέεις καλώδια στο μοτέρ, και ξαναβάζεις μπαταρία.

    13 βάζεις το ελικόπτερο σε λειτουργία ,δίνεις γκάζι και παρατηρεις αν τα δυο blades  γυρίσουν σαν να είναι ένα. Εάν εχουν διαφορά μεταξύ τους , βλέπεις πιο blade είναι κάτω και με το ντιζακι (είναι τα δυο επάνω ντιζακια) που αντίστοιχει στο blade αυτό ,σηκώνεις λίγο και δοκιμάζεις πάλι.

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;


    οχι δεν ειναι φυσιολογικο....  αν κανεις ολες τις ρυθμισεις σωστα θα πρεπει και τα 3 σερβο να ανεβοκατεβαινουν μαζι...  αν εχεις ψιφιακη τηλ/νση μπορεις να το ρυθμισεις απο εκει...

    5. Πολυ σηματικο. Ο βραχιονας που κραταει τα blades της ουρας ακουμπαει σε ενα πλαστικο κομματι του βραχιονα και τον εμποδιζει να κινηθει οταν θεωρητικα στριβω την ουρα δεξια(η αριστερα δεν θυμαμαι) και οταν συμβει αυτο ακουγεται το belt του belt cp σαν να μασαει τα γραναζια... Και επειδη ειναι δυσκολο να σας το περιγραψω με λογια δειτε τις φοτο σε ολες τις φασεις του βραχιονα. το linking rode απο το servo ειναι στην ευθεια.
    Πως το διορθωνω αυτο;


    HuhHuhHuhHuhHuh

    εχω παραγγειλει και γω το ιδιο και σε μερικες μερες οταν το τοποθετησω θα σου πω πως εχουν τα πραγματα....

    φιλικα θανασης

     Χαμόγελο Χαμόγελο








    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 15:01:23 »

    Παράθεση
    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;

    Το πιθανότερο είναι ότι το κανάλι του συγκεκριμένου servo είναι ανάποδα, λόγω της "επέμβασής" σου. Πρέπει να υπάρχει ρύθμιση στην τηλεκατεύθηνση, κάποιο διακοπτάκι που θα λέει "servo reverse", και στο οποίο απλά αλλάζεις θέση.


    Όμως τα προβλήματα υποψιάζομαι ότι θα σε ταλαιπωρίσουν. Δεν υπάρχει κανένας μοντελιστής εκεί κοντά? Από πού είσαι?
    Καταγράφηκε
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 15:14:25 »

    Akritas σε ευχαριστω πολυ.
    Στο 1. ειναι ετσι ακριβως οπως το ειπες.
    Στο 2 και 3 θα τα δοκιμασω απο δευτερα που ερχεται το πιτσομετρο.
    Στο 5 δε καταλαβα τι περιμενεις να σου ερθει ακριβως; Τα upagrades;
    Ειναι πολυτιμες οι συμβουλες σου.

    fotis400
    Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.
    Κανενα servo δεν εχει  αναποδη κινηση σε σχεση με τα αλλα. Απλα δεν εχω κανει ρυθμισεις με πιτσομετρο γιατι δεν εχω. Επισης το εκανε και πριν αλλαξω τα στικ.Ειμαι απο κορυδαλλο. Ενας φιλος μου πεταει συνηθως πετρουπολη που εχει αρκετο χωρο και μαλλον θα μπω στο club και εγω. Ειμαι σιγουρος οτι θα παιδευτω πολυ αλλα θα τα καταφερω. εχω πεισμωσει.

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Ιούν 2008, 17:19:31 από mfds » Καταγράφηκε
    kostas1234
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 173



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 01:31:43 »

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    Ισως  εχεις αλλαξει το χορνακι απο το σερβο του  elevator και δεν εχεις βαλει ιδιο με τα αλλα.
    Καταγράφηκε
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 02:52:55 »

    3. Οταν δινω γκαζι το swashplate δε σηκωνεται καθετα αλλα γερνει μπροστα με κλιση περιπου 20 μοιρες. Οσο περισσοτερο γκαζι δινω τοσο περισσοτερη κλιση περνει και μολις το αφησω τελειως κατω επανερχεται τελειως οριζοντια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;
    Ισως  εχεις αλλαξει το χορνακι απο το σερβο του  elevator και δεν εχεις βαλει ιδιο με τα αλλα.

    Δεν γνωριζω ακριβως την ορολογια αλλα νομιζω οτι χορνακι ειναι το εξωτερικο πλαστικο "χερακι" του σερβο που κινηται κατ'εντολη του σερβο και και εχει μια μπιλια στην ακρη του που συνδεεται με την μια ακρη του linκage rode σωστα; Αν το πιο πανω ειναι σωστο τοτε πως ειναι δυνατον να  εχω αλλαξει το χορνακι;
    Καταγράφηκε
    kostas1234
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 173



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 09:18:46 »

    Ναι  horns  ειναι τα πλαστικα "χερακια" των σερβος.
    Αν οπως λες ειναι ιδιο με τα υπολοιπα τοτε
    το σερβο του  elevator κανει μiκροτερη κινηση απο τα υπολοιπα δυο.
    Κοιταξε στην τ/κ  σου το ποσοστο κινησης που εχεις δωσει για καθε ενα σερβο. 
    Καταγράφηκε
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 9 Ιούν 2008, 23:11:19 »

    Το belt cp παιρνει 325mm blades? Θα αλλαξει κατι στην συμπεριφορα του?
    Καταγράφηκε
    kordi
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 27



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 12 Ιούν 2008, 17:20:43 »

    Το belt cp παιρνει 325mm blades? Θα αλλαξει κατι στην συμπεριφορα του?
    Παίρνει 325 από MINI TITAN με λίγο φάγωμα στο πίσω κομμάτι του έλικα.
    Αλλά γιατί να το κανείς δεν θα σου προσφέρει τίποτα εκτός από το παραπάνω κόστος που θα πληρώσεις για τα 325.

    Καταγράφηκε

    Theory is when you know everything, but nothing works. Practice is when everything works but nobody knows why. In our case theory and practice are combined. Nothing works and nobody knows why.
    mfds
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 12 Ιούν 2008, 21:50:08 »

    Κοιταζω για 325μμ γιατι βρισκω πιο ανθεκτικα blades απο τα ξυλινα. Μου εχουν πει για καποιους πλαστικους της align οτι δεν σπανε και σκεφτομαι να τους δοκιμασω.
    Καταγράφηκε
    fotis_t
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 74


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 21 Ιούν 2008, 22:09:00 »

    Φιλε και απο κορυδαλλο ειμαι,γιατι δεν κατεβαινεις στο ΣΕΦ να το δουν απο κοντα και οι πιο παλιοι του αθληματος Azn
    Καταγράφηκε
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 22 Ιούν 2008, 10:12:41 »

    τοπεθετώντας 325 blades στο  belt-cp, και ιδιως λεπτα τα μαυρα πλαστικά της align, to cp-belt γινεται αλλο ελικόπτερο!!!!!

    Για να αιωρηθει θέλει μόνο 3 μοιρες στισ ιδιες στροφές, αντι 5
    και το ελικόπτερο ειναι λιγο πιο νευρικό απόλυτο στην οδιγηση του, αλλα πιο ανετο, και 'ξεκολάει' πιο ευκολα, παντως στην αιωρηση ειναι πιο ακριβες αλλα και δυνατο να κατσει εκει ακλόνητο!!!! 

    τα align λοιπον να τα βάλεις οχι διοτι ειναι ανθεκτικότερα σαφως και ειναι!!!, αλλα επειδη εχουν και τα παραπάνω χαρακτηριστικα στο συγκεκριμένο ε/π, που αυτόματα σημαίνει οτι αυτος που θα τα βαλει τουλαχιστον να εχει μαθει hover  Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Προβλημα Gyro, servo ή κατι αλλο;+αποριες (belt cp)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.