Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.521 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:56:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:56:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304521
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 26
    Totale: 28
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Προβληματική Li-Po   (Letto 6252 volte)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 483



    « Risposta #30 il: Lunedì, 12 Apr 2021, 20:44:00 »

    <<Μιλώντας εκ πείρας, αλλά και με την κοινή λογική, οι Lipo δεν συμφέρει να αγοράζονται μεταχειρισμένες.>>

    καλησπέρα και πάλι , συμφωνώ απόλυτα με την παραπάνω άποψη

    αλλά αν πρέπει να μπει νερό στο κρασί μας για λόγους οικονομικούς η γνώση της ωμικής σε κάθε κυψέλη είναι μια παράμετρος αναφοράς πάρα πολύ σημαντική , γιατί χωρίς αυτήν κινούμαστε σε μονοπάτια με γνώμονα μόνο την τύχη κατά την αγορά μεταχειρισμένης μπαταρίας

     
    Loggato

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 483



    « Risposta #31 il: Lunedì, 12 Apr 2021, 20:46:33 »

    Αντώνη 3.7 είναι πολύ ψηλά. Φαντάσου στα fpv racer δεν βάζουν καν cut off γιατί δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να πέσει η τάση στα μοτέρ. Καλύτερα να χαλάσουμε μια μπαταρία πάρα να τα σπάσουμε όλα
    Αυτό που κάνουμε είναι να βάζουμε διαφορά alarm οπτικα μέσα στο osd η και ηχητικα στην τηλεκατευθηνση.

    Ηλία έχεις απόλυτο δίκαιο Χαμόγελο
    Loggato

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #32 il: Lunedì, 12 Apr 2021, 23:23:18 »

    Αντώνη 3.7 είναι πολύ ψηλά. Φαντάσου στα fpv racer δεν βάζουν καν cut off γιατί δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να πέσει η τάση στα μοτέρ. Καλύτερα να χαλάσουμε μια μπαταρία πάρα να τα σπάσουμε όλα
    Αυτό που κάνουμε είναι να βάζουμε διαφορά alarm οπτικα μέσα στο osd η και ηχητικα στην τηλεκατευθηνση.

      Winkέκανα μια αναφορά στα σήματα γιατί πρέπει να ξέρουμε την θεωρία από πίσω

     Huhαν δες βάλεις cut off στα fpv racer  τότε η τάση το πιο πιθανό είναι να πέσει στα μοτερ λόγω υψηλού ρεύματος  και θα καεί το μοτέρ, αύτο ΔΕΝ είναι επιθυμητό όμως
    απότι ξέρω στα fpv σεταρουν στα 3.6V (cut off) αλλά ακόμη και σε τόσο υψηλό  Cut off χτυπαει low voltage alarm κατα την απογείωση

    Ήθελα να επισημάνω ότι η εσωτερική αντίσταση (IR) μιας Lipo μας δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκεται η μπαταρία.

    από τον τύπο  V= I*R  Voltage = Amp*Omh ή P=V*I  (Power =Volt * Amp) Σε μια μπαταρία το voltage είναι σταθερό όποτε αν αυξηθεί η αντίσταση της μπαταρίας  το ρέυμα εκφόρτισης μειώνεται κ επομένως σύμφωνα με 2η σχέση η ισχύς μειώνεται.

    καλό είναι να αγοράζουμε ένα φορτιστή με τη δυνατότητα να μετράει τη εσωτερική αντίσταση
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #33 il: Martedì, 13 Apr 2021, 06:48:12 »

    αν δες βάλεις cut off στα fpv racer  τότε η τάση το πιο πιθανό είναι να πέσει στα μοτερ λόγω υψηλού ρεύματος  και θα καεί το μοτέρ, αύτο ΔΕΝ είναι επιθυμητό όμως
    Σε παρακαλώ εξήγησέ μου αυτό που ανέφερες με άλλα λόγια, γιατι δεν καταλαβαίνω γιατί θα καεί το μοτέρ.

    Citazione
    από τον τύπο  V= I*R  Voltage = Amp*Omh ή P=V*I  (Power =Volt * Amp) Σε μια μπαταρία το voltage είναι σταθερό όποτε αν αυξηθεί η αντίσταση της μπαταρίας  το ρέυμα εκφόρτισης μειώνεται κ επομένως σύμφωνα με 2η σχέση η ισχύς μειώνεται.
    Η τάση της μπαταρίας δεν παραμένει σταθερή, φυσικά δεν μεταβάλλεται και σε μεγάλο εύρος. Πάντως κάτω από φορτίο, όσο μεγαλλυτερη είναι η εσωτερική αντίσταση, τόσο μεγαλυτερη θα είναι και η πτώση της τάσης.
     Φυσικά μικρότερη τάση και μικρότερο ρεύμα, σημαίνει μικρότερη ισχύς.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #34 il: Martedì, 13 Apr 2021, 06:52:27 »

    Θα παραθέσω μία κοινή  διαπίστωση.
     
    Οι μπαταρίες Lipo, πρέπει να θεωρούνται πλέον αναλώσιμο υλικό, όπως το καύσιμο.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #35 il: Martedì, 13 Apr 2021, 08:07:58 »

    Check this out Wink
     δες στο τέλος με τη τάση τελείωσε η πτήση
    Η μπαταρία είναι 6s

    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    samsone
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 45



    « Risposta #36 il: Martedì, 13 Apr 2021, 17:36:21 »

    Θα παραθέσω μία κοινή  διαπίστωση.
     
    Οι μπαταρίες Lipo, πρέπει να θεωρούνται πλέον αναλώσιμο υλικό, όπως το καύσιμο.

    Για σας και πάλη
    ... λιπών έκανα άλλους δυο κύκλους στο STORAGE και αυτά είναι τα αποτελέσματα. Φαίνεται ότι το CELL #2 έχει πρόβλημα .Σκέφτηκα αν έχει νόμιμα να γίνει τώρα DISCHARGE μόνο αυτό του CELL #2 στα 3.78 V όπως τα υπόλοιπα ... ?  Undecided


    * MOSEWORTH measurement.jpg (52.8 KB, 296x588 - visto 127 volte.)
    Loggato
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #37 il: Martedì, 13 Apr 2021, 17:42:25 »

    Ερώτηση. αφήνεις να τελειώσει η φορτιστή ?
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    samsone
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 45



    « Risposta #38 il: Martedì, 13 Apr 2021, 17:45:52 »

    ναι , μέχρι να βγάλει την ηχητική ειδοποίηση ότι τελείωσε
    Loggato
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #39 il: Martedì, 13 Apr 2021, 17:49:28 »

    Στην οθόνη τι λέει? Μήπως λέει time out?
    Δείχνει ότι δεν γίνετε σωστή φορτιστή. Ξεφορτησε την σε παρακαλώ τελείως και κάνε πάλι φόρτιση. Αν βιάζεσαι βάλε να ανάψει μια λάμπα η δώσε γκάζι σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο.
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    samsone
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 45



    « Risposta #40 il: Martedì, 13 Apr 2021, 18:06:28 »

    αναβοσβήνει απλα END και πατάς STOP , για τυχών προβλήματα βγάζει ERROR MESSAGE
    Loggato
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #41 il: Martedì, 13 Apr 2021, 18:16:42 »

    Μάλιστα.. Πριν τελειώσει η φόρτιση τα κελιά ανεβαίνουν όλα μαζί και μετά χάνουν τάση? Η ανεβαίνουν όπως να νε?
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    samsone
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 45



    « Risposta #42 il: Martedì, 13 Apr 2021, 18:25:00 »

    τώρα με τα απο 20 λεπτά που τελείωσα το STORAGE φαίνονται αυτά :

    1. cell 3,801 V
    2. cell 3,907 V
    3. cell 3,795 V
    4. cell 3,797 V

    total 15,30 V
    Loggato
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #43 il: Martedì, 13 Apr 2021, 18:29:44 »

    Οκ. Υπόψιν όταν κάνεις storage ο φορτιστής δεν κάνει balance. Κάνει μονο όταν κάνεις balance charge.
    Φαίνεται ότι δεν προλαβαίνει να κάνει σωστό balance την ώρα που φορτίζει.. Για αυτό φωνάζω από την αρχή άλλαξε φορτιστή.

    Κάνε αυτό που είπες. Ξεφορτησε το δεύτερο κελί να έρθει στα ίσα του και ξανά προσπάθησε. Όπως κατάλαβες κάνουμε πατέντες για να βοηθήσουμε τον φορτιστή.
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #44 il: Martedì, 13 Apr 2021, 18:41:48 »

    Αν θυμάμαι καλά μία από τις πρώτες συμβουλές που έδωσα ήταν να ξεφορτιστούν μεμονωμένα τα στοιχεία στο επίπεδο του κατώτατου.

    Ο φορτιστής δείχνει ότι κάνει σωστά την φόρτιση. απλά το στοιχείο που ξεκινάει με μεγαλύτερη τάση θα καταλήξει και σε μεγαλύτερη τάση είτε στην φόρτιση (είτε στην εκφόρτιση).

    Αν ξεκινάνε ισορροπημένα η κατάληξη θα είναι να φορτιστούν και πάλι ισορροπημένα (όσο είναι δυνατόν. Γι' αυτό και χρησιμοποιούμε και τη βοήθεια του balancer).

    Απλά πράγματα
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 2 [3] 4     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Topic: Προβληματική Li-Po 
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.025 secondi con 24 queries.