Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 19:48:41

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 19:48:41

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 25
    Totale: 26
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Πτώση ισχύος σε Lama V4  (Letto 3131 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #15 il: Domenica, 3 Mar 2019, 14:47:28 »

    Αγαπητέ φίλε NikolasK

    Η απάντησή στο πρόβλημά σου εξηγείται από τα νούμερα που έχω δώσει σε προηγούμενο μήνυμα.
    Ισορροπημένα είναι τα στοιχεία, όταν η διαφορά της τάσης τους δεν υπερβαίνει τα 0,030Volts.Αυτό  με λόγια είναι τα 3 εκατοστά του Volt ή τα 30 χιλιοστά του Volt.

    Στην τελευταία σου ανακοίνωση, με σειρά εμφάνισης οι διαφορές εκφόρτισης, ήταν:

    3,73 - 3,39ν  = 0,34 δηλαδή 34 εκατοστά ή 340 χιλιοστά Volt. Ήτοι 11 φορές περισσότερο

    3,54 - 3,27ν  = 0,27 δηλαδή 27 εκατοστά ή 270  χιλιοστά Volt Ητοι 9 φορές περισσότερο.

    3,30-3,08ν = 0,22 δηλαδή 22 εκατοστά ή 220 χιλιστά Volt Ητοι 7 φορές περισσότερο.

    Οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες. Η μπαταρία έχει στοιχεία με διαφορετικές ιδιότητες και δεν μπορούν να έρθουν σε ισορροπία. Το ένα στοιχείο έχει μεγάλη αντίσταση, με αποτέλεσμα η ζήτηση να καλύπτεται από το άλλο, το οποίο καθώς αδειάζει πέφτει και η τάση του.

    Οταν αυτές οι διαφορές εμφανίζονται με εκφόρτιση 0,8 αμπέρ, φαντάσου πως τις διαβάζει το ESC με φόρτιση π.χ. 10 αμπέρ που τραβάει το μοτέρ στην πράξη.

    Αρα επειδή το ένα στοιχείο κατεβάζει εν λειτουργία την τάση πολύ γρήγορα, το ESC διαβάζει αθροιστική τάση κάτω από 6 volts και κόβει. Όταν η εκφόρτιση σταματήσει, η τάση φαίνεται πλασματικά μεγαλύτερη (και στα δύο στοιχεία) και σε μπερδεύει. Αλλά και πάλι, η διαφορά τους θα είναι του ιδίου μεγέθους.
     
    Μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις και την αποτελσματικότητα του balancer κατά την φόρτιση;
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #16 il: Domenica, 3 Mar 2019, 20:23:21 »

    Αυτο υποψιαζομαι κι εγω κ. Γιαννη, την μπαταρια. Και μαλιστα, δυο φορες επεσα σε ελαττωματικο κομματι. Δεν πιστευω οτι ο φορτιστης μου εχει προβλημα. Για να το αποκλεισω ομως ΚΑΙ αυτο, θα παραδωσω την μπαταρια στο καταστημα που την αγορασα να την κανει κυκλους και να μου πει τι ειδε. Θα ενημερωσω εκ νεου για τα νεα δεδομενα που θα προκυψουν.
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #17 il: Mercoledì, 6 Mar 2019, 21:39:10 »

    Τελικα αγαπητοι εφταιγαν οι μπαταριες. Ηταν ελαττωματικη παρτιδα οπως σαφεστατα αποδειχθηκε. Τί να κανουμε, συμβαινουν αυτα.
    Θα ηθελα πραγματικα να ευχαριστησω την Heliland για την κατανοηση και την αψογη επαγγελματικη συμπεριφορα που επεδειξε στην αντιμετωπιση του θεματος που ειχα.
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 285



    « Risposta #18 il: Giovedì, 7 Mar 2019, 21:18:07 »

    Φιλε Νικο,ποια μπαταρια πηρες να παρω και εγω μια...
    Loggato

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #19 il: Venerdì, 8 Mar 2019, 09:06:55 »

    Φιλε Νικο,ποια μπαταρια πηρες να παρω και εγω μια...

    Καλημερα!Σου εστειλα π.μ.
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Πτώση ισχύος σε Lama V4
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.018 secondi con 24 queries.