Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:20

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:20

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 22
    Totale: 22
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Φθορά σε main pinion  (Letto 3715 volte)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « il: Giovedì, 26 Dic 2013, 15:03:56 »

    Γειά σας φίλοι και χρόνια πολλά,
    στην φωτό βλέπετε το pinion από το μικρό μου 130Χ. Δεν ξέρω γιατί φαγώθηκε τόσο πολύ, αλλά τώρα που ήλθε το καινούργιο, πώς να το τοποθετήσω? Με σφιχτότερο ή χαλαρότερο mesh από το προηγούμενο για να μην πάθω ξανά τα ίδια?

    Ευχαριστώ και καλές γιορτές!


    * pinion_small.jpg (114.78 KB, 855x642 - visto 322 volte.)
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.178



    WWW
    « Risposta #1 il: Giovedì, 26 Dic 2013, 15:34:41 »

    χαλαροτερο
    Loggato

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318


    HI ALL


    « Risposta #2 il: Giovedì, 26 Dic 2013, 17:30:07 »

    χρονια πολλα.
    συνηθως βαζουμε ενα κοματι χαρτι αναμεσα και μετα σφιγγουμε, να εχει περηπου 1μμ κενο.
    καλου-κακου γυρισε τα γραναζακια να δεις μηπως ειναι παρακεντρο και σφιγγει πουθενα!
    Loggato

    live simply, so other people can simply live!
    Bilaras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 53



    « Risposta #3 il: Martedì, 18 Ott 2016, 13:35:04 »

    Γιατί να επιλέξω pinion & Main Gear me slanded(πλάγιες) διαγραμμίσεις, αντί ευθείο-κάθετες?Υπάρχουν κάποια οφέλη? 
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #4 il: Martedì, 18 Ott 2016, 14:36:37 »

    Γιατί να επιλέξω pinion & Main Gear me slanded(πλάγιες) διαγραμμίσεις, αντί ευθείο-κάθετες?Υπάρχουν κάποια οφέλη?  

    Δεν έχω ειδικές γνώσεις και καμμία εμπειρία από ελικόπτερα, αλλά θεωρείται ότι τα γρανάζια με τις πλάγιες διαγραμμίσεις έχουν χαμηλότερο θόρυβο και εμπλέκουν περισσότερα από ένα δόντι κάθε φορά.

    Βέβαια έχουν κάποια ελαττώματα που περιγράφονται στην παρακάτω ιστορία που βρήκα εδώ

    "Το γνωστό σήμα των αυτοκινήτων Σιτροέν θυμίζει το γαλόνι λοχία, ανεστραμμένο.
    Δεν σχετίζεται όμως με τον στρατό, αλλά με μια εφεύρεση του ίδιου του Σιτροέν στις αρχές του 20ου αιώνα, για τα διπλά λοξά γρανάζια.
    Αρχικά, τα γρανάζια είχαν ευθύγραμμα δόντια, παράλληλα με τον άξονά τους.
    Τα γρανάζια αυτά ήταν εύκολα στην κατασκευή, αλλά επίσης θορυβώδη και εμπλέκανε ένα ζευγάρι δόντια κάθε φορά.
    Έτσι άρχισαν να κατασκευάζονται γρανάζια με λοξά δόντια, που έλυσαν τα προηγούμενα προβλήματα, αλλά καθώς οι ροπές που έπρεπαν να μεταφερθούν αυξάνονταν με την πρόοδο της τεχνολογίας, προέκυψε ένα άλλο πρόβλημα.
    Τα λοξά δόντια προκαλούσαν ωστικές δυνάμεις, δηλαδή διαμήκεις δυνάμεις στον άξονά τους, που δημιουργούσαν σημαντικά προβλήματα φθοράς στα ρουλεμάν και λοιπά έδρανα της εποχής εκείνης.
    Ο Σιτροέν έλυσε με απλό και ευφυή τρόπο το πρόβλημα αυτό, κατασκευάζοντας γρανάζια με διπλά αντίθετης κλίσης λοξά δόντια, που αλληλοαναιρούσαν τις ωστικές δυνάμεις.
    Το σύστημα αυτό ήταν τόσο πετυχημένο που ο Σιτροέν το επέλεξε σαν σήμα των αυτοκινήτων που δημιούργησε στη συνέχεια. "
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #5 il: Martedì, 18 Ott 2016, 14:56:46 »

    Πολύ σωστά.

    Στον αερομοντελισμό η Mikado έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε αυτό τον τομέα.

    Loggato

    Bilaras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 53



    « Risposta #6 il: Martedì, 18 Ott 2016, 17:02:01 »

     Thumbs up
    ενδιαφέρων αν & πιστεύω ότι στα Rc Heli εμπλέκονται & στις δύο περιπτώσεις, ένα δόντι.Κρατάω την μείωση θορύβου & την αλλαγή των ωστικών δυνάμεων στο ρουλεμάν του Main Gear
    .Αν το έχει δοκιμάσει κανείς στην πράξει, παρακαλώ ας αναφέρει την εμπειρία του.
    Ευχαριστώ! Χαμόγελο
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Φθορά σε main pinion
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 25 queries.