Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:48:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:48:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 175
    Gesamt: 175
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Απορια για δεκτη?!?  (Gelesen 5571 mal)
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « am: Sonntag, 23 Nov 2008, 16:03:38 »

    Γεια σας,
     εχω Τ/Κ την HItec optic 6 και επειδη θελω να παρω ενα αεροπλανο εκπαιδευτικο,
    αναρωτιεμαι αν κανει οποιοσδηποτε 6-καναλος δεκτης η πρεπει να αγορασω δεκτη της ιδιας μαρκας (Hitec)? 
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #1 am: Sonntag, 23 Nov 2008, 16:17:27 »

    Ειμαι κατοχος της συγκεκριμενης τηλ/νσης.
    Σου προτεινω να βαλεις τους δεκτες της hitec  ppm ή qpcm.
    Εφοσον θα πετας αεροπλανο βαλε ppm ειναι φτηνος 50ευρω.
    Στα ελικοπτερα βαζουμε τον qpcm για περισσοτερη ασφαλεια.

    Καλες πτησεις.
    Gespeichert
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.264



    « Antwort #2 am: Sonntag, 23 Nov 2008, 23:13:17 »

    θα σου προτεινα ασυζητητι , για οποιαδηποτε εφαρμογη QPCM.
    εχω παψει εδω και καιρο να χρησιμοποιω δεκτες fm και ησυχασε το κεφαλι μου.
    εαν θυμαμαι καλα ενας φιλος ειχε μια αγγελια για εναν ιδιο στα....πωλειται.
    εαν ενδιαφερεσαι στειλε μου μυνημα να σου δωσω τα στοιχεια του ή ψαξε την αγγελια ...
    Gespeichert

    cogito ergo sum....
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « Antwort #3 am: Sonntag, 23 Nov 2008, 23:17:29 »

    Οκ με πεισατε παιδια, θα παρω τον ιδιο!
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #4 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 18:50:40 »

    μπορει να μου πει καποιος ενας δεκτης ποσα αμπερ μπορει να δεχτει πριν καει ωστε να μπορει να κινησει τα σερβο

    Αν π.χ. υπαρχουν 6 σερβο στανταρ τα αντεχει ?? φυσικα θα πει καποιος τι σερβο θα ειναι αυτα ?

    γενικοτερα ποσο αντεχει ενας δεκτης??

    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #5 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 19:00:56 »

    Ολα τα στραβά σε εσένα συμβαίνουν;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #6 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 19:11:11 »

    Δεν ξερω αν εχει διαφορα απο δεκτη σε δεκτη ...αλλα γενικα ενας κανονικου μεγεθους δεκτης δεχετε ανετα 6 "απλα" σερβο..καπου αλλου ειναι η αιτια του κακου...ξερεις σιγουρα οτι καικε ? η εχει κανενα κρυφο ραγισμα στην πλακετα του ?επισης κρυσταλος οκ?
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #7 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 21:14:51 »

    συγνωμη αλλα ισως σας μπερδεψα

    το θεμα του δεκτη ειναι ασχετο με την ''ελευθερη πτηση'' του πρωην μοντελου μου.

    το μοντελο που χαθηκε μαλλον εμεινε απο μπαταρια δεκτη αλλα δεν θα το μαθω ποτε.

    Οσο αφορα το ποσα σερβο αντεχει ενας δεκτης το ρωταω γιατι σε ΑΛΛΟ μοντελο θα βαλω 4 ψηφιακα στανταρ 7 κιλων και 2 αναλογικα 12 κιλων (το ενα ειναι του γκαζιου) και επειδη δεν θελω να μεινω απο δεκτη ρωταω αν μπορει να τα σηκωσει ο δεκτης (δεκτης HITEC dual conv. στανταρ μεγεθους). Και επισης 2000mah τυπου ΑΑ μπαταριες θα τα καταφερουν

    ευχαριστω
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #8 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 21:33:16 »

    εγω εχω σε 1 δεκτη 5 ψηφιακα 15κιλα 1 αναλογικο 9κιλο 1αναλογικο 2,5κιλο και 1 cheker χωρις κανενα προβλημα για περισσοτερα ομως απο εδω και περα νομιζω οτι δεν μπορει να σηκωσει ενας δεκτης ...τωρα για τον hitec πιστευω οτι ετσι ειναι επισης ...εχω δει δεκτη hitec me 5  10κιλα ..οκ
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 97


    « Antwort #9 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 22:05:40 »

    Τα ρεύματα των σερβό ΔΕΝ περνάνε από τo κύκλωμα του δέκτη παρά μόνο από τα traces της πλακέτας μεταξύ των pins. Αυτό γιατί η συνδεσμολογία είναι απλά παράλληλη μεταξύ αρνητικών και θετικών πόλων της εισόδου τροφοδοσίας (αν υπάρχει) και εξόδων των σερβό.
    Έτσι πρακτικά τα αμπέρ εξαρτώνται κατά κύριο λόγο από το gauge (πάχος) του καλωδίου που δίνει ρεύμα στον δέκτη - πρώτα αυτό θα ζεσταθεί και πιθανώς να λειώσει εάν τροφοδοτούνται πολλά ενεργοβόρα σερβός συγχρόνως.
    Ή βάζεις πιο βαρύ καλώδιο εκεί ή φτιάχνεις εύκολα μια περιφερική πλακετούλα με αρσενικά τριπλά headers για να δίνεις ρεύμα κατευθείαν σε μερικά ή όλα τα σερβό από περισσότερα από ένα καλώδια ή/και μπαταρίες, πράγμα που προσδίδει επίσης redundancy και αξιοπιστία στο σύστημα.

    Δημήτρης

    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #10 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 22:15:55 »

    ευχαριστω αλλα Δημητρη τωρα εχω μια αλλη απορεια

    αφου οτα ρευματα των σερβο δεν περνανε απο τον δεκτη τοτε γιατι καποιοι χρησιμοποιουν POWERBOX??

    στην ερωτηση μπαταρια 2000Miah τυπου ΑΑ αν φτανει τι λετε??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 97


    « Antwort #11 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 22:26:52 »

    Το Powerbox είναι εμπορική ονομασία αυτής ακριβώς της πλακέτας που σου είπα ότι μπορείς να φτιάξεις μόνος σου. Στην ουσία πίνακες αναδιανομής είναί, που προωθούναι το PWM signal , ενώ τροφοδοτούν με ξεχωριστά παράλληλα κυκλώματα από ξεχωριστές πηγές (μπαταρίες) τα διάφορα γκρούπς των σερβό, διπλόυς δέκτες, ηλεκτρικά ρετράκτς, κλπ.
    Η ίδια δουλειά λέγεται "κάντο μόνος σου" όταν κανεί 5 ευρώ και powerbox όταν κάνει 100!  buck2

    Δημήτρης
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #12 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 22:56:15 »

    εχεις καποιο σχεδιο πλακετας με ενδιαφερει
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 97


    « Antwort #13 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 23:22:18 »

    Δεν έχω κάτι έτοιμο αλλά μπορώ να κάτσω στο Eagle αυριο και να σοθ ετοιμάσω κάτι στακ - μπαμ όπως το θες. Απλά πρέπει να μου πείς για πόσο σερβό, πόσα αμπέρ, πόσοι, διακόπτες, μπαταρίες, λεντάκια, 4.8 ή 6 βόλτ, κτλ. Τι ώρα είσαι ον λάιν?

    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #14 am: Sonntag, 22 Mδr 2009, 23:36:14 »

    Δημητρη το βραδυ σχεδον παντα ειμαι και το απογευμα γυρω στις 18:00

    4 ψηφιακα στανταρ 7 κιλων και 2 αναλογικα 12 κιλων
    2 voltage indicator
    1 διακοπτης
    γυρω στα  5 αμπερ
    για μπαταρια 2000Miah τυπου ΑΑ 4.8volts (θα φτασει??)
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Moderatoren: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Thema: Απορια για δεκτη?!?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.048 Sekunden mit 28 Zugriffen.