Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:21:01

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:21:01

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 34
    Totale: 37
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: CopterX 450SE  (Letto 13295 volte)
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #15 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 00:56:57 »

    Παναγιώτη μακάρι να είναι μόνο αυτό. Αύριο θα το δοκιμάσω με μια μικρή πτήση να δούμε...

    Απόστολε η dx7 έχει swash mixing για τα ccpm 120 μοιρών, τριών servo και από εργοστασιακή ρύθμιση δίνει +60% σε όλα. Μόνο δίνοντας -60% στο pit. δίνει θετικό βήμα.
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Risposta #16 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 01:01:58 »

    Εμένα για το μινι τιτάν είναι στην DX7 +60, -60, +60.

    όταν πρέπει να δώσει θετικές μοίρες το swash κατεβαίνει και για αρνητικές ανεβαίνει.
    Loggato

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #17 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 15:55:01 »

    Το ESC ανεβάζει δραματικά θερμοκρασίες ακόμα και στο "ρελαντί". Δεν θα κάνω λοιπόν προσπάθεια να το πετάξω γιατι με ανυσηχεί πολύ.  Sad

    Χθες το είχα με default ρυθμίσεις και έτσι υποψιάστικα τις ρυθμίσεις καθώς οι default είχαν και soft brake. Σήμερα του έκανα manual ρυθμίσεις, χωρίς brakes και πάλι τα ίδια. Τελικά μήπως το HK-2221-6 του έπεσε βαρύ;  Undecided

    EDIT: Να σημειώσω επίσης πως το γρανάζι που χρησιμοποιώ είναι 12Τ (RevCo Hardened) και στο βίντεο δεν ανέβασα throttle πάνω από την μέση. Ίσως ανεβάζει υπερβολικά πολλές στροφές αλλά δυστυχώς προς το παρών δεν έχω ταχόμετρο για να τις μετρήσω...
    « Ultima modifica: Lunedì, 17 Mar 2008, 16:59:37 da MarD » Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 248



    « Risposta #18 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 17:47:25 »

    Δεν νομιζω να του επεσε βαρυ το μοτερ αυτο.

    Εγω στο τιρεχ το δουλευω με το 35αρι τις align και δεν μου ζεστενεται
    πεταω 2 τετραλεπτα διακεκομενα με 25c 1800 μπαταρια
    το δουλευω με 11αρι.       Καλα το μοτερ αυτο ειναι πυροβολο!!!!

    Μαλον κατι εχεις κανει με  τις ρυθμησεις στο speed control σου
    Loggato

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #19 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 18:04:58 »

    Τουλάχιστον από εμφάνιση πάμε καλά!  Grin  Grin



    * copterx_ready2_sized.jpg (46.33 KB, 800x600 - visto 623 volte.)

    * copterx_ready8_sized.jpg (49.8 KB, 800x600 - visto 627 volte.)

    * copterx_ready5_sized.jpg (40.19 KB, 800x600 - visto 623 volte.)
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 248



    « Risposta #20 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 18:24:13 »

    Μια χαρα ειναι !!
    Πιστευω να ξερεις οτι το servo αυτο δουλευει μονο στα 4,8 volt.
    Καλες και δυνατες πτησεις!! Thumbs up
    Loggato

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #21 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 18:31:18 »

    Εννοείς πως θα χρειαστώ regulator;
    Είχα την εντύπωση πως ο δέκτης μου δεν δίνει πάνω από 5V και πως είναι εντάξει έτσι...
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 248



    « Risposta #22 il: Lunedì, 17 Mar 2008, 19:10:43 »

    Να μετρησεις την ταση μετα το γυροσκοπιο να μην ειναι πανω απο 5,1 volt
    Εμενα μου εβγαζε 5.9 και εβαλα ενα Step-down και κατεβηκα στα 5.1

    τετοια ουρα δεν ειχα ποτε.  ΞΥΡΑΦΙ!!!!
    Loggato

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #23 il: Domenica, 23 Mar 2008, 22:16:41 »

    Σήμερα έκανα την παρθενική μου πτήση και ομολογώ πως είμαι υπερικανοποιημένος με το ελικόπτερο. Βέβαια αντιμετώπισα προβλήματα με το ESC το οποίο ανέβαζε υπερβολικές θερμοκρασίες και έτσι αρκέστικα σε τρεις δίλεπτες πτήσεις με μεγάλα διαλείμματα μεταξύ τους. Έστειλα ένα αναλυτικότατο e-mail στο κατάστημα και μου είπαν πως πιθανότατα έχει κάποιο πρόβλημα το ESC. Μου ζήτησαν να το στείλω για έλεγχο και αν διαπιστωθεί πρόβλημα τότε θα μου το αντικαταστήσουν με καινούριο.

    Θέλω να ρωτήσω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα E-Sky 25A brushless ESC μέχρι να πάρω πίσω και πάλι το Scorpion Commander. Μου φαίνεται κι εμένα πολύ μικρό για 52Α μοτέρ αλλά θα ήθελα να με κατατοπίσει αν γίνεται κάποιος πιο σχετικός.

    Υ.Γ.: Επειδή είχα κάποια προβληματάκια στις πτήσεις όπως χαμηλές στροφές στο μοτέρ (δούλευε στα μισά απ' ότι δουλεύει το ESky 3900KV στο Honey Bee King), κάποιες δυσλειτουργίες στα servo κάπου-κάπου, τρέμουλο πάνω-κάτω (πιθανώς λόγω χαμηλών στροφών). Έτσι αναλυτικές λεπτομέριες πτητικής συμπεριφοράς του ελικόπτερου θα αναφέρω όταν εντοπιστούν οι πηγές αυτών των προβλημάτων. Πιθανότατα με την αντικατάσταση του ESC.
    « Ultima modifica: Domenica, 23 Mar 2008, 22:27:19 da MarD » Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #24 il: Lunedì, 31 Mar 2008, 23:50:50 »

    Από την χθεσινή πτήση με το Align 35A ESC είμαι πολύ ικανοποιημένος μπορώ να πω. Επιτέλους είδα γκάζια στο μοτέρ αν και θα ήθελα περισσότερα, αυτό βέβαια είναι καθαρά θέμα ρυθμίσεων, καθώς οι ρυθμίσεις που έχω είναι χαλαρές διότι είμαι σε φάση τεσταρίσματος. Α να πω πως αυτό το ESC είναι ενός φίλου και θα το χρησιμοποιήσω μέχρι να επιστραφεί σε λειτουργική κατάσταση το Scorpion Commander. Τώρα, μετά από μια πλήρη 10λεπτη normal πτήση, το ESC ζεστάθηκε αρκετά αλλά όχι τόσο, όσο το Scorpion Commander (Πρακτικά, μπορούσες δηλαδή να κρατήσεις το χέρι σου επάνω χωρίς να καείς). Το μοτέρ ίσα που είχε αρχίσει να φαίνεται ζεστό και η μπαταρία από την πλευρά της ήταν κι αυτή ζεστή, κάπως περισσότερο από το μοτέρ αλλά σε φυσιολογικά επίπεδα, κρίνοντας εμπειρικά από άλλα ελικόπτερα. Πτητικά το ελικόπτερο είχε συμπεριφορά μεγάλου ελικοπτέρου. Ειδικά τα Radix blades σε σχέση με τα ξύλινα ήταν μέρα με την νύχτα. Πέταξα σταθερότατα με πολλά μποφόρ και φυσικά εντυπωσιάστικα από την ουρά που κρατούσε σταθερότατη και αγέροχη το GY401 με το S9257!  Ανεση

    Κύριο πρόβλημα μου όμως ήταν το ό,τι λόγω του σκούρου χρώματος της καλύπτρας αλλά και γενικότερα του ελικοπτέρου, σε αντιστοιχία και με το μέγεθός μείωναν δραματικά την ορατότητα ακόμα και σε πολύ κοντινή απόσταση. Πολλές φορές έχανα την θέση του και την ξαναέβρισκα από την απόκριση των εντολών του στικ στο ελικόπτερο. Έτσι παρόλο που είχα σχεδιάσει να τυπώσω δικά μου αυτοκόλλητα (αυτά που ήρθαν με το κιτ ήταν ολίγον αισχρά), σήμερα είπα να το ντύσω προσωρίνα έτσι ώστε να χαρώ καμιά πτήση και πάνω απ' όλα να αποφύγω τίποτα μοιραίο. Το έντυσα με κάποια αυτοκόλλητα από το κιτ, αφού πρώτα έκοψα τα περιττά κομμάτια τους  laugh Τα υπόλοιπα αυτοκόλλητα είναι από την Spektrum και την Scorpion. Απολαύστε...


    * DSC002451_sized.JPG (84.61 KB, 640x480 - visto 524 volte.)

    * DSC002472_sized.JPG (49.96 KB, 640x480 - visto 520 volte.)
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #25 il: Lunedì, 31 Mar 2008, 23:51:26 »

    more...


    * DSC002483_sized.JPG (53.35 KB, 640x480 - visto 540 volte.)

    * DSC002504_sized.JPG (66.47 KB, 640x480 - visto 526 volte.)
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Defender
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 188



    « Risposta #26 il: Martedì, 1 Apr 2008, 00:21:34 »

    Κανει ωραια αντιθεση το μπλε με τα πορτοκαλι αυτοκολλητα...  Azn
    Loggato
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #27 il: Lunedì, 8 Dic 2008, 02:02:42 »

    Επιτέλους, αυτό το βίντεο ήθελα να βάλω στην παρουσίαση. Άλλο πράγμα η ποιότητα μιας DV.
    Είναι η δεύτερη, περίπου πεντάλεπτη πτήση με την ίδια μπαταρία (Ω ναι!). Το canopy είναι ενός φίλου γιατί με το δικό μου δεν θα έβλεπα τίποτα με αυτή την συννεφιά.

    Ελπίζω να το απολαύσετε...
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #28 il: Lunedì, 8 Dic 2008, 09:22:00 »

    καλο το βιντεο αλλα εχεις αρκετο τρεμουλο η μου φενεται στο βιντεο?
    Loggato
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #29 il: Lunedì, 8 Dic 2008, 13:16:36 »

    Ναι έχεις δίκιο, έχει τρέμουλο στο τέλος. Απλά το βγάζει ενώ έχει εξαντληθεί αρκετά η μπαταρία και έχουν πέσει αρκετά οι στροφές. Οπότε δεν τεντώνουν σωστά τα blades, αυτό είναι όλο...
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: CopterX 450SE
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.03 secondi con 25 queries.