Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 20:37:35

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 20:37:35

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 176
    Gesamt: 177
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Honey Bee CP2 ή Lama;  (Gelesen 12281 mal)
    kkot
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 37


    WWW
    « Antwort #15 am: Montag, 6 Aug 2007, 13:50:28 »

    ωχ, μην μου λες τέτοια γιατί εγώ δεν έχω δοκιμάσει να πετάξω το μεγάλο, δηλαδή το λάμα ειναι ευκολότερο ε?  καταλαβα να μην παίρνω θάρρος!! Undecided

    Eννοείται,είναι πολύ πιο δύσκολο (όχι ακατόρθωτο) αλλα το μυστικό είναι να είσαι επιφυλακτικός στην αρχή.Σιγά σιγά...
    Απο αύριο θα το δοκιμάζεις... Wink

    Ποιος περιμένει μέχρι αύριο Huh Στριφογύρισμα ματιών Ποοολύ άνεση
    Gespeichert
    pappas81
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 12


    « Antwort #16 am: Montag, 6 Aug 2007, 17:12:17 »

    Paidia to exw kata euxaristithei to Lama.... Eimai mesa sto spiti mou kai ola komple... Twra exw kati erwthsoules... Phra to kalwdio pou to syndeis me ton ypologisth... Douleuei kanonika to thema einai omws oti trwei mpataries... Apo thn allh de to control exei ena vysma gia charge (logika 12V afou 8x1.5 = 12)... ean valw ekei ton adaptora pou einai gia ton fortisth kai vgalw tis mpataries tha ginei tpt? to exei dokimasei kaneis?
    Gespeichert
    Αντώνης Σπύρου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 204



    « Antwort #17 am: Montag, 6 Aug 2007, 19:49:31 »

    Καλησπέρα,

    Το βύσμα στην τ/κ είναι για φόρτιση των μπαταριών και μόνο.
    Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βγάλεις τον κρύσταλλο απο την τ/κ και έτσι θα τρώει λιγότερο ρέυμα.

    Αντώνης.
    Gespeichert
    pappas81
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 12


    « Antwort #18 am: Montag, 6 Aug 2007, 20:52:38 »

    ok euxaristw poly
    Gespeichert
    pappas81
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 12


    « Antwort #19 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 10:39:06 »

    Exw merikes erwthseis akoma....

    1) poia einai h megalyterh mpataria pou mporei na parei to Lama v4? Dioti auth me to zori vgazei dekalepto.

    2) Yparxei periptwsh na mpoune epanw tou 11.1v brushless moter? Dioti logika me mia tetoia allagh tha mporouse sigoura na parei megalyterh mpataria xwris provlhma varous, swsta? Ta moter ths Extreme ti parapanw prosferoun? (Ean mporoun na mpoun sto V4)

    3) To vysma pou exei sthn t/k ontws fortizei tis mpataries? dld ean parw epanafortizemenes den tha xreiastw extra fortisth? kanei douleia, to exei dokimasei kaneis?

    4) Gia na ginei pio dyskolo diavasa oti vgazoume ta varakia apo to flybar h afairoume olo to flybar? auto yponnoei kapoies extra rythmiseis?

    5) yparxei tropos na aukshsoume thn diadromh twn servos wste na dinoun entolh gia na pairnoun megalyterh klish ta elevators/ailerons?

    Auta ta oliga ! Euxaristw ek twn proterwn....
    Gespeichert
    kostas1234
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 173



    « Antwort #20 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 12:07:05 »

    μεγαλυτερη μπαταρια μπορεις να βαλεις οσον αφορα τα mAh και οχι τα Volt.Η μεγαλυτερη μπαταρια σε mAh  ειναι και μεγαλυτερη σε ογκο που  μαλλον δεν χωραει.Aν βαλεις 11.1 στο Lama θα καει το receiver.Eπισης το να πεταει περισοτερη ωρα δεν ειναι και το καλυτερο για τα μοτερακια που στο V4 ζεστενονται παρα πολυ λογω του κλειστου canopy.Oσο για την φορτιση των μπαταριων μεσω της Τ/Κ  μην κανεις πειραματα.Για να φορτισεις μπαταριες μεσα στη Τ/Κ θα χρειαστεις φορτιστη και να ταιριαζει το βισμα στο πλαι της.Τα σερβο δεν νομιζω να μπορουν να κανουν μεγαλυτερη κινηση απο αυτη που ηδη κανουν.
    Gespeichert
    iontours
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #21 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 12:32:58 »

    Καλημέρα,
    Έχω και εγώ ένα lama v3 που το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ.
    Έχω δοκιμάσει μπαταρία 11,1 v όταν προσπάθησα να το μετατρέψω με ένα στροφείο. Δεν ζεστάθηκε το speed control μετά από 5 λεπτα συνεχων δοκιμών αλλά δεν υπήρχε και καμία βελτίωση στο ελικόπτερο λόγω του έξτρα βάρους της μεγαλύτερης μπαταρίας. Για περισσότερη διάρκεια πάρε και μία δεύτερη μπαταρία. 'Ομως να θυμάσαι ότι πρέπει να αφήνεις τα μοτέρ να κρυώνουν και να μην βάζεις την μία μπαταρία μετά την άλλη γιατί θα χαλάνε. Πιστεύω ότι ακόμα και τα δέκα λεπτά συνεχους λειτουργίας με μία μπαταρία δεν κάνουν και τόσο καλο στα μοτέρ. 
    Βrushless μοτερ πιθανότατα να υπάρχει αλλά θα χρειάζονται και δύο νέα speed control, οπότε έξτρα βαρος και έξτρα κόστος αρκετά μεγάλο. Δεν νομίζω ότι αξίζει.
    Το βύσμα στην Τ/Κ κάνει για να φορτίσεις τις μπαταρίες. Πρέπει όμως να σιγουρευτείς ότι έχεις κατάλληλες μπαταρίες και φορτιστή.
    Αν αφαιρέσεις τα βαράκια το lama γίνεται αρκετά πιο ευαίσθητο. Μην αφαιρέσεις όμως το flybar γιατί δεν θα πετάει.
    Για μεγαλύτερες κινήσεις απλώς μετακόμησε τις ντίζες σε πιο έξω τρύπες πάνω στο σέρβο. Δουλευει καλύτερα έτσι αλλά μην περιμένεις ότι θα κάνεις και ακροβατικά.
    Gespeichert

    Σπύρος Βασιλάκης
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Antwort #22 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 12:44:20 »

    Καλημέρα σας....

    Νομίζω ότι είστε λίγο off topic.

    Ο τίτλος είναι Honey bee cp2, οπότε πρέπει να αναφέρεστε σε αυτό.
    Εάν λέτε εδώ όλα αυτά τα ωραία και πολύ χρήσιμα, οι φίλοι που θα θέλουν
    να μάθουν για το Lama δεν θα τα διαβάσουν ποτέ γιατί δεν θα μπούν σε αυτό το
    Topic.

    Παρακαλώ γράψτε τα σε ανάλογο Topic έτσι ώστε να ενημερώνονται όλοι όσοι
    ενδιαφέρονται για το υπέροχο Lama.   Thumbs up

    Φιλικά,
    Παναγιώτης
    Gespeichert

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Antwort #23 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 13:01:46 »

    υγ εγώ πετάω όταν το στεφάνι μοιυ είναι απασχολημένο γιατι αν δεν σημαδέψω εγω τα καρεκλοπόδαρα με το Ε/Π θα τα σημαδέψει εκείνη με το ...κεφάλι μου!!! Cheesy Cheesy

    Είναι τυχεροί εκείνοι που και οι γυναίκες τους ασχολούνται με το χόμπυ.
    Είναι τελικά πολύ δύσκολο για μια γυναίκα να καταλάβει το μοντελισμό και το βλέπει μόνο
    σαν ένα παιγνίδι.
    Όμως στην πραγματικότητα είναι σαν να έχεις ένα πραγματικό και να το πετάς εσύ.  Cheesy

    Gespeichert

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    pappas81
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 12


    « Antwort #24 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 18:40:46 »

    @paterpanta dikio exeis file mou alla opws kathe syzhthsh einai panta dynamikh etsi egine ki edw...tha htan koufo ean allaza sthn mesh thread ... Allwste me ena search tha se vgalei pali edw...

    @iontours katanohta ola auta pou les alla gia thn kakh mou tyxh ta servos exoun mono mia trypa..fainetai san na einai kommena apo to ergostasio wste na xwrane mesa sto canopy (kala ithela na parw to V3 egw alla den to eixe o giatrakos)... Kai mhn nomizeis oti ithela na to kanw auto gia na deiksw pilotara aplws thelw na to kanw oso pio "spasmwdiko" ginetai wste na proetoimastw oso to dynaton kalytera gia to CP2. Alla kai ta varkia na vgalw fainetai oti tha exw doulitsa na kanw e? ti lete?

    Euxaristw kai tous ypoloipous gia tis apanthseis!
    Gespeichert
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #25 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 22:17:45 »

    Επειδή μπλέχτηκε το θέμα άλλαξα τον τίτλο σε "Honey Bee CP2 ή Lama;", που νομίζω οτι διορθώνει κάπως τα πράγματα.

    Το σωστό όμως είναι να μην αλλάζει ροή ή συζήτηση, υπενθυμίζω και την (μη) χρήση greeklish.  Wink   
    Greeklish? Πανεύκολες λύσεις για Ελληνικά με ορθογραφία.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    pappas81
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 12


    « Antwort #26 am: Dienstag, 7 Aug 2007, 22:42:03 »

    Εχεις δικιο αφεντικο ...Αλλα πως μου την δινει αυτο το Alt + Shift  καθε φορα που θελω να γραψω κατι στα αγγλικα δεν λεγεται ... Αλλα οι κανονες ειναι κανονες και θα συμμορφωθω.... (Μην περιμενεις να βαζω και τονους ομως χιχιχιχι)
    Gespeichert
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Antwort #27 am: Mittwoch, 8 Aug 2007, 15:34:40 »

    Λοιπόν Φίλε papas81,

    Ότι και να κάνεις στο Lama δεν μπορείς να προσομοιάσεις το cp2.
    Εγώ τα έχω και τα δύο... και είναι εντελώς διαφορετικά.
    Στο V4, δεν έχεις άλλες τρύπες γιατί έχουν κόψει το μπράτσο του σέρβο, εάν δεν το έκοβαν θα έβρησκε στην στενή
    άτρακτο, το V3 έχει τρυπίτσες για μέσα - έξω.

    Και το flybar να βγάλεις απο το Lama απλώς θα έχεις ένα δύσκολο ελικόπτερο, ποτέ δεν θα γίνει παρόμοιο με το cp2, ώστε να πεις ότι θα μάθεις πάνω σε αυτό
    το cp2 έχει διαφορετική φιλοσοφία και απο ότι κατάλαβα εκ των υστέρων είναι λάθος αγορά για αρχάριο.

    Θα το χαλάσεις πολλές φορές μέχρι να το μάθεις και πιθανόν να απογοητευτείς, είναι πολύ δύσκολο
    στο σετάρισμα, λόγω του ότι το στροφείο της ουράς, δεν είναι cp, και έχει δικό του μοτέρ, στο κεντρικό στροφείο που είναι cp δεν μπορείς
    να ρυθμίσεις και πολλά πράγματα. Αν πώ για την τ/κ εκεί δεν έχεις καμία επιλογή πράγμα που είναι απαραίτητο
    για τέτοιου είδους ελικόπτερα.

    Εγώ προσπαθώ να το πετάξω και έχω καταφέρει μόνο hover και αυτό με training set, εάν το βγάλω, μου φεύγει.

    Είναι πολύ ελαφρύ, και δεν πετάει σταθερά....  πάντως δεν θα παραδόσω τα όπλα, θα παλέψω να το μάθω.

    Όμως προσωπική συμβουλή μου... Μην αγοράζετε τέτοια ελικόπτερα, αρχίστε με Lama, και μετά μαζέψτε χρήματα για ένα καλό ε/π
    όπως το Belt-cp, Mini Titan, T-rex, και πάντοτε με καλή τηλεκατεύθυνση.

    Προσπάθησε να μάθεις όσο καλύτερα γίνεται το Orientation στο Lama έτσι ώστε όταν περάσεις στο CP2 να έχεις μόνο να μάθεις να το πιλοτάρεις σταθερά, και όχι να το χάνεις όταν το φέρνεις πλάγια ή None-in.

    Αυτά για την ώρα....
    Gespeichert

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    iontours
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #28 am: Donnerstag, 9 Aug 2007, 15:52:20 »

    Καλησπέρα,
    Συμφωνώ με τον Peterpanta, και δεν θα συνιστούσα σε κανέναν το cp2 σαν πρώτο ελικόπτερο. Για να πετάξεις το cp2 πρέπει να μην φυσάει σχεδόν καθόλου γιατί είναι πολύ ελαφρύ. Από την άλλη είναι πολύ νευρικό για να κάνεις hover μέσα στο σπίτι εκτός και αν έχεις πάνω από 5χ5 μέτρα χώρο. Επίσης όταν πετάς γύρω σου είναι πολύ μικρό και το χάνεις εύκολα. ¨εχω και ένα nem450se (παρόμοιο με το trex) το οποίο είναι πολύ σταθερό (δεν συγκρίνεται με το cp2) και το συνιστώ. Το lama όμως είναι το αγαπημένο μου, γιατί εκτελεί δρομολόγια κουζίνα-σαλόνι-κρεβατοκάμαρα και πίσω όλες τις ώρες ακόμα και με αέρα ή βροχή (έξω). Φίλε papas81 με το lama μπορείς να εξασκείσαι όλες τις ώρες και θα σε βοήθήσει ώστε ένα μεγαλύτερο ελικόπτερο να μην σου φανεί βουνό.
    Gespeichert

    Σπύρος Βασιλάκης
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Antwort #29 am: Montag, 22 Okt 2007, 16:53:35 »

    Καλησπέρα.
    για όσους ενδιαφέρονται τώρα μετά από 3 μήνες πετάω το CP2 Hover με αέρα άνετα, και Nose-in, και πορεία.

    Θέλει αρκετή ρύθμιση για να πετάξει και φυσικά να μάθουν τα δάκτυλα σου να ακολουθούν τα μάτια σου.

    Επόμενος στόχος είναι τα ακροβατικά....

    Αλλά και πάλι λέω όχι για αρχάριο εκτός εάν είστε πεισματάριδες όπως εγώ....  Ποοολύ άνεση
     
    Gespeichert

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Seiten: 1 [2] 3 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Honey Bee CP2 ή Lama;
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.062 Sekunden mit 27 Zugriffen.