ΝΙΚΟΣ
|
|
« Risposta #45 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:36:41 » |
|
Κωστα μπορεις να βγαλεις εντελως την μπαταρια του δεκτη και να τραβας κατευθειαν απο την κεντρικη που τραβαει και το μοτερ.Πολλοι το ειχαν ετσι στο εξωτερικο.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Risposta #46 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:49:37 » |
|
ολα καλα με τις αλαγες... αλλα τα align τα blades εισαι σιγουρος οτι θα σε βολεψουν στη f3c... χιλιες φορες για να πεσεις βαρος αλλαξε μπαταριες πεσε σε mah απο οτι διαβασα παραπανω σου μενει πολυ ρεβμα μετα το προγραμμα.... κοιταξε και λιγο τις μαρκες παραδειγμα VOLTS με TURNIGY στα 5000 mah εχουν διαφορα 93 γραμμαρια εκαστος και διαφορα τιμης λιγοτερη απο 40 ευρο... Μπορεις να πεξεις και λιγο με τα σκελει βρες πιο ελεφρυα η φτιαξε μονος σου Σπυρος κερκυρα
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Risposta #47 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:53:38 » |
|
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Risposta #48 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:59:11 » |
|
σπυρο δεν εχεις αδικο , θα προσπαθησω να δουλεψω και 4500 μπαταριες . οσο αναφορα για τους ελικες περυσι πεταγα πιο καλα με τους radix παρα με τους sab .
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Risposta #49 il: Martedì, 17 Gen 2012, 11:18:32 » |
|
Απο οσο ξερω δεν ειναι πολλοι αυτοι που βαζουν body σε πλαστικο.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Risposta #50 il: Martedì, 17 Gen 2012, 12:08:33 » |
|
Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
Το auto στη Gr-B είναι προαιρετικό.....
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Risposta #51 il: Martedì, 17 Gen 2012, 12:12:33 » |
|
Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
Το auto στη Gr-B είναι προαιρετικό..... Χαιρω πολυ....μπορει να χρειαστει να κανει η να θελει να κανει.Εγω πχ κανω καμια 10 αρια σε 4 πτησεις.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Risposta #52 il: Martedì, 17 Gen 2012, 12:51:05 » |
|
Καλησπέρα και καλή χρονια.
Πάνω σε ένα ελικόπτερο υπάρχει το καλό βάρος και το κακό βάρος...
Μπορεί εύκολα να φανταστεί κάποιος πιό και πιό είναι αντίστοιχα, και να αρχίσει την αφαίρεση γραμμαρίων από το κακό φυσικά...
Χαιρετισμούς από Ζάκυνθο.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ANTONIADIS IOANNIS
|
|
« Risposta #53 il: Martedì, 17 Gen 2012, 13:08:18 » |
|
Καλησπέρα και καλή χρονια.
Πάνω σε ένα ελικόπτερο υπάρχει το καλό βάρος και το κακό βάρος...
Μπορεί εύκολα να φανταστεί κάποιος πιό και πιό είναι αντίστοιχα, και να αρχίσει την αφαίρεση γραμμαρίων από το κακό φυσικά...
Χαιρετισμούς από Ζάκυνθο.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
sakis.sofianos
|
|
« Risposta #54 il: Martedì, 17 Gen 2012, 20:29:45 » |
|
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Risposta #55 il: Mercoledì, 18 Gen 2012, 08:33:24 » |
|
Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε 180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση. Η ιπτάμενη γκαζομηχανή μου εκτιμάται (επειδή δεν το μέτρησα ποτέ) περί τα 6500gr και έχει blades ΝΗP των 185gr και προσγειώνεται μια χαρά (χωρίς inverted flip βεβαίως). Ωστόσο ο σχολιασμός μου στα περί εξοικονόμησης βάρους από τα blades αφορούσε το "κακό και το καλό βάρος" που έθιξε έξυπνα o Ζακυνθινός.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Risposta #56 il: Mercoledì, 18 Gen 2012, 09:10:36 » |
|
Ρε παιδια πολυ το μπερδευουμε.....το καλο βαρος ειναι στην περιπτωση το στροφειο (η ομπρελα που λεμε) δηλαδη blade-paddles ενω το κακο βαρος αφορα ολο το αλλο ελικοπτερο.Στην συγκεκριμενη περιπτωση επρεπε να κοψει βαρος απο το σωμα ενω ο κωστας εκοψε απο το στροφειο κατι που δεν ειναι σωστο εντος εισαγωγικων το σωστο.Βασικα σε πλαστικο το να το κανεις ηλεκτρικο θα βγει βαρυ ετσι και αλλιως και φυσικα ειναι κατι που δεν χρειαζετε κατ εμε για ενα προγραμμα στην GR-B.Δηλαδη δεν κερδιζεις κατι παρα μονο σε εξοικονομιση χρηματων σε βαθος χρονου σε σχεση μπαταρια και καυσημο.Αλλα αυτο ειναι γνωμη μου....το αν ειναι και σωστη θα δειξει σε βαθος χρονου.Καλημερα σας.
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Risposta #57 il: Mercoledì, 18 Gen 2012, 10:45:47 » |
|
Ωστόσο ο σχολιασμός μου στα περί εξοικονόμησης βάρους από τα blades αφορούσε το "κακό και το καλό βάρος" που έθιξε έξυπνα o Ζακυνθινός.
Πολύ σωστά. 'Κακό' βάρος μπορεί να υπάρξει και στο στροφείο... όπως και 'καλό' βάρος μπορεί να υπάρξει και στο σασί...
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Risposta #58 il: Giovedì, 19 Gen 2012, 21:37:27 » |
|
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Risposta #59 il: Giovedì, 19 Gen 2012, 21:38:39 » |
|
Θα εμαι εκει Keep Practice
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
|