Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.436 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 14:21:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 14:21:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304436
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 149
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 127
    Totale: 128
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.  (Letto 11326 volte)
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #45 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:36:41 »

    Κωστα μπορεις να βγαλεις εντελως την μπαταρια του δεκτη και να τραβας κατευθειαν απο την κεντρικη που τραβαει και το μοτερ.Πολλοι το ειχαν ετσι στο εξωτερικο.
    Loggato

    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 452


    « Risposta #46 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:49:37 »

    επειδη καποιος ειναι πολυ κακο παιδι , θα ακολουθησω τις συμβουλες των καλων παιδιων . αρα αλλαζω μπαταρια δεκτη - 100γρ . απο 2650 2ς παμε σε 1000 2ς. blades - 60 gr .απο sab 404gr  παμε σε aligh 69d 350gr . καλωδια και βισματα -50 γρ . και μπαταριες -100 γρ. αυτην την στιγμη οι μπαταριες μου ειναι 1600γρ 30 c . με 25c ειμαι στα 1500 γρ. αρα λοιπον κανουμε την προσθεση και εχουμε 100 +60+100+ 50 =310 γρ  . 6150-310=5840γρ.  Ανεση Ανεση Ανεση Ανεση ολα αυτα ζυγιστηκαν χθες σε ζυγαρια ακριβειας και ανμενω το αποτελεσμα των αλλαγων .
    ολα καλα με τις αλαγες... αλλα τα align τα blades εισαι σιγουρος οτι  θα σε βολεψουν στη f3c...
    χιλιες φορες για να πεσεις βαρος αλλαξε μπαταριες πεσε σε mah απο οτι διαβασα παραπανω σου μενει πολυ ρεβμα μετα το προγραμμα.... κοιταξε και λιγο τις μαρκες παραδειγμα VOLTS με TURNIGY στα 5000 mah εχουν διαφορα 93 γραμμαρια εκαστος και διαφορα τιμης λιγοτερη απο 40 ευρο...
    Μπορεις να πεξεις και λιγο με τα σκελει βρες πιο ελεφρυα η φτιαξε μονος σου

    Σπυρος κερκυρα
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #47 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:53:38 »

    νικολα το esc που εχω δεν εχει bec ,αρα δεν γινετε . θα το μειωσω αρκετα το βαρος δεν το συζηταω . παντως και στα 6 κιλα πεταει πολυ καλα ας σου φαινεται περιεργο. ηθελα να ηξερα ολοι αυτοι που χρησιμοποιουν body ποσο ζυγιζουν? και κανουν και auto. αναρωτιεμαι  worry worry. ανοιγουν τρυπες η οχι? devil devil
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #48 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:59:11 »

    σπυρο δεν εχεις αδικο , θα προσπαθησω να δουλεψω και 4500 μπαταριες . οσο αναφορα για τους ελικες περυσι πεταγα πιο καλα με τους radix παρα με τους sab .
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #49 il: Martedì, 17 Gen 2012, 11:18:32 »

    Απο οσο ξερω δεν ειναι πολλοι αυτοι που βαζουν body σε πλαστικο.
    Loggato

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #50 il: Martedì, 17 Gen 2012, 12:08:33 »

    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.

    Το auto στη Gr-B είναι προαιρετικό.....
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #51 il: Martedì, 17 Gen 2012, 12:12:33 »

    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.

    Το auto στη Gr-B είναι προαιρετικό.....
    Χαιρω πολυ....μπορει να χρειαστει να κανει η να θελει να κανει.Εγω πχ κανω καμια 10 αρια σε 4 πτησεις.
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #52 il: Martedì, 17 Gen 2012, 12:51:05 »

    Καλησπέρα και καλή χρονια.

    Πάνω σε ένα ελικόπτερο υπάρχει το καλό βάρος και το κακό βάρος...

    Μπορεί εύκολα να φανταστεί κάποιος πιό και πιό είναι αντίστοιχα, και να αρχίσει την αφαίρεση γραμμαρίων από το κακό φυσικά...

    Χαιρετισμούς από Ζάκυνθο.
    Loggato

    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 63



    WWW
    « Risposta #53 il: Martedì, 17 Gen 2012, 13:08:18 »

    Καλησπέρα και καλή χρονια.

    Πάνω σε ένα ελικόπτερο υπάρχει το καλό βάρος και το κακό βάρος...

    Μπορεί εύκολα να φανταστεί κάποιος πιό και πιό είναι αντίστοιχα, και να αρχίσει την αφαίρεση γραμμαρίων από το κακό φυσικά...

    Χαιρετισμούς από Ζάκυνθο.
    Thumbs up
    Loggato
    sakis.sofianos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 440



    « Risposta #54 il: Martedì, 17 Gen 2012, 20:29:45 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
    +1000 Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #55 il: Mercoledì, 18 Gen 2012, 08:33:24 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.

    Η ιπτάμενη γκαζομηχανή μου εκτιμάται (επειδή δεν το μέτρησα ποτέ) περί τα 6500gr και έχει blades ΝΗP των 185gr και προσγειώνεται μια χαρά (χωρίς inverted flip βεβαίως).

    Ωστόσο ο σχολιασμός μου στα περί εξοικονόμησης βάρους από τα blades αφορούσε το "κακό και το καλό βάρος" που έθιξε έξυπνα o Ζακυνθινός.

    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #56 il: Mercoledì, 18 Gen 2012, 09:10:36 »

    Ρε παιδια πολυ το μπερδευουμε.....το καλο βαρος ειναι στην περιπτωση το στροφειο (η ομπρελα που λεμε) δηλαδη blade-paddles ενω το κακο βαρος αφορα ολο το αλλο ελικοπτερο.Στην συγκεκριμενη περιπτωση επρεπε να κοψει βαρος απο το σωμα ενω ο κωστας εκοψε απο το στροφειο κατι που δεν ειναι σωστο εντος εισαγωγικων το σωστο.Βασικα σε πλαστικο το να το κανεις ηλεκτρικο θα βγει βαρυ ετσι και αλλιως και φυσικα ειναι κατι που δεν χρειαζετε κατ εμε για ενα προγραμμα στην GR-B.Δηλαδη δεν κερδιζεις κατι παρα μονο σε εξοικονομιση χρηματων σε βαθος χρονου σε σχεση μπαταρια και καυσημο.Αλλα αυτο ειναι γνωμη μου....το αν ειναι και σωστη θα δειξει σε βαθος χρονου.Καλημερα σας.
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #57 il: Mercoledì, 18 Gen 2012, 10:45:47 »



    Ωστόσο ο σχολιασμός μου στα περί εξοικονόμησης βάρους από τα blades αφορούσε το "κακό και το καλό βάρος" που έθιξε έξυπνα o Ζακυνθινός.



    Πολύ σωστά.

    'Κακό' βάρος μπορεί να υπάρξει και στο στροφείο... όπως και 'καλό' βάρος μπορεί να υπάρξει και στο σασί...

    Loggato

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #58 il: Giovedì, 19 Gen 2012, 21:37:27 »

    τελικα ολες οι συμβουλες ηταν χρησιμες και διαφωτιστηκες. λοιπον πλεον απο σημερα το ε/π ζυγιζει 5730γρ . θα μου πειτε πως γινετε αυτο απο την μια ημερα στην αλλη. και ομως  γινετε. αμα θελεις γιατρεια πηγενεις στον γιατρο. βεβαια στην λαρισα θα ειμαι και πιο ελαφρυς διοτι ακομα εχω επανω τις zyppy 30c . ραντεβου στο box . Wink Wink Wink
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #59 il: Giovedì, 19 Gen 2012, 21:38:39 »

    Θα εμαι εκει Ποοολύ άνεση
    Keep Practice Wink
    Loggato

    Pagine: 1 2 3 [4]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.037 secondi con 28 queries.