Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 12:30:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 12:30:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 08:40]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:38]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304435
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 149
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 129
    Συνολικά: 132
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.  (Αναγνώστηκε 11325 φορές)
    sakis.sofianos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 440



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 5 Οκτ 2011, 21:06:42 »

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΝΤΕ ΚΑΙ  ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ  Thumbs up Thumbs up Thumbs up 
    Καταγράφηκε
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2011, 20:45:02 »

    τελικα το ε/π ειναι ετοιμο . σημερα το μεσημερι δοκιμαστικε για πρωτη φορα στην καστορια και τα πρωτα δειγματα ηταν ενθαρυντικα . το μονο προβλημα ειναι το βαρος που με καποιο τροπο πρεπει να μειωθει κατα 300 γραμ. περιπου. ισως με την προσθηκη αλλων μπαταριων.


    * p 054.jpg (88.02 KB, 450x338 - εμφανίστηκε 456 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2011, 20:50:09 »

    αυτην την στιγμη το ε/π με μια σχεση 8.27 ανεβασει περιπου 1900 rpm στο 80% του γκαζιου . θα δοκιμασω και την 7.91 για να δω την καταναλωση ρευματος και τις στροφες επισης , μηπως και μπορεσω να χρησιμοποιησω στο μελλον 4500 mah μπαταριες για μειωση του βαρους.


    * p 053.jpg (76.39 KB, 450x338 - εμφανίστηκε 458 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 20:27:59 »

    μετα απο πολυ ψαξιμο και παιδεμα καταφερα να ριξω το βαρος στα 5950 γρ . αλλαξα padles βιδες καθως και μια πιο μικρη μπαταρια για τα σερβο. το σεταπ του ε/π ειναι scorpion 5020-450 kv μοτερ - scorpion comander 130 amp hv speed condrol- σχεση μεταδοσης  ....προσοχη 7.58/1  . main gear 91t - 12t pinion mode 1 . καμπυλες γκαζιου χωρις governor  , normal  linear 55% . idle linear 78% . στροφες νορμαλ 1520  , idle 1900.  βημα  normal -6  + 4.5 + 7 . idle -8 +1.5 +10 . hold +12. και το καλυτερο για το τελος , μετα απο ενα πληρης προγραμα στην κατηγορια f3grb  διαρκειας περιπου 10 λεπτων πτησης , καταναλωση μπαταριας 3450 mah.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση. για να δουμε.........
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 22:30:12 από kostas72 » Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 20:47:45 »

    Ωραιος ο κωστας.....ετοιμασου να κονταροχτυπηθουμε φετος στην Β.Εσυ ηλεκτρικος και εγω νιτρο....ys by rudiger..θα κανει και τα μαγικα του ο Αντωνιαδης στο ελικοπτερο οποτε το μονο που μενει να φτιαξει ο καιρος να το μαθβ γιατι με -10 παγωνει η μιξα εδω.
    Καταγράφηκε

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 20:51:32 »

    ys εναντιον made by my self φιλε νικο . σιγα μην εδινα 300 ευρω να αγορασω το κιτ του γερμαναρα.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση α και εγω μαλλον θα το στειλω κατα κερκυρα μερια . εχω μαθει οτι ειναι καποιος εκει που κανει και αυτος μαγικα.. laugh laugh laugh laugh
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 05:36:56 »

    Τι by my self ρε;Το scorpion και το speed control εσυ τα φτιαχνεις;Αυτα λεφτα δεν εχουν;Ετσι που το ειδα ενας κινητηρας νιτρο και μια εξατμιση βγαινουν σχεδον ιδια λεφυα με ενα σετακι στο ηλεκτρικο.Απλα μπαταριες με καυσιμο εχουν διαφορα υπερ της πρωτης ως προς τα λεφτα.Οσο για τον ζωχιο απλα respect
    Καταγράφηκε

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 08:47:45 »

    ναι οπως τα λες ειναι.εγω τελειωσα το ε/π με 285 ευρω .  μοτερ 110ευρω, esc 110 ευρω , βαση μοτερ 35 ευρω . πινιον 3χ10ευρω το καθενα =30 .  . ο rundinger πουλαει μονο αυτο εδω  189 ευρω  http://www.world-of-heli.de/en/hubschrauber/elektro-conversion-kits/elektro-umbausatz-hirobo-freya-evo-op1-op2.html .αμα το παρεις και κομπλε κοστιζει 749 ευρω .http://www.world-of-heli.de/en/hubschrauber/elektro-conversion-kits/elektro-umbausatz-hirobo-freya-evo-op1-op2-mit.html . κατα τα αλλα ολα καλα .
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 12:19:28 »

    Ρε συ με δουλευεις;Εγω σκεφτομαι για YS 91 nitro engine by rudiger η οποια εχει 300 ευρο......κατα τα αλλα ολα καλα.
    Καταγράφηκε

    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 19:46:49 »

    μετα απο πολυ ψαξιμο και παιδεμα καταφερα να ριξω το βαρος στα 5950 γρ . αλλαξα padles βιδες καθως και μια πιο μικρη μπαταρια για τα σερβο. το σεταπ του ε/π ειναι scorpion 4035-450 kv μοτερ - scorpion comander 130 amp hv speed condrol- σχεση μεταδοσης  ....προσοχη 7.58/1  . main gear 91t - 12t pinion mode 1 . καμπυλες γκαζιου χωρις governor  , normal  linear 55% . idle linear 78% . στροφες νορμαλ 1520  , idle 1900.  βημα  normal -6  + 4.5 + 7 . idle -8 +1.5 +10 . hold +12. και το καλυτερο για το τελος , μετα απο ενα πληρης προγραμα στην κατηγορια f3grb  διαρκειας περιπου 10 λεπτων πτησης , καταναλωση μπαταριας 3450 mah.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση. για να δουμε.........

    Πόσο ζύγιζε πριν  Κώστα?
    Καταγράφηκε
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 22:29:37 »

    6150 στην καστορια . με αλλαγη padls και πιο ελαφρια μπαταρια δεκτη ειμαι στα 5950. βεβαια ολα εχουν το κοστος τους. στο hover θελει πολυ δουλεια .
    Καταγράφηκε
    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 16:59:13 »

     Είναι λίγο βαρύ αλλά  σε καμία περίπτωση δεν θα θυσίαζα βάρος από τα padles  για να ελαφρύνω το ελικόπτερο.
    Έχεις πολύ βαρύ setup το αντίστοιχο μοτέρ και  esc τις kontronik ζυγίζουν 200 γραμμάρια λιγότερο. Όπως και οι μπαταρίες που χρησιμοποιείς είναι άλλα 200 γραμμάρια ποιο βαριές το σετ, μη σου πω και παραπάνω. Ποοολύ άνεση
    Από την άλλη αν προσέξεις λίγο πάνω στο ελικόπτερο τα  μήκη των καλωδίων τiς διατομές τα περιττά βύσματα σίγουρα θα κερδίσεις βάρος και από εκεί.
    Θα μπορούσα να σου πω πάρα πολλά πράγματα που θα μπορούσες να αλλάξεις για να γίνει ποιο ελαφρύ όμως  όλα αυτά που προανέφερα κοστίζουνε και πονάνε Δάκρυ
    Οπότε διάλεξε τι πονάει λιγότερο και ξεκίνα προπόνηση ο Απρίλιος είναι κοντά.  Wink
     
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 17 Ιαν 2012, 08:34:19 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 17 Ιαν 2012, 09:09:21 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
    Καταγράφηκε

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 17 Ιαν 2012, 10:27:55 »

    επειδη καποιος ειναι πολυ κακο παιδι , θα ακολουθησω τις συμβουλες των καλων παιδιων . αρα αλλαζω μπαταρια δεκτη - 100γρ . απο 2650 2ς παμε σε 1000 2ς. blades - 60 gr .απο sab 404gr  παμε σε aligh 69d 350gr . καλωδια και βισματα -50 γρ . και μπαταριες -100 γρ. αυτην την στιγμη οι μπαταριες μου ειναι 1600γρ 30 c . με 25c ειμαι στα 1500 γρ. αρα λοιπον κανουμε την προσθεση και εχουμε 100 +60+100+ 50 =310 γρ  . 6150-310=5840γρ.  Ανεση Ανεση Ανεση Ανεση ολα αυτα ζυγιστηκαν χθες σε ζυγαρια ακριβειας και ανμενω το αποτελεσμα των αλλαγων .
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.