sakis.sofianos
|
|
« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 5 Οκτ 2011, 21:06:42 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2011, 20:45:02 » |
|
τελικα το ε/π ειναι ετοιμο . σημερα το μεσημερι δοκιμαστικε για πρωτη φορα στην καστορια και τα πρωτα δειγματα ηταν ενθαρυντικα . το μονο προβλημα ειναι το βαρος που με καποιο τροπο πρεπει να μειωθει κατα 300 γραμ. περιπου. ισως με την προσθηκη αλλων μπαταριων.
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2011, 20:50:09 » |
|
αυτην την στιγμη το ε/π με μια σχεση 8.27 ανεβασει περιπου 1900 rpm στο 80% του γκαζιου . θα δοκιμασω και την 7.91 για να δω την καταναλωση ρευματος και τις στροφες επισης , μηπως και μπορεσω να χρησιμοποιησω στο μελλον 4500 mah μπαταριες για μειωση του βαρους.
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 20:27:59 » |
|
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 22:30:12 από kostas72 »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 20:47:45 » |
|
Ωραιος ο κωστας.....ετοιμασου να κονταροχτυπηθουμε φετος στην Β.Εσυ ηλεκτρικος και εγω νιτρο....ys by rudiger..θα κανει και τα μαγικα του ο Αντωνιαδης στο ελικοπτερο οποτε το μονο που μενει να φτιαξει ο καιρος να το μαθβ γιατι με -10 παγωνει η μιξα εδω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 20:51:32 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 05:36:56 » |
|
Τι by my self ρε;Το scorpion και το speed control εσυ τα φτιαχνεις;Αυτα λεφτα δεν εχουν;Ετσι που το ειδα ενας κινητηρας νιτρο και μια εξατμιση βγαινουν σχεδον ιδια λεφυα με ενα σετακι στο ηλεκτρικο.Απλα μπαταριες με καυσιμο εχουν διαφορα υπερ της πρωτης ως προς τα λεφτα.Οσο για τον ζωχιο απλα respect
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 12:19:28 » |
|
Ρε συ με δουλευεις;Εγω σκεφτομαι για YS 91 nitro engine by rudiger η οποια εχει 300 ευρο......κατα τα αλλα ολα καλα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2012, 22:29:37 » |
|
6150 στην καστορια . με αλλαγη padls και πιο ελαφρια μπαταρια δεκτη ειμαι στα 5950. βεβαια ολα εχουν το κοστος τους. στο hover θελει πολυ δουλεια .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ANTONIADIS IOANNIS
|
|
« Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 16:59:13 » |
|
Είναι λίγο βαρύ αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα θυσίαζα βάρος από τα padles για να ελαφρύνω το ελικόπτερο. Έχεις πολύ βαρύ setup το αντίστοιχο μοτέρ και esc τις kontronik ζυγίζουν 200 γραμμάρια λιγότερο. Όπως και οι μπαταρίες που χρησιμοποιείς είναι άλλα 200 γραμμάρια ποιο βαριές το σετ, μη σου πω και παραπάνω. Από την άλλη αν προσέξεις λίγο πάνω στο ελικόπτερο τα μήκη των καλωδίων τiς διατομές τα περιττά βύσματα σίγουρα θα κερδίσεις βάρος και από εκεί. Θα μπορούσα να σου πω πάρα πολλά πράγματα που θα μπορούσες να αλλάξεις για να γίνει ποιο ελαφρύ όμως όλα αυτά που προανέφερα κοστίζουνε και πονάνε Οπότε διάλεξε τι πονάει λιγότερο και ξεκίνα προπόνηση ο Απρίλιος είναι κοντά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 17 Ιαν 2012, 08:34:19 » |
|
Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε 180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 17 Ιαν 2012, 09:09:21 » |
|
Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε 180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 17 Ιαν 2012, 10:27:55 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|