Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:37:06

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:37:06

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 21
    Gesamt: 22
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατι παει στραβα ή κατι κανω λάθος?  (Gelesen 18476 mal)
    vooda
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 90



    « Antwort #15 am: Samstag, 27 Jan 2007, 02:30:49 »

    Α ρε Lama.... Την πρώτη μέρα παιδεύτικα λίγο με τα trims και μετά..... Φοβερά σταθερό......Και άσχετος!
    Τώρα το κάνω βόλτες στο σαλόνι γύρω γύρω ..... και έξω?Huh Φοβερά καλό για νέους !!!!!!!!!!
    Gespeichert

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΗ. ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΦΤΩΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΗΛΙΘΙΟΣ.
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #16 am: Samstag, 27 Jan 2007, 13:22:51 »

    Ακολούθησε τα βήματα με την σειρά.
    1. Δοκίμασε τις κινήσεις των servo χωρίς γκάζι. Το δεξί stick πηγαίνοντας το μπροστά-πίσω, κινείται μόνο το δεξί servo? (αυτό που γέρνει το swashplate μπρος-πίσω). Το ίδιο και για κίνηση του δεξιού stick αριστερά-δεξιά, θα πρέπει να κινείται μόνο το αριστερό servo (το swashplate αριστερά-δεξιά μόνο). Αν χωρίς γκάζι (χωρίς να περιστρέφεται η κεφαλή) δεν περνάς τα παραπάνω test, έχεις πρόβλημα στην τηλεκατεύθυνση. Δεν γνωρίζω αν το συγκεκριμένο ελικόπτερο έρχεται με δική του τηλεκατεύθυνση, σ’ αυτήν την περίπτωση πρέπει να δεις αν υπάρχει κάποια μίξη ενεργοποιημένη. Αν δεν έχει μίξεις και σου παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα, επέστρεψέ το για αλλαγή.
    2. Αν περνάς το παραπάνω test, έλεγξε το μικρά φτεράκια (paddles) στο flybar. Βάλε το ελικόπτερο σε οριζόντια θέση, με το δεξί stick στο κέντρο τα paddles θα πρέπει να είναι οριζόντια (και ευθυγραμμισμένα μεταξύ τους). Αν το ένα από τα δύο δεν είναι ευθυγραμμισμένο σου δημιουργεί το πρόβλημα που περιέγραψες.
    3. Αν περνάς τα παραπάνω test χωρίς γκάζι και το πρόβλημα με την διαγώνια κλίση του στροφείου παρουσιάζεται μόνο όταν γυρνάει η κεφαλή, τότε η κεφαλή έχει διαφορά φάσης. Στα μεγάλα r/c ελικόπτερα η φάση συνήθως ρυθμίζεται. Δες πόσες περίπου μοίρες είναι η διαφορά και προσπάθησε να την ρυθμίσεις σε μηδέν μοίρες, γυρνώντας το εξάρτημα που σου δείχνω στην φωτογραφία (αν υπάρχει ή δυνατότητα να το ρυθμίσεις, μπορεί να είναι σταθερό).
    4. Υπάρχει πιθανότητα το πρόβλημα να είναι θέμα σφιχτών συνδέσμων στην κεφαλή. Όπως το περιγράφεις όμως δεν οδηγούμαι σε τέτοιο συμπέρασμα γιατί κάνοντας το stick μπροστά θα έγερνε το στροφείο να γέρνει μπροστά και δεξιά. Ποτέ δεν ξέρεις όμως! Έλεγξε όλα το ball links ένα προς ένα ώστε να βεβαιωθείς ότι όλα δουλεύουν ελεύθερα, για κάθε σύνδεσμο κάνε τον ακόλουθο έλεγχο, με κουμπωμένη την μία άκρη του στις μπίλιες, κράτα τον σε οριζόντια θέση, όταν τον αφήνεις θα πρέπει να πέφτει σε κάθετη θέση (να κρέμεται από την μπίλια) μόνο με το βάρους του. Αν είναι σφιχτοί ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΛΑΔΙ ούτε άλλο λιπαντικό. Υπάρχει ειδικό εργαλείο (ball link reamer) που μπορείς με προσοχή να ανοίξεις λίγο-λίγο την εσωτερική διάμετρο των συνδέσμων ώστε να δουλεύουν ελεύθερα. Εναλλακτικά μπορείς ενώ είναι τοποθετημένος ο σύνδεσμος να το πιέσεις (ευγενικά) πάνω στην αντίστοιχη μπίλια με μια πένσα ή μυτοτσίμπιδο.

    Αν δεν τα έχεις φτύσει στο βήμα 4, ανέφερε τα αποτελέσματα των παραπάνω ελέγχων.
    zero_IQ


    * indexed.jpg (79.17 KB, 1201x818 - angeschaut 555 Mal.)
    Gespeichert
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #17 am: Sonntag, 28 Jan 2007, 10:33:06 »

    Φίλε zero IQ,

    καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφερον σου (όπως και όλους του άλλους που έχουν postαρει)
    έκανα του ελέγχους που μου περιέγραψες (όσους μπόρεσα δηλ)

    1 τα servo κινουνται ξεχωριστα όταν δεν έχει γκαζι (τωρα μια απειροελαχιστη κίνηση του αλλου μαλλον είναι αμελητεα ίσως παρασερνεται από την κίνηση του swash plate σωστα?) πέρασα του τεστ ουφ

    2 α) τα paddles είναι ευθυγραμισμένα μεταξύ τους αλλά όχι παραλληλα με την οριζόντιο
       β) το πάνω πανω κομμάτι του μηχανισμού (δεν ξέρω αν ονομάζεται όλο swashplate) σύμφωνα με το manual paddle control frame δηλαδή αυτό στο οποίο είναι δεμμένα τα βlades και το fly bar με τα paddles, σε ηρεμια γερνει προς την μια μερια. Φαντάζομαι ότι όταν αρχίσει η περιστροφή θα ευθυγραμίζεται αλλα επηρεάζει αυτή η τάση?
    Δεν ξέρω αν πρέπει να επέμβω με τα αντίβαρα που είναι στο fly bar προκειμένου να ζυγίζει παραλληλα με το οριζόντιο επίπεδο

    3 Φοβάμαι ότι δεν επι΄δεχεται ρύθμιση το εξαρτημα που μου δείχνεις στην φωτό

    4 Αν εννοείς τους σφαιρικούς συνδέσμους που ενώνουν το fly bar με το rotor head, φαίνονται να είναι ενταξει δεν τους εβγαλα αλλα δεν ενιστέκονται με την παρακιμικρή κίνηση

    5 Επινόησα ένα τροπο για αν δω αν το ε/π είναι ζυγισμενο βλ φωτό.
      Διαπίστωσα ότι στα 28cm του μήκους της ουράς υπήρχε διαφορα ύψους από το οριζόντιο επίπεδο σχεδόν 2.5cm. Το έλυσα αυτό καταργώντας τον τροπο   στήριξης της μπαταρίας και τοποθετώντας την πιο μπροστα εως ότου ζύγισε

    Στην συνεχεια πήγα για δοκιμή... αστα καλύτερα- θελω να πιστευω ότι έφταιγε το αεράκι



    * P1010017.JPG (77.58 KB, 2059x1540 - angeschaut 552 Mal.)

    * P1010018.JPG (64.23 KB, 2059x1540 - angeschaut 521 Mal.)
    Gespeichert

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #18 am: Sonntag, 28 Jan 2007, 10:34:56 »

    και η άλλη φωτό


    * P1010019.JPG (65.33 KB, 2059x1540 - angeschaut 527 Mal.)
    Gespeichert

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #19 am: Sonntag, 28 Jan 2007, 11:52:17 »

    ααααα
     και κατι ακόμα...
    η τ/κ που ερχεται μαζί με το honey bee είναι μια απλή πολύ απλή με μονο 4 διακόπτες NOR-REV. Ξέχασα όμως ποια είναι η ενδεδειγμένη θέση τους.

    AIL, ELE, RUD στην θέση Rev και

    ΤΗR στην θέση Νor  Huh

    thx again
    Gespeichert

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #20 am: Sonntag, 28 Jan 2007, 23:17:07 »

     Cheesy  Cheesy  Cheesy    Η ΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΡΝΑΚΙ    


    Τα θερμα μου ευχαριστήρια για τις συμβουλες που μου έδωσε ο συν-αερομοντελιστής zero ΙQ .

    Πραγματι μετα την επανατοποθέτηση της μπαταρίας αλλα σημαντικότερα μετα την ευθυγραμισση των paddles ωστε να είναι παραλληλα με την οριζόντιο, η συμεπριφορά του ε/π άλλαξε εντυπωσιακά !!! Το ε/π είναι πλεον σταθερό καταφερνει να  αιωρείται και έκανα την πρώτη δοκιμαστική πτήση σε ενα γκαραζ.

    Πλεόν δεν φοβίζει και μπορώ άνετα να εξασκηθώ στο hovering.

    Μολις τα πάω λιγό καλύτερα θα ανεβασω και ένα βιντεάκι αφιέρωση.

    Πλεόν μπορώ να αρχίσω να κοιτάω και για δέυτερη μπαταρία.

    Μην ξεθαρεύουμε απότομα βεβαια το σίγουρο είναι ότι  οδηγίες-και ενημερωση μεσα από το forum πάντα χρειαζόμαστε...

    keep posting       Wink
    elpa


    Gespeichert

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #21 am: Montag, 29 Jan 2007, 01:09:15 »

     Thumbs up
    Τώρα σε περιμένουν πολλές ώρες hovering, μη ξεθαρρέψεις γρήγορα και το διαλύσεις. Πριν προσπαθήσεις οτιδήποτε άλλο πρέπει να είσαι σε θέση να κρατάς το ελικόπτερο σε όσο το δυνατόν σταθερότερο hover και να το επαναφέρεις σε σταθερό hover από όποιο λάθος δρόμο πάει να ακολουθήσει. Σιγά-σιγά θα αρχίσεις να το καταλαβαίνεις όλο και περισσότερο. Κάποια στιγμή θα πρέπει να γραφτείς και σε έναν σύλλογο, είναι το καλύτερο βήμα που μπορείς να κάνεις στο hobby που διάλεξες.
    zero_IQ
    Gespeichert
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #22 am: Samstag, 3 Feb 2007, 10:28:40 »

    Zero IQ (αυτοσαρκαστικο nickname?? αλλα εχει και κατι από RnB  Χαμόγελο - πετυχημενο ουτως ή αλλως)

    αυτες τις μέρες εξασκούμαι στο hovering και είμαι στηνευχαριστη θεση να πώ ότι πλέον ξοδευω μια ολόκληρη σχεδον μπαταρία στον ΑΕΡΑ (tail in) . Σίγουρα όμως δεν είμαι ετοιμος για πολλά.
    Η προταση σου να γραφτω σε έναν συλλογο είναι οπωσδήποτε κατι που θα γίνει, αλλα ετσι και αλλιώς ο χρόνος μου είναι τοσο περιορισμένος (μεταμεσονυχτια Hoveribg στο garage της πολυκ/κιας και διάφοροι να ερχονται με τα αυτοπκινητά τους να με βλεπουν μονο με το ε/π -τελος παντων σκηνικά απείρου κάλους)  που οι παρουσία μου και εκεί θα είναι ελαχιστη.

    Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Ποιο νομίζεις ότι θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα ?

    Τρελή εξασκηση στον sim να κανω Hovering με φατσα το ε/π ?
    Εξασκηση στην πραξη  Hovering με φατσα το ε/π ?
    Να κανω δειλές κινήσεις κίνησης μπρος-πίσω? χρειάζομαι πολύ ανοικτό χώρο?

    Με τους θερμούς μου χαιρετισμούς,
    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    elpa
    Gespeichert

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 203



    « Antwort #23 am: Sonntag, 4 Feb 2007, 02:52:22 »

    Zero IQ (αυτοσαρκαστικο nickname?? αλλα εχει και κατι από RnB  Χαμόγελο - πετυχημενο ουτως ή αλλως)
    zero_IQ = μέγιστο περιθώριο βελτίωσης
    (αισθάνομαι ένα μεγάλο κενό στο κεφάλι)

    Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Ποιο νομίζεις ότι θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα ?
    Τρελή εξασκηση στον sim να κανω Hovering με φατσα το ε/π ?
    Εξασκηση στην πραξη  Hovering με φατσα το ε/π ?
    Να κανω δειλές κινήσεις κίνησης μπρος-πίσω? χρειάζομαι πολύ ανοικτό χώρο?
    Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις θα τα βρεις σ’ αυτό το θέμα https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1918.0
    Χρειάζεσαι ανοιχτό χώρο για την εξάσκηση, για τα πρώτα βήματα όσο το δυνατόν άπνοια, ο αέρας επηρεάζει πολύ τα μικρά ελικόπτερα. Ρυθμίζοντας περισσότερες στροφές στο στροφείο επηρεάζεται λιγότερο από τον αέρα αλλά είναι πιο γρήγορο και απότομο στις κινήσεις. Πριν δοκιμάσεις οποιοδήποτε καινούργιο βήμα στο ελικόπτερό σου, πρώτα θα το έχεις μάθει πολύ καλά στο simulator. Πάντα θα βρίσκεσαι ένα βήμα πίσω στην πραγματική πτήση από ότι στο simulator. Όσο περισσότερο εξασκείσαι, τόσο θα βελτιώνεσαι.
    Ποιος είναι ο στόχος σου? Ποιο simulator χρησιμοποιείς?
    zero_IQ
    Gespeichert
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #24 am: Sonntag, 4 Feb 2007, 15:02:51 »

    Με αυτό το ε/π στόχος μου είναι να μπορώ σε ανοικτό χώρο να πιλοταρω με άνεση και στους 3 αξόνες. Δεν ξέρω καν πόσο ψηλα μπορέι να παει αν αυτό απαιτείται για να πιλοταρεις με άνεση, επίσης δεν γνωρίζω ποιες είναι οι δυνατότητες ενος μικρού τετρακάναλου ε/π αλλα ακόμα και αν μπορεί να κανει βασικά "κόλπα" είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πρέπει να ξοδεψω δεκαδες ή εκαντονταδες 10λεπτα μπαταρίας μεχρι να επιχειρήσω κατι τετοιο.  Undecided

    Για simulator χρησιμοποιώ το FMS και το aerofly (χαρή στον συναδελφο jkapet). Δεν βλέπω μεγαλες διαφορές μεταξύ τους πτητικά εκτός ότι στον aerofly μπορείς να κανεις καποιες παραπάνω ρυθμίσεις οσον αφορά αερα κλπ. οχι όμως και στο μοντελο τουλάχιστον στο picollo που χρησιμοποιώ μιας και είναι πιο κοντα στο δικό μου. Μηπως μου διαφέυγει κάτι?   idiot2


    φιλικα
    elpa

    Gespeichert

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.113


    « Antwort #25 am: Sonntag, 4 Feb 2007, 15:29:26 »

    Το pico ειναι φοβερα σταθερο και δεν νομιζω να εχει σχεση με το δικο σου ποιο κοντα πιστευω ειναι ενα eco 7 και ας ειναι ποιο μεγαλο .

    Gespeichert

    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77


    « Antwort #26 am: Sonntag, 4 Feb 2007, 15:52:51 »

    στον sim η αλλαγή μοντελου είναι το πιο έυκολο από όλα. Μολις απέκτησα ένα eco7
    για να δούμε τι ψαρια πιανουμε???!!!



    Gespeichert

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    akmakas
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19



    WWW
    « Antwort #27 am: Samstag, 17 Mδr 2007, 14:45:26 »

    Γεια σας παιδιά...Είναι το πρώτο μου ποστ εδώ και θέλω να πω δυο λόγια για μένα...Είμαι 33 ετών και ο αερομοντελισμός πάντα ήταν το όνειρό μου.
    Ξεκίνησα από τα συναρμολογούμενα τα οποία τα υπέρ αγαπώ και προχώρησα στα απλά ηλεκτρικά τηλεκατευθυνόμενα και μηχανές τις Kyosho...Έφτασα μέχρι να αγοράσω ένα κινητήρα Ο.S  0,5 τον οποίο έχω ακόμη,που όμως δεν τον πέταξα ποτέ.Θυμάμαι τις τιμές λοιπόν γύρο στο 88, 90 που ήταν απαγορευτικές για το πορτοφόλι μου..400 χιλιάδες δραχμές  τα έδινες για πλάκα..Τα ελικόπτερα δε,ήταν απλησίαστα...Τώρα βλέπω πράγματα τρελά όπως τα ελικοπτεράκια από 40Ε,πιο σοβαρά ελικόπτερα της Ε Sky με τα οποία μπορείς να κάνεις τρελό κέφι μόνο με 150Ε..Έκανα λοιπόν αυτό που όφειλα στον εαυτό μου,να αγοράσω αυτό που πάντα ήθελα..Ένα ελικόπτερο...Μόλις πριν από λίγο λοιπόν είμαι ο πανευτυχής αγοραστής ενός Honey bee E004 το οποίο λάτρεψα αμέσως... Είμαι πολύ αρχάριος,αν και είχα αγοράσει πριν λίγο καιρό ένα πολύ φτηνό κινέζικο με 40Ε το οποίο και με εντυπωσίασε,όμως μετά από λίγα πετάγματα διαπίστωσα πως δεν κάνει,διότι χάνει την σταθερότητα του και γυρνάει προς τα δεξιά κάνοντας δύσκολο το πιλοτάρισμα.Με αυτό τώρα τα πράγματα σίγουρα θα είναι καλύτερα και το ότι έχει πληθώρα ανταλλακτικών δεν με φοβίζει τίποτα...   Όπως είπα και πριν είμαι αρχάριος οπότε δικαιολογούμε για τις ερωτήσεις μου χε χε..Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν πόση ώρα διαρκεί η φόρτιση της μπαταρίας δεν μπόρεσα να το βρω στις οδηγίες.Επίσης μπορώ να βάλω επάνω καλύτερο μοτέρ (Για αργότερα) Όπως και μεγαλύτερη μπαταρία? Ευχαριστώ.
    Zero IQ....Μια τελευταία ερώτηση φίλε μου...γιατί δεν πρέπει να είναι λαδωμένα τα ball link reamers? τα λάδωσα γιατί ο άξονας των paddles καθόταν στραβά τώρα μετά το λαδωματάκι είναι εντάξει...έκανα κοτσάνα?
    « Letzte Änderung: Samstag, 17 Mδr 2007, 18:58:55 von akmakas » Gespeichert

    To Forum των πωρωμένων συλλεκτών...
    Retro computers.συλλεκτικά αντικείμενα...
    www.silogomania.forumotion.com...
    Back to the roots...
    akmakas
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19



    WWW
    « Antwort #28 am: Samstag, 17 Mδr 2007, 18:41:54 »

    Επίσης θα ήθελα να μου λύσετε μια απορία σχετικά με το φτηνό ελικοπτεράκι που είχα. Για ποιο λόγο άρχιζε να στρίβει γύρω από τον εαυτό του χωρίς να δέχεται καμία ρύθμιση από την τηλεκατεύθυνση?Σερβις σε αυτά γίνονται η τα πετάς?
    « Letzte Änderung: Samstag, 17 Mδr 2007, 18:51:40 von akmakas » Gespeichert

    To Forum των πωρωμένων συλλεκτών...
    Retro computers.συλλεκτικά αντικείμενα...
    www.silogomania.forumotion.com...
    Back to the roots...
    pevgen
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 16


    « Antwort #29 am: Montag, 19 Mδr 2007, 10:52:13 »

    φίλε akmakas μόλις με περιέγραψες... μήπως είσαι εγω? (με εξαίρεση την OS).

    Υποθέτω οτι ξέρεις αγγλικά οπότε σου παραθέτω τα παρακάτω λίνκς για το ε/π μας.

    πολύ καλό wiki με μόντες
    http://www.eflightwiki.com/eflightwiki/index.php?title=HoneyBeeFP#Specifications

    ξένα φόρουμ
    http://www.rcgroups.com
    http://www.daddyhobby.com/forum

    επίσης:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=635564

    και η απόλυτη μόντα για αρχάριους
    http://rc4me.nl/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=13&products_id=175

    είναι τα ονομαστά superskids τα οποία αν και προσθέτουν λίγο βάρος με χρήση μπαταρίας lipo η διαφορά εξισσοροπείται. Θα τα ευγνομονείς ειδικά στην αρχή όταν απο φόβο μην πεσει σε κανα τοίχο θα κόβεις το γκάζι.

    Επειδή το πήρες απο Ελλάδα υποθέτω οτι έχει την NiMH μπαταρία με τον αντίστοιχο φορτιστή. Καλό θα είναι να πάρεις την LiPO μπαταρία και τον φορτιστή/balancer που δίνει η Esky με το μικρότερο μοντέλο Lama.

    Και μία συμβουλή: Υπάρχει περίπτωση να αρχίσει να σου λέει ο ιξ πωλητής οτι δεν κάνει η LiPO για αυτό το ε/π οτι και καλά έχει άλλες περιελίξεις το μοτέρ και άλλα τέτοια ευτράπελα. ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ.

    Οσο αφορά κινητήρα αυτό που έχω διαβάσει είναι οτι κάποιοι (λίγοι) βάζουν με πολύ κόπο και μετατροπές brushless μοτερ. Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε το χρήμα.

    Αυτά για την ώρα, αν θες και τίποτα άλλο πόσταρε.


    Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Κατι παει στραβα ή κατι κανω λάθος?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 24 Zugriffen.