Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:25:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:25:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 168
    Gesamt: 170
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 5     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Απωλεια δυναμης..  (Gelesen 10007 mal)
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 372


    « am: Mittwoch, 23 Jun 2010, 19:30:02 »

    Δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω αυτό το ποστ εδώ ή στις μπαταρίες.
    Εχω 2 μπαταρίες  6c 2650  και γνωρίζω ότι δεν είναι και στην καλύτερη τους κατάσταση.
    Αυτό το λέω γιατί το ε/π μου κάνει το εξείς.
    1.Σε normal πτήση max 5min
    2.Κάνει hover στα 3 μέτρα σε throtle 70% και +4 pits
    Ανοίγω τέρμα το γκάζι που έχω +11 και το ε/π αρχίζει σιγά σιγά να ανεβαίνει ακούγοντας το μοτερ να ρίχνει στροφές,λες και συναντα μεγάλο ζόρι με την αυξηση του pits
    Mπορώ κάπως να ελέγξω την κατάσταη των μπαταρίων?
    Yπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο?
     
    Gespeichert
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #1 am: Donnerstag, 24 Jun 2010, 16:48:31 »

    Δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω αυτό το ποστ εδώ ή στις μπαταρίες.
    Εχω 2 μπαταρίες  6c 2650  και γνωρίζω ότι δεν είναι και στην καλύτερη τους κατάσταση.
    Αυτό το λέω γιατί το ε/π μου κάνει το εξείς.
    1.Σε normal πτήση max 5min
    2.Κάνει hover στα 3 μέτρα σε throtle 70% και +4 pits
    Ανοίγω τέρμα το γκάζι που έχω +11 και το ε/π αρχίζει σιγά σιγά να ανεβαίνει ακούγοντας το μοτερ να ρίχνει στροφές,λες και συναντα μεγάλο ζόρι με την αυξηση του pits
    Mπορώ κάπως να ελέγξω την κατάσταη των μπαταρίων?
    Yπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο?
     

    Μάλλον κάτι άλλο είναι, διότι να τα έχουν παίξει και οι δυό μπαταρίες ταυτόχρονα δεν μου ακούγεται σωστό.
    Κάνε αναπρογραμματισμό του esc και βάλτο στις ρυθμίσεις που είχες κάνει στην αρχή.  Χαμόγελο
    Gespeichert
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 372


    « Antwort #2 am: Montag, 28 Jun 2010, 09:18:59 »

    Αμπερομέτρησα το ε/π.
    Αυτή την στιγμή πετά με throtle 0-49-70-85-100 και Pits -1 -3 +4 +7,5 +11
    To ε/π φτάνει στις μέγιστες στροφές του στην θέση 2 (που το Pits είναι περίπου ίσο με 0) και μετα το ακου και ρίχνει στροφες.
    Τα Αmpers ήταν τα εξείς:  0-11-12-14-17.
    Σήμερα του έκανα μια πτήση (πορείες) για 6 λεπτά.Οταν έβαλα την μπαταρία να φορτίσει τα στοιχεία ήταν και τα 6 μπαλανσαρισμένα στα 3,8V  και η μπαταρία πήρε 1200mah.
    Βέβαια πήρε 1200mah σε περίπου 35min όπου τα στοιχεία έφτασαν στα 4,19 με 4,20V και ο imax έκλεισε την μπαταρία (την έβγαλε Full) σε 1 ώρα και 40min
    Kαταλαβαίνετε απο αυτά τα στοιχεία αν φταίει η μπαταρία ή κάτι άλλο?
    Μπορώ να κάνω κάποιο άλλο τεστ?
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #3 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 10:13:32 »

    Πόσα C είναι οι μπαταρίες σου και τι μοτέρ έχεις ?
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 372


    « Antwort #4 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 11:10:18 »

    Oι μπαταρίες είναι 30C και το μοτερ turnigy 500
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #5 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 12:35:30 »

    Με αυτές τις μπαταρίες [ 2650 mAh ] στα C που αναφέρεις [ 30 ] έχεις κάτι λιγότεραο απο 80 Α διαθέσιμα.
    [ 2650 Χ 30 = 79500 =~ 80 Α ]

    Απο την ώρα που το μέτρησες και το ανώτερο ήταν 17Α, η πιο ασφαλής "διάγνωση" είναι οτι οι μπαταρίες σου, δεν είναι καλές. !!!
    Θα έπρεπε να έδιναν αρκετά περισσότερα αλλά το μοτέρ σου λέει οτι ζητά Max current: 55A

    Μπορεί επισης και να μην έχεις ρυθμίση σωστά το ESC σου.

    Δοκίμασε με κάποιο σετ μπαταριών απο γνωστό σου, και θα δείς εαν είναι θέμα μπαταρίας ή ESC
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 372


    « Antwort #6 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 13:35:27 »

    Διστυχώς δεν έχω από κάπου να πάρω άλλη μπαταρία για να δοκιμάσω.
    Τι θα μπορούσα να έχω ρυθμίσει  λάθος στον esc για να το κάνει αυτό?
    Gespeichert
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #7 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 15:52:26 »

    Διστυχώς δεν έχω από κάπου να πάρω άλλη μπαταρία για να δοκιμάσω.
    Τι θα μπορούσα να έχω ρυθμίσει  λάθος στον esc για να το κάνει αυτό?

    Μια σχεδόν εβδομάδα πρίν στο έχω πει να ρυθμίσεις το esc σου, αλλά εσύ
    "αγρόν αγοράζεις" για να μην το πω διαφορετικά.  Ποοολύ άνεση
    Πάρε το manual του  esc και ρύθμισε μία μία επιλογή, διότι μπορεί να είναι
    παραπάνω από μία οι επιλογές λανθασμένες.  Χαμόγελο
    Gespeichert
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 372


    « Antwort #8 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 16:28:40 »

    Αγρον ακόνη δεν έχω αγοράσει
    Οταν ρωτάω τι θα μπορούσα να έχω ρυθμίσει λάθος στον esc το ρωτάω γιατί ο esc δεν είναι και κανένα διαστημοπλοιο της νασα.
    Τι να του κάνω?
    1.Nα βάλω brake απο off σε on?
    2.Nα βάλω battery type απο lipo se nicd?
    3.Λετε το cut off mode να παίζει ρόλο?
    4.'Η μήπως το cut off threshold?
    5.Λετε να παιζει ρόλο το start mode?
    6.'Η τέλος το timing που το έχω δοκιμάσει σε όλες τις θέσεις??


    Αλλες ρυθμίσεις "ΔΕΝ ΕΧΕΙ"

    Gespeichert
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #9 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 17:15:14 »

    Αγρον ακόνη δεν έχω αγοράσει
    Οταν ρωτάω τι θα μπορούσα να έχω ρυθμίσει λάθος στον esc το ρωτάω γιατί ο esc δεν είναι και κανένα διαστημοπλοιο της νασα.
    Τι να του κάνω?
    1.Nα βάλω brake απο off σε on?
    2.Nα βάλω battery type απο lipo se nicd?
    3.Λετε το cut off mode να παίζει ρόλο?
    4.'Η μήπως το cut off threshold?
    5.Λετε να παιζει ρόλο το start mode?
    6.'Η τέλος το timing που το έχω δοκιμάσει σε όλες τις θέσεις??


    Αλλες ρυθμίσεις "ΔΕΝ ΕΧΕΙ"



    Αφού δεν μας ενημερώνεις το τι έχεις κάνεις, εμείς πως θα το καταλάβουμε? Θα μυρίσουμε τα
    νύχια μας. Το  esc  μπορεί να μην είναι διαστημόπλοιο της NASA αλλά είναι ένα σημαντικό εξάρτημα
    του ε/π. Τέλος, προχωράμε πιο κάτω.

    1) Βrake πάντα  off.

    2) Μπαταρία φυσικά σε  lipo.

    3) Το cut off mode παίζει ρόλο πως θέλεις να κόψει το esc τις στροφές του ε/π όταν τελειώνει
    η μπαταρία, εδώ έχουμε 2 επιλογές: α) να κόψει απότομα, β) να κόψει σιγά σιγά. Επιλέγουμε την β).

    4) Το cut off threshold παίζει ρόλο στα πόσα βόλτ να κόψει το esc να παίρνει ρεύμα από την μπαταρία.
    Εχουμε 3 επιλογές: α) Low 2,6V, β) Mid. 2,85V και γ) High 3,1V επιλέγουμε την γ) 3,1V.

    5)Tο start mode παίζει ρόλο πως θα αρχίσει το μοτέρ να δίνει στροφές από στάση, έχουμε 3 επιλογές.
    α) Fast, β) Soft, γ) Very Soft επιλέγουμε την α) ή την Β).

    6) Το timing παίζει ρόλο ανάλογα τους πόλους που έχει το μοτέρ, για να μην σε μπερδέψω θα επιλέξεις
    την β) ή την γ) επιλογή από τις 3 επιλογές που έχουμε.
    α) Low, β) Middium, γ) High.

    Αντε και καλά αποτελέσματα.  Thumbs up


    Υ.Γ. Αυτές είναι οι επιλογές που διαλέγω εγώ και όποιος θέλει τις βάζει πάντα με ευθύνη δική του
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 30 Jun 2010, 01:47:00 von Markhelis » Gespeichert
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 514



    « Antwort #10 am: Dienstag, 29 Jun 2010, 17:23:21 »

    Το πρόβλημα σου δεν βρίσκεται στις μπαταρίες και το δικό μου έκανε κάτι τέτοια κόλπα ή θα φούσκωνε την μπαταρία ή όταν το έδινα σερνόταν και αφού δοκίμασα διάφορες παράλλαγές άλλαξα και τα δύο, σπιντ και μοτέρ και ησύχασα!
    Υπόψιν οτι πετάω με την ίδια φουσκωμένη μπαταρία!
    Gespeichert

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 372


    « Antwort #11 am: Mittwoch, 30 Jun 2010, 08:58:59 »

    To esc είνα ρυθμισμένο όπως λες εκτός απο το sturt up mode.Το έχω very soft γιατι με Throtle 0-50-70-85-100 όταν ανοιγα το Throtle μέχρι να "καταλάβει το gyro τι παίζει" το ε/π είχε κάνει μιση στροφή
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #12 am: Mittwoch, 30 Jun 2010, 13:17:40 »

    Να ρωτήσω πόσα δοντια είναι το γρανάζι που έχεις βάλει στο μοτέρ ?
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 372


    « Antwort #13 am: Mittwoch, 30 Jun 2010, 13:25:30 »

    13T
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #14 am: Mittwoch, 30 Jun 2010, 13:29:39 »

    Θα σου έλεγα να δοκιμάσης και το 12 μηπως κάνει την διαφορά, αλλά πιστεύω πως το θέμα σου πρέπει να ειναι στο ρεύμα σου, δηλαδή μπαταρίες.
    Εγω πετάω το ίδιο μοτέρ σε άλλο ελικόπτερο με 5 στοιχεία, οχι 6, αρα λιγότερα βολτ, και "σκοτώνει".... Τι να πω.  idiot2
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Seiten: [1] 2 3 4 5     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Απωλεια δυναμης..
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.033 Sekunden mit 27 Zugriffen.