Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:05:07

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:05:07

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 40
    Total: 41
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Taildragger  (Lu 2830 fois)
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « le: Mardi, 5 Janv. 2021, 19:26:21 »

    Ποια είναι η γνώμη σας tow in or out?
    🤔

    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #1 le: Samedi, 20 Fιvr. 2021, 08:31:49 »

    Part 2
    Το αποτέλεσμα μετράει  Χαμόγελο

    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #2 le: Jeudi, 13 Mai 2021, 19:57:24 »

    εαν υπαρχει δυσκολια στην κατευθυνση του αεροπλανου μπορουμε να <παιξουμε> με τη γεωμετρια των μπροστινων τροχων ωστα να αυξηθει η προσφυση (αυξανοντας το toe out )  και την επιταχυχση αφου αυξανει και η προσφυση,  στα taildragger εγω εχω Toe out και διορθωνω την πορεια πιο ευκολα
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #3 le: Vendredi, 14 Mai 2021, 20:11:34 »

    εαν υπαρχει δυσκολια στην κατευθυνση του αεροπλανου μπορουμε να <παιξουμε> με τη γεωμετρια των μπροστινων τροχων ωστα να αυξηθει η προσφυση (αυξανοντας το toe out )  και την επιταχυχση αφου αυξανει και η προσφυση,  στα taildragger εγω εχω Toe out και διορθωνω την πορεια πιο ευκολα


    Toe in θέλει όχι toe out
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #4 le: Samedi, 15 Mai 2021, 13:28:57 »

    Αυτό ήξερα και εγώ τόσα χρόνια. Αλλά εδώ ο Αυστραλός μας τα αλλάζει για αυτό έκανα αυτό το ποστ για να ακούσω γνώμες
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #5 le: Samedi, 15 Mai 2021, 16:47:36 »

    Θα συμφωνήσω και εγω με τον Κυριο Γιάννη. Τoe in  η  μηδέν ειναι καλύτερα πιστέυω και το εχω διαπιστώσει και εμπειρικά με τον δυσκολο τρόπο...χαχαχχααχ
    Παντως ενα απο τα βασικότερα σημεία του αερομοντέλου ειναι το συστημα προσγείωσης.Πρεπει να ειναι άψογο χωρίς τζόγγους και λάθος γωνίες!
    Kαι για να το εξηγησω και καλύτερα ας σκεφτούμε μια εικόνα.....ΤAILDRAGGER Π.Χ  PIPER CUB.
     

    Ειναι οι τροχοί μας εντελώς καθετά οταν το αεροπλάνο μας εχει σηκωσει ουρα και εχει θεση πτησης?

    Εαν δεν εχουν καθετη θεση και ειναι περισσότερο το camber  στην πανω μερια στην κορυφή του τροχού θετικό δηλ.λιγο προς τα εξω ΤΟΤΕ ΄..οταν θα κατσει η ουρά κατω στο έδαφος αυτη η γωνία η θετική που εχει η κορυφή του τροχού προς τα έξω θα γίνει γωνία  caster  ( δηλαδη θα κλεισει η γωνία προς τα μπρος TOE ΙΝ)
    To ιδιο και στην αναποδη μεριά στην πανω μεριά του τροχού! Οταν ειναι σε θεση πτησης  στους δυο τροχούς το αεροσκαφος και εχει στις κορυφές των τροχων αρνητικό camber ( δηλ. προς τα μεσα) ΤΟΤΕ οταν θα κατσει η ουρά κατω οι τροχοί στο μπροστινό μέρος του τροχού θα ανοιξουν TOE OUT.

    Ετσι  βλεπουμε οτι αλλαζοντας την ουρά πανω κατω εαν οι τροχοι δεν ειναι καθετα εντελώς αλλαζει και το caster.

    Oπότε βαζοντας ΤΟΕ ΟUT  στους τροχούς οταν θα κατσει η ουρά θα γίνει μεγαλήτερο οταν το αεροπλάνο θα κατσει στους τρεις τροχούς  με αποτέλεσμα να μην εχει σταθερότητα στην τροχοδρόμηση και στην ευθεια
    Eπίσης όταν τα χιλόμετρα ανεβαίνουν και εχουμε βαλει TOE OUT τοτε θα γίνει περισσότερο και θα αρχίσει να πηδάει ο τροχός.Οταν θα εχουμε TOE IN  στα περισσότερα χιλιόμετρα θα ερθει ευθεία ο τροχός.
    Επίσης μεγόλο ρόλο παίζει και το κεντρο βαρους CG του αεροπλάνου οτι στα TAIL DRAGGER ειναι πίσω απο τους τροχούς και επενεργεί στις ροπές πιο ευκολα από ότι τα τρικυκλα αεροσκάφη.
    « Dernière édition: Samedi, 15 Mai 2021, 23:01:46 par ArgyrisGiannetakis » Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #6 le: Samedi, 15 Mai 2021, 17:12:46 »

    .


    * wheel-alignment-007.jpg (214.64 Ko, 677x902 - vu 432 fois.)

    * Camber of a wheel.jpg (154.02 Ko, 1421x1154 - vu 417 fois.)

    * Dec-2016-pic-1.jpg (15.31 Ko, 334x444 - vu 419 fois.)

    * wheel-alignment-011.jpg (142.86 Ko, 677x902 - vu 420 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #7 le: Samedi, 15 Mai 2021, 19:35:19 »

    Χμμ βγαίνει νόημα.
    Μιας και είμαστε και μηχανόβιοι ξέρουμε ότι όταν ένας Τροχος είναι πλαγιασμενος είναι ένας Τροχος που στρίβει
    Οπότε όταν ο αριστερός Τροχος μας πχ έχει camper προς τα μέσα, (negative) στρίβει προς τα δεξιά οπότε δίνουμε toe out για να πηγαίνει ευθεία!
    Σωστά?
     Cheesy

    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #8 le: Dimanche, 16 Mai 2021, 00:31:33 »

    Και ναι και όχι!
    Εαν δεν εχουμε βαλει καθόλου εξ αρχής caster  ΤΟΕ OUT και το camber και στους δυο τροχόυς ειναι αρνητικό και καθεται η ουρά κατω τότε μπαίνει αυτόματα λόγω γωνίας casrter ΤΟΕ OUT .Εαν σηκωθεί η ουρά εχει παλι μηδέν caster.

    Επίσης εάν δεν εχουμε βάλει εξ αρχής caster TOE IN  και το camber και στους δύο τροχούς ειναι θετικό και καθεται η ουρά κάτω τότε μπαίνει αυτόματα λόγω γωνίας caster TOE IN.Εαν σηκωθεί η ουρά εχει πάλι μηδέν caster.
     Απο ότι βλέπω σε πολλά Taildragger συνήθως εχουν θετικό camber πιθανόν για να εχουν καλη τροχοδρόμηση όσο ειναι κατω η ουρά και να πηγαίνουν ισια καθώς σηκωνει ουρά.
    Ενα απο τα χειρότερα taildragger to ΜΕ 109 ever  ειχε αρνητικό camber και πολύ κοντά μεταξύ τους βεβαια τα σκέλη.Tα μισά ΜΕ 109 καταστραφηκαν στις απογειώσεις!!


    * me109-gear.jpg.5f6fd9bf89f72ac4eb12dccdcd9e02b3.jpg (41.66 Ko, 576x422 - vu 393 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #9 le: Dimanche, 16 Mai 2021, 00:33:17 »

    .foke wolf .


    * 5c7249ec472536ffc83c357eb20759b0.jpg (248.76 Ko, 1080x1440 - vu 388 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #10 le: Dimanche, 16 Mai 2021, 00:34:24 »

    Cessna


    * D0114AB6-376E-461C-8D98-547E9DAEC15E.jpeg (245.93 Ko, 1315x526 - vu 402 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #11 le: Dimanche, 16 Mai 2021, 08:02:17 »

    Τώρα το κατάλαβα!
     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #12 le: Dimanche, 16 Mai 2021, 15:09:01 »

    Αναγραμματισμος.. στην πληκτρολογηση... laugh laugh toe in Thumbs up συμβαινουν αυτα..... αλλος παει στο χωριο του  στην Πελοππονησο , συναντα εργα κα παρακαμψη στην πορεια και καταληγει στην Θαλασσερνα:laugh:  laugh
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #13 le: Dimanche, 16 Mai 2021, 18:46:08 »

    Λοιπόν άσχετα με μοίρες camber κλπ.
    Σε αυτό το βίντεο βλέπουμε ένα εκπεδευτη που μας εξηγεί τα πάντα όσα συμβαίνουν σε ένα taildrager κατά την απογειώσει και προσγείωση. Αξίζει να το δείτε.

    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #14 le: Lundi, 27 Sept. 2021, 11:10:15 »


     Thumbs up
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Taildragger
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.029 secondes avec 25 requêtes.