Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 21:45:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 21:45:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 167
    Gesamt: 167
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: KARDARAS DIAVOLO 100  (Gelesen 11652 mal)
    Apostolos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 810


    Flyyyyy!!!!


    « Antwort #15 am: Mittwoch, 19 Sep 2007, 12:27:45 »

     Εχω και βιντεο σε mini DV και μολις το μετατρεψω θα το ανεβασω! Wink
    Gespeichert
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #16 am: Mittwoch, 19 Sep 2007, 20:27:54 »



    Είχε έρθει ο ίδιος ο Metterhausen και πέταξε ένα από τα πρώτα Diabolo στα Σπάτα, όταν ακόμα έκαναν τα πρώτα χωματουργικά έργα. Είχε μία δικύλινδρη Quadra.

    Το άφησε δε στον αντιπρόσωπό του Γ. Καρδαρά, ο οποίος άρχισε να το παράγει για την Ελλάδα. Μάλλον τα καλούπια βγήκαν από αυτό το πρωτότυπο.



    Μου αρέσουν τα ρετρό θέματα που αφορούν την ιστορία του Αερομοντελισμού στην Ελλάδα!
    Τελείως εγκυκλοπεδικά τώρα, δεν είχε ζητήσει δικαιώματα επί των πωλήσεων ο Γερμανός, ή ο Καρδαράς "υιοθέτησε" το μοντέλο ως αποκλειστικός κατασκευαστής παγκοσμίως;
    Και κάτι άλλο, σε κάτι παλαιά τεύχη του Αερομοντελιστή αναφέρονται "ελληνικοί δικύλινδροι κινητήρες" σε διαφημιστική καταχώρηση του Καρδαρά. Ήταν ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής, ή ελληνικής συναρμολόγησης;

    Άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό συνάμα: κύριε Κωνσταντακάτε, εσείς και δύο τρεις άλλοι που έχετε τις γνώσεις και έχετε ζήσει ή ξέρετε την ιστορία του Αερομοντελισμού από τα γενοφάσκια του σχεδόν στην Ελλάδα, γιατί δεν την γράφετε να τη μάθουμε κι εμείς; Αυτό θα μπορούσε να είναι υλικό για να ανέβει είτε σε αυτό το σάιτ, είτε οπουδήποτε αλλού και το "παζλ θα ολοκληρωνόταν" που λέμε...
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #17 am: Donnerstag, 20 Sep 2007, 07:57:49 »



    Μου αρέσουν τα ρετρό θέματα που αφορούν την ιστορία του Αερομοντελισμού στην Ελλάδα!
    Τελείως εγκυκλοπεδικά τώρα, δεν είχε ζητήσει δικαιώματα επί των πωλήσεων ο Γερμανός, ή ο Καρδαράς "υιοθέτησε" το μοντέλο ως αποκλειστικός κατασκευαστής παγκοσμίως;
    Και κάτι άλλο, σε κάτι παλαιά τεύχη του Αερομοντελιστή αναφέρονται "ελληνικοί δικύλινδροι κινητήρες" σε διαφημιστική καταχώρηση του Καρδαρά. Ήταν ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής, ή ελληνικής συναρμολόγησης;

    Άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό συνάμα: κύριε Κωνσταντακάτε, εσείς και δύο τρεις άλλοι που έχετε τις γνώσεις και έχετε ζήσει ή ξέρετε την ιστορία του Αερομοντελισμού από τα γενοφάσκια του σχεδόν στην Ελλάδα, γιατί δεν την γράφετε να τη μάθουμε κι εμείς; Αυτό θα μπορούσε να είναι υλικό για να ανέβει είτε σε αυτό το σάιτ, είτε οπουδήποτε αλλού και το "παζλ θα ολοκληρωνόταν" που λέμε...

    1) Τις επαγγελματικές σχέσεις του κυρίου Καρδαρά με τους Γερμανούς συνεργάτες του, δεν θα τις μάθουμε ποτέ. Και δεν μπορούμε να πούμε τις φήμες που κυκλοφορούσαν κάποτε.
    2) Οι κινητήρες που διαφήμιζε ο κ. Καρδαράς, ήταν φτιαγμένοι ήδη για άλλη αποστολή. Απ' ότι θυμάμαι προσέθετε το prop drive, για να πάρουν έλικα και αυτό ήταν όλο.
    3) Εδώ σε πιάνω απληροφόρητο φίλε Nikolas K. Ηδη στο site http://eaa.aeromodelling.gr (στην ενότητα "50 χρόνια") υπάρχει γραμμένο μέρος της ιστορίας της ΕΑΑ. Ηταν η αρχική προσπάθεια, για να υπάρχει κάτι στο νέο - τότε site μας.

    Το καλοκαίρι που πέρασε εργάστηκα πάνω στο θέμα, και σε λίγο καιρό, (1-2 εβδομάδες) θα υπάρχει δημοσιοποιημένη η ιστορία των δύο πρώτων δεκαετιών της ΕΑΑ (1952-1971). Ο όγκος του υλικού είναι μεγάλος, και η δυνατότητα επεξεργασίας του ακολουθεί τον ελεύθερο χρόνο μου. Ο στόχος φυσικά είναι να καλυφθούν τα πρώτα πενήντα χρόνια.
     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #18 am: Donnerstag, 20 Sep 2007, 12:34:02 »

    Ευχαριστούμε θερμά τον "Θείο" jkon για τις πραγματικά πολύτιμες πληροφορίες του...(είναι μια κινητή βιβλιοθήκη ο "μπαγάσας"),

    Παρόλα αυτά εάν κάποιος ενδιαφέρεται στις μέρες μας να αγοράσει ένα Diabolo τότε μπορεί να το προμηθευτεί απο την εταιρεία rojets.
    http://rojets.com/diabolo.html
    Απ' ότι φαίνεται τα δικαιώματα για την κατασκευή του στις μέρες μας τα έχει αυτή η εταιρεία.
    ΜΦΧ
    Τρύφωνας
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    SPYROSS
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 28



    « Antwort #19 am: Samstag, 22 Sep 2007, 15:55:38 »

    Το δικο μου το πεταγα με μια QUADRA 35 με πιπα, αυτη την στιγμη πεταει
    (ελπιζω) στο Αγρινιο.Αν βγει ελαφρο πεταει πολυ καλα τα παιδια στο Αγρινιο
    το πηραν να το κανουν ρυμουλκο για ελαφρα ανεμοπτερα.
      To εχω πεταξει με  80cc 3W και ειναι πραγματικα Diabolo!!!! devil
    Οι αδελφοι Wright ελεγαν δωσε μας εναν υσχηρο κινητηρα και θα πεταξουμαι
    πανω στην πορτα του γκαραζ. idiot2

    Πεταει μια χαρα ακομη Χαμόγελο  . Το πεταμε ως Ακροβατικο  Χαμόγελο  μιας και απο ρυμουλκα ειμαστε οκ  Thumbs up...  Πιστευω οτι ενα 50cc θα  ηταν το ιδανικο μοτερ .

    Gespeichert

    "Freedom is the gliding to the sky,
    gliding is the best flying experience"
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #20 am: Samstag, 29 Sep 2007, 09:22:26 »

    Confirmed: και το Diabolo και ο Σπύρος (αριστερά) τα πάνε μια χαρά.  Wink



    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=306.msg33513#msg33513
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 619



    WWW
    « Antwort #21 am: Samstag, 29 Sep 2007, 15:23:42 »

    Πωωωωωπωπω...  Diabolo!!!

    Από τα πρώτα αεροπλάνα που έιχα σπάσει! Ο πατέρας μου το είχε αγοράσει από καρδαρά Χρόοοοοοοοοονια πριν (Ζωγράφου) και μετά από κατασκευές καλουπιού...Είμασταν σίγουροι ότι πάντα θα υπήρχε τρόπος να φτιάξιουμε (ας είναι καλά ο Αντζολετman) και έτσι σπάγαμε, φτιάχναμε....κλπ..

    Μπράβο που ξυπνήσατε αναμνήσεις!


    (έχει κανείς να στείλει φωτό απο παλιο μαγαζί καρδαρά με τα μοντέλα στον τοίχο?)

    Μάνος



    Gespeichert
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #22 am: Mittwoch, 21 Mai 2008, 03:28:20 »

    Το είχα όνειρο ζωής κάποτε ...........  Thumbs up

    Υπόσχομαι και άλλες φώτο εν καιρό !!!!

    Πρόσεξε την φώτο στο προφίλ μου  Wink


    * Diabolo_100_Kardaras_S.jpg (33.69 KB, 640x450 - angeschaut 753 Mal.)
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #23 am: Mittwoch, 21 Mai 2008, 22:04:48 »

    επανέρχομαι .....

    Με έβαλες και scan-αρα φωτογραφίες  Χαμόγελο

    Το αεροπλάνο αυτό ανήκει στο Τυμπανίδη Θόδωρο, πρώτο απο δεξιά. Είχα την χαρά να δουλέψω στο στήσιμο του προς το τέλος του 1998 και άνοιξη του 1999, παρέα με τον Βαγγέλη Βερνάρδο (πρωτο αριστερά) αλλά και να το πετάξω αρκετές φορές. Αρχικά ανήκε στον κ. Γιώργο Μέσκο ο οποίος δεν το πετούσε και το είχε παραγκωνισμένο και με πολύ μεγάλη χαρά μας το έδωσε, έτσι βρέθηκε στα χέρια μας.

    Πτητικά ήταν πολύ καλό δυστυχώς όμως έμεινε στην άκρη διότι μετά απο λίγο καιρό πετούσαμε ενα ΕΧΤRA 300 1/3 του Βαγγέλη.

    Τώρα τα τόσο μεγάλα αεροπλάνα είναι δύσκολο να μεταφερθούν με αποτέλεσμα να μένουν στην γωνία του εργαστηρίου παραπονεμένα.

    Το αεροπλάνο ειναι βαμμένο με ακρυλικό διπλής και φοράει ενα 3W-70 κυβικών.
    Πετάει-ουσε με Futaba 9ZAP - 149DP 10κιλα servo futaba, μου διαφεύγει ο τύπος


    * Diabolo_VagTmarkTymp.JPG (64 KB, 826x568 - angeschaut 676 Mal.)

    * Diabolo_04.JPG (64.47 KB, 850x538 - angeschaut 654 Mal.)

    * Diabolo_Tmark.JPG (61.14 KB, 593x887 - angeschaut 582 Mal.)
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #24 am: Mittwoch, 21 Mai 2008, 22:19:05 »

    συνέχεια φωτογραφιών

    Πριν την πρώτη πτήση, ρυθμίζοντας - στρώνοντας την μηχανή

    3W - 70 cc MODELLMOTOREN


    * Diabolo_Test_flight_02.JPG (93.82 KB, 887x549 - angeschaut 605 Mal.)
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #25 am: Mittwoch, 21 Mai 2008, 22:29:06 »

    Ο Βαγγέλης



    * Diabolo_Vag.JPG (111.58 KB, 854x553 - angeschaut 604 Mal.)
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #26 am: Mittwoch, 21 Mai 2008, 22:31:35 »

    Με τόσο όμορφο αεροπλάνο γίνεται να μην θέλεις να κολλήσει και ο γιός το μικρόβιο ?

    Οφίλος αερομοντελιστής Χάρης ποζάρει με τον γιό του.


    * Diabolo_qutie2.JPG (101.93 KB, 887x584 - angeschaut 582 Mal.)
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #27 am: Mittwoch, 21 Mai 2008, 22:37:08 »

    Τελευταίες άφησα τις φωτογραφίες εν πτήση και Π/Γ

    Ερχεται "βελούδο" το άτιμο by TodorTM !!!


    * Diabolo_in_Flight_2.JPG (35.59 KB, 869x567 - angeschaut 559 Mal.)

    * Diabolo_landing2.JPG (75.38 KB, 862x570 - angeschaut 748 Mal.)
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #28 am: Mittwoch, 28 Mai 2008, 14:13:50 »

    Τάσο με όλες αυτές τις ωραίες φωτό μας ξύπνησες όμορφες θύμισες της δεκαετίας του '80...!!!!! Thumbs up

    Νά 'σαι καλά ρε φίλε!!!!
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: KARDARAS DIAVOLO 100
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.054 Sekunden mit 28 Zugriffen.