Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: tsuskas στις Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 18:22:58



Τίτλος: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: tsuskas στις Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 18:22:58
Κατασκευσε κανεις αυτο μοντελο εχει δυνατοτητες 3D? Θα ασχοληθω πρωτη φορα με βενζινα και σκεφτομαι το συγκεκριμενο μαζι με τον SV50cc κινεζος σας παρακαλω τα φωτα σας


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: N/JOI στις Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 20:05:10
Το μοντελο πεταει στην Λαμία είναι του φίλου AkisA μπορείς να το δεις σε φωτο στο φορουμ στην Λαμία αερολεσχη Φθιωτιδας. Πετάει με 45 cc πολυ ωραια  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: 3daerobatics στις Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 21:56:55
Γεια σας απο εμενα
Εγω προτεινω να μην το παρεις
Το γιατι ειναι ενας φιλος μου το ειχε με ZDZ 60 και εσπασε το φτερο στον αερα

Θεοφιλος
 


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: andreas στις Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 22:20:01
Το συκεκρημενο μοντελο ειναι ομορφο και πεταει καλα αλλα ειναι βαρυ για 3D  .....οκ μπορει συγουρα να κανει καποια ακροβατικα αλλα το εξτρα βαρος δεν ειναι πολυ καλος συμμαχος... :)


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: akis.A. στις Πέμπτη, 10 Απρ 2008, 18:12:18
Φίλε γειά σου. Το 330 L το έχω εδώ και 1 χρόνο. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις σ'αυτό το μοντέλο είναι ότι πρέπει να το ενισχύσεις σε αρκετά σημεία γιά να πεις ότι κάτι καλό θα βγεί και δεν θα σκορπίσει. Βέβαια το βάρος είναι αρκετό, αλλά και πάλι πιστεύω ότι πτητικά το αεροπλάνο είναι καλό. Το ότι έσπασε σε κάποιον το φτερό στον αέρα αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα και με οποιοδήποτε μοντέλο γιά πολλούς και διαφόρους λόγους. Επομένως μην κολλάς σ'αυτό.
Ο δρόμος γιά το συγκεκριμμένο μοντέλο είναι μονόδρομος, Ρητίνη ή εποξική και υαλόνημα, είναι τα συστατικά πού σίγουρα θα χρειαστείς.


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: tsuskas στις Πέμπτη, 10 Απρ 2008, 20:48:30
Σας ευχαριστω για την βοηθεια σας αν μπορεις να γινεις λιγο ποιιο συγκεκριμενος  και να βαλεις και καμμια φωτογραφια να δουμε που χρειαζεται ενισχυσεις θα βοηθουσες παρα πολυ ... ;)


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: akis.A. στις Παρασκευή, 11 Απρ 2008, 10:44:16
Καλημέρα. Καταρχάς τα σκέλη να τα τραβήξεις αρκετά μέσα γιά να μην ακουμπούν στην έξω γωνία γιατί είναι κούφιο στο συγκεκριμμένο σημείο και θα κάνει ραγίσματα ακόμα και από τον κραδασμό της μηχανής. Η στερέωση του εσωτερικού τάκου γιά τα σκέλη είναι προχειροφτιαγμένα και χρειάζεται να το δέσεις μαζί με την εποξική άτρακτο με νήμα γιά να μπορέσει να αντέξει το βάρος στις προσγειώσεις. Πίσω από το firewall εκεί που ενώνει ο τάκος με το εποξικό καλό θα ήταν ένα χεράκι πέρασμα με ρητίνη γιά σιγουριά. Ο τάκος που στηρίζεται η μηχανή εάν έχεις σκοπό να τον χρησιμοποιήσεις πρέπει να τον περάσεις ένα καλό χέρι κολλήματος με ρητίνη και να ενώσεις όλες τις πλευρές με βιδάκια γιατί ανοίγει.
Εάν έχεις απορίες και μπορώ να βοηθήσω, τουλάχιστον από όσα ξέρω, είμαι εδώ.  :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: modeller2 στις Παρασκευή, 11 Απρ 2008, 22:02:23
Εαν αυτο ειναι καλο μοντελο τοτε το κακο πως ειναι???????????????


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: DUKE στις Παρασκευή, 11 Απρ 2008, 23:09:30
Εαν αυτο ειναι καλο μοντελο τοτε το κακο πως ειναι???????????????
ΣΩΣΤΟΣ !!!!!!!!


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: Yankos στις Παρασκευή, 11 Απρ 2008, 23:28:34
Παρόμοια προβλήματα αντιμετώπισα κι εγώ με μικρότερο μοντέλο CmPro και δεν έμεινα

ευχαριστημένος... Ενίσχυσε το οπωσδήποτε αφού κάνεις μια καλή μελέτη και πάρεις γνώμες από άλλους.

Καλές πτήσεις πάντως  ;)


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Σάββατο, 12 Απρ 2008, 08:04:19
Ερώτηση κρίσεως.

Πόσα ευρώ παραπάνω θα ήσασταν διατεθειμένοι να δώσετε για να μην χρειάζεται να επέμβετε με συμπληρωματικές ενισχύσεις στο μοντέλο;


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: Yankos στις Σάββατο, 12 Απρ 2008, 09:01:52
Αν ήξερα πως κάποιο μοντέλο ήταν πραγματικά καλοφτιαγμένο και καλό πτητικά και πως θα καταστραφεί μόνο

από δικό μου λάθος, θα έδινα 250ευρώ για ένα 40άρι ακροβατικό (δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια χρήματα). Σίγουρα αξίζει

να καλοπληρώσεις και στα Giant γιατί εκεί σε περίπτωση  πτώσης μπορεί να χάσεις πολύ περισσότερα χρήματα από

αυτά που γλύτωσες  :buck2:


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: akis.A. στις Σάββατο, 12 Απρ 2008, 10:47:46
Κανείς δεν λέει ότι είναι και ότι καλύτερο. θυμίζει και λίγο την παροιμία που λέει ( Απο έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα). :laugh: :laugh: Πέρα όμως από την πλακίτσα πιστεύω ότι για τα λεφτά που έχει αξίζει τον κόπο να βάλει κανείς και λίγες ώρες παραπάνω δουλειά γιά να το κάνει αξιόπιστο στο μέτρο του δυνατού πάντα.
Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει και κανένα GIANT που να μην χρειάζεται καμμία παρέμβαση ενίσχυσης. Ολα και κάτι χρειάζονται. :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:



Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: tsuskas στις Σάββατο, 12 Απρ 2008, 14:15:18
πιστευω τα λογια σας και σεβομαι την εμπειρια σας ομως ας σκεφτουμε οτι κανουμε αερομοντελισμο και οτι δεν παιζουμε LEGO ;D ;D ;D αλλα μια μικρη βοηθεια με φωτογραφιες θα ηταν πολυ κατατοπιστικη.


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: Yankos στις Σάββατο, 12 Απρ 2008, 15:18:29
πιστεύω ότι για τα λεφτά που έχει αξίζει τον κόπο να βάλει κανείς και λίγες ώρες παραπάνω δουλειά γιά να το κάνει αξιόπιστο στο μέτρο του δυνατού πάντα.
 :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:

Συμφωνώ μαζί σου φίλε Άκη, απλώς προσπαθούμε να βοηθήσουμε κάποιον που ίσως δεν ξέρει για

να μην την πατήσει όπως την πάτησα κι εγώ ας πούμε (πήγα για πτήση αγνοώντας τις αδυναμίες του μοντέλου).


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: modeller2 στις Σάββατο, 12 Απρ 2008, 21:41:03
Δεν ξερω για ποιο ακριβως μοντελο λεμε αλλα εαν ειναι ενα κινεζικο
με 2,05 εκπετασμα που ο Lindinger το πουλαει 350 ευρω ΜΑΚΡΙΑ
το ειχε ενας φιλος στη Μεγαλοπολη ,του διαληθηκε στον αερα στην
πρωτη πτηση


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: akis.A. στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 11:50:14
MODELLER2 Είναι πολύ ασαφές αυτό που λες, μήπως μπορείς να γίνεις πιό συγκεκριμμένος. Θα ήταν καλό από πολλές απόψεις απλά γιά να ξέρουμε τι παίζεται και τι να αποφεύγουμε. Μην πετάμε απλά κουβέντες και σπέρνουμε τον πανικό.
Φίλε tsuskas δεν υπάρχουν συγκεκριμμένες φωτό από τις ενισχύσεις του μοντέλου, εξάλλου δεν μπορείς να δεις και πολλά μιάς και μιλάμε γιά ενισχύσεις των ιδίων υλικών.


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: modeller2 στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 17:25:07
Δεν ημουνα παρων αλλα απο οτι μου ηπε ο ιδιος ο φιλος
μου οταν ηταν στον αερα "εφυγε" απο το μοντελο
ενα κοματι δεν ξερει ακριβως,τι και το μοντελο εσκασε κατω
Παντως επειδη το ειχα δει πριν την πτηση φενοταν
εντελως "ψευτικο" ξαναλεω εαν ειναι το δυμετρο που
ο Lindinger το πουλαει 350 ευρω.
Εγω δεν θα το επερνα ουτε 200 


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: andreas στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 18:53:43
Φιλε μου το "εφυγε ενα κομματι " δεν παει να πει οτι εινα μαπα το μοντελο ....λιγο ποιο συγκεκρημενα ? πχ αν του εφυγε το φτερο ας  πουμε μπορει να μην ηταν βιδωμενο και αλλα πολλα ....και παλι δεν λεω οτι ειναι ετσι η οχι απλα να ξερουμε τι λεμε  :)


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: N/JOI στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 19:55:57
Παντος οτι και να ηταν δεν"σκαει" το αεροπλανο ετσι απλά κάτω  ???
εχουμε δει να φευγει φτερό γιατί εσπασε στην μεση από τα G ή από κακή κόληση κινητηρες να χάνουν κομάτια πχ σε εμένα εφιγε το καλπιρατερ γιατι δεν ειχα σφίξει καλά την βίδα από ένα OS 50 sx δεν είναι καλός ο OS ????
To μοντελο είναι καλό μέχρι ένα σημειο ......... δηλαδή εάν ο χρήστης δεν ξέρει ή δεν προσεχει τι κάνει και πως το κάνει και φτερά θα φευγουν και θα "χτηπανε παλλαμακια" στον αερα και εξατμήσεις θα ξεβειδώνονται και άλλα "όμορφα"
Από την στηγμή που είναι έποξη το σκαρί και λάθος κατανομή θα γείνεται στο βάρος της ριτήνης και σε μερικές περιπτώσεις και ενησχήσεις θα θέλει .
Οπως και να έχει το πράγμα είναι από εργοστάσιο που βγάζει πολλά μοντέλα σε low cost παραγωγή και γιααυτό και θέλει big π ρ ο σ ο χ ή στην κατασκευή- συναρμολόγηση  8)smiley


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: Kiril στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 20:48:39
Παράθεση
Οπως και να έχει το πράγμα είναι από εργοστάσιο που βγάζει πολλά μοντέλα σε low cost παραγωγή και γιααυτό και θέλει big π ρ ο σ ο χ ή στην κατασκευή- συναρμολόγηση

Και οχι μονο.
Βαλε και καμια ενυσχηση παραπανω. Δε χαθηκε ο κοσμος αν παρει και καμια 100 γρ παραπανω. ;) ;) ;)
Το οτι το φτιαχνουν στο εργοστασιο δε μου λεει τιποτα.


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: modeller2 στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 22:21:50
andreas για ρωτα καποιον παλιο μοντελιστη να σου πει ποσα
ARTF μοντελα της PILOT ειχαν σπασει στον αερα οτι και αν
τους εκανες, ρωτησε ομως και ποσο κοστιζαν.
Μπορει το φτηνο ARTF μοντελο να εχει βοηθησει το μοντελιστη
που δεν εχει χρονο και χορο να φτιαξει το δικο του αερομοντελο
αλλα οτι πληρωνεις περνεις


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: mrkaza στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 23:00:08
Την περίπτωση αζύγιστης προπέλας την εχεις σκεφτεί , φιλε N/ goi ?

Καθώς απο προπέλα - Spiner εχω δει μοντέλο να ξεβιδώνονται  συνεχώς τα πάντα και να ψάχνουμε τι φταίει .


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: andreas στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 23:08:10
Φιλε μου δυστυχως δεν γνωριζω κανενα "παλιο" μοντελιστη με εμπειρια σε μοντελα τις pailot αν και αν δεν  με γελα η μνημη μου ηταν τοπ για την εποχη τους ..οχι και τοσο παλια ..Παντα ειναι πιθανο να αστοχησει μια κατασκευη αυτο δεν σημαινει οτι ειναι κανονας αν ενα κιτ ειναι φθηνο. Υπαχουν αρκετα ακριβα και επωνημα μοντελα με απαραδεκτα λαθη σε γωνιες  διαστασεις και φυσικα αυτη η κολλα λες και ειναι χρυσος ,δεν τη βαζουν με τοιποτα.Φυσικα με την υπερπροσφορα μοντελων αρκετοι απο τους αγοραστες ειναι μονο χρηστες και δεν γνωριζουν τοιποτε απο κατασκευη ,ετσι ενα πιθανο αδυνατο σημειο δεν το αναγνωριζουν .Δεν συμαινει αυτο οτι ντε και καλα πρεπει το φθηνο μοντελο να σπαει στον αερα η να του φευγουν κομματια .


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: andreas στις Τρίτη, 15 Απρ 2008, 23:13:46
Και γιαυτο το λογο υπαρχουν οι λεσχες και οι παρεες και τa forum στο χωρο ,για να μπορει οποιοσδηποτε να ρωταει να μαθαινει οταν εχει αμφιβολιες ..αν δεν ρωταει γιατι "τα ξερει αυτος"τωτε την παταει.. 8)smiley(συμπεριλαμβανομενου και εμενα) ;D


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: N/JOI στις Τετάρτη, 16 Απρ 2008, 03:47:38
Βαλε και εμένα στο club  :idiot2: :D :D :D :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: spin στις Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 22:03:03
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ :o


Τίτλος: Απ: Extra 330L 50cc CMpro
Αποστολή από: v_tolias στις Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 23:50:22
Πειτε μας και πως τα πετουσαν αυτα τα μοντελλα!!
Οταν παμε σε τοσο μεγαλα μοντελλα πρεπει να κανουμε πολυ καλο throttle management και πρεπει συνεχεια να ελεγχουμε το μοντελλο μας!!!
Αν κατι παει να αστοχισει μπορουμε να το καταλαβουμε :thumbs up: