Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.535 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Martedì, 21 Mag 2024, 03:32:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Martedì, 21 Mag 2024, 03:32:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304535
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 191
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 88
    Totale: 88
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευή για μέτρηση ώσης ηλεκτρικών μοτέρ - φάνες ( thrust stand )  (Letto 7011 volte)
    NIKOS5113
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 53



    « Risposta #15 il: Mercoledì, 14 Apr 2010, 23:00:57 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα ήθελα να μου πείτε την άποψή σας και για ένα άλλο θέμα. Την κατασκευή με το μοχλικό την εμπνεύστηκα απο μία άλλη παρόμοια. Ο κατασκευαστής της όμως μετά από λίγο καιρό την τροποποίησε έτσι ώστε να μετράει την ώση της προπέλας σαν pusher



    Ο λόγος που προχώρησε σε αυτή την τροποποίηση όπως ο ίδιος μου έγραψε είναι ότι το κάθετο τμήμα του μοχλικού προβάλλει αντίσταση στη ροή του αέρα από την έλικα και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η ζυγαριά  να δείχνει μειωμένη την ώση κατά 5-15%. Η αρχική απάντηση:

    The problem I see for your L-arm stand is that, being in tractor mode, the efflux from the prop hits the vertical arm, thus lessening the downforce on the scale.

    I experiments a lot before converting my former "tractor" stand into "pusher" mode... especially with small props the thrust reading may be 5-15% too low... with larger props the effect diminishes somewhat, but is still a source of inaccuracy (and my stand had a streamlined (rather than square) vertical arm)
    Loggato

    Fly low and full throttle!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #16 il: Giovedì, 15 Apr 2010, 06:11:14 »

    Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη ότι πρέπει να αποφύγεις τις αντιστάσεις του σκελετού της συσκευής που αλλοιώνουν το αποτέλεσμα.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 562



    « Risposta #17 il: Giovedì, 15 Apr 2010, 08:06:05 »

    εγω χρησιμοποιω μια ηλεκτρικη ζυγαρια "αναρτομενη"  την μια ακρη την δενω στο αεροπλανο την αλλη σε σταθερο σημειο.


    * OCS-30.jpg (11.76 KB, 90x250 - visto 296 volte.)
    Loggato
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #18 il: Giovedì, 15 Apr 2010, 09:05:29 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα ήθελα να μου πείτε την άποψή σας και για ένα άλλο θέμα. Την κατασκευή με το μοχλικό την εμπνεύστηκα απο μία άλλη παρόμοια. Ο κατασκευαστής της όμως μετά από λίγο καιρό την τροποποίησε έτσι ώστε να μετράει την ώση της προπέλας σαν pusher



    Ο λόγος που προχώρησε σε αυτή την τροποποίηση όπως ο ίδιος μου έγραψε είναι ότι το κάθετο τμήμα του μοχλικού προβάλλει αντίσταση στη ροή του αέρα από την έλικα και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η ζυγαριά  να δείχνει μειωμένη την ώση κατά 5-15%. Η αρχική απάντηση:

    The problem I see for your L-arm stand is that, being in tractor mode, the efflux from the prop hits the vertical arm, thus lessening the downforce on the scale.

    I experiments a lot before converting my former "tractor" stand into "pusher" mode... especially with small props the thrust reading may be 5-15% too low... with larger props the effect diminishes somewhat, but is still a source of inaccuracy (and my stand had a streamlined (rather than square) vertical arm)
    Εγώ θα ο χρησιμοποιούσα με την αρχική του μορφή, γιατί στο κάτω κάτω υπάρχει και ένα αεροπλάνο πίσω από την έλικα!! Δεν είμαστε επιστήμονες ώστε να μας ενδιαφέρει η ιδανική δύναμη μια έλικας, αλλά το θέλουμε για πρακτικούς σκοπούς!!(Δεν θα πετάξει ποτέ μια έλικα μόνη της)
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: Κατασκευή για μέτρηση ώσης ηλεκτρικών μοτέρ - φάνες ( thrust stand )
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.047 secondi con 28 queries.