Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.507 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 14:42:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 14:42:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 14:08]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304507
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 5
    Gäste: 37
    Gesamt: 42
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αρχαριος σε flaps και aileron...  (Gelesen 4183 mal)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #15 am: Montag, 30 Dez 2019, 17:25:28 »

    Να τα κάνεις flapperons δηλαδή. Ναι υπάρχει τρόπος. Φυσικά θέλεις δύο σέρβο, ένα σε κάθε flapperon. Έπειτα, πρέπει να ρυθμιστεί η μίξη της τηλεκατεύθυνσής σου ώστε να τα κινεί ταυτόχρονα προς τα κάτω όταν θέλεις flaps και διαφορικά όταν θέλεις ailerons. Το πώς γίνεται αυτό, το λένε οι οδηγίες της τηλεκατεύθυνσής σου. Κάθε σέρβο συνδέεται υποχρεωτικά σε άλλο κανάλι (π.χ. στο 1 το δεξί σέρβο και στο 5 το αριστερό).
    Επίσης, σε ποιό μοντέλο θέλεις να εφαρμόσεις flapperons; Θα πρέπει τα κινητά μέρη που θα γίνουν flapperons να εκτείνονται σε όλη την πτέρυγα ή στο εσωτερικό μέρος της. Δεν θα πρέπει να βρίσκονται μόνο στο εξωτερικό μέρος της, όπως τα κλασσικά ailerons, γιατί ως φλαπς θα δημιουργούν θετική συστροφή (washin), και θα αυξηθεί ο κίνδυνος για στολάρισμα στα ακροπτερύγια (tip stalling) στις στροφές. Τα ανωτέρω έχουν ξανααναφερθεί και από άλλους συναδέλφους σε αυτό το θέμα, οπότε κάνε έναν κόπο και διάβασέ το προσεκτικά.
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #16 am: Montag, 30 Dez 2019, 18:14:35 »

    Τον συνδυασμό flaps και ailerons = flaperons, τον χρησιμοποιούμε πολύ στα ανεμόπτερα και μοτοανεμόπτερα.
    Συνήθως έχουμε τέσσερα πηδάλια, δύο ανεξάρτητα flaps στη μέση και δύο ανεξάρτητα ailerons στις άκρες. Μερικά νεώτερα σχέδια, έχουν και ενδιαμέσως ακόμα από ένα πηδάλιο, που έχει διπλό ρόλο και flaps και aileron.

    Οι κινήσεις που θέλουμε είναι οι εξής:

    Απλή μεταβολή της καμπυλότητας της αεροτομής, περίπου 2-3  χιλιοστά επάνω (για ταχύτητα) και 3-6 προς τα κάτω (για αργή θερμική πτήση). Και τα τέσσερα πηδάλια μετατοπίζονται  μαζί προς την ίδια φορά, με διακόπτη τριών θέσεων.

    Επίσης μεταβολή της καμπυλότητας, μόνο προς τα κάτω, με την κίνηση up elevator, και λέγεται snap flap. Όπως βλέπουμε στα δέσμια ακροβατικά.

    Θέση butterfly, για την προσγείωση, τα δύο flaps όσο πιο κάτω είναι εφικτό, και τα δύο ailerons, μερικά χιλιοστά προς τα επάνω.

    Κίνηση των δύο flaps σαν ailerons, μαζί με τα κανονικά ailerons.

    Τα ανεμόπτερα που απογειώνονται με νήμα, έχουν επι πλέον απαιτήσεις στην προς τα κάτω καμπυλότητα των πηδαλίων, π.χ. 13 χιλ, για να ενισχύεται η τάσης του νήματος στο τράβηγμα.

    Ολες οι παραπάνω περιπτώσεις ζητούν αντιστάθμισμα μερικών χιλιοστών από το elevator.

    Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στις πολλές μίξεις που είναι απαραίτητες για να γίνονται όσα περιέγραψα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    akis19861986
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 6


    « Antwort #17 am: Sonntag, 24 Mai 2020, 17:08:16 »

     Thumbs up
    Gespeichert
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 33


    « Antwort #18 am: Dienstag, 7 Nov 2023, 09:22:15 »

    καλησπερα σας . διαβαζοντας το θεμα αυτο αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα . με το που απογειωνεται το αεροπλανο πεταει 20 μετρα τραβαει αριστερα και πεφτει με τη μυτη.
    ειχα αλλαξει το αριστερο σερβο του aileron γιατι ειχε κολλησει αλλα δε το κολλησα στο φτερο .το στερεωσα με μονωτικη ,καλλυμενο.
    το προβλημα θεωρειται οτι ειναι στο κεντρο βαρους?
    'Η πρεπει να ρυθμισω το αριστερο aileron να τριμαριστει ποιο κατω ωσθε να τραβει δεξιοτερα?

    γενικα τα τριμαρισματα πως πρεινα ειναι,εχουμε καν βιντεο?

    το αεροπλανο ειναι multiplex cub περιπου στο 1 μετρο φτερο.τ/κ εχω fly sky.
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #19 am: Dienstag, 7 Nov 2023, 18:22:46 »

    Πριν ασχοληθούμε με τα ailerons ή κάποιο σκεύρωμα, ή το κέντρο ισορροπίας, σε παρακαλώ πες μου αν είναι με κινητήρα εσωτ. καύσης, ή ηλεκτροκίνητο, και αυτό που έχει τι μέγεθος έχει και ποιό είναι το μέγεθος της έλικας (διάμετρος και βήμα)  

    Επίσης διευκρίνησε όταν λες ότι πετάει 20 μέτρ και μετά στρίβει αριστερά, αυτά τα 20 πρώτα μέτρα πετάει ευθεία και οριζόντια ή η κλίση αρχίζει νωρίτερα;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 33


    « Antwort #20 am: Dienstag, 7 Nov 2023, 18:49:46 »

    Πριν ασχοληθούμε με τα ailerons ή κάποιο σκεύρωμα, ή το κέντρο ισορροπίας, σε παρακαλώ πες μου αν είναι με κινητήρα εσωτ. καύσης, ή ηλεκτροκίνητο, και αυτό που έχει τι μέγεθος έχει και ποιό είναι το μέγεθος της έλικας (διάμετρος και βήμα)  

    Επίσης διευκρίνησε όταν λες ότι πετάει 20 μέτρ και μετά στρίβει αριστερά, αυτά τα 20 πρώτα μέτρα πετάει ευθεία και οριζόντια ή η κλίση αρχίζει νωρίτερα;


    κινητηρα ηλεκτρικο και η ελικα ειναι 9χ6 APC γκρι λεπτη.
    απο την αρχη ειχε παρει μεντα αριστερη ελαφρυα αλλα μετα πηρε αποτομα.
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #21 am: Mittwoch, 8 Nov 2023, 11:22:38 »

    Το να εκτρέπεται ένα μοντέλο προς τα αριστερά, μπορεί να οφείλεται σε δύο ακόμα αιτίες, απ’ ότι αν εκτρέπεται δεξιά.
    Και οι επί πλέον αυτές αιτίες είναι η ροπή του μοτέρ και το ελικόρευμα.
    Και δεν το αποκλείουμε αφού η αριστερή εκτροπή αρχίζει με ελαφρά κλίση, και μετά εκδηλώνεται σαν αριστερή βύθιση.
    Και όταν η έλικα φαίνεται αρκετά μεγάλη για τέτοια διάσταση αεροπλάνου

    Όταν πετούσαμε στον Μαραθώνα την δεκαετία του 80, φέρανε ένα Citabria με δυνατό κινητήρα .40, το οποίο μόλις ξεκολλούσε από τον διάδρομο, έκανε (μισό) αριστερό ρολλ και έσκαγε ανάποδα. Δεν μπορούσαν να το κρατήσουν οριζόντιο ούτε τα πηδάλια κλίσης.

    Αλλά πριν οριστικοποιήσουμε την αιτία, πρέπει να εξετάσεις
    Α) είναι τα δύο πηδάλια κλίσης στην ουδέτερη θέση τους ως προς την αεροτομή; Μήπως οι ντίζες έχουν τζόγο; Μήπως ο τρόπος που είναι στερεωμένο στους μεντεσέδες, αφήνει κάποιο σκαλοπάτι που δημιουργεί αυξημένη οπισθέλκουσα;
    Β) είναι το πηδάλιο διεύθυνσης κεντραρισμένο ακριβώς στον άξονα του σκάφους; Είκναι το σταθερό πτερύγιο (fin) και αυτό στην ευθεία; Μήπως είναι σκευρωμένο;
    Γ)  μηπως υπάρχει σκεύρωμα στο φτερό ή στο οριζόντιο σταθερό ή τα δύο τμήματα του πηδάλιου ανόδου καθόδου δεν είναι στο ίδιο επίπεδο;
    Δ) μήπως το αριστερό τμήμα του φτερού είναι βαρύτερο από το δεξί; Το φτερό κάθεται στην άτρακτο συμμετρικά (δεξιά-αριστερά):
    Ε) Ο άξονας του μοτέρ σκοπεύει ευθεία μπροστά, ή λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά;

    Αφού γνωρίζεις ότι πρόκειται να εκτραπεί προς τα αριστερά, ξέρεις να διορθώνεις από νωρίς με τα πηδάλια κλίσης προς τα δεξιά για να κρατηθεί οριζόντιο;
    Μήπως τα πηδάλια κλίσης δεν έχουν διαφορική κίνηση, ή αντίθετη διαφορική κίνηση, οπότε δίνοντας σήμα για δεξιά, εκτρέπουν αντίθετα την μύτη;
    Σε ένα φτερό με αεροτομή με επίπεδη κάτω επιφάνεια, το πηδάλιο κλίσης που ανεβαίνει πρέπει να στρέφει σε διπλάσια γωνία από αυτό που κατεβαίνει.
    Μήπως τα δύο πηδάλια είναι ρυθμισμένα να εκτρέπονται αντίθετα από το σήμα;
    Και μία τελευταία υποψία, είναι αν το μοντέλο είναι scale, ίσως οι επιφάνειες της ουράς να είναι μικρές για σταθερή πτήση.
    Δώσε μας link να δούμε το αεροπλάνο σε φωτογραφία του κατασκευαστή

    Κάποτε αγόρασα από ένα Γερμανικό Hobby Shop στην έκθεση του Dortmund ένα μικρό ηλεκτροκίνητο διπλάνο, Pits Special με άτρακτο profile (σανίδα). Οταν ξαναπήγα την επόμενη χρονιά στην έκθεση του λέω: Θέλω να σου πω κάτι για το διπλάνο. Μου απαντάει: ξέρω τι θέλεις να μου πεις ότι δεν πετάει καλά. Το ξέρουμε.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 243



    WWW
    « Antwort #22 am: Mittwoch, 8 Nov 2023, 21:12:00 »

    καλησπερα σας . διαβαζοντας το θεμα αυτο αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα . με το που απογειωνεται το αεροπλανο πεταει 20 μετρα τραβαει αριστερα και πεφτει με τη μυτη.
    ειχα αλλαξει το αριστερο σερβο του aileron γιατι ειχε κολλησει αλλα δε το κολλησα στο φτερο .το στερεωσα με μονωτικη ,καλλυμενο.
    το προβλημα θεωρειται οτι ειναι στο κεντρο βαρους?
    'Η πρεπει να ρυθμισω το αριστερο aileron να τριμαριστει ποιο κατω ωσθε να τραβει δεξιοτερα?

    γενικα τα τριμαρισματα πως πρεινα ειναι,εχουμε καν βιντεο?

    το αεροπλανο ειναι multiplex cub περιπου στο 1 μετρο φτερο.τ/κ εχω fly sky.

    το πιθανοτερο σεναριο ειναι οτι το αεροπλανο πεταει μια χαρα, αλλα πρέπει να κολλησεις το σερβο πανω στο φτερο και μην το στηριζεις με μονωτικη! Ειλικρινα πως το σκεφτηκες να κρατησεις σερβο που δινει κινηση σε πηδαλιο με μονωτικη? σε γενικα πλαισια βρες καποιον εμπειρο να δει το αεροπλανο, πως το εχεις σεταρει και γενικα να σου πει καποια πραγματα για να μπορεσεςι να το χαρεις!
    Gespeichert

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 33


    « Antwort #23 am: Samstag, 11 Nov 2023, 17:09:35 »

    καλησπερα σας . διαβαζοντας το θεμα αυτο αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα . με το που απογειωνεται το αεροπλανο πεταει 20 μετρα τραβαει αριστερα και πεφτει με τη μυτη.
    ειχα αλλαξει το αριστερο σερβο του aileron γιατι ειχε κολλησει αλλα δε το κολλησα στο φτερο .το στερεωσα με μονωτικη ,καλλυμενο.
    το προβλημα θεωρειται οτι ειναι στο κεντρο βαρους?
    'Η πρεπει να ρυθμισω το αριστερο aileron να τριμαριστει ποιο κατω ωσθε να τραβει δεξιοτερα?

    γενικα τα τριμαρισματα πως πρεινα ειναι,εχουμε καν βιντεο?

    το αεροπλανο ειναι multiplex cub περιπου στο 1 μετρο φτερο.τ/κ εχω fly sky.

    το πιθανοτερο σεναριο ειναι οτι το αεροπλανο πεταει μια χαρα, αλλα πρέπει να κολλησεις το σερβο πανω στο φτερο και μην το στηριζεις με μονωτικη! Ειλικρινα πως το σκεφτηκες να κρατησεις σερβο που δινει κινηση σε πηδαλιο με μονωτικη? σε γενικα πλαισια βρες καποιον εμπειρο να δει το αεροπλανο, πως το εχεις σεταρει και γενικα να σου πει καποια πραγματα για να μπορεσεςι να το χαρεις!


    το αεροπλανο ειναι φοαμ και μπαινει πολυ σφηνωτα το σερβο.ο πρηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε κολλημενο το σερβο που χαλασε και μου βγηκε το λαδι να το αλλαξω γιαυτο δε κολλησα το νεο.
    θα δουμε αυριο με καποιους πιο εμπειρους,.
    Gespeichert
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 243



    WWW
    « Antwort #24 am: Samstag, 11 Nov 2023, 18:30:41 »

    το κολλάς με θερμοκολλα κι αν χρειαστει να βγει, το βγάζεις με οινοπνευμα Thumbs up
    Gespeichert

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    akissofronas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 33


    « Antwort #25 am: Sonntag, 12 Nov 2023, 18:05:56 »

    το κολλάς με θερμοκολλα κι αν χρειαστει να βγει, το βγάζεις με οινοπνευμα Thumbs up

    α οριστε μαθαμε και κατι.ευχαριστω πολυ.

    κανα simulator free μπορω να βρω πουθενα?? laugh
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Thema: Αρχαριος σε flaps και aileron...
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 24 Zugriffen.