Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.541 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 13:16:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 13:16:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304541
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 112
    Συνολικά: 115
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Απορία για φροντίδα 3,7 lipo  (Αναγνώστηκε 4135 φορές)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 19 Δεκ 2012, 10:39:45 »

    Συνοψίζοντας θα σου πρότεινα για το στάδιο που βρίσκεσαι:

    1) Κράτα τον κανόνα των 3ών λεπτών.
    2) Μετά την πτήση μέτρα μία φορά με το πολύμετρο. Λογικά θα βρείς την τάση γύρω στα 3.80-3.85 οπότε και είσαι άρχοντας. Εκεί είναι ένδειξη ότι δεν την ζόρισες στην πτήση και η τάση αυτή είναι μια χαρά για storage. Την ξαναφορτίζεις περίπου όταν θα ξαναπετάξεις.

    ΔΕΝ χρειάζεται εκφόρτιση μετά την πτήση. Ο φορτιστής την γεμίζει σωστά από όπου και να ξεκινήσει. Εκφόρτιση σε storage κάνουμε όταν θα μείνει καιρό εκτός λειτουργίας.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 19 Δεκ 2012, 11:10:55 από Skynet » Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    helimaniac
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 19 Δεκ 2012, 11:50:47 »

    Συνοψίζοντας θα σου πρότεινα για το στάδιο που βρίσκεσαι:

    1) Κράτα τον κανόνα των 3ών λεπτών.
    2) Μετά την πτήση μέτρα μία φορά με το πολύμετρο. Λογικά θα βρείς την τάση γύρω στα 3.80-3.85 οπότε και είσαι άρχοντας. Εκεί είναι ένδειξη ότι δεν την ζόρισες στην πτήση και η τάση αυτή είναι μια χαρά για storage. Την ξαναφορτίζεις περίπου όταν θα ξαναπετάξεις.

    ΔΕΝ χρειάζεται εκφόρτιση μετά την πτήση. Ο φορτιστής την γεμίζει σωστά από όπου και να ξεκινήσει. Εκφόρτιση σε storage κάνουμε όταν θα μείνει καιρό εκτός λειτουργίας.

    ok .επειδή έχω και κάποιες 3 σέλες που δεν τις χρησιμοποιώ. Τι είναι καλύτερο να κάνω? εκφόρτιση ή storage και ποιά είναι η διαφορά τους?
    Καταγράφηκε

    Ο αετός πεθαίνει στον αέρα-το ελικόπτερο πεθαίνει από εσένα
    honey bee king 2
    blade msr
    blade mcpx
    blade SR
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318


    HI ALL


    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 09:13:05 »

    ποτε δεν εκφορτιζουμε τις λιπο κατω απο 3,8βολτ ανα στοιχειο, καταστρεφονται! κανε storage.
    Καταγράφηκε

    live simply, so other people can simply live!
    helimaniac
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 09:50:20 »

    Ok με κατατοπίσατε.thanks Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ο αετός πεθαίνει στον αέρα-το ελικόπτερο πεθαίνει από εσένα
    honey bee king 2
    blade msr
    blade mcpx
    blade SR
    helimaniac
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 10:18:58 »

     

    2) Οι φορτιστές της e-flight είναι ταχυφορτιστές και δεν φορτίζουν τόσο σωστά όσο ένας ψηφιακός με σωστή συνδεσμολογία. Φαντάζομαι ότι χρησιμοποιείς τον τετραπλό της celectra που δίνεται με το msr. Επειδή τον βρίσκω βολικό τον χρησιμοποιώ και εγώ στο σπίτι, όμως τον έχω ανοίξει και έχω ρυθμίσει τα εσωτερικά τριμ σε φόρτιση με το ελάχιστο δυνατό ρεύμα (που όπως μέτρησα με αμπερόμετρο είναι γύρω στα 170 mΑ).
      [/quote] Το παραπάνω είναι παράθεση από τον ''Skynet''

    Και κάτι ακόμα. Προσπάθησα και γω να ανοίξω τον τετραπλό φορτιστή που δίνεται με το msr αλλά φοβήθηκα μην τον σπάσω. Από την μία μεριά άνοιξε αλλά από τη άλλη δεν το κατάφερα και δεν ήθελα να βάλω πολύ δύναμη. Θέλει κάποιο ειδικό τρόπο για να τον ανοίξεις και είναι εύκολη αυτή η μετατροπή?
    Καταγράφηκε

    Ο αετός πεθαίνει στον αέρα-το ελικόπτερο πεθαίνει από εσένα
    honey bee king 2
    blade msr
    blade mcpx
    blade SR
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 12:35:19 »



    2) Οι φορτιστές της e-flight είναι ταχυφορτιστές και δεν φορτίζουν τόσο σωστά όσο ένας ψηφιακός με σωστή συνδεσμολογία. Φαντάζομαι ότι χρησιμοποιείς τον τετραπλό της celectra που δίνεται με το msr. Επειδή τον βρίσκω βολικό τον χρησιμοποιώ και εγώ στο σπίτι, όμως τον έχω ανοίξει και έχω ρυθμίσει τα εσωτερικά τριμ σε φόρτιση με το ελάχιστο δυνατό ρεύμα (που όπως μέτρησα με αμπερόμετρο είναι γύρω στα 170 mΑ).
      
    Το παραπάνω είναι παράθεση από τον ''Skynet''

    Και κάτι ακόμα. Προσπάθησα και γω να ανοίξω τον τετραπλό φορτιστή που δίνεται με το msr αλλά φοβήθηκα μην τον σπάσω. Από την μία μεριά άνοιξε αλλά από τη άλλη δεν το κατάφερα και δεν ήθελα να βάλω πολύ δύναμη. Θέλει κάποιο ειδικό τρόπο για να τον ανοίξεις και είναι εύκολη αυτή η μετατροπή?
    [/quote]

    Θα σου απαντήσω Σ/Κ με φωτό. Πάντως κάνεις πολύ καλά και ενδιαφέρεσαι να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τις λίπο. Έτσι θα πετύχεις:
    α) οικονομία
    β) καλύτερες πτήσεις, αφού θα έχεις υψηλή τάση σε όλη την πτήση (περισσότερες και σταθερές στροφές)
    γ) ασφάλεια, αφού θα μπορείς να διαπιστώσεις έγκαιρα τα συμπτώματα όταν "κάτι δεν πάει καλά"
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 14:12:49 »

    3.8 ή 3.7 είναι το κατώτερο όριο για κάθε κελί;
    Επίσης φόρτιση κάνουμε πάντα με 1C ή ανάλογα την μπαταρία; κάποιες λένε 1 οι νάνοτεκ μέχρι 5 και κάποιες 8C.
    δηλαδή μία νάνοτεκ 2200mah 5C μπορεί να φορτιστεί με 2,2 Χ 5 = 11Α;;;;;;
    Πόσες τέτοιες φορτίσεις θα αντέξει;
    Ποιο είναι το ασφαλές όριο για κάθε μπαταρία; καλά μια 1C θα φορτιστεί με 1C.
    μία 2200 5C;;; με 2,2Α=1C φορτίζει balance σε 1 ωρα και 15 λεπτά.
    Δοκίμασα με 3,3A=1,5C φόρτισε σε 20 λεπτά. Είναι λογικά όλα αυτά;;;
    Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 14:44:42 »

    3.8 ή 3.7 είναι το κατώτερο όριο για κάθε κελί;
    Επίσης φόρτιση κάνουμε πάντα με 1C ή ανάλογα την μπαταρία; κάποιες λένε 1 οι νάνοτεκ μέχρι 5 και κάποιες 8C.
    δηλαδή μία νάνοτεκ 2200mah 5C μπορεί να φορτιστεί με 2,2 Χ 5 = 11Α;;;;;;
    Πόσες τέτοιες φορτίσεις θα αντέξει;
    Ποιο είναι το ασφαλές όριο για κάθε μπαταρία; καλά μια 1C θα φορτιστεί με 1C.
    μία 2200 5C;;; με 2,2Α=1C φορτίζει balance σε 1 ωρα και 15 λεπτά.
    Δοκίμασα με 3,3A=1,5C φόρτισε σε 20 λεπτά. Είναι λογικά όλα αυτά;;;

    Όταν μετά την πτήση μετράμε την μπαταρία (χωρίς να δίνει ρεύμα σε μοτέρ) και τη βρίσκουμε 3.8 volt αυτό σημαίνει ότι προς το τέλος της πτήσης θα έπεσε κάπου κοντά στα 3.5 volt (από ότι εκτιμώ, πάει καιρός που το μελετούσα με data logger και δεν θυμάμαι τις ακριβείς τιμές). Από 3.5 και κάτω η μπαταρία λίπο ζορίζεται, κάτω από τα 3.2 αν πέσει μερικές φορές καταστρέφεται.

    Όταν ο κατασκευαστής λέει π.χ. 1C φόρτιση, αυτός είναι ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ρυθμός φόρτισης. Στην πράξη ΟΣΟ πιο αργά φορτίζεται ΤΟΣΟ το καλύτερο. Και νομίζω ότι αυτός είναι γενικός κανόνας. Προσωπικά όταν πριν από πτήση έχω και επισκευές στον πάγκο και ξέρω ότι θα είμαι αρκετές ώρες στο εργαστήριο να παρακολουθώ, φορτίζω με τους πολλούς φορτιστές μου με ρυθμό C/3 σαν να σιγοβράζω σάλτσα για μακαρόνια.  laugh
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 14:57:41 »

    Στα 5C maximum charge όμως τί κάνουμε αν βιαζόμαστε; Με πόσα Α βάζουμε να φορτίσει μία 2.2mah με ασφάλεια και χωρίς να χαλάμε την μπαταρία;
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 20:18:46 από Bladedancer (hi-fly) » Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Απορία για φροντίδα 3,7 lipo
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.