Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 06:39:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 06:39:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 112
    Συνολικά: 113
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 30 31 32 [33] 34 35 36 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126164 φορές)
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #480 στις: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 09:47:20 »

    Μπράβο Έκτορα! Επιτέλους το πουλί πέταξε καταπληκτικά!!! Καλές πτήσεις στη συνέχεια! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #481 στις: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 11:07:37 »

    ΜΠΡΑΒΟ!!!!! ΕΚΤΟΡΑ  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Συγχαρητήρια!Φοβερό!... σου εύχομαι να το χαρείς!
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που μετά απο τόση δουλειά που του έκανες, δεν έκανες πίσω και το σήκωσες στον αέρα!
    Τα νέα αυτά ( φωτογραφίες - βίντεο ) είναι ο,τι πρέπει για ένα δύσκολο Δευτεριάτικο πρωινό  buck2

    Ευχαριστούμε Δημήτρη - πράγματι βοηθά να βγαίνει η Δευτέρα! Με βάση τη δική μας λογική, οτιδήποτε μπορεί να πετάει, ανήκει στον αέρα.
    Εάν σπάσει έσπασε - c'est la vie!
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #482 στις: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 11:15:37 »

    Έκτορα άπαιχτος. Thumbs up
    Καλές πτήσεις να έχεις.
    Όταν λες ότι είναι δύσκολο στην τροχοδρόμηση λόγο ελατηρίου τι εννοείς?


    Δημήτρη ευχαριστούμε! Είναι πολλά και διάφορα - συνδυασμός πραγμάτων. Όταν ο ουραίος πατά "ελαφριά", έχει τροχό μεγάλης πρόσφυσης και ελατήρια στα συρματόσχοινα, τότε είτε υπάρχει κάποιο lag μεταξύ της εντολής στριψίματος και της αντίδρασης του αεροπλάνου είτε "free-castoring" προερχόμενο από πλάγιες ριπές. Ειδικά κατά τις τελευταίες, το scale rudder (μικρής επιφάνειας και κίνησης - σε αντίθεση με κάποιο ακροβατικό σκάφος...) δε φτάνει να υποβοηθήσει ενεργά την κατευθυντικότητα. Τότε έχουμε πολύ zig-zag κατά την τροχοδρόμιση (δες το rudder στο video) ή/και στραβές απο-προσγειώσεις (βλ. πάλι το video). Έτσι αρχίζουμε προβληματάκια με τα σκέλη/ατυχήματα/ξυσίματα, κλπ - όπως αποδείξαμε και στους εαυτούς μας...

    Και επειδή τα παράσημα δεν τα έπαιρνε μόνον ο Hartmann, έχουμε και λέμε (για τους.... γνώστες):
    1. Ξυσμένο ακροπτερύγιο (=Σιδηρούν Σταυρός)
    2. Ξεκολλημένη ράγα σκέλους (+ Διπλά Ξίφη)
    3. Φαγωμένη θύρα σκέλους (+ Oak Leaves)
    4. Φαγωμένη ζάντα (+ 2α Oak Leaves)
    5. Σπασμένο gun cover, από βλακεία μεταφοράς του φτερού  (ΜΕΣΑ στη θήκη του, γ@μ* τα Revoc) (+ διαμάντια)

    Απολογισμός: 2 πτήσεις - 2 ημέρες δουλειά.  Θυμός

    Welcome to Warbirds. Tongue


    * 2015-04-26 16.56.53.jpg (34.9 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 584 φορές.)

    * 2015-04-27 11.32.06.jpg (30.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 602 φορές.)

    * 2015-04-27 11.32.17.jpg (10.75 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 592 φορές.)

    * 2015-04-27 11.32.51.jpg (16.13 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 595 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 12:27:09 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #483 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 14:58:48 »

    Αφότου ευχαριστηθήκαμε τα "παράσημα"  Sad δουλειά για επισκευή...

    1. Καθάρισμα και στοκάρισμα ακροπτερυγίου. Σκεφτόμαστε να τοποθετήσουμε ένα τόξο/skid από στραβωμένη μεταλλική ντίζα για να μην έχουμε επαναλαμβανόμενες "εκπλήξεις" στον μέλλον... Ή φύλλο Litho που θα ξύνεται αυτό...



    * 2015-05-01 20.40.43.jpg (37.66 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 553 φορές.)

    * 2015-05-01 20.45.22.jpg (10.31 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 535 φορές.)

    * 2015-05-05 12.52.14.jpg (32.45 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 545 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #484 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 14:59:29 »

    2. Κόλληση ράγας σκέλους και pinning με καρμπονάκι. Εδώ να πούμε πως είχαμε διαβάσει για την αδύναμη κόλληση των Κινέζων πρίν καν αρχίσουμε τη συναρμολόγηση του κίτ, αλλά αποφύγαμε να κάνουμε το pinning προτού ξεκολλήσει για πρώτη φορά η ράγα (όπως εδώ) καθότι θα έπρεπε να "βιάσουμε" την υπάρχουσα εργοστασιακή κόλληση - άνευ λόγου: ξέραμε ότι αργά η γρήγορα θα παραδώσει και περιμέναμε.... στωικά!

    Μετά το ξεκόλλημα, μας έδωσε επιτέλους χέρι - βάλαμε ένα ίσιο κατσαβίδι για να ανοίξουμε το διάκενο και ρίξαμε μέσα αραιωμένη (με οινόπνευμα) epoxy των 2 ωρών για να τρέξει μέσα στη χαραμάδα. Πιάσιμο με πίεση (μανταλάκι) για να ποτίσει καλά το ξύλο τριχοειδώς. Τέλος,  τρύπημα και τοποθέτηση τα καρμπονάκια των 3mm.

    Εδώ να πούμε ότι αφήνοντας αρκετά μακρύτερα σωληνάκια του πνευματικού σκέλους δε χρειάστηκε καθολική αφαίρεση ο μηχανισμός - αφήσαμε το κυλινδράκι μόνον, εάν και θα μπορούσαμε να αφήσουμε όλο το σκέλος..

    Σημ. Ευχαριστούμε τον Π. Σοφό που μας έδωσε τη βέργα carbon μέσα στο ΣΚ και έτσι δε χάσαμε χρόνο ψάχνωντας στην αγορά..  Thumbs up


    * 2015-05-01 20.28.49.jpg (16.75 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 542 φορές.)

    * 2015-05-01 20.36.58.jpg (18.18 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 540 φορές.)

    * 2015-05-04 20.00.22.jpg (39.04 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 530 φορές.)

    * 2015-05-04 20.12.40.jpg (38.84 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 540 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #485 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 15:01:05 »

    3 & 4. Φαγωμένη θύρα - καθαρίστηκε, στοκαρίστηκε και ξαναβάφτηκε. Η ζάντα περάστηκε με πινελάκι να κρυφτεί το λευκό πλαστικό λόγω απόξεσης. Μήπως θα έπρεπε να κολλήσουμε και τα λάστιχα στη ζάντα..;

    5. Επισκευή με λεπτόρρευστη CA και υαλόπανο των 25gr (πάλι ευχαριστούμε τον Π. Σοφό που μας χάρισε 1 κομμάτι να κάνουμε γρήγορα δουλειά). Για να γίνει αυτό, έπρεπε να ξεκολληθεί από το φτερό  Θυμός, Μετά, γυαλοχαρτάρισμα, στοκάρισμα, επανακόλληση και βάψιμο...


    * 2015-05-05 09.04.02.jpg (32.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 537 φορές.)

    * 2015-05-01 19.59.54.jpg (36.7 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 543 φορές.)

    * 2015-05-01 20.00.01.jpg (53.7 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 551 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 15:14:30 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #486 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 15:27:42 »

    1. Για τα ακροπτερίγια μπορείς να βάλεις τα τριγωνικά horns που βάζεις και στα πιδάλια. Οταν φαγωθούν τα αντικαθηστάς.
    2. Οι ενισχύσεις που κάνεις στις "φωλίες" σε μια ίδια προσγείωση δεν θα αντέξουν
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #487 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 17:21:10 »

    1. Για τα ακροπτερίγια μπορείς να βάλεις τα τριγωνικά horns που βάζεις και στα πιδάλια. Οταν φαγωθούν τα αντικαθηστάς.
    2. Οι ενισχύσεις που κάνεις στις "φωλίες" σε μια ίδια προσγείωση δεν θα αντέξουν
     Thumbs up

    Γιάννη με πρόλαβες, έχω ακριβώς τα ίδια σχόλια

    Το carbon έχει αντοχή στην έλξη και την σύνθλιψη (δηλαδή κατά μήκος), όχι στην κάμψη και την στρέψη

    Προτείνω μεταλλική ντίζα αντί για carbon
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #488 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 17:52:39 »

    1. Για τα ακροπτερίγια μπορείς να βάλεις τα τριγωνικά horns που βάζεις και στα πιδάλια. Οταν φαγωθούν τα αντικαθηστάς.
    2. Οι ενισχύσεις που κάνεις στις "φωλίες" σε μια ίδια προσγείωση δεν θα αντέξουν
     Thumbs up

    Ευχαριστώ για τα σχόλια Mog:
    1. Τα horns τα σκέφτηκα, αλλά αποφάσισα να φτιάξω κάτι που θα φαίνεται λίγοτερο (??) στον αέρα.
    2. Στην ουσία δεν είναι ενίσχυση του ξύλου (ίσα-ίσα, θα το κάνει delaminate) αλλά της κακής κόλλησης... Θα δείξει - δεν το έχω ξανακάνει..  Ντροπή


    * 2015-05-05 17.47.34.jpg (11.85 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 509 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #489 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 17:57:15 »

    Γιάννη με πρόλαβες, έχω ακριβώς τα ίδια σχόλια
    Το carbon έχει αντοχή στην έλξη και την σύνθλιψη (δηλαδή κατά μήκος), όχι στην κάμψη και την στρέψη
    Προτείνω μεταλλική ντίζα αντί για carbon

    Νίκο έχεις δίκιο από μιας πλευράς. Αλλά εδώ η "ενίσχυση" δεν πάει να πάρει κάμψεις, αλλά να αντισταθεί σε διατμητικές δυνάμεις που πάνε να ξεκολλήσουν τις οριζόντιες βάσεις από τα ply ribs. Κάτι σαν οδοντογλυφίδες στο firewall.

    Μεταξύ μας, περιμένουμε πολλές (και χειρότερες...) τέτοιες προσγειώσεις. Αλλά σκεφτήκαμε ότι καλύτερα να ξεκολλάνε τα rails παρά να βγούν τα ribs (ή να σπάσουν τα πλαστικά των Robart...). Θα έχουμε ευκαιρία να δοκιμάσουμε και.... άλλες λύσεις στο αριστερό σκέλος (δεν το πειράξαμε) - βάσει των συμβουλών σας.

    Ευχαριστούμε και πάλι!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #490 στις: Τετάρτη, 6 Μάι 2015, 09:00:53 »

    Εύχομαι να ΜΗΝ κάνεις πολλές και ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ προσγειώσεις, μιας και σε αεροπλάνα τόσων κιλών κάθε "βαριά" προσγείωση είναι και μία ζημιά. Μπορεί να υποχωρήσει η βάση αλλά παράλληλα θα έχεις και ζημιά στο φτερό. Συνεπώς άσε τα χαζά και ξέχνα τις βαριες. Το αεροπλάνο θα πρέπει να έρχεται βιλούδο  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Michalis Leoutsakos.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 357



    « Απάντηση #491 στις: Τετάρτη, 13 Μάι 2015, 13:47:15 »

    Kαλησπέρα Eκτορα, παρα πολύ ωραία δουλειά έχεις κάνει και πέταξε καταπληκτικά,  Cheesy Thumbs up
    μακάρι να καταφέρω να έχω και εγώ το ίδιο αποτέλεσμα στο τέλος με το δικό μου !!!
    Καλές πτήσεις στη συνέχεια!
    Καταγράφηκε

    Mιχαλης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #492 στις: Παρασκευή, 15 Μάι 2015, 02:19:23 »

    Μιχάλη σε ευχαριστούμε - ελπίζουμε να αποτελεί παρακίνηση το παρόν thread/build για σένα - όπως για εμάς τα thread του panioul, του w1ndsurfer και του dgiatr.

    Το δικό σου στην 1/4 θα είναι.... κότα μην ανησυχείς...!

    Καλή συνέχεια στην κατασκευή.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #493 στις: Κυριακή, 31 Μάι 2015, 15:59:41 »

    Μετά από αρκετά μεγάλη απουσία στο thread, επιστρέφουμε με μερικά τελειώματα πριν το Scale Meeting '15...

    Για να τελειώσουμε με τα ζυγίσματα (θυμίζουμε ότι πέταξε λίγο πισόβαρα και με αρκετό down trim), τοποθετήσαμε 200gr στο cowl - μετά και από παραίνεση των παρευρισκομένων (βλ. Θανάσης).

    Η τοποθέτηση έγινε ως εξής:
    - Μετά από επίσκεψη σε κυνηγετικό μαγαζί, πήραμε 2kg σκάγια 10-άρια (τα πιο μικρά).
    - Χρησιμοποιήσαμε τη μαστίχα δομικών με την οποία κολλήσαμε και το baffle - και η οποία έχει κάποια ελαστικότητα και πέφτει εύκολα.
    - Απλά ρίξαμε στο εσωτερικό του χείλους προσβολής τα σκάγια (προ-ζυγισμένα 200gr) και μετά βάλαμε αρκετή μαστίχα από πάνω, ανακατεύοντας με το δάκτυλο ώστε να γίνει ένα ομοιογενές "μωσαικό".

    Η επιλογή να κολληθούν στο cowl - παρότι λάθος από θεωρητικής πλευράς - έγινε συνειδητά προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε το συνολικό πρόσθετο βάρος. Όμως, η προσεκτική προετοιμασία για την κόλληση του cowl ring (τρίψιμo GFR, καθάρισμα από κεριά με οινόπνευμα, τρύπημα ξύλου για να ποτίσειι καλά η κόλλα, micro-fibers στα φιλέτα) μας κάνουν να ελπίζουμε ότι δε θα "σπάσει" από τους κραδασμούς και τις αδράνειες.. Είδομεν...


    * 2015-05-31 13.43.28.jpg (30.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 256 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #494 στις: Κυριακή, 31 Μάι 2015, 17:47:29 »

    Εκτορα καλή προσέγγιση, αν θέλεις ωστόσο να βγάλεις το βάρος κάποια στιγμή;
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 30 31 32 [33] 34 35 36 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.