Aeromodelling GR

Το αερομοντελιστικό εργαστήρι => Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: 3DJunk στις Τρίτη, 31 Μάι 2005, 22:07:38



Τίτλος: JR Rx 770S
Αποστολή από: 3DJunk στις Τρίτη, 31 Μάι 2005, 22:07:38
Γεια σας,

Εκανα μερικα τεστ εμβελειας με τους δεκετες μου τις προαλλες. Aκολουθησα τις οδηγιες τοσο της Μacgregor οσο και της Horizon για τα τεστ. Ενω ολοι εχουν εμβελεια ενω των 70 βηματων με κλειστη κεραια, ο 770S που ειναι ενας απο τους καινουργιους μου, στα 50 βηματα περιπου δεν δεχεται σημα. Δεν προκειται να τον χρησιμοποιησω σε κανονικο θερμικο μοντελο, σκεφτομουν ομως να τον χρησιμοποιησω σε ενα ηλεκτρικο. Δεδομενου οτι το ηλεκτρικο πεταει σχετικα κοντα, τι λετε να τον χρησιμοποιησω?

Χαιρετισμους,

Νικος


Τίτλος: Απ: JR Rx 770S
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τετάρτη, 1 Ιούν 2005, 00:40:51
Αν θυμάμαι καλά από το 1996 Νίκο είσαι αρκετά ψηλός, οπότε 50 βήματα περνάνε τα 30m άρα πρέπει να είσαι εντάξει. Ο κάθε δέκτης μπορεί να έχει διαφορετική συμπεριφορά στο ground test και κυρίως μετράει η αλλαγή της συμπεριφοράς του. Αν η κεραία ήταν στο έδαφος μπορεί επίσης να επηρεαστεί.

Δες και το "αντίπαλον δέος" http://www.futaba-rc.com/faq/faq-q331.html αλλά και το βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-058.htm.

Υ.Γ. Τα αερομοντέλα, ανεξάρτητα από την ύπαρξη ή όχι (ανεμόπτερα) και το είδος κινητήρα (εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικός, λάστιχο, jet κ.α), όπως και ανεξάρτητα από το την ύπαρξη ή μη (F/F) και το είδος του συστήματος ελέγχου (C/L, R/C) είναι "κανονικά" εφόσον δεν είναι εκτός προδιαγραφών μεγέθους, βάρους και κινητήρα.


Τίτλος: Απ: JR Rx 770S
Αποστολή από: DeltaMan στις Πέμπτη, 2 Ιούν 2005, 13:26:16
Απίστευτη συμπεριφορά για έναν τέτοιο Δέκτη ...  >:(
Πάντως πράγματι άν σηκώσεις την κεραία Κανονικά και κρατάς και τον πομπό με την κεραία του Κατακόρυφη (κλειστή βέβαια) , ίσως εντυπωσιαστείς απο την αλλαγή ...
Γράψε μας τα αποτελέσματα για να ξέρουμε και εμείς ...
Η μπαταρία του ήταν Φορτισμένη ?