Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 16:36:11

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 16:36:11

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 20
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Αγορά εκπαιδευτικού  (Letto 17074 volte)
    cr0c0dil3
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 64



    « il: Mercoledì, 12 Set 2007, 14:02:06 »

    Μετά από τον realflight G3.5 , ένα lama v4 και ένα caliber 3 της kyosho θερμικό, σκέφτομαι να ασχοληθώ και λίγο με τα αεροπλάνα.Το πρόβλημα είναι οτι διαβάζοντας και βλέποντας worry τόσες πολλές ιστοσελίδες με αεροπλάνα, έχω ζαλιστεί στην κυριολεξία και δεν ξέρω τί να πάρω τελικά.Βοηθήστε λίγο αν θέλετε και πείτε μου την γνώμη σας
    Loggato

    Don't drink and drive
    smoke and fly!!!!!!!!!
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 14:21:23 »

    Για αρχη ξεκινα με ενα φτηνο και καλο 40αρι εκπαιδευτικο...
    Το calmato της Kyosho ειναι μια πολυ καλη λυση Thumbs up
    Eπισης το ready της ARC ειναι πολυ καλο(αν και εχει ημισυμμετρικη αεροτομη αν δεν κανω λαθος οποτε ειναι λιιιιιγο πιο γρηγορο) αλλα σπαει παααρα πολυ δυσκολα Wink
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #2 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 15:16:05 »

    SEAGULL ARISING STAR 40 TRAINER
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    S_DECATHLON
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 65



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 15:23:24 »

    Μάλλον Βαρέθηκες τα ελικόπτερα και τα ένα σωρό λεφτά και το γύρισες στα Αεροπλάνα eee?

    Κάπως έτσι ξεκίνησα και εγώ με τα Αεροπλάνα... Στριφογύρισμα ματιών

    Τώρα κατά την άποψη μου για πρώτο εκπαιδευτικό θα σου πρότεινα να μην πάρεις άμεσος Θερμικό αλλα ηλεκτρικό(εκτος αν έχεις κάποιον να σε βοηθήσει στην παρθενική πτήση και έτσι σιγά σιγά συνηθίσεις)

    Για ηλεκτρικό ρίξε μια ματια εδώ WILGA της SAPAC σχεδόν έτοιμο  http://www.nemhobby.com/wilga-2000-p29915.html
    Και για Θερμικό Καλο είναι το calmato που προανέφερε ο φίλος η το Cessna 182 με 40ari δίχρονο κινητήρα http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=1_12&products_id=6

    ΑΥΤΑ, και καλός όρισες στην παρέα τον "αεροπλαναδων"...!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    « Ultima modifica: Sabato, 25 Mag 2013, 10:16:58 da Yankos » Loggato
    cr0c0dil3
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 64



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 16:31:34 »

    S_DECATHLON, δεν θα το έλεγα ότι βαρέθηκα τα ελικόπτερα αλλά βλέποντας και από κοντά όλους αυτούς που πετάνε αεροπλάνα έμεινα εντυπωσιασμένος καθώς στην αρχή δεν μου άρεσε ούτε καν σαν ιδέα το αεροπλάνο.Τώρα μπορώ να σου πώ οτι πιο πολύ ασχολούμαι με το αεροπλάνο στον realflight παρά με το caliber μου.Η αλήθεια είναι οτι τον τελευταίο καιρό εδώ στη Ρόδο οι άνεμοι που πνέουν είναι αρκετά ισχυροί  με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να πετάξουμε.
    Loggato

    Don't drink and drive
    smoke and fly!!!!!!!!!
    cr0c0dil3
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 64



    « Risposta #5 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 16:51:17 »

    S_DECATHLON, όσο για την βοήθεια που λές, δόξα τον Θεό δεν υπάρχει πρόβλημα μιας και υπάρχει σύλλογος αερομοντελιστών εδώ στη Ρόδο οι οποίοι μαζευόμαστε (καιρού θέλοντος και επιτρέποντος) κάθε Κυριακή.Άσε που δεν το αντέχω αυτό που γίνεται με τα ηλεκτρικά.Μία μου φούσκωσε η μπαταρία την άλλη  μου κάηκε το μοτέρ ή δεν πετάει παραπάνω από 6-7 λεπτά και χίλια άλλα προβλήματα.
    Loggato

    Don't drink and drive
    smoke and fly!!!!!!!!!
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 496



    « Risposta #6 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 16:53:03 »

    thunder tiger easy trainer 40

    http://www.thundertiger4u.com/thunder-tiger-easy-trainer-super-comboblue-free-side-p-7284.html

    απο τα καλυτερα εκπαιδευτικα - γνωμη μου να πας κατευθειαν σε θερμικο και οχι ηλεκτρικο

    στην θεση σου δεν θα διαλεγα πλαστικα οπως τα ARC τα οποια εχουν την ταση να πεφτουν σαν βαρυδια κατω αν σβησει η μηχανη - βλεπε jupiter  Grin
    Loggato

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.042



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 16:59:35 »

    SEAGULL ARISING STAR 40 TRAINER

      ΤΟ ΕΙΧΑ  ΚΑΙ  ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ  ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ  ΜΑ  ΠΑΡΑ  ΠΟΛΥ  ΚΑΛΟ  ΚΑΙ  ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ     ΓΕΡΟ!!!!!!!!!
       ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 80-90  ΣΚΕΤΟ
    ΚΑΙ ΠΑΚΕΤΟ  ΜΕ SERVO(4)  6KANAΛΗ  ΤΗΛ/ΣΗ ΚΑΙ 46αρα  2STROKE   270 !!
    Loggato
    S_DECATHLON
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 65



    « Risposta #8 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 17:22:27 »

    Αλλα Πλεονεκτήματα το Θερμικό και αλλα το Ηλεκτρικό..(Για μένα τουλάχιστον που πετάω και τον 2 ειδών)

    Ότι Βολεύει τον καθένα... Undecided
    « Ultima modifica: Sabato, 25 Mag 2013, 10:17:37 da Yankos » Loggato
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 662



    « Risposta #9 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 17:32:41 »

    Μετά από τον realflight G3.5 , ένα lama v4 και ένα caliber 3 της kyosho θερμικό, σκέφτομαι να ασχοληθώ και λίγο με τα αεροπλάνα.Το πρόβλημα είναι οτι διαβάζοντας και βλέποντας worry τόσες πολλές ιστοσελίδες με αεροπλάνα, έχω ζαλιστεί στην κυριολεξία και δεν ξέρω τί να πάρω τελικά.Βοηθήστε λίγο αν θέλετε και πείτε μου την γνώμη σας

    Hey cr0c0dil3

    Χαίρομαι ιδιεταίρως κάθε φορά που βλέπω νέο αίμα στο χώρο του αεροπλάνου. Μπράβο και χαιρετίσματα στην Ρόδο..(έκανα την θητεία μου στο Μόντε Σμίθ)....
    Άποψή μου είναι να ξεκινήσεις με θερμικό υφηλοπτέρυγο εκπαιδευτικό - ξύληνο - 40άρι ή 60άρι.
    Να πάρεις έναν βατό 2χρονο κινητήρα (εγώ θα έπαιρνα έναν OSmax) και ύστερα να βρείς έναν - μετρημένο- έμπειρο χειριστή στο χώρο που πετάς για να σε βοηθήσει στα πρώτα σου βήματα.
    Καλή τύχη και καλές πτήσεις
    Τρύφωνας
    Loggato

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 479



    « Risposta #10 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 20:53:05 »

    Συμφωνω απολυτα με τον Τρυφωνα και να επισημανω οτι μια και πετας ελικοπτερα, γνωμη μου ειναι να αποφυγεις την ισια κατω αεροτομη μια και δεν θα σου ειναι τοσο ξενο το αεροπλανο. Εγω προσωπικα συστηνω ανεπιφυλακτα το Boomerang της Seagull. Παρα πολυ καλο αεροπλανο αλλα το ιδιο μπορω να πω και για το Avistar της hobbico που ειχα επισης. Οπως ειπε και ο Τρυφωνας ξυλινο για να μπορεις να ασχολεισαι και λιγο μαζι του αν ω μη γενιτω ερθει καμια ψιλη στραβη.

    Καλες πτησεις και καλως ηρθες.
    Loggato

    Ignorance is bliss
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #11 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 21:13:18 »

    Kαλησπέρα και απο μένα.
    φυσικά τα προγεγραμμένα μηνύματα λογικά πρέπει να σε κάλυψαν.
    σαν πρόταση μοντέλου για 60αρι ένα σκυλίσιο είναι το trainer60 της graupner.
    και τo calmato και το avistar είναι πολύ ωραία μοντέλα και γερά πολύ για 40.
    το jumper είναι τρομερά ευκολοπέταχτο αν ενδιαφέρεσαι για .25
    ότι και να πάρεις πάντος θα ευχαριστιέσαι πτήσεις με πολύ πιο χαμηλό budget
    αλλά περισσότερη λαδίλα από τα ελικόπτερα  Cheesy

    υ.γ hey pani wasup Ποοολύ άνεση
    Loggato

    Aeolus-Rc
    cr0c0dil3
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 64



    « Risposta #12 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 21:21:26 »

    Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σας.Με έχετε καλύψει αρκετά θα έλεγα.Το πρώτο που κρατάω είναι το ξύλινο.Θα περάσω αύριο μια βόλτα από ένα κατάστημα εδώ για να ρίξω μια ματιά.Σκέφτομαι για το calmato της kyosho
    Loggato

    Don't drink and drive
    smoke and fly!!!!!!!!!
    iosif
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 148



    « Risposta #13 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 21:25:31 »

     Thumbs up
    Loggato
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 674


    Playing some blues...


    « Risposta #14 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 22:09:18 »

      Οντας  μεχρι και προ ολιγου καιρου κατοχος του Ready και νυν κατοχος του Χαμηλοπτερυγου Calmato,θα σου προτεινα αν θελεις μοντελο με αργες προσγειωσεις να παρεις το Calmato.Αλλα να ξερεις πως στην πρωτη βουτα το πιο πιθανο,να σπασει.Αν πιανουν τα χερια σου,εποξικη και μπαλσα και εισαι οκ.
        Το Ready ειναι πιο σταθερο στον ανεμο,πιο ανθεκτικο γιατι ειναι πλαστικο.Πιστεψε με οσες βουτες κι να φαει επιδιορθωνεται ευκολα αν χρησιμοποιησεις κολλες και βιδες.Μειονεκτημα του,η λιγο γρηγορη προσγειωση σε σχεση με αλλα εκπειδευτικα.Επισης σε συγκριση με το πανωπτερυγο calmato,βγαζει πιο ευκολα τα βασικα ακροβατικα.Και τα 2 δενουν με βιδες,διπλες μικρες στο calmato,μια μεγαλη στο Ready.Επισης το calmato σε ενα 3ωρο,με χαλαρο καφε και μουσικουλα ειναι ετοιμο...το ready θελει το 8ωρο του ισως και παραπανω αναλογα το επιπεδο.Και τα 2 εχουν καποια λαθακια για εμενα.Δε μου αρεσει να σταβωνω φερει πειν τη ντιζα για να την περασω στο σερβο(Calmato)αλλα ουτε push pull για το rudder με συρματακι(Ready).Το καλυτερο για μενα ειναι τα Horn και στις 2 ακρες της ντιζας.Στο εμποριο βρισκεις πανευκολα.
       Η επιλογη ειναι δικη σου.Να σου ευχηθω καλοπεταχτο και καλως ηρθες στην παρεα μας Χαμόγελο
    Loggato

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Pagine: [1] 2 3 4     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Αγορά εκπαιδευτικού
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 24 queries.